Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
21759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Roboty budowlane w zakresie dróg

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Roboty budowlane w zakresie dróg

Data zamieszczenia: 2024-02-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Brodnica
Mazurska 13
87-300 Brodnica
powiat: brodnicki
www.sekretariat@brodnica.ug.gov.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/888915
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Brodnica
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-03-01 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Roboty budowlane w zakresie dróg w miejscowościach Karbowo i Szabda
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rozbudowa drogi gminnej nr 080508C - Ul. Jęczmiennej o długości 1.863 m w miejscowości Karbowo. W ramach I części przedmiotu zamówienia należy wykonać następujący zakres prac:
1) Roboty przygotowawcze: obsługa geodezyjna, usunięcie humusu,
2) Roboty rozbiórkowe: wycinka drzew, karczowanie pni i krzaków (odwóz pozostałości po karczowaniu staraniem i kosztem wykonawcy), rozbiórka elementów prefabrykowanych - elementy nadające się do ponownego wbudowania zostaną przekazane zamawiającemu,
3) Roboty ziemne: korytowanie pod projektowane elementy wraz z zagęszczeniem (odwóz gruntu kosztem i staraniem wykonawcy), wykonanie nasypów, pozostałe wykopy,
4) Wymiana hydrantu,
5) Zabezpieczenie rurami osłonowymi kabli energetycznych i telekomunikacyjnych, regulacja wysokościowa istniejących urządzeń,
6) Ściana oporowa ,
7) Kablowa linia oświetleniowa na odcinku od skrzyżowania z Ul. Wąwozową do Ul. Wczasowej złożona z 41 punktów oświetleniowych: słupy aluminiowe o wysokości 8 m posadowione w fundamentach betonowych prefabrykowanych, wysięgniki jednoramienne o długości 1,5 m, oprawy LED o mocy 48 W,
8) Obramowanie jezdni, zjazdów i ścieżki pieszo - rowerowej w zależności od lokalizacji obrzeżami, opornikami oraz krawężnikami betonowymi na podsypce cementowo - piaskowej i ławie betonowej z oporem,
9) Jezdnia w km 0+366 - 1+863 m o szerokości 5 m z mieszanki mineralno - asfaltowej o łącznej grubości 10 cm (warstwa wiążąca o grubości 6 cm + warstwa ścieralna o grubości 4 cm) na warstwie ulepszonego podłoża z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym o grubości po zagęszczeniu 10 cm, warstwie mrozoodpornej z mieszanki niezwiązanej o grubości 22 cm oraz warstwie podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej grubości 20 cm,
10) Ścieżka pieszo - rowerowa w km 0+000 - 1+863 o szerokości 2,5 - 3,0 m o nawierzchni z kostki brukowej o grubości 8 cm ułożona na warstwie odsączającej z piasku o grubości 15 cm, podbudowie z KŁSM o grubości 15 cm i podsypce cementowo - piaskowej o grubości 3 cm,
11) Zjazdy o nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowej o łącznej grubości 8 cm (warstwa wiążąca o grubości 4 cm + warstwa ścieralna o grubości 4 cm) ułożonej na warstwie odsączającej z piasku o grubości 10 cm oraz podbudowie z KŁSM o grubości 20 cm,
12) Zjazdy o nawierzchni z kostki brukowej o grubości 8 cm ułożonej na warstwie odsączającej z piasku o grubości 15 cm, podbudowie z KŁSM o grubości 15 cm i podsypce cementowo - piaskowej o grubości 3 cm,
13) Rowy odwadniające wraz z wykonaniem przepustów pod zjazdami,
14) Pobocza z kruszywa łamanego - warstwa o grubości 15 cm, szerokość 0,75 m,
15) Oznakowanie pionowe oraz poziome zgodnie z SOR,
16) Humusowanie wraz z obsianiem trawą.
Przebudowa drogi gminnej nr 080522C o długości 990 m w miejscowości Szabda. W ramach części II przedmiotu zamówienia należy wykonać następujący zakres prac: 1) Roboty przygotowawcze: obsługa geodezyjna, montaż rur osłonowych, roboty ziemne, formowanie i zagęszczanie nasypów, korytowanie pod drogę i zjazdy z zagęszczeniem,
2) Jezdnia o szerokości 4,5 - 5,0 m z mieszanki mineralno - asfaltowej o grubości 8 cm (warstwa wiążąca 4 cm + warstwa ścieralna 4 cm) na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie w zależności od lokalizacji o grubości 20 - 25 cm,
3) Zjazdy z mieszanki mineralno - asfaltowej o grubości 8 cm (warstwa wiążąca 4 cm + warstwa ścieralna 4 cm) na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 17 cm oraz warstwie odsączającej z piasku o grubości 15 cm,
4) Pobocza z kruszywa łamanego grubości 15 cm i szerokości 75 cm,
5) Wykonanie oznakowania pionowego,
6) Plantowanie gruntu, humusowanie z obsianiem trawą.

CPV: 45000000-7, 45111200-0,45233120-6,45233220-7,45233222-1,45233162-2,45233161-5,45310000-3,45231400-9, 45111200-0

Dokument nr: 2024/BZP 00190750, RI.271.2.2024.JK

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-03-01 10:05

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/brodnica.ug
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/brodnica.ug
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Oferta,
wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą
zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym. W procesie składania oferty, wniosku w tym przedmiotowych środków dowodowych na
platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny Wykonawca może złożyć bezpośrednio na dokumencie,
który następnie przesyła do systemu (opcja rekomendowana przez platformazakupowa.pl) oraz
dodatkowo dla całego pakietu dokumentów w kroku 2 Formularza składania oferty lub wniosku (po
kliknięciu w przycisk Przejdź do podsumowania).2. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje
odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca,
wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w
zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poprzez oryginał należy rozumieć dokument
podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w
formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. 3. Oferta powinna być:a)
sporządzona na podstawie załączników niniejszej SWZ w języku polskim,b) złożona przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformazakupowa.pl,c) podpisana
kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez
osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.4. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez
Wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać "Rozporządzenie Parlamentu
Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji
elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku".5. W
przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny. Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj.
podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES.6. Zgodnie z art. 18
ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu
przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie
składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz
wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę
przedsiębiorstwa. Na platformie w formularzu składania oferty znajduje się miejsce wyznaczone do
dołączenia części oferty stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa.7. Wykonawca, za pośrednictwem
platformazakupowa.pl może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.
Sposób dokonywania zmiany lub wycofania oferty zamieszczono w instrukcji zamieszczonej na stronie
internetowej pod adresem:https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje8. Każdy z Wykonawców
może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje
wariantowe spowoduje podlegać będzie odrzuceniu.9. Ceny oferty muszą zawierać wszystkie koszty,
jakie musi ponieść Wykonawca, aby zrealizować zamówienie z najwyższą starannością oraz
ewentualne rabaty.10. Dokumenty i oświadczenia składane przez wykonawcę powinny być w języku
polskim, chyba że w SWZ dopuszczono inaczej. W przypadku załączenia dokumentów sporządzonych
w innym języku niż dopuszczony, Wykonawca zobowiązany jest załączyć tłumaczenie na język polski.
Więcej informacji zawiera Rozdział XIV SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016
r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Gmina Brodnica.2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się
kontaktować pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą
na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie art. 275 pkt 1 ustawy PZP.4) odbiorcami
Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP.5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane,
zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych
osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO.8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych
Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie
administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania
dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub
daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub
daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do
sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może
skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień
umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz
jego załączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu
oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo
do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej
lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa
członkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia
danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20
RODO;c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10)
przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO
przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla
przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/888915
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-03-01 10:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/brodnica.ug

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.