Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
648z dziś
5618z ostatnich 7 dni
23076z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2024-02-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Rogów
ul. Żeromskiego 23
95-063 Rogów
powiat: brzeziński
Tel. 46 874 80 70, wew. 69
przetargi@gminarogow.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Rogów
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. 46 874 80 70, w
Termin składania ofert: 2024-02-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.:
,,Przebudowa stacji uzdatniania wody w Przyłęku Dużym"
III.
Opis przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania
inwestycyjnego Przebudowy stacji uzdatniania wody w Przyłęku Dużym w branży wodno-
kanalizacyjnej i elektrycznej.
2. Przebudowa stacji uzdatniania wody w Przyłęku Dużym będzie realizowana w ramach zadania
,,Przebudowa stacji uzdatniania wody w Przyłęku Dużym, gm. Rogów wraz z budową nowego
odwiertu studni głębinowej".
Prace związane z budową nowego odwiertu studni - roboty geologiczne, powierzone zostały do
nadzorowania osobie posiadającej uprawnienia geologiczne.
3. Zakres robót podlegających nadzorowi:
1) wykonanie przyłącza instalacji wodociągowej i energetycznej dla potrzeb nowego
odwiertu studni głębinowej,
2) wymiana odmanganiacza, zakup 2 szt. osuszaczy,
3) wymiana koryta na popłuczyny 2 kpl, czyszczenie odstojników i stawu infiltracyjnego,
4) sterowanie i AKPiA wraz z monitorowaniem i wizualizacją,
5) zakup agregatu wraz z infrastrukturą towarzyszącą,
6) wymiana rynien i rur spustowych budynku stacji,
7) wymiana posadzki wraz z wymianą i regulacją kratek ściekowych, oczyszczenie i
zabezpieczenie przed korozją ściany budynku wewnątrz stacji,
8) renowacja zbiornika retencyjnego (poj. 100 m3) polegająca na oczyszczeniu i
pomalowaniu wewnątrz, wymiana drabinki wewnętrznej oraz wymiana włazu na nowy.
Wykonawca robót został wyłoniony w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym opartym na
wymaganiach wskazanych w art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych. Zadanie realizowane jest w formule zaprojektuj-wybuduj.

Dokument nr: IRG.271.6.2024

Specyfikacja:
Link, pod którym dostępna jest dokumentacja opisująca zakres zadania, które podlegać będzie
nadzorowaniu:https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8f8d020c-
611e-11ee-a60c-9ec5599dddc1

Składanie ofert:
VIII.
Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
Oferty należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy w Rogowie lub przesłać na adres e-mail:
przetargi@gminarogow.pl nie później niż do dnia 15 lutego 2024 r. do godz. 10:00

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji robót zgodnie z zawartą umową z Wykonawcą robót budowlano - montażowych
ustalony został do dnia 4 marca 2025 r.

Wymagania:
II.
Tryb zamówienia.
Do niniejszego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605), ponieważ szacowana wartość zamówienia zgodnie z
Protokołem z ustalenia szczegółowej wartości zamówienia z dnia 7 lutego 2024 r. nie przekracza kwoty
130 000,00 zł netto.
Wartość robót wynosi: 2 460 000,00 zł brutto.
Zadanie jest współfinansowane środkami PROW 2014-2020 w ramach operacji pn.: ,,Uporządkowanie
gospodarki wodno - ściekowej na terenie gminy Rogów poprzez rozbudowę stacji uzdatniania wody
w Przyłęku Dużym oraz rozbudowę sieci kanalizacyjnej w miejscowości Wągry"
4. Szczegółowe wymagania, jakich oczekiwał będzie Zamawiający w stosunku do wykonawcy
1) posiadanie uprawnień budowlanych w branży sanitarnej w specjalności instalacyjnej w
zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,
wodociągowych i kanalizacyjnych,
2) posiadanie uprawnień budowlanych w branży elektrycznej w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
3) Zakres zadań i obowiązków, jakie do wykonania będzie miał inspektor nadzoru zawarty
jest w przepisach ustawy Prawo budowlane.
4) W trakcie prowadzenia robót Zamawiający wymaga:
a)
obecności
inspektora
nadzoru
na
miejscu
budowy
oraz
w siedzibie Zamawiającego minimum 3 razy w tygodniu - spełnienie
przedmiotowego wymogu będzie każdorazowo dokumentowane poprzez
podpisanie karty pobytu/listy obecności,
b)
stawiennictwa na budowie w ciągu 24 godzin od telefonicznego wezwania w
każdej sytuacji, którą wymuszać będzie nadzorowana budowa (np. konieczność
przeprowadzenia prób, badań, sprawdzeń)
IV.
Termin realizacji umowy.
Termin sprawowania nadzoru inwestorskiego obejmować będzie czas od dnia zawarcia umowy do dnia
zakończenia robót budowlanych oraz czas niezbędny na dokonanie odbioru końcowego, jak również
okres gwarancji na udzielone roboty, który wykonawca udzielił na okres 5 lat od daty odbioru
końcowego.
V.
Cena i płatności
Cena oferty winna obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca przy realizacji zamówienia, w
tym dojazd na miejsce własnym środkiem transportu.
Wykonawca zobowiązany jest do podania wartości netto i brutto zamówienia, wyliczonej do dwóch
miejsc po przecinku, wg załączonego formularza.
Płatność za przedmiot zamówienia regulowana będzie przelewem z konta Zamawiającego w terminie
do 30 dni od daty wpływu faktury/rachunku do siedziby Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza
częściowe fakturowanie/wystawianie rachunków proporcjonalnie do zaangażowania rzeczowego
wykonawcy na terenie budowy.
VI.
Kryteria oceny ofert.
1. Wybrana zostanie oferta z najniższą ceną, która spełnia wszystkie wymagania zawarte
w niniejszym zaproszeniu. Cena oferty - 100%.
2. Oferta z najniższą ceną zostanie uznana za ofertę najkorzystniejszą i otrzyma maksymalną ilość
punktów tj. 100. Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów wyliczoną wg. wzoru:
cena brutto oferty najniższej
liczba punktów badanej oferty = ------------------------------------------ x 100
cena brutto oferty badanej
3.
Z Wykonawcą, który zaoferował najniższą cenę zostanie zawarta umowa.4.
Nie dopuszcza się możliwości waloryzacji ceny ofertowej w trakcie trwania umowy.
VII.
Opis sposobu przygotowania ofert.
1. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty,
niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty
poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty.
2. Oferta musi być sporządzona w języku polskim oraz powinna być spięta lub zszyta. Każdy dokument
składający się na ofertę musi być czytelny.
3. Jeżeli któryś z wymaganych dokumentów składanych przez Wykonawcę jest sporządzony w języku
obcym dokument taki należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez
Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym bez wymaganych tłumaczeń nie będą brane
pod uwagę.
4. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu
wykonawcy. Zamawiający zaleca, aby ofertę podpisano zgodnie z zasadami reprezentacji
wskazanymi we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli osoba/osoby
podpisująca ofertę działa/ją na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej
treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to musi zostać
dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność
z oryginałem.
5. W przypadku, gdy Wykonawca składa kopię jakiegoś dokumentu, musi być ona poświadczona
za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Jeżeli do reprezentowania wykonawcy upoważnione
są łącznie dwie lub więcej osób kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność
z oryginałem przez te osoby.
6. Każdy Wykonawca składa tylko jedną ofertę, w jednym egzemplarzu.
7. Postępowanie prowadzi się w języku polskim.
8. Wszystkie załączniki do niniejszej dokumentacji stanowią jej integralną część.
9. W ofercie należy umieścić zapis:
Oferta na:
Pełnieniem funkcji nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.:
,,Przebudowa stacji uzdatniania wody w Przyłęku Dużym"
IX.
Zawartość oferty.
Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
a) wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1
b) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione bądź do
reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie
oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.
X.
Podstawa prawna.
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym zaproszeniu mają zastosowanie przepisy Kodeksu
cywilnego.
2. Załącznikiem do niniejszej dokumentacji jest:
Formularz ofertowy - załącznik nr 1,3. Złożenie oferty jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych,
a w przypadku wyboru danej oferty obejmuje także wyrażenie zgody na opublikowanie danych
osobowych (imienia i nazwiska lub firmy oraz jej siedziby) w materiałach informacyjnych
Zamawiającego.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez
podania przyczyny.

