Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5796z ostatnich 7 dni
23107z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie w szczególności audytu energetycznego oraz opracowanie Programu Funkcjonalno -...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie w szczególności audytu energetycznego oraz opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego

Data zamieszczenia: 2024-02-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiat Kutnowski
ul. Kościuszki 16
99-300 Kutno
powiat: kutnowski
tel. (24) 355 47 80
zamowienia.publiczne@powiatkutno.eu
Województwo: łódzkie
Miasto: Kutno
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: tel. (24) 355 47 80
Termin składania ofert: 2024-02-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
W związku z zamiarem udzielenia zamówienia publicznego pn. Opracowanie Programu
Funkcjonalno - Użytkowego dla realizacji zadania pn. Wykonanie prac termomodernizacyjnych
oraz robót remontowych budynków Muzeum im. Jerzego Dunin-Borkowskiego w Krośniewicach,
Zamawiający zaprasza do złożenia ofert w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego. Postępowanie prowadzone jest bez stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 roku
Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy
z zastosowaniem § 5 Regulaminu udzielania w Starostwie Powiatowym w Kutnie zamówień publicznych
o wartości mniejszej niż 130 000,00 zł, przyjętego Zarządzeniem Nr 66/2021 Starosty Kutnowskiego
z dnia 22 grudnia 2021 roku.
I.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w szczególności audytu energetycznego oraz
opracowanie
Programu
Funkcjonalno
-
Użytkowego
(zwany
dalej:
PFU)
wraz
z oszacowaniem i sporządzeniem zestawienia planowanych kosztów prac projektowych oraz
planowanych kosztów robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. ,,Wykonanie prac
termomodernizacyjnych oraz robót remontowych budynków Muzeum im. Jerzego Dunin-
Borkowskiego w Krośniewicach".
2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
a) Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do zapytania ofertowego;
b) Projekt umowy - załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
3.
Gwarancja i rękojmia za wady: Zamawiający wymaga udzielenia na wykonany przedmiot
zamówienia gwarancji i rękojmi za wady wynoszący 24 miesięcy od daty odbioru końcowego
przedmiotu zamówienia.
4.
INFORMACJA NA TEMAT WIZJI LOKALNEJ: Wykonawcy mogą zapoznać się z warunkami
realizacji zamówienia w miejscu planowanego zamierzenia inwestycyjnego po uprzednim
zgłoszeniu Zamawiającemu planowanego terminu odbycia wizji lokalnej. Wykonawca chcący
odbyć wizję lokalną musi o tym z wyprzedzeniem poinformować Zamawiającego
za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: zamowienia.publiczne@powiatkutno.eu.
Zamawiający wyznaczy Wykonawcy termin odbycia wizji lokalnej. Wizja lokalna może
być przeprowadzona w dniach pracy Starostwa Powiatowego w Kutnie (tj. od poniedziałkudo piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), w godz.ch od 8:00 do 14:00,
w obecności pracowników Zamawiającego.
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w trakcie odbywania wizji lokalnej nie będzie udzielać
odpowiedzi na ewentualne pytania Wykonawców. Po odbyciu wizji lokalnej, Wykonawcy będą
mogli zadawać pytania za pośrednictwem ww. poczty elektronicznej.
Zamawiający, oświadcza, iż nie wymaga obligatoryjnego odbycia wizji lokalnej przez
Wykonawców, którzy będą składać oferty w niniejszym postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego.
5.
Wynagrodzenie za wykonywania przedmiotu umowy, zawarte jest w ramach wynagrodzenia
ryczałtowego zaoferowanego przez Wykonawcę w ofercie złożonej w ramach niniejszego
postępowania,
ujętego
w
umowie
zawartej
w
wyniku
rozstrzygnięcia
niniejszego
postępowania.
6.
Ilekroć w dokumentach zamówienia jest mowa o materiałach lub wyrobach z podaniem
znaków towarowych, patentów, nazw własnych, pochodzenia oraz odniesienia do norm
to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy ,,lub równoważne". Oznaczenia
te służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać
te produkty. Zamawiający podkreśla, iż ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot
zamówienia jest równoważny w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego
w zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami spoczywa na składającym ofertę. Zamawiający
za produkt równoważny będzie uznawał towar o nie gorszych parametrach technicznych
i użytkowych niż wskazane w opisach przedmiotu zamówienia.
7.
Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych
części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia.

