Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
964z dziś
6975z ostatnich 7 dni
21476z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonywanie usługi z zakresu sprzątania pomieszczeń biurowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonywanie usługi z zakresu sprzątania pomieszczeń biurowych

Data zamieszczenia: 2024-02-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Międzylesie z siedzibą w Międzylesiu
ul. Tysiąclecia Państwa Polskiego 7
57-530 Międzylesie
powiat: kłodzki
tel. 782 224 404, tel. 782 224 423
miedzylesie@wroclaw.lasy.gov.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Międzylesie
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 782 224 404, te
Termin składania ofert: 2024-02-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zaproszenie do składania ofert o zamówienie publiczne o wartości mniejszej
niż kwota 130 000 złotych netto
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
zaprasza do złożenia oferty na:
,,Wykonywanie usługi z zakresu sprzątania pomieszczeń biurowych biurowca Nadleśnictwa Międzylesie, pokoi gościnnych oraz budynku socjalno - bytowego"
2. Przedmiot zamówienia:
Wykonywanie usługi z zakresu sprzątania pomieszczeń biurowych biurowca Nadleśnictwa Międzylesie, pokoi gościnnych oraz budynku socjalno - bytowego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi załącznik nr 1 do niniejszego postępowania.

CPV: 90910000-9, 90919200-4, 90911300-9

Dokument nr: SA.272.1.2024

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi dnia 22.02.2024 o godz. 09.15 w siedzibie Nadleśnictwa Międzylesie.

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć do dnia 22.02.2024. roku, do godz. 09.00, w sekretariacie zamawiającego przy Ul. Tysiąclecia Państwa Polskiego 7, w Międzylesiu osobiście lub pocztą elektroniczną na adres: miedzylesie@wroclaw.lasy.gov.pl, lub pocztą tradycyjną.

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin realizacji zamówienia: od dnia 01.03.2024 r. do dnia 28.02.2025 r.

Wymagania:
Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej w/w pomieszczeń Nadleśnictwa Międzylesie.
4. Kryteria oceny i wyboru ofert: Cena 100%
5. Warunki jakie powinny spełniać Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia:
a. Wykonawca jest obowiązany złożyć oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 5: Formularz ofertowy i wymagane Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
b. Wykonawca jest obowiązany przedłożyć 1 referencję bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego Wykonawca świadczył usługi utrzymania czystości pomieszczeń biurowych, że usługi te zostały wykonane w sposób należyty (zgodny z umową lub zleceniem], a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - wystarczy oświadczenie wykonawcy
c. Wykonawca jest obowiązany przedłożyć wypełniony Załącznik nr 4 :Zestawienie niezbędnych środków czystościowych, które będą używane i stosowane przy realizacji usługi wraz z kompletem kart charakterystyki
d. Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie OC do przedłożenia przed zawarciem umowy w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 33 000,00 zł (słownie: trzydzieści trzy tysiące 00/100 zł]
6. Sposób przygotowania oferty:
Ofertę należy sporządzić czytelnie w języku polskim, w formie pisemnej, podając nazwę i adres Zamawiającego oraz adnotację:
,,Oferta na: ,,Wykonywanie usługi z zakresu sprzątania pomieszczeń biurowych biurowca Nadleśnictwa Międzylesie, pokoi gościnnych oraz budynku socjalno - bytowego."
Ofertę należy złożyć na : Formularzu ofertowym wraz z wymaganymi oświadczeniami o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 5] . Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Dopuszcza się przesłanie oferty e-mailem podpisanej kwalifikowalnym podpisem elektronicznym lub tradycyjnym podpisem.
W przypadku przysłania oferty drogą elektroniczną (zwykłym mailem], Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności, a Wykonawca nie może rościć pretensji do wcześniejszego ujawnienia treści złożonej w ten sposób oferty.
Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o wyborze oferty oraz o terminie podpisania umowy.
8. Wykaz dokumentów jakie należy dołączyć do oferty:
a. Załącznik nr 5: Formularz ofertowy i wymagane Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
b. Referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane lub oświadczenie Wykonawcy.
9. Wykaz dokumentów jakie należy dostarczyć przed podpisaniem umowy:
a. dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 33 000,00 zł (słownie: trzydzieści trzy tysiące 00/100 zł)
b. zestawienie środków czystości wraz z kompletem kart charakterystyki -załącznik nr 4
10. Zamawiający informuje, że:
1. Zaproszenie do składania ofert nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do udzjelenia zamówienia
2. Zamawiający poinformuje wybranego Wykonawcę o przyjęciu oferty.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od podpisania umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę, spośród ofert złożonych w postępowaniu i spełniających wymagania Zamawiającego; 4.Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zamówienia lub anulowania postępowania na dowolnym jego etapie. Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu roszczenia o zwrot poniesionych kosztów, w szczególności związanych z przygotowaniem oferty.
11. Unieważnienie postępowania:
1. Zamawiający unieważni postępowanie jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę jaką zamierzył przeznaczyć na realizację zamówienia.
2. Zamawiający unieważni postępowanie przed jak i po terminie składania ofert a przed wyborem oferty jeżeli zajdą okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć przed wszczęciem postępowanie, a w szczególności dotyczące przedmiotu zamówienia oraz warunków finansowania.

Uwagi:
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH Administrator
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Nadleśnictwo Międzylesie, adres siedziby: ul. Tysiąclecia Państwa Polskiego 7, 57-530 Międzylesie, adres e-mail: miedzylesie@wroclaw.lasy.gov.pl Inspektor Ochrony Danych
W sprawach związanych z Pani/Pana danymi, proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony
Danych, na adres
e-mail: iod@comp-net.pl
Cele i podstawy przetwarzania
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane ze względu na prawne obowiązki w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami. Dane te są przetwarzane wyłącznie w niezbędnym zakresie, uzasadnionym wyżej opisanym celem przetwarzania. Podstawy prawne
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych przez jednostki organizacyjne PGL Lasy Państwowe, jest
art. 6 ust. 1 lit. c RODO* w związku z ustawą z dnia 28 września 1991 r. o lasach, zgodnie z którym przetwarzanie danych osobowych jest zgodne z prawem, jeżeli jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze oraz art. 6 ust. 1 lit. f RODO prawnie uzasadniony interes administratora polegający na dochodzeniu i obronie roszczeń. Odbiorcy danych
Pani/Pana dane osobowe mogą zostać ujawnione, innym jednostkom lasów państwowych, naszym
podwykonawcom (podmioty przetwarzające), np. firmom prawniczym oraz odbiorcom danych
wynikających
z przepisów prawa.
Okres przechowywania danych
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okresy wynikające z przepisów prawa lub przez czas niezbędny do obrony przed roszczeniami.
Przekazywanie danych do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej
Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. Prawa osób, których dane dotyczą Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:
o prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
o prawo do żądania usunięcia swoich danych;
o prawo do złożenia sprzeciwu;
o prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
o prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;
o prawo do ograniczenia przetwarzania danych. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
Podanie danych ma charakter dobrowolny, lecz niezbędny do realizacji celu.
Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Nie podejmujemy decyzji w sposób zautomatyzowany.
o Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)

Kontakt:
Do kontaktów w przedmiotowej sprawie wyznacza się pracownika w osobie:,
Agnieszka Andysz tel. 782 224 404, e-mail agnieszka.andysz@wroclaw.lasy.gov.pl: Ewelina Krupa tel. 782 224 423, e-mail ewelina.krupa@wroclaw.lasy.gov.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.