Uwagi:
XII.
Obowiązek informacyjny
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO), obowiązującego od 25 maja 2018 r., informuję, iż: Administratorem
Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy w Rogowie z siedzibą w Urzędzie Gminy w Rogowie, ul. Żeromskiego 23, 95-063
Rogów. Kontakt z administratorem jest możliwy za pomocą adresu mailowego: sekretariat@gminarogow.pl. Inspektorem
Ochrony Danych Osobowych jest Aleksandra Cnota-Mikołajec. Kontakt z inspektorem jest możliwy za pomocą adresów
mailowych: aleksandra@eduodo.pl lub iod@eduodo.pl.
Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b, c, e RODO w celach:
wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa,
wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą,
przed zawarciem umowy, wykonanie zadań realizowanych w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej
powierzonej administratorowi, realizacji zadań wynikających ze statutu administratora, w pozostałych przypadkach dane
osobowe przetwarzane są na podstawie wyrażonej zgody w zakresie i w celu określonym w treści zgody, Odbiorcami Pani/Pana
danych osobowych będą:
organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działających na zlecenie organów władzy publicznej,
w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, inne podmioty, które na podstawie
stosownych umów podpisanych z administratorem przetwarzają jego dane osobowe, podmioty realizujące zadania
Administratora Danych Osobowych, takie jak: operator pocztowy, bank, dostawca oprogramowania dziedzinowego.
Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji wyżej określonych celów. W przypadkach,
w których wymagają tego przepisy ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach - przez czas
określony w tych przepisach.
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych, Ma Pani/Pan prawo
żądania od Administratora:
dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich pierwszej kopii, do sprostowania (poprawiania) swoich danych, do usunięcia
oraz ograniczenia przetwarzania danych na podstawie art. 17 RODO oraz art. 18 RODO, do wniesienia sprzeciwu wobec
przetwarzania danych, na zasadach opisanych w art. 21 RODO, do przenoszenia danych, zgodnie z art. 20 RODO, prawo do
wniesienia skargi do organu nadzorczego, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeśli dane przetwarzane były na
jej podstawie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed
jej wycofaniem.
W celu skorzystania oraz uzyskania informacji dotyczących praw określonych powyżej należy skontaktować się z
Administratorem lub z Inspektorem Danych Osobowych.
Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193
Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ustawy o ochronie danych
osobowych, a od 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE,
Podanie danych osobowych w zakresie wymaganym przepisami jest obligatoryjne. Konsekwencją niepodania danych
osobowych będzie brak możliwości rozpoczęcia wypełniania obowiązku prawnego leżącego na Administratorze Danych
Osobowych. Państwa dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

Kontakt:
XI.
Postanowienia końcowe.
1. Sprawę prowadzi Paulina Kowalczyk tel. 46 874 80 70 wew. 69, p.kowalczyk@gminarogow.pl.
Informacje udzielane są w godzinach: 8.00 - 15.00.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.