Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5796z ostatnich 7 dni
23107z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont węzła parowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont węzła parowego

Data zamieszczenia: 2024-02-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Grupa Azoty SA Tarnów
Kwiatkowskiego 8
33-100 Tarnów
powiat: Tarnów
katarzyna.dziura@grupaazoty.com
https://platformazakupowa.grupaazoty.com/zapytania_email,1552850,8e15867a5a8325e79d37de24f80b8984.html
Województwo: małopolskie
Miasto: Tarnów
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-02-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przetarg 9/P/2024 Remont węzła parowego instalacji Neutralizacji w Grupie Azoty S.A. w formule ,,pod klucz"
Treść zapytania:
Treść zapytania zgodna z SIWZ 9/P/2024
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania obejmującego: Remont węzła parowego instalacji neutralizacji w Grupie Azoty S.A. w formule ,,pod klucz"
1.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Przed przystąpieniem do remontu Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu inwentaryzacji odcinków rurociągów na węźle układu parowego.
1. Wykonanie projektu dla każdego z nowo przebiegających odcinków rurociągów zawierającego technologie wykonania, uwzględniając sposób ich zamocowania oraz dobory izolacji wg potrzeb i dodatkowych wsporników obecnej konstrukcji. Załącznikiem do projektu będzie ilościowy wykaz materiałów wraz z ich specyfikacją techniczną oraz kosztorys potrzebny do wykonania odcinków rurociągów oraz podpór/zawiesi. Do każdego
z rurociągów oddzielnie.
2. Wymiana rurociągów kondensatu parowego począwszy od wylotów (tj. odpływu kondensatu z nasycalników) nr 1,2,3, do układu parowego ogrzewania cyklonów.
3. Wymiana rurociągów kondensatu parowego począwszy od układu parowego ogrzewania cyklonów do głównego zaworu odcinającego kolektora kierującego kondensat do SUK (umiejscowionego pomiędzy halą nasycalników a halą sortowni (szczegóły na wizji lokalnej)
4. Wymiana rurociągów zasilających w parę sortownię od wylotu z nasycalnika 1 i 2 do układu ogrzewania parowego bunkrów cyklonów.
5. Wymiana rurociągu kondensatu na SUK od zasuwy w rejonie separatora amoniaku ciśnieniowego (przejście przez drogę C) w kierunku do węzła ,,P"
6. Zabezpieczenie antykorozyjnym w klacie C5 I
7. Zakup, dostawa i montaż armatury ( oferowana armatura musi pochodzić od uznanych dostawców - min 24 miesiące gwarancji ) - należy dostarczyć komplet rezerwowy całości użytej armatury
8. Wykonanie prób ciśnieniowych przy wykorzystaniu własnego sprzętu. Na wypadek wystąpienia nieszczelności badanej sekcji rurociągu (część obecnie istniejąca + nowo położone odcinki), nieszczelność zostanie usunięta na koszt Wykonawcy.
9. Montaż izolacji oraz tabliczek
10. DOSTAWA i montaż wszystkich niezbędnych materiałów ( śruby, uszczelki, kolana, armatura itp. )
11. Montaż rusztowań
12. Uporządkowanie terenu i wywóz odpadów pozostałych podczas prac demontażowych oraz montażowych.
13. Wszelkie inne prace wymagane do prawidłowej realizacji prac remontowych opisanych powyżej
Materiały:
Należy użyć materiałów spełniających wymagania specyfikacji technicznej WUDT/UC-WO-M:10:2003.
Prefabrykacja i wykonanie:
Połączenia spawane należy wykonać wg procedury spawania (WPS) zgodnej z normą PN-EN ISO 15607.
Badania nieniszczące:
Dla połączeń spawanych należy przeprowadzić w 100% badania wizualnie i 8% PT (poziom jakości B).
Próba ciśnieniowa:
Należy przeprowadzić hydrauliczną próbę ciśnieniową odcinków rurociągów. Czynnik roboczy - woda. Parametry próby zgodne ze specyfikacją techniczna projektu.
Kontrola końcowa:
Rurociągi należy poddać kontroli końcowej poprzez ocenę wzrokową, badanie dokumentacji
i zgodności wykonania oraz z uwzględnieniem wyników badań nieniszczących.
Zabezpieczenie antykorozyjne:
o Kategorie agresywności środowiska określa się na C5-I wg. PN-EN ISO 12944-2.
o Rurociągi stalowe należy zabezpieczyć antykorozyjnie wg systemu poliuretanowego:
1 x farba epoksydowa podkładowa 120 mikrometrów
1 x farba epoksydowa między warstwowa 120 mikrometrów
1x farba poliuretanowa 80 mikrometrów
Razem: 320 mikrometrów.
o Zastosować system powłok malarskich jednego producenta, uwzględniając środowisko,
w którym będzie pracowała konstrukcja, stosować się ściśle do zaleceń producenta systemu antykorozyjnego w zakresie przygotowania podłoża i warunków nakładania powłok.
Kolorystykę powłok malarskich przyjąć wg instrukcji zakładowej GA SA oraz w uzgodnieniu
z użytkownikiem.
