zachodniopomorskie (Dziwnów)
śląskie (Żory)
małopolskie (Tarnów)
zachodniopomorskie (Kołobrzeg)
dolnośląskie (Lubin)
pomorskie (Słupsk)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa i utwardzenie kruszywem dróg gminnych |
Data zamieszczenia: | 2024-02-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA SZUBIN ul. Kcyńska 12 89-200 Szubin powiat: nakielski um@szubin.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/883855 |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Szubin |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-02-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA i utwardzenie kruszywem dróg gminnych. Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na: 1. 1. Sukcesywna dostawa w 2024 r. kruszywa drogowego łamanego zwykłego wapiennego frakcji 0-31,5 mm lub 0-63 mm, w ilości do 300 ton z przeznaczeniem do bieżącego utrzymania dróg gminnych gruntowych położonych na terenie gminy i miasta Szubin; 1.2. dostawa kruszywa wraz z utwardzeniem korpusu drogi w ilości: a. do 300 ton kruszywa drogowego łamanego zwykłego wapiennego frakcji 0-31,5 mm lub 0-63 mm, b. do 3500 ton kruszywa betonowego frakcji 0-63 mm(tym 40% frakcji 0- 31 mm, 60% frakcji 31-63 mm). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, ważenie, transport oraz rozładunek kruszywa na drogi gminne wskazane przez Zamawiającego. 3. DOSTAWA kruszywa będzie odbywała się przy użyciu sprzętu będącego w dyspozycji Wykonawcy. 4. Utwardzenie korpusu drogi, wykonywane będzie, w miejscach wskazanych każdorazowo przez Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do realizacji zamówienia w terminie 2 dni roboczych od dnia przesłania zlecenia, liczonego od godz. 00:01 następnego dnia po zleceniu. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: dokumentacja projektowa (Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót) oraz projektowane postanowienia umowy. CPV: 45233226-9, 44113700-2 Dokument nr: 2024/BZP 00097535, ZP.271.3.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-02-23 10:05 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/883855 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/883855 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się w języku polskim drogą elektroniczną przy użyciu platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/transakcja/883855. 2. Ofertę oraz oświadczenia o braku podstaw wykluczenia i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy złożyć, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej tj. postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej z podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 3. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platforma zakupowa.pl. 4. Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące sporządzenia i przesłania oferty oraz pozostałych dokumentów w tym podmiotowych środków dowodowych zostały określone w SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art.19 ust.1 PZP obowiązek informacyjny o którym mowa w art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE(ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1), został spełniony w SWZ. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/883855 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-02-23 10:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/883855 Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na: 1. 1. Sukcesywna dostawa w 2024 r. kruszywa drogowego łamanego zwykłego wapiennego frakcji 0-31,5 mm lub 0-63 mm, w ilości do 300 ton z przeznaczeniem do bieżącego utrzymania dróg gminnych gruntowych położonych na terenie gminy i miasta Szubin; 1.2. dostawa kruszywa wraz z utwardzeniem korpusu drogi w ilości: a. do 300 ton kruszywa drogowego łamanego zwykłego wapiennego frakcji 0-31,5 mm lub 0-63 mm, b. do 3500 ton kruszywa betonowego frakcji 0-63 mm(tym 40% frakcji 0- 31 mm, 60% frakcji 31-63 mm). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, ważenie, transport oraz rozładunek kruszywa na drogi gminne wskazane przez Zamawiającego. 3. Dostawa kruszywa będzie odbywała się przy użyciu sprzętu będącego w dyspozycji Wykonawcy. 4. Utwardzenie korpusu drogi, wykonywane będzie, w miejscach wskazanych każdorazowo przez Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do realizacji zamówienia w terminie 2 dni roboczych od dnia przesłania zlecenia, liczonego od godz. 00:01 następnego dnia po zleceniu. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: dokumentacja projektowa (Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót) oraz projektowane postanowienia umowy. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został opisany w SWZ 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający w prowadzonym postępowaniu ustalił warunki udziału dotyczące zdolności technicznej i zawodowej tj. wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje, co najmniej następującym sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia: a. równiarką samojezdną - 1 szt. b. koparko - ładowarką - 1 szt. c. walcem samojezdnym stalowym o masie min. 6t z bębnem wibrującym - 1 szt. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o potwierdzeniu aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o braku podstaw wykluczenia, o którym mowa w art. 125 PZP - według wzoru określonego w Załącznikach do SWZ. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, według wzoru określonego w Załącznikach do SWZ. 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 1) Formularz ofertowy. 2) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy (realne i rzeczywiste wykazanie, że będzie tym potencjałem dysponował) niezbędnych zasobów tych podmiotów w zakresie określonym SWZ (jeśli dotyczy), 3) W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania - odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, 4) Pełnomocnictwo jeżeli ofertę, oświadczenie i inne dokumenty składa osoba nie uprawniona do reprezentacji podmiotu (jeżeli dotyczy). SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Rodzaj i zakres zmian umowy został określony w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik do SWZ znajdujących się na stronie prowadzonego postępowania. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został opisany w SWZ 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-03-23 |
© eurobudowa.pl 2004-2024