Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
20512z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie prac konserwatorskich części elewacji frontowej kościoła

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie prac konserwatorskich części elewacji frontowej kościoła

Data zamieszczenia: 2024-02-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia rzymskokatolicka pw. św. Jana Chrzciciela
ul. Opacka 9
64-234 Przemęt
powiat: wolsztyński
pleban19@gmail.com
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Przemęt
Wadium: 8 000,00 zł
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-03-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Dane dotyczące zamówienia
Nazwa zadaniaWykonanie prac konserwatorskich części elewacji frontowej kościoła pw.
Św. Jana Chrzciciela w Przemęcie
Na wykonanie zadania pozyskano dofinansowanie Rządowego Programu
Odbudowy Zabytków
Rodzaj zamówienia (typ usługi)Prace konserwatorskie przy zabytkowych elewacjach ceglanych kościoła
wpisanego do rejestru zabytków pod nr 169/1-2/Wlkp/A z dn. 22.11.1932 r.
Opis przedmiotu zamówieniaZakres inwestycji dotyczy wybranych elewacji wieży południowej kościoła -
zachodniej - druga i trzecia kondygnacja i południowej - pierwsza, druga i
trzecia kondygnacja.
Zakres prac konserwatorskich obejmuje (istotna kolejność zabiegów) :
oczyszczenie powierzchni ściany w celu przywrócenia prawidłowej
paroprzepuszczalności budulca ceglanego, usunięcie w całości wtórnego
spoinowania oraz usunięcie wtórnych rekonstrukcji wątków, wykonanie
zabiegu odsalania wybranych partii ścian, wykonanie dezynfekcji
powierzchni ścian, wykonanie uzupełnień i rekonstrukcji braków cegieł oraz
spoinowania, wykonanie scalenia kolorystycznego wybranych partii ścian,
wykonanie profilaktycznej dezynfekcji powierzchni ścian, wykonanie
hydrofobizacji wybranych partii ścian.

CPV: 454 531 00 - 8, 454 53 000 - 7

Składanie ofert:
Termin i sposób składania ofert Oferty należy złożyć listownie za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub
osobiście na adres: Parafia rzymskokatolicka pw. św. Jana Chrzciciela
ul. Opacka 9 ; 64-234 Przemęt do dnia 13.03.2024. do godz. 8.00.

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówieniaPrace konserwatorskie przy elewacjach wieży mogą być realizowane (z
uwagi na technologię konserwatorską) w okresie od 1 maja do 31
października 2024 r. Przewidywany i oczekiwany czas realizacji 6 tygodni.