Oznakowanie:
Tabliczki powinny być wykonane z aluminium z naklejką określająca medium i kierunek przepływu, umieszczone na nitce rurociągu. Opisy wykonać wg. systemu znakowania Użytkownika.
Całościowy i szczegółowy zakres prac zostanie przedstawiony Oferentom podczas obowiązkowej wizji lokalnej na obiekcie.
Zamawiający zastrzega sobie prawo pomniejszenia zakresu Zamówienia. W takim przypadku wynagrodzenie Oferenta ulegnie odpowiedniemu pomniejszeniu o wartość prac zaniechanych na żądanie Zamawiającego. W związku z prawem Zamawiającego do zaniechania określonych prac, Oferentowi nie przysługuje żadne roszczenie z tytułu odstępnego, odszkodowania itp.
2.Warunki techniczne, jakim powinien odpowiadać przedmiot zamówienia.
Prace winny być wykonane z obowiązującymi przepisami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót remontowych i montażowych. Zastosowane materiały winny pochodzić od firm uznanych na rynku, posiadać wymagane prawem: atesty, certyfikaty i/lub deklaracje zgodności oraz gwarancje producenta, które będą stanowić załączniki do dokumentacji powykonawczej.
Wykonawca dostarczy następujące dokumenty:
- Protokoły odbioru wykonanych prac na poszczególnych etapach.
- Protokoły przekazania do eksploatacji.
- Dokumentacja powykonawcza w 3(trzech) egzemplarzach dołączona do Końcowego Protokołu Odbioru Robót.
- Projekt Techniczny wraz z dokumentacją wymaganą do zgłoszenia zakończenia prac/budowy
- Wymagany jest stały nadzór techniczny ze strony Wykonawcy nad wykonywanymi pracami.
3. Wymagania dla Oferenta dotyczące realizacji zamówienia:
Wszystkie prace objęte przedmiotem zamówienia winny być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót remontowo- montażowych.
? Oferent przed rozpoczęciem prac zobowiązany jest dostarczyć kontenery na odpady oraz zobowiązany jest do przywrócenia terenu do stanu pierwotnego na całym odcinku oraz wywóz odpadów według kart odpadów na koszt Wykonawcy.
? Oferent przed rozpoczęciem prac zobowiązany jest dostarczyć na koszt własny kontenery socjalne i sanitarne (TOI-TOI) przeznaczone dla swoich pracowników. Lokalizacja umieszczenia w/w kontenerów po uzgodnieniu z Użytkownikiem.
? Zastosowane materiały winny pochodzić od firm uznanych na rynku, posiadać wymagane prawem: atesty, certyfikaty i/lub deklaracje zgodności oraz gwarancje producenta, które będą stanowić załączniki do dokumentacji powykonawczej.
Wymagania dla Oferenta dotyczące realizacji zamówienia:
- Wykonanie dokumentacji powykonawczej wymaganej do zgłoszenia zakończenia prac remontowych.
- Zapewnienie funkcji Kierownika Robót.
- Wymóg posiadania przez Wykonawcę w zakresie wykonania i montażu k. stalowej wdrożoną normę PN-EN 1090.
- Opracowanie Projektu Organizacji Robót.
- Opracowanie Planu Zapewnienia Jakości.
- Wykonanie zaplecza i zabezpieczenia placu budowy.
- Szkolenia BHP pracowników przeprowadzone zgodnie z wymogami Zamawiającego.
- Koszty przepustek stałych.
- Ograniczenia czasowe związane z wymogiem uzyskiwania zezwoleń na wykonanie robót dla każdej 8-godzinnej zmiany.
- Zabezpieczenie magazynu do składowania dostaw urządzeń i materiałów.
- Likwidacja zaplecza i uporządkowanie terenu po zakończeniu robót.
- Utylizacja odpadów. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania przez cały okres realizacji zamówienia aktualnego wpisu do Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO) i/lub aktualną (ważną) umowę z podmiotem/podwykonawcą posiadającym aktualny (ważny) wpis do rejestru w ramach BDO (Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami) zgodnie z wymaganymi przepisami prawa w tym zakresie oraz okazywać taki dokument na każde żądanie Zamawiającego.
Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia terenu do stanu pierwotnego na całym odcinku oraz wywóz odpadów według kart odpadów na koszt Wykonawcy.
Wszystkie wymagane zgody na wejście w teren GA S.A. leżą po stronie Wykonawcy.
4. Harmonogram zadania:
Harmonogram nie jest wymagany na etapie SIWZ. Po przeprowadzonym postępowaniu przetargowym Zamawiający wraz z Wykonawcą ustali harmonogram wraz z podziałem prac na Etap I i Etap II. Na etapie negocjacji warunków Umowy, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu do uzgodnienia i akceptacji Harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji zadania i płatności.
5. Termin /-ny realizacji przedmiotu zamówienia:
Produkty:
Lp. Nazwa produktu Ilość Jednostka Indeks Załącznik/Link Uwagi
1. Remont węzła parowego instalacji Neutralizacji w Grupie Azoty S.A. w formule ,,pod klucz" 1 US

Dokument nr: Z234/279910

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.grupaazoty.com/zapytania_email,1552850,8e15867a5a8325e79d37de24f80b8984.html

Data i godz. rozpoczęcia przyjmowania ofert:
08- 02- 2024 14: 00
Data i godz. zakończenia przyjmowania ofert:
29- 02- 2024 14: 00
Data i godz. zakończenia zadawania pytań:
23- 02- 2024 10: 00
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.grupaazoty.com/zapytania_email,1552850,8e15867a5a8325e79d37de24f80b8984.html

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji Zamówienia - ETAP I do dnia 25.06.2024 r.
Termin realizacji Zamówienia - ETAP II do dnia 25.06.2025 r.

Wymagania:
Kryteria formalne (warunki udziału w postępowaniu):
Miejsce dostawy: siedziba Zamawiającego
Koszt transportu: po stronie dostawcy
Przeczytałem i potwierdzam, że zapoznałem się z klauzulą informacyjną
Oświadczam, że zapoznałem się i potwierdzam treść załączonego Oświadczenia o przepisach sankcyjnych
Oświadczam ,że zapoznałem się z Kodeksem postępowania dla Partnerów biznesowych spółek z Grupy Kapitałowej Grupa Azoty umieszczonym na stronie internetowej pod adresem compliance.grupaazoty.com

Uwagi:
Kryteria oceny oferty
Cena - 80%
Referencje - 10%
Gwarancja - 10%
Dodatkowe warunki formalne:
Warunki udziału w postępowaniu zgodnie z SIWZ 9/P/2024
Uwaga:
1. Nasza firma wykorzystuje Platformę zakupową Logintrade jako narzędzie do kontaktów z dostawcami.
2. Oferty handlowe przyjmowane są tylko przez platformę zakupową.
3. Rejestracja w bazie dostawców naszej firmy, przeglądanie zapytań ofertowych oraz składanie ofert handlowych jest bezpłatne.
4. Jeśli nie posiadasz konta na platformie zakupowej Logintrade zarejestruj się w bazie dostawców w celu otrzymania loginu i hasła do swojego konta. Jedno konto dostawcy umożliwia otrzymywanie zapytań ofertowych od wielu kupców.
5. Aby przeglądać zapytania ofertowe od firmy, która je złożyła, musisz być zarejestrowany w jej bazie dostawców.
6. Regulamin Platformy zakupowej jest dostępny w panelu rejestracyjnym.

Kontakt:
Kupiec:
Katarzyna Dziura
tel:
e-mail: katarzyna.dziura@grupaazoty.com

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.