CPV: 71242000-6, 71221000-3, 71244000-0

Dokument nr: ZP.272.04.2024.PP

Składanie ofert:
MIEJSCE, TERMIN I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT
1.
Oferty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 14 lutego 2024 roku
do godz. 10:00.
2.
Ofertę wraz z załącznikami przygotowaną w postaci elektronicznej, w formacie .pdf, .docx,
.doc,
.odt
lub
.jpg,
należy
przesłać
pocztą
elektroniczną
na
adres
e-mail:
zamowienia.publiczne@powiatkutno.eu
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w postaci papierowej w siedzibie
Zamawiającego.
(UWAGA: decyduje data i godz. wpływu oferty do Zamawiającego pocztą elektroniczną,
a nie data jej wysłania)

Miejsce i termin realizacji:
TERMIN REALIZACJI UMOWY (WYKONANIA ZAMÓWIENIA)
Wykonawca przekaże Zamawiającemu kompletną dokumentację będącą przedmiotem umowy
w terminie do 75 dni od daty zawarcia umowy, w tym: w terminie do 35 dni od dnia zawarcia
umowy przedłoży Zamawiającemu wersję edytowalną koncepcji w formacie umożliwiającym
odczytanie i edycję w programie Microsoft Office 2016 oraz edycję w programie typu CAD
2(w formacie: .dwg lub .dxf 2000-2013).

