Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
20512z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa mebli i foteli biurowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa mebli i foteli biurowych

Data zamieszczenia: 2024-02-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zakład Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej
Korczowa - Przejście Graniczne
37-552 Młyny
powiat: jarosławski
Tel. 733730910, Tel. 603036188
korczowa@zopgkor.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Młyny
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. 733730910, Tel.
Termin składania ofert: 2024-02-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
dostawa mebli i foteli biurowych
dostawa mebli i foteli biurowych dla potrzeb Zakładu Przejść Granicznych w Korczowej zgodnie z załącznikiem nr 1.

Dokument nr: DAE-242/04/2024

Składanie ofert:
3. Forma i termin złożenia oferty:

a) Ofertę sporządzoną z wykorzystaniem formularza oferty stanowiącego załącznik nr 2 do zaproszenia należy złożyć: osobiście w dni robocze (bez sobót) w godz.ch 7.00-15.00
w siedzibieZakład Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej, Korczowa - Przejście Graniczne 37-552 Młyny, pokój 218

listownie na adres: Zakład Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej, Korczowa - Przejście Graniczne 37-552 Młyny, z dopiskiem OFERTA NA DOSTAWĘ MEBLI I FOTELI BIUROWYCH

e-mailowo na adres: korczowa@zopgkor.pl

w terminie do 21.02.2024 r.

Miejsce i termin realizacji:
1. DOSTAWA przedmiotu zamówienia zostanie zrealizowana w nieprzekraczalnym terminie do 30.04.2024r.

Wymagania:
Zamawiający informuje, iż niniejsze postępowanie nie jest prowadzone na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019r.roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. 1605 tj.).
2. Kryteria oceny ofert:

a) Jedynym kryterium oceny ofert będzie cena brutto (wraz z należnym podatkiem VAT) za wykonanie całego zadania.

b) Wybrana zostanie oferta, o najniższej cenie, spełniająca stawiane przez zamawiającego wymagania,

c) Złożenie oferty oznacza wyrażenie zgody na treść niniejszego zaproszenia oraz aprobatę załączonej umowy.
Oferta musi być sporządzona w języku polskim na komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką.

b) Oferta oraz załączone do niej dokumenty i oświadczenia muszą być podpisane w sposób nie budzący zastrzeżeń (czytelnie lub z pieczątką imienną, możliwość złożenia podpisu elektronicznego) przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy.

c) Poprawki lub zmiany w ofercie muszą być dokonane w sposób czytelny oraz muszą być parafowane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Poprawki lub zmiany nie parafowane uznane będą za nieistniejące.

d) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

e) W ofercie należy podać cenę brutto (wraz z należnym podatkiem VAT) za dostawę przedmiotu zamówienia.

f) W cenie oferty powinny zostać ujęte wszystkie koszty mające wpływ na realizację przedmiotowego zamówienia.

g) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych ( CZEŚĆ I i CZEŚĆ II).

h) Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na okres nie krótszy niż 24 miesiące.
4. Termin związania ofertą: 30 dni.

5. Zastrzega się prawo możliwości zamknięcia postępowania bez wybrania którejkolwiek
z ofert bez podania przyczyn.

6. Zamówienia dodatkowe;

1) Zamawiający przewiduje dodatkowe zamówienia w ramach potrzeb i możliwości finansowych.

2) Dodatkowe zamówienia nie przekroczą 20 % wartości najkorzystniejszej oferty.

3) Dodatkowe zamówienia będą realizowane na warunkach określonych w ofercie, co dotyczy ceny oraz gwarancji jakości.

4) Zamawiający przekaże Wykonawcy pisemną informację o potrzebie realizacji dodatkowych zamówień.

5) Z prawa udzielenia zamówień dodatkowych Zamawiający będzie korzystał w terminie do 30.04.2024 r.
Niekorzystanie przez Zamawiającego z prawa udzielenia zamówień dodatkowych nie rodzi jakichkolwiek roszczeń po stronie Wykonawcy.

Kontakt:
Wszelkich informacji udziela pracownik Działu Administracji i Eksploatacji, Anna Nowak, Tel. 733730910, a w razie jej nieobecności: Monika Bruk, Tel. 603036188.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.