lubelskie (Lublin)
wielkopolskie (Poznań)
wielkopolskie (Poznań)
wielkopolskie (Poznań)
mazowieckie (Ciechanów)
mazowieckie (Nowy Dwór Mazowiecki)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Modernizacja oraz dostosowanie windy do aktualnych wymagań w zakresie likwidacji barier dla osób niepełnosprawnych |
Data zamieszczenia: | 2024-02-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Dom Pomocy Społecznej nr 2 Jaskółcza 11 41-800 Zabrze powiat: Zabrze 322714854 zamowienia@dps2.zabrze.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Zabrze |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | 322714854 |
Termin składania ofert: | 2024-02-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Modernizacja oraz dostosowanie windy do aktualnych wymagań w zakresie likwidacji barier dla osób niepełnosprawnych, w budynku Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Zabrzu Krótki opis przedmiotu zamówienia Modernizacja oraz dostosowanie windy do aktualnych wymagań w zakresie likwidacji barier dla osób niepełnosprawnych, w budynku Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Zabrzu CPV: 45000000-7, 45310000-3,50531400-0 Dokument nr: 2024/BZP 00096984, DPS.261.15.66.2024.AK Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-02-23 12:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-74d57bb2-c65d-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://dps2.zabrze.pl/ 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: korespondencja wyłącznie w trybie elektronicznym na platformie e-zamówienia (w przypadku trudności z platformą dopuszcza się korespondencję przez str. internetową zamawiającego) 3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://dps2.zabrze.pl/ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Z uwagi na treść rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s.1) - RODO, Zamawiający informuje, iż po wejściu w życie, tj. po dniu 25 maja 2018 r., przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, będzie przetwarzał dane osobowe uzyskane podczas realizacji niniejszej umowy. Przetwarzanie danych osobowych przez Zamawiającego jest niezbędne dla celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Zamawiającego i wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. W związku z tym, Wykonawca wyraża zgodę na przetwarzanie informacji zawierających dane osobowe oraz do pisemnego poinformowania i uzyskania zgody każdej osoby, której dane osobowe będą podane podczas realizacji niniejszej umowy. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): brak Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-02-23 12:00 Miejsce składania ofert: elektronicznie Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-09-21 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: DPS.261.15.66.2024.AK 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Modernizacja oraz dostosowanie windy do aktualnych wymagań w zakresie likwidacji barier dla osób niepełnosprawnych, w budynku Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Zabrzu 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 50531400-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-09-21 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: według kryteriów 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1 Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert. Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium 1 Cena 60 % 2 Zadeklarowany przez Wykonawcę termin gwarancji; 20 % 3 Zadeklarowany przez Wykonawcę termin przystąpienia do robót w budynku DPS nr 2 w Zabrzu 20 % Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach kryterium, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt. 2 Punkty za kryterium ,,Cena" zostaną obliczone według wzoru: Cena oferty najtańszej x 60 = liczba punktów Cena oferty badanej Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. Komisja ustali wielkość punktową na podstawie proponowanego przez Wykonawcę okresu gwarancji w następujący sposób: 3 Punkty za kryterium ,,Termin gwarancji" zostaną przyznane na podstawie zaoferowanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ, terminu gwarancji na wszystkie wykonane prace i elementy wskazane w dokumentacji projektowej niezbędne do realizacji zamówienia, liczony od dnia podpisania protokołu ostatecznego odbioru, według następującej zasady: Termin gwarancji (ilość m-cy) Liczba punktów okres od 0 do 24 m-cy 0 24 m-cy i więcej 20 Termin przystąpienia do robót w obiekcie Liczba punktów później niż 15.07.2024 0 do 15.07.2024 (włącznie) 20 W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje w Formularzu Ofertowym termin gwarancji krótszy niż 12 miesięcy, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje termin gwarancji wynoszący więcej niż 24 miesiące otrzyma 20 pkt. Liczby punktów, o których mowa w pkt 12.2 - 12.3 po zsumowaniu stanowić będą końcową ocenę oferty. Za najkorzystniejszą, zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów, tj. przedstawiająca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert, o których mowa w pkt 12.1. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt 12.7, zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Zamawiający wymaga dokumentów potwierdzających że materiały i urządzenia dostarczane do wykonania przedmiotu zamówienia pochodzą z terenu EOG (patrz pkt III ST) 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak 5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: certyfikaty, świadectwa dopuszczenia i inne obowiązujące na terenie RP 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: brak SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: załączniki 4 do 6 postępowania przetargowego 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: zgodnie z PZP 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: według kryteriów 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024