Wymagania:
OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA, INFORMACJA O OFERTACH WARIANTOWYCH ORAZ
INFORMACJA O ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH
III.
1.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3.Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
IV. INFORMACJE DOTYCZĄCE WADIUM I ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA
UMOWY
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium ani zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
V.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY
ICH SPEŁNIANIA
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają na poziomie poniżej
opisanym warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.
Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
2.
Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
3.
Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
4.
Zdolności technicznej lub zawodowej:
opis
sposobu
dokonywania
oceny
spełniania
tego
warunku:
Zamawiający
uzna,
iż Wykonawcy spełniają niniejszy warunek, jeżeli wykażą, że:
1)
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali (tj. zakończyli),
co najmniej dwie usługi (tj. dwie umowy / zlecenia) obejmujące opracowanie Programu
Funkcjonalno - Użytkowego w zakresie termomodernizacji budynku o wartości minimum
40 000,00 zł brutto (każda usługa);
Dla potrzeb oceny spełniania warunków określonych powyżej, jeśli wartości zostaną
podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty
podawany
przez Narodowy Bank
Polski na dzień opublikowania ogłoszenia
o zamówieniu w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Kutnie. Jeżeli
w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa
Powiatowego w Kutnie, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej
waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany
pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Informacji
Publicznej Starostwa Powiatowego w Kutnie, w którym zostanie on opublikowany.
3VI. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE KIEROWAŁ SIĘ PRZY WYBORZE
OFERTY WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
1.
Zamawiający wyznaczył następujące kryterium oceny ofert:
Lp.KryteriumZnaczenie w %
1Cena100 %
RAZEM:
2.
100 %
Liczba punktów w kryterium Cena zostanie obliczona wg następującego wzoru:
LC =
Cmin
×100 pkt
Cb
gdzie:
LC - oznacza liczbę punktów przyznanych ofercie za kryterium Cena;
Cmin - oznacza Cenę brutto oferty, z oferty z najniższą ceną spośród ocenianych ofert;
Cb
- oznacza Cenę brutto oferty z ocenianej oferty.
Przy obliczaniu liczby punktów Zamawiający zaokrąglał będzie wyniki ostatniego działania
do dwóch miejsc po przecinku (z zastosowaniem reguł matematycznych):
?
w sytuacji, kiedy na trzecim miejscu po przecinku jest cyfra ,,5" lub wyższa, wówczas
wartość ulega zaokrągleniu ,,w górę" (to znaczy, że np. wartość 0,155 musi zostać
zaokrąglona do 0,16);
?
w sytuacji, kiedy na trzecim miejscu po przecinku jest cyfra ,,4" lub niższa, wówczas
wartość ulega zaokrągleniu ,,w dół" (to znaczy, że np. wartość 0,154 musi zostać
zaokrąglona do 0,15).
3.
Jako najkorzystniejsza, zostanie wybrana oferta, która będzie przedstawiała najkorzystniejszą
cenę, spośród ocenianych ofert, tzn. uzyska największą liczbę punktów za kryterium Cena.
4.
Jeżeli
nie
będzie
można
dokonać
wyboru
oferty
najkorzystniejszej
ze
względu
na to, że zostały złożone dwie lub więcej oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie
Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert
dodatkowych.
VII. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
1.
Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, obejmującą całość przedmiotu
zamówienia.
2.Ofertę należy przygotować w języku polskim.
3.Oferta oraz załączone do niej dokumenty, oświadczenia muszą być podpisane przez
Wykonawcę. Zamawiający wymaga, aby ofertę oraz załączone do niej dokumenty podpisano
zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze. Jeżeli osoba / osoby
podpisująca(e) ofertę działa / działają na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo musi
zostać załączone do oferty. Podpis osoby uprawnionej / upoważnionej musi pozwalać
4na identyfikację jej imienia i nazwiska (np. będzie uzupełniony pieczątką imienną). Z treści
dokumentu pełnomocnictwa winno wynikać uprawnienie do reprezentowania Wykonawcy
w postępowaniu.
4.
Ofertę wraz z załącznikami należy przygotować w postaci elektronicznej, w formacie .pdf,
.docx, .doc, .odt lub .jpg.
5.
Ewentualne poprawki w tekście oferty muszą być naniesione w czytelny sposób i parafowane
przez osoby uprawnione.
6.
Na ofertę składa się:
a)
Formularz ofertowy przygotowany zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 2
do zapytania ofertowego (wolne miejsca w formularzu wypełnia Wykonawca)
podpisany przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
W Formularzu ofertowym Wykonawca zobowiązany jest określić w szczególności Cenę
brutto oferty.
Cena brutto oferty musi być wyrażona liczbowo w PLN i podana z dokładnością
do dwóch miejsc po przecinku. Przyjmuje się matematyczną zasadę zaokrąglania trzeciej
liczby po przecinku, tj.:
? w sytuacji, kiedy na trzecim miejscu po przecinku jest cyfra ,,5" lub wyższa, wówczas
wartość ulega zaokrągleniu ,,w górę" (to znaczy, że: np. wartość 0,155 musi zostać
zaokrąglona do 0,16);
? w sytuacji, kiedy na trzecim miejscu po przecinku jest cyfra ,,4" lub niższa, wówczas
wartość ulega zaokrągleniu ,,w dół". (to znaczy, że: np. wartość 0,154 musi zostać
zaokrąglona do 0,15).
b)
Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składnia
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi
zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały
wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane,
a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów - oświadczenie wykonawcy (sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 3
do zapytania ofertowego),
c)
w przypadku, gdy ofertę lub załączniki do oferty podpisuje osoba, która nie jest wskazana
we właściwym rejestrze do reprezentacji podmiotu lub której samodzielne działanie
w świetle zasad reprezentacji podmiotu wynikających z właściwego rejestru jest
niewystarczające do reprezentacji podmiotu - pełnomocnictwo do reprezentacji
podmiotu składającego ofertę wraz z załącznikami, o ile prawo do reprezentacji tego
podmiotu nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
Oferta wraz z załącznikami złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, musi
być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Zamawiający
dopuszcza:
a)
skan oferty (wraz z załącznikami) sporządzonej w postaci ,,papierowej" i podpisanej
własnoręcznym podpisem; lub
b)
ofertę (wraz z załącznikami) sporządzoną w postaci elektronicznej opatrzoną
kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym;
przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
4.
Zamawiający zaleca następujący sposób postępowania przy przesyłaniu oferty:
a)
w temacie przesłanej wiadomości zawierającej ofertę wraz z załącznikami należy
wskazać znak postępowania, tj. ,,ZP.272.04.2024.PP - oferta";
b)
w treści wiadomości należy wskazać pełną nazwę Wykonawcy wraz z numerem telefonu
kontaktowego;
c)
zabezpieczyć ofertę wraz z załącznikami hasłem, tj. podpisaną ofertę wraz
z załącznikami (wszystkie dokumenty, które składa Wykonawca) skompresować
(np. przy użyciu programu: 7-ZIP) do pliku w formacie ZIP zabezpieczonego hasłem
dostępu;
d)
Wykonawca, który zabezpieczył składaną przez siebie ofertę hasłem, przekazuje