Wymagania:
Zamawiający zastrzega sobie prawo wskazania terminu realizacji zadania.
Zastrzeżenie to będzie egzekwowane z uwagi na dopasowanie
harmonogramu funkcjonowania kościoła do realizacji zadania.
O terminie realizacji Wykonawca zostanie poinformowany przed
podpisaniem umowy.
Zamawiający nie dopuszcza możliwość zmiany w zakresie terminu
końcowego oraz zakresu robót.
Płatności za realizację zamówieniaPłatność za realizację zadania realizowana będzie w następujący sposób:
kwotę w wysokości 2 % wartości zadania Wykonawca otrzyma w formie
zaliczki po rozpoczęciu prac, pozostałą kwotę w wysokości 98 % wartości
zadania Wykonawca otrzyma po zakończeniu zadania. Termin płatności
zaliczki (2%) do 30 dni od daty wystawienia faktury. Termin płatności
pozostałej kwoty do 30 dni od daty otrzymania dotacji z Rządowego
Programu Odbudowy Zabytków . Podstawą wystawienia faktury końcowej
będzie pozytywny odbiór całego zadania (protokół odbioru) dokonany przez
komisję z udziałem Zamawiającego, Wykonawcy oraz przedstawiciela
WUOZ w Lesznie.
Wszystkie płatności za realizację zadania realizowane będą przelewem na
konto wykonawcy na podstawie prawidłowo wystawionej przez niego
faktury.
Decyduje data wpływu do Zamawiającego.
Koperta powinna być opatrzona w nazwę i adres Oferenta z dopiskiem
,,Wykonanie prac konserwatorskich części elewacji frontowej kościoła pw.
Św. Jana Chrzciciela w Przemęcie". Wszystkie oferty, które wpłyną po
terminie będą odrzucone i odesłane oferentom.
Informacja o wyborze WykonawcyOtwarcie ofert nie jest jawne. Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie
dokonany w jak najkrótszym czasie od zakończenia naboru ofert.
Informacja o wyborze Wykonawcy zostanie opublikowana w taki sam
sposób jak opublikowano informację o naborze ofert.
Wytyczne do przygotowania ofertyZ uwagi na stan zachowania oraz specyfikę zabytku, potencjalni
Wykonawcy zobowiązani są do dokonania wizji lokalnej in situ i spisania
protokołu z oględzin z udziałem Zamawiającego.
Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę i zaproponować tylko
jedną cenę całkowitą netto oraz brutto wyrażoną w PLN, z dokładnością do
dwóch miejsc po przecinku.
Ofertę należy składać wyłącznie na formularzu oferty stanowiącym
załącznik 2 niniejszego zapytania ofertowego. Wycena oferty powinna być
przygotowana w oparciu o przedstawiony w załączniku 1 przedmiar prac.
Po zakończeniu postępowania ofertowego, wybrany Wykonawca
zobowiązany będzie do przedstawienia kosztorysu ofertowego, którego
wartość będzie zgodna z ceną podaną w formularzu oferty.
Złożenie przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej
rozwiązania wariantowe lub alternatywne spowoduje jej odrzucenie.
Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub
wycofać ofertę.
Wykaz dokumentów składanych przez
WykonawcęOferta cenowa - formularz oferty (załącznik 2)
Wykaz usług (załącznik 3)
Zaświadczenia i oświadczenia, o których mowa w pkt. III niniejszego
zapytania ofertowego (kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem)
Informacje dodatkowe
W przypadku niedotrzymania terminów realizacji lub braku odbioru prac, z
przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, co będzie skutkować utratą
przyznanych dotacji, Zamawiający zastrzega sobie do pomniejszenia
wynagrodzenia dla Wykonawcy co najmniej o wysokość utraconej dotacji.
Ewentualne spory w relacjach z Wykonawcą o roszczenia cywilnoprawne w
sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, mediacjom lub
innemu polubownemu rozwiązaniu sporu realizowane będą przed Sądem
Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej,
wybranym mediatorem albo osobą prowadzącą inne polubowne
rozwiązanie sporu.
Zastrzeżenia ZamawiającegoWyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego
skalkulowania ceny.
Wykonawca ponosi koszty związane z logistyką, noclegami pracowników,
zapleczem socjalnym dla pracowników, utylizacją gruzu oraz
zabezpieczeniem terenu budowy, w tym również koszt ochrony fizycznej
terenu budowy.
Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za ewentualne straty
Zamawiającego wynikające z niedostatecznej ochrony terenu budowy.
Przedmiot zamówienia realizowany będzie w czynnym kościele, dlatego też
realizacja zadania wymaga bieżących uzgodnień z Zamawiającym w celu
zapewnienia optymalnych warunków osobom w nim przebywającym.
W szczególności: prowadzenie prac i robót w sposób uwzględniający
porządek nabożeństw, uroczystości religijnych, świąt kościelnych itp.
(przerwy w realizacji zadania), oraz dołożenia wszelkich starań
zmierzających do minimalizacji zakurzenia i zabrudzenia kościoła poprzez
odpowiednie osłonięcie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót.
Kosztami dodatkowego sprzątania, wynikającego z niedopatrzenia
Wykonawcy podczas realizacji zamówienia, obarczony zostanie
Wykonawca.
Do obowiązków Wykonawcy należy m.in. zabezpieczenie energii
elektrycznej, wody i innych mediów niezbędnych przy realizacji przedmiotu
umowy (na koszt Wykonawcy), naprawa uszkodzonych w toku prac
urządzeń w obrębie placu budowy (w szczególności zieleni-rekultywacja),
uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu prac i przekazania
zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego.
Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność z tytułu szkód, które mogą
zaistnieć w związku ze zdarzeniami losowymi związanymi z realizację
przedmiotowego zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na
każdym jego etapie bez podania przyczyny oraz możliwość niepodpisania
umowy z wyłonionym Wykonawcą.
Zamawiający ma prawo zakończyć postępowanie bez wyboru oferenta, nie
przewiduje się postępowania odwoławczego w sprawie decyzji o wyborze
oferenta, odrzucenia oferty lub zakończenia postępowania bez jego
wyboru.
III.Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
Lp.Warunek udziału w postępowaniu1Podmiot posiada doświadczenie w realizacji robót
konserwatorskich w architektonicznych, sakralnych
obiektach zabytkowych - w przeciągu 2 lat przed terminem
składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie - wykonał w sposób należyty
przynajmniej 6 usług obejmujących swym zakresem, w
większości konserwację wątków ceglanych elewacji,
kościołów wpisanych do rejestru zabytków i
wybudowanych przed XVIII w. Wartość ww. usług powinna
wynosić min. 545.000,00 zł brutto.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia warunek udziału określony powyżej
a musi być spełniony przez co najmniej jednego z tych
Wykonawców.2Podmiot prowadzi działalność gospodarcząW oparciu o aktualny odpis z KRS lub zaświadczenie o
wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (kopia
potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osoby
upoważnione do reprezentacji podmiotu)
3Podmiot posiada polisę OC za szkody
spowodowane przy realizacji robót
objętych zakresem zamówienia, na kwotę
nie niższą niż 545.000,00 zł.W oparciu o załączoną do oferty kserokopię aktualnej
polisy potwierdzoną za zgodność z
oryginałem. Polisa powinna być ważna co najmniej do
31 października 2024. Jeżeli termin ważności polisy
jest krótszy Oferent złoży oświadczenie o przedłużeniu
polisy OC na takich samych warunkach co najmniej do
końca realizacji zamówienia.
4Podmiot dysponuje odpowiednim potencjałem kadrowym
do wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności
osobą będącą dyplomowanym konserwatorem sztuki (o
specjalizacji zgodnej z przedmiotem zapytania
ofertowego), przewidzianą kierowania lub wykonywania
prac konserwatorskich i restauratorskich przy zabytkach
architektury, spełniającą wymagania określone w art. 37a
ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece
nad zabytkami (tekst jednolity z późn. zm.)
Ponadto osoba ta powinna wykazać, iż w przeciągu 2 lat
przed terminem składania ofert, kierowała pracami
konserwatorskimi przy co najmniej 6 usługach
obejmujących swym zakresem w większości konserwację
wątków ceglanych elewacji, kościołów wpisanych do
rejestru zabytków i wybudowanych przed XVIII w.W oparciu o załączoną do oferty kserokopię
uprawnień potwierdzoną za zgodność z
oryginałem oraz oświadczenie konserwatora zabytków,
który będzie prowadził prace, deklarujące przyjęcie
obowiązków kierownika prac konserwatorskich.
Ponadto należy przedstawić zaświadczenia
potwierdzające doświadczenie zawodowe kierownika
prac konserwatorskich wg. art. 37a ustawy z dnia 23
lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad
zabytkami .
Ponadto należy przedstawić zaświadczenia
potwierdzające kierowanie pracami konserwatorskimi
wg. warunków udziału w niniejszym postępowaniu
Zaświadczenia powinny zawierać informację na temat
przedmiotu zamówienia, zakresu wykonanych prac
(opis szczegółowy) oraz ich terminów.
Zaświadczenia, o których mowa powyżej, powinny być
wystawione przez właściciela obiektu zabytkowego,
zlecającego remont lub przez urzędową instytucję
sprawującą nadzór konserwatorski.
5Podmiot dysponuje odpowiednim potencjałem kadrowym
do wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności :
- osobą przewidzianą do sprawowania funkcji kierownikaW oparciu o załączoną do oferty kserokopię uprawnień
potwierdzoną za zgodność z oryginałem oraz
oświadczenie osoby, która będzie sprawować funkcje
budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do
kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-
budowlanej, spełniającą wymogi określone w art. 37 c
Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i
opiece nad zabytkami.
Ponadto osoba ta powinna wykazać, iż w przeciągu 2 lat
przed terminem składania ofert, kierowała robotami, przy
co najmniej 3 usługach obejmujących swym zakresem w
większości konserwację wątków ceglanych elewacji,
kościołów wpisanych do rejestru zabytków i
wybudowanych przed XVIII w.na budowie, deklarujące przyjęcie obowiązków
kierownika budowy wraz z aktualnym zaświadczeniem
o posiadanym ubezpieczeniu OC w ramach PINB.
Ponadto należy przedstawić zaświadczenia
potwierdzające doświadczenie zawodowe kierownika
prac konserwatorskich wg. art. 37c ustawy z dnia 23
lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad
zabytkami .
Ponadto należy przedstawić zaświadczenia
potwierdzające doświadczenie w sprawowaniu funkcji
kierownika budowy według opisu warunków udziału w
postepowaniu.
Zaświadczenia powinny zawierać informację na temat
przedmiotu zamówienia, zakresu wykonanych prac
(opis szczegółowy) oraz ich terminów.
Zaświadczenia powinny być wystawione przez
właściciela obiektu zabytkowego, zlecającego remont
lub przez urzędową instytucję sprawującą nadzór
konserwatorski.
Podmiot wpłaci wadium na konto Zamawiającego w
wysokości 8 000,00 zł.
Wadium należy wpłacić na konto Zamawiającego nr 08
8669 0001 0041 1923 2000 0002, tytułem ,,wadium i
nazwa oferenta". Wykonawcy wybrani na podstawie
niniejszego postępowania otrzymają zwrot wadium,
przelewem na konto niezwłocznie po podpisaniu umowy
ramowej. Pozostali Wykonawcy otrzymają zwrot wadium,
przelewem na konto, niezwłocznie po ogłoszeniu w
sprawie wyboru wykonawcy.
Podmiot znajduje się w sytuacji ekonomicznej
umożliwiającej wykonanie przedmiotu zapytania
ofertowegoZaksięgowanie na koncie Zamawiającego kwoty
wadium w terminie do 08.03.2024. oraz potwierdzenie
wpłaty wadium złożone wraz z ofertą.
W oparciu o przedstawione zaświadczenie z banku o
saldzie rachunku firmowego Wykonawcy. Saldo to
powinno wynosić minimalnie 400 000,00 PLN.
Zaświadczenie powinno być aktualne i być wystawione
do trzech miesięcy przed terminem składania ofert. W
przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia warunek udziału określony
powyżej a musi być spełniony przez co najmniej
jednego z tych Wykonawców.
Kryteria oceny ofert
Kryterium : cena (70% wagi)
Liczba punktów, którą można zdobyć
za kryterium cena
70
Kryterium : okres gwarancji (30% wagi)
Liczba punktów, którą można zdobyć
za kryterium okres gwarancji
Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie kryterium cena
Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie kryterium okres gwarancji
30
Wybór oferty
C (cena) + G (okres gwarancji) = S (suma punktów)
Oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów (S) