dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
śląskie (Gliwice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie bieżących przeglądów, czyszczenia, konserwacji separatora wraz z osadnikiem oraz studzienek osadnikowych |
Data zamieszczenia: | 2024-02-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Sąd Rejonowy w Radomiu ul. Warszawska 1 26-600 Radom powiat: Radom Tel. 48/36-80-405, 48 36-80-429 joanna.janus@radom.sr.gov.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Radom |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel. 48/36-80-405, 4 |
Termin składania ofert: | 2024-02-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
8 3. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na ,,Wykonanie bieżących przeglądów, czyszczenia, konserwacji separatora Unicon z filtrem lamelowym wraz z osadnikiem oraz trzech studzienek osadnikowych Tegra 1000 z filtrem Azur". 2. Szczegółowe warunki realizacji: formularz ofertowy - załącznik nr 1, opis przedmiotu zamówienia- załącznik nr 2, projekt umowy - załącznik nr 3 do zaproszenia do złożenia oferty cenowej. Dokument nr: G.262.9.2024 Składanie ofert: $ 9. TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY: 1.Ofertę należy złożyć drogą elektroniczną na adres email: joanna.janus@radom.sr.gov.pl w terminie do dnia 20.02.2024r. do godz. 10:00. Miejsce i termin realizacji: § 4. TERMIN OBOWIĄZYWANIA UMOWY: 1. Umowa zostanie zawarta na okres 24 miesięcy od dnia. 01.03.2024r. do 28.02.2026r. Wymagania: w postępowaniu o wartości szacunkowej zamówienia nieprzekraczającej kwoty 130 000 zł netto w postępowaniu, w którym wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł netto tj. progu określonego w art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.) Godziny pracy: poniedziałek - piątek od 7:30 - 15:30; $ 2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie procedury przewidzianej dla zamówień, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł netto tj. progu określonego w art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.). 3. Termin płatności 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. $ 5. KRYTERIA WYBORU OFERTY: Przy wyborze oferty do realizacji zamówienia, Zamawiający będzie się kierował kryterium: o Cena-100% o Cena oferty musi być podana w złotych polskich cyfrowo maksymalnie do dwóch miejsc po przecinku, Zamawiający wybierze ofertę odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i o najniższej cenie. § 6. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY W SKŁADANEJ OFERCIE: 1. W cenę oferty należy wliczyć: a) Wartość netto i brutto usługi określoną w oparciu o przedmiot zamówienia, b) Obowiązujący podatek od towarów i usług, koszt transportu, asortymentu itp. $ 7. OFERTA MA ZAWIERAĆ NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY: 1.Formularz ofertowy. 2. Oferta oraz wszystkie dokumenty złożone wraz z nią powinny być podpisane przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do jego reprezentowania, zgodnie z aktualnym odpisem właściwego rejestru przedsiębiorców w Krajowym Rejestrze Sądowym KRS) albo aktualnym odpisem z Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) lub udzielonym pełnomocnictwem. 3. Kserokopia ważnej polisy ubezpieczeniowej w zakresie odpowiedzialności cywilnej, co najmniej na kwotę 30.000,00zł. $ 8. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY: 1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 2. Oferta ma być napisana w języku polskim, czytelnie, oraz obejmować całość zamówienia. 2. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu jej składania. 3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 4.W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany treści niniejszego Zapytania, warunków postępowania oraz wzoru umowy. W przypadku zmiany może zostać przedłużony termin składania ofert. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji cenowych z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę, w przypadku, gdy cena najkorzystniejsza oferty przekracza kwotę przeznaczoną na realizację zamówienia. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania bez podania przyczyny (na każdym etapie postępowania) i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych. § 10. Zamawiający poprawia w ofercie: 1 .Oczywiste omyłki pisarskie. 2. Oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek. 3. Inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zaproszenia do złożenia oferty z załącznikami, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 4. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni liczonych od dnia jej złożenia. §11. Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert udostępni na stronie internetowej Zamawiającego informacje o: nazwach, albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej, albo miejscach zamieszkania Wykonawców, których oferty zostały otwarte, a także o cenach zawartych w ofertach. Kontakt: Osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami w zakresie merytorycznym /technicznym jest: Pan Artur Janczewski, e-mail: artur.janczewski@radom.sr.gov.pl telefon: 48 36-80-429. |
© eurobudowa.pl 2004-2024