hasło dostępu do pliku zawierającego ofertę wraz z załącznikami po upływie
terminu składania ofert, jednak nie później niż w ciągu 60 minut od upływu terminu
na składanie ofert, na adres poczty elektronicznej:
zamowienia.publiczne@powiatkutno.eu
W szczególnych przypadkach, Zamawiający dopuszcza przekazanie hasła przez
Wykonawcę Zamawiającemu drogą telefoniczną;
e)
w przypadku braku przekazania przez Wykonawcę hasła dostępu do pliku zawierającego
ofertę wraz z załącznikami w sposób określony w lit. d, Zamawiający jednokrotnie wezwie
Wykonawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej do przekazania hasła dostępu
do pliku zawierającego ofertę wraz z załącznikami w ciągu 120 minut od wezwania przez
Zamawiającego.
5.
Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem,
że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana jak i wycofanie oferty
6wymagają złożenia oświadczenia Wykonawcy w tym zakresie, podpisanego przez
osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
6.
Zmiany w treści oferty oraz wycofanie oferty muszą być złożone w miejscu i według zasad
obowiązujących przy składaniu oferty.
7.
Zamawiający informuje, że w przypadku złożenia oferty po terminie wskazanym powyżej, taka
oferta nie będzie rozpatrywana.
8.
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu
rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
IX. OPIS OKOLICZNOŚCI, W KTÓRYCH ZAMAWIAJĄCY ODRZUCI OFERTĘ WYKONAWCY
LUB UNIEWAŻNI POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
1.
Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
a)jej treść nie odpowiada treści Zapytania ofertowego;
b)jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu
nieuczciwej konkurencji;
c)
zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia lub wykonawca
w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego nie złożył wyjaśnień w sprawie wysokości
zaoferowanej ceny;
d)
zawiera błędy w obliczeniu ceny; za błędy w obliczeniu ceny nie uznaje się oczywistych
omyłek rachunkowych, które Zamawiający poprawi z uwzględnieniem konsekwencji
rachunkowych dokonanych poprawek;
e)jest nieważna na podstawie obowiązujących przepisów prawa;
f)została złożona, przez Wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału
w postępowaniu (jeśli były stawiane);
g)
została złożona przez Wykonawcę, który w sposób zawiniony poważnie naruszył
obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności, gdy Wykonawca
w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie
wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych
środków dowodowych;
h)
Wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy - jeżeli Zamawiający
wymagał wniesienia wadium;
i)
w przypadku zabezpieczenia oferty hasłem - Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie,
o którym mowa w pkt VIII ppkt 4 lit. e) zapytania ofertowego, nie prześle w terminie
określonym w pkt VIII ppkt 4 lit. e) zapytania ofertowego, hasła dostępu do pliku
zawierającego ofertę wraz z załącznikami;
j)
zgodnie z art. 7 ust. 3 w związku z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
o szczególnych
rozwiązaniach
w zakresie
przeciwdziałania
wspieraniu
agresji
na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r.,
poz. 1497 ze zm.) Zamawiający wykluczy Wykonawcę a następnie odrzuci ofertę:
?
wykonawcy oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych
w rozporządzeniu nr 765/2006 i rozporządzeniu nr 269/2014 albo wpisanego na listę
7na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
?
wykonawcy oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym
w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy
oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 ze zm.) jest osoba
wymieniona
w
wykazach
określonych
w
rozporządzeniu
nr
765/2006
i rozporządzeniu nr 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem
rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie
decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym
mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
?
wykonawcy, oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu
art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz. U.
z 2023 r. poz. 120 ze zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych
w rozporządzeniu nr 765/2006 i rozporządzeniu nr 269/2014 albo wpisany na listę
lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany
na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej
o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
2.
Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
a)nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
b)cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
zamówienia,
chyba
że Zamawiający będzie mógł zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
c)
wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania
lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było
wcześniej przewidzieć;
d)
postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie
ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3.
Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia w sytuacji,
gdy w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia ofert dodatkowych, zostaną
złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie.
W sytuacji, gdy w wyniku wezwania, o którym mowa wcześniej zostaną złożone oferty
dodatkowe o takiej samej cenie Zamawiający zamiast unieważnić postępowanie może
przeprowadzić negocjacje cenowe, o których mowa w pkt XI ppkt 2 zapytania ofertowego.
X.
OKREŚLENIE
WARUNKÓW ISTOTNYCH
ZMIAN
UMOWY
ZAWARTEJ
W
WYNIKU
PRZEPROWADZONEGO POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej - aneksu do umowy, pod rygorem
nieważności.
8XI. INFORMACJE DODATKOWE
1.
Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian do treści niniejszego zapytania
ofertowego lub załączników do niego, przed upływem terminu składania ofert. Zmiany takie
zostaną upublicznione w taki sam sposób jak zapytanie ofertowe.
2.
Zamawiający zastrzega sobie prawo prowadzenia negocjacji w zakresie cen przedstawionych
w ofertach. W przypadku prowadzenia negocjacji cenowych, z negocjacji zostanie spisany
protokół, który podpisują obydwie strony negocjacji.
3.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wystąpienia do Wykonawcy o złożenie wyjaśnień
treści złożonej oferty, w tym w szczególności w zakresie wysokości zaoferowanej ceny oferty.
4.
Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie
warunków udziału w postępowaniu, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia
postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą
wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający zastrzega sobie prawo
do wezwania do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień
w terminie
przez
lub poprawienia
siebie
lub
wskazanym,
udzielenia
chyba
wyjaśnień
że
oferta
mimo
ich złożenia,
Wykonawcy
uzupełnienia
podlega
odrzuceniu
albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania (postanowienia niniejszego punktu
nie mają zastosowania do Formularza ofertowego (załącznik nr 2 do zapytania
ofertowego).
5.
Jeżeli
Wykonawca
nie
złożył
wymaganych
pełnomocnictw
albo
złożył
wadliwe
pełnomocnictwa, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania do ich złożenia w terminie
przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu
albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
6.
Złożenie oferty nie rodzi po stronie Wykonawcy roszczenia o zawarcie umowy. Zamawiający
zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez wyboru Wykonawcy.

