dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
śląskie (Gliwice)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej |
Data zamieszczenia: | 2024-02-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA WIDAWA Rynek Kościuszki 10 98-170 Widawa powiat: łaski 436721034 poczta@widawa.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Widawa |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 436721034 |
Termin składania ofert: | 2024-02-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w miejscowościach Brzyków i Widawa. Krótki opis przedmiotu zamówienia Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w miejscowości Brzyków, dz. nr 440, obręb Brzyków; Zakres prac obejmuje: Termomodernizację budynku użyteczności publicznej w miejscowości Brzyków w tym: 1. Docieplenie ścian zewnętrznych, 2. Docieplenie stropodachu, 3. Wymiana stolarki zewnętrznej okiennej i drzwiowej, 4. Obróbki blacharskie, 5. Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania i centralnej wody użytkowej wraz z wymianą źródła ciepła na pompy ciepła, (istniejący kocioł na pellet pozostanie jako zapasowe źródło ciepła), 6. wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 14,3 kWp 7. Instalacja elektryczna (oświetleniowa, zasilająca, przeciwprzepięciowa, ochronna przed porażeniem prądem). Uwaga! Zamówienie nie obejmuje zakupu i montażu kotła na pellet o mocy 40 kW oraz zbiornika buforowego 1500l , które zostały zamontowane w ramach odrębnego zadania. część 2 zamówienia - termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - Urzędu Gminy w Widawie, dz. nr 183/2, obręb Widawa; Termomodernizację budynku użyteczności publicznej - Urzędu Gminy Widawa w tym: - Docieplenie ścian zewnętrznych, - Docieplenie stropodachu, - Wymiana stolarki zewnętrznej okiennej i drzwiowej, - Obróbki blacharskie, - Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymianą źródła ciepła na kocioł olejowy kondensacyjny, - Instalacja elektryczna (oświetleniowa, zasilająca, przeciwprzepięciowa, ochronna przed porażeniem prądem). CPV: 31211100-9, 45111290-7,45324000-4,45400000-1,45442110-1,45421000-4,45332200-5,45331000-6, 45231300-8,45331110-0 Dokument nr: 2024/BZP 00104578, RIK.271.3.2024.DK Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-02-29 12:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://e-zp.widawa.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-zp.widawa.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywała się za pośrednictwem Systemu E-Zamówienia Publiczne Gminy Widawa, (zwanego dalej Systemem e-ZP lub Systemem) dostępnego pod adresem https://e-zp.widawa.pl 2. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się oznaczeniem RIK.271.3.2024.DK. 3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto w Systemie e-ZP. 4. Rejestracja i korzystanie z Systemu E-ZP jest bezpłatne. 5. Zaleca się rejestrację konta w Systemie e-ZP na adres email wskazany w formularzu ofertowym. 6. Użytkownik niezarejestrowany może jedynie przeglądać treści udostępniane w części publicznej Systemu. Jest to równoznaczne z tym, że użytkownicy niezarejestrowani nie posiadają dostępu do wszystkich funkcjonalności systemu. 7. Dokonując rejestracji Wykonawca akceptuje Regulamin korzystania z Systemu E-Zamówienia Publiczne Gminy Widawa. 8. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż o dopuszczenie do udziału w postępowaniu), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanych funkcji formularzy ,,Wiadomość" dostępnych dla każdego zalogowanego Wykonawcy. 9. Wszelkie informacje dotyczące postępowania w tym zapytania i odpowiedzi dla Wykonawców, modyfikacje SWZ, ogłoszenie wyników itp. będą zamieszczane na Systemie e-ZP. 10. W Systemie E-ZP znajdują się także instrukcja dla Wykonawcy (Instrukcja obsługi Systemu FINN e-Zamówienia Publiczne) oraz filmy instruktażowe - prezentujące podstawowe czynności dokonywane przez Wykonawców za pomocą Systemu (rejestracja, zadawanie pytań, złożenie oferty, wycofanie oferty). Instrukcja dostępna jest pod adresem: https://pomoc.e-zp.finn.pl/ 11. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych Systemu E-ZP: a) Format kodowania treści w obrębie Systemu - UTF8, b) Komunikacja pomiędzy przeglądarką Wykonawcy, a serwerem jest wykonywana przy użyciu bezpiecznego protokołu HTTPS, c) Oznaczeniem czasu odbioru danych przez System jest data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) - czas lokalny serwera synchronizowany odpowiednim źródłem czasu. 12. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Systemu (tj. informacje dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu przekazania danych): a) stały dostęp do sieci Internet i minimalna prędkość połączenia internetowego nie mniejsza niż 512 kb/s; b) zaktualizowana przeglądarka internetowa Chrome w wersji 77 i późniejsze lub Mozilla Firefox w wersji 63 i późniejsze; c) system operacyjny Microsoft Windows 7 i późniejsze lub Apple macOS 10.14 i późniejsze, dystrybucje systemu Linux. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuję, że: 1) administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Widawa z siedzibą w Widawie, Ul. Rynek Kościuszki 10, 98-170 Widawa; 2) dane kontaktowe inspektora ochrony danych: inspektor@cbi24.pl. 3) dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym; 4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 19 ustawy Pzp; 5) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 79 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio jego dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) osobie, której dane osobowe dotyczą posiada: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO; 9) osobie, której dane osobowe dotyczą nie przysługuje: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-02-29 10:00 Miejsce składania ofert: https://e-zp.widawa.pl Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024