dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
śląskie (Gliwice)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Roboty budowlane w zakresie dróg |
Data zamieszczenia: | 2024-02-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Brodnica Mazurska 13 87-300 Brodnica powiat: brodnicki www.sekretariat@brodnica.ug.gov.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/888915 |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Brodnica |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-03-01 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Roboty budowlane w zakresie dróg w miejscowościach Karbowo i Szabda Krótki opis przedmiotu zamówienia Rozbudowa drogi gminnej nr 080508C - Ul. Jęczmiennej o długości 1.863 m w miejscowości Karbowo. W ramach I części przedmiotu zamówienia należy wykonać następujący zakres prac: 1) Roboty przygotowawcze: obsługa geodezyjna, usunięcie humusu, 2) Roboty rozbiórkowe: wycinka drzew, karczowanie pni i krzaków (odwóz pozostałości po karczowaniu staraniem i kosztem wykonawcy), rozbiórka elementów prefabrykowanych - elementy nadające się do ponownego wbudowania zostaną przekazane zamawiającemu, 3) Roboty ziemne: korytowanie pod projektowane elementy wraz z zagęszczeniem (odwóz gruntu kosztem i staraniem wykonawcy), wykonanie nasypów, pozostałe wykopy, 4) Wymiana hydrantu, 5) Zabezpieczenie rurami osłonowymi kabli energetycznych i telekomunikacyjnych, regulacja wysokościowa istniejących urządzeń, 6) Ściana oporowa , 7) Kablowa linia oświetleniowa na odcinku od skrzyżowania z Ul. Wąwozową do Ul. Wczasowej złożona z 41 punktów oświetleniowych: słupy aluminiowe o wysokości 8 m posadowione w fundamentach betonowych prefabrykowanych, wysięgniki jednoramienne o długości 1,5 m, oprawy LED o mocy 48 W, 8) Obramowanie jezdni, zjazdów i ścieżki pieszo - rowerowej w zależności od lokalizacji obrzeżami, opornikami oraz krawężnikami betonowymi na podsypce cementowo - piaskowej i ławie betonowej z oporem, 9) Jezdnia w km 0+366 - 1+863 m o szerokości 5 m z mieszanki mineralno - asfaltowej o łącznej grubości 10 cm (warstwa wiążąca o grubości 6 cm + warstwa ścieralna o grubości 4 cm) na warstwie ulepszonego podłoża z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym o grubości po zagęszczeniu 10 cm, warstwie mrozoodpornej z mieszanki niezwiązanej o grubości 22 cm oraz warstwie podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej grubości 20 cm, 10) Ścieżka pieszo - rowerowa w km 0+000 - 1+863 o szerokości 2,5 - 3,0 m o nawierzchni z kostki brukowej o grubości 8 cm ułożona na warstwie odsączającej z piasku o grubości 15 cm, podbudowie z KŁSM o grubości 15 cm i podsypce cementowo - piaskowej o grubości 3 cm, 11) Zjazdy o nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowej o łącznej grubości 8 cm (warstwa wiążąca o grubości 4 cm + warstwa ścieralna o grubości 4 cm) ułożonej na warstwie odsączającej z piasku o grubości 10 cm oraz podbudowie z KŁSM o grubości 20 cm, 12) Zjazdy o nawierzchni z kostki brukowej o grubości 8 cm ułożonej na warstwie odsączającej z piasku o grubości 15 cm, podbudowie z KŁSM o grubości 15 cm i podsypce cementowo - piaskowej o grubości 3 cm, 13) Rowy odwadniające wraz z wykonaniem przepustów pod zjazdami, 14) Pobocza z kruszywa łamanego - warstwa o grubości 15 cm, szerokość 0,75 m, 15) Oznakowanie pionowe oraz poziome zgodnie z SOR, 16) Humusowanie wraz z obsianiem trawą. Przebudowa drogi gminnej nr 080522C o długości 990 m w miejscowości Szabda. W ramach części II przedmiotu zamówienia należy wykonać następujący zakres prac: 1) Roboty przygotowawcze: obsługa geodezyjna, montaż rur osłonowych, roboty ziemne, formowanie i zagęszczanie nasypów, korytowanie pod drogę i zjazdy z zagęszczeniem, 2) Jezdnia o szerokości 4,5 - 5,0 m z mieszanki mineralno - asfaltowej o grubości 8 cm (warstwa wiążąca 4 cm + warstwa ścieralna 4 cm) na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie w zależności od lokalizacji o grubości 20 - 25 cm, 3) Zjazdy z mieszanki mineralno - asfaltowej o grubości 8 cm (warstwa wiążąca 4 cm + warstwa ścieralna 4 cm) na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 17 cm oraz warstwie odsączającej z piasku o grubości 15 cm, 4) Pobocza z kruszywa łamanego grubości 15 cm i szerokości 75 cm, 5) Wykonanie oznakowania pionowego, 6) Plantowanie gruntu, humusowanie z obsianiem trawą. CPV: 45000000-7, 45111200-0,45233120-6,45233220-7,45233222-1,45233162-2,45233161-5,45310000-3,45231400-9, 45111200-0 Dokument nr: 2024/BZP 00190750, RI.271.2.2024.JK Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-03-01 10:05 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/brodnica.ug 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/brodnica.ug 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Oferta, wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, wniosku w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny Wykonawca może złożyć bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu (opcja rekomendowana przez platformazakupowa.pl) oraz dodatkowo dla całego pakietu dokumentów w kroku 2 Formularza składania oferty lub wniosku (po kliknięciu w przycisk Przejdź do podsumowania).2. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poprzez oryginał należy rozumieć dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. 3. Oferta powinna być:a) sporządzona na podstawie załączników niniejszej SWZ w języku polskim,b) złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformazakupowa.pl,c) podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.4. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez Wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać "Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku".5. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny. Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES.6. Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Na platformie w formularzu składania oferty znajduje się miejsce wyznaczone do dołączenia części oferty stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa.7. Wykonawca, za pośrednictwem platformazakupowa.pl może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Sposób dokonywania zmiany lub wycofania oferty zamieszczono w instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem:https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje8. Każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje wariantowe spowoduje podlegać będzie odrzuceniu.9. Ceny oferty muszą zawierać wszystkie koszty, jakie musi ponieść Wykonawca, aby zrealizować zamówienie z najwyższą starannością oraz ewentualne rabaty.10. Dokumenty i oświadczenia składane przez wykonawcę powinny być w języku polskim, chyba że w SWZ dopuszczono inaczej. W przypadku załączenia dokumentów sporządzonych w innym języku niż dopuszczony, Wykonawca zobowiązany jest załączyć tłumaczenie na język polski. Więcej informacji zawiera Rozdział XIV SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Brodnica.2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie art. 275 pkt 1 ustawy PZP.4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP.5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/888915 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-03-01 10:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/brodnica.ug Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024