Uwagi:
XII. KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KLIENTÓW STAROSTWA POWIATOWEGO W KUTNIE
DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 RODO* informuję:
1.
Informacje dotyczące administratora danych
Administratorem Pana/Pani danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będzie Powiat Kutnowski,
siedziba: 99-300 Kutno, ul. Kościuszki 16, Regon: 611016146
Kontakt: tel: 24/ 355-47-80, e-mail: starostwo@powiatkutno.eu
Starosta - organizuje pracę Zarządu Powiatu i Starostwa Powiatowego, kieruje bieżącymi
sprawami powiatu oraz reprezentuje powiat na zewnątrz.
Zarząd Powiatu - organ wykonawczy.
Rada Powiatu - organ stanowiący i kontrolny.
92.
Inspektor ochrony danych
Z Inspektorem ochrony danych w Starostwie Powiatowym w Kutnie można skontaktować
się za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: abi@powiatkutno.eu lub listownie
na powyżej wskazany adres z dopiskiem ,,Inspektor ochrony danych"
3.
Cel przetwarzania Pana/Pani danych osobowych oraz podstawy prawne
Dane oferenta będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego.
Podstawą prawną przetwarzania Pana/Pani danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- przepis prawa.
Podstawą prawną przetwarzania jest zgoda Oferenta/ Wykonawcy wyrażona poprzez
akt uczestnictwa w postępowaniu oraz następujące przepisy prawa (art. 6 ust. 1 lit.c RODO):
4.
a)ustawa z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny,
b)ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
Okres przechowywania danych
Dane Oferenta/ Wykonawcy pozyskane w związku z postepowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego, przetwarzane będą przez okres 5 lat: od dnia zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia.
5.
Komu przekazujemy Pana / Pani dane osobowe
a)
Dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
mogą
być
przekazywane
wszystkim
zainteresowanym
podmiotom
i
osobom,
gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.
b)
Ponadto odbiorcami Pana/ Pani danych osobowych zawartych w dokumentach
związanych z postępowaniem mogą być podmioty z którymi Administrator zawarł umowy
o powierzenie przetwarzania danych osobowych np. kancelarie prawne.
6.
Przetwarzanie zautomatyzowane
W odniesieniu do Pana/ Pani danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
7.
Uprawnienia przysługujące Oferentowi, związane z przetwarzaniem z danych osobowych
W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem
o udzielenie zamówienia publicznego Oferentowi/Wykonawcy przysługują następujące
uprawnienia:
a)prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania kopii,
b)prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych,
c)prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych
nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa
lub w ramach sprawowania władzy publicznej,
d)
prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą
wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa,
10e)
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pan/ Pani, że przetwarzanie danych osobowych Pana/ Pani dotyczących narusza
przepisy RODO.
8.
Obowiązek podania danych
Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o zamówienie publiczne
nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału.
Wynika to stąd, że w zależności od przedmiotu zamówienia, Organizator może żądać
ich podania na podstawie przepisów ustawy Kodeks cywilny.
9.
Klauzula informacyjna dla reprezentantów osób prawnych
znajduje się pod
adresem:
https://bip.powiatkutno.eu/pliki/kutno/pliki/KLAUZULA%20RODO%20DLA%20REPREZENT
ANT%C3%93W%20SP%C3%93%C5%81EK%2021_11_2022.pdf
* Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych)

Kontakt:
Osoba do kontaktu w sprawie zapytania ofertowego: Paweł Pietrusa, Bartłomiej Michalak,
Ewelina Marzec adres e-mail: zamowienia.publiczne@powiatkutno.eu

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.