śląskie (Żory)
dolnośląskie (Czarny Bór)
śląskie (Żory)
małopolskie (Tarnów)
łódzkie (Czarnocin)
wielkopolskie (Poznań Krzesiny)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa znaków drogowych oraz elementów wsporczych |
Data zamieszczenia: | 2024-02-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH W KOLUSZKACH ul. Mickiewicza 4 95-040 Koluszki powiat: łódzki wschodni telefon 447140495, tel. 504271084 |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Koluszki |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | telefon 447140495, t |
Termin składania ofert: | 2024-02-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA znaków drogowych oraz elementów wsporczych PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa znaków drogowych oraz elementów wsporczych pod znaki drogowe (słupków) w roku 2023, określonych szczegółowo w każdorazowo przesłanym Wykonawcy zleceniu. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć znaki (wraz z kompletem elementów pozwalających prawidłowo zamocować znak do słupka) do bazy Zamawiającego (zwanego dalej ZUK) znajdującej się w Koluszkach przy Ul. Mickiewicza 4 w dniach i godz.ch urzędowania ZUK, tj. od poniedziałku do piątku w godz.ch od 7.30-15.30, gdzie zostanie każdorazowo odebrany. Koszty transportu znaków do miejsca wskazanego przez Zamawiającego obciążają w całości Wykonawcę. Realizacja umowy, następować będzie partiami (częściami) w miarę zapotrzebowania ZUK na jego każdorazowe zamówienie złożone Wykonawcy, określające w szczególności ilość i asortyment zamawianych znaków droga elektroniczną na wskazany adres email wykonawcy. Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22 lutego 2024r. o godz. 12.30 w Zakładzie Usług Komunalnych w Koluszkach Ul. Mickiewicza 4 w pokoju nr 2 Dyrektora Z.U.K. (parter). Otwarcie ofert jest jawne. Składanie ofert: Oferty należy składać w kancelarii Zakładu Usług Komunalnych w Koluszkach Ul. Mickiewicza 4 pok. nr 1, w godz. 8.00 do 15.00nie później niż do dnia 22 lutego 2024 r. do godz. 12.00. Oferty dostarczone osobiście, przesłane pocztą lub firmą kurierską będą zakwalifikowane do rozpatrzenia pod warunkiem ich dostarczenia do kancelarii Zakładu Usług Komunalnych w Koluszkach Ul. Mickiewicza 4 do 22 lutego 2024 r. do godz. 12.00. Wymagania: Za datę otrzymania przez Wykonawcę zamówienia wysłanego emeilem rozumie się dzień, w którym -dzień potwierdzenia telefonicznego otrzymania zlecenia. ZUK może żądać od Wykonawcy potwierdzenia otrzymania złożonego za pośrednictwem faksu zamówienia, w sposób i terminie wskazanych przez ZUK. Realizacja zamówienia przebiegać będzie następująco: 1) dla zamówienia obejmującego tarcze znaków drogowych typowych (wraz z uchwytami) tj. tarcze znaków o ustalonej przepisami treści (znaki ujęte pod literami: A, B, C, D, G, w załączniku nr 1 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunkach ich umieszczenia na drogach, opublikowanego w Dz. U Nr 220. poz. 2181 z dnia 23 grudnia 2003 roku) - w terminie 10 dni roboczych (przez które rozumie się dni urzędowania ZUK) od daty złożenia (przesłania) Wykonawcy przez ZUK zamówienia, 2) dla zamówienia obejmującego tarcze znaków drogowych (wraz z uchwytami) inne niż wskazane w p-cie 1) tj. tarcze znaków o treści określonej przez ZUK (w szczególności znaki ujęte pod literami: E, T, F, U w załączniku nr 1 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczenia na drogach, opublikowanego w Dz. U Nr 220. poz. 2181 z dnia 23 grudnia 2003 roku) - w terminie 15 dni roboczych (przez które rozumie się dni urzędowania ZUK) od daty złożenia (przesłania) Wykonawcy przez ZUK zamówienia. W przypadku, gdy zamówienie obejmie jednocześnie obie kategorie tarcz znaków drogowych (wraz z uchwytami) wskazane w 1) jak i pkt 2), Wykonawca może je dostarczyć w terminie 15 dni od dnia złożenia zamówienia przez ZUK. W szczególnych przypadkach (np. znaków z grupy U wymagających specjalnego przygotowania) Zamawiający może ustalić dłuższy termin dostawy. Osoba wskazana przez ZUK, potwierdzi w formie protokolarnej odbiór każdej partii znaków, dostarczonych zgodnie z Umową. ZUK obowiązany jest do odbioru znaków w godzinach i dniach jak podano powyżej. Zamówienie będzie wykonywane jedynie do wyczerpania kwoty 50 tyś złotych (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). W przypadku zamówienia przez Zamawiającego znaków o wartości poniżej kwoty 50000,00 zł, Wykonawcy nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie z tytułu szkody (straty). Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać złożoną ofertę, jednocześnie informując pisemnie o tym fakcie Zamawiającego. Oferta zmieniona powinna być także złożona w zaklejonej kopercie lub opakowaniu oraz prawidłowo opisana z dopiskiem ,, oferta zmieniona". Do zmienionej oferty należy dołączyć pismo przewodnie podpisane przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy informujące o zaistniałej zmianie. Na otwarciu ofert Zamawiający poda także nazwy i adresy Wykonawców, oraz zaoferowane ceny. Kontakt: Osobą odpowiedzialną za realizację zamówienia jest Jacek Łaszczyk tel. 504271084. |
© eurobudowa.pl 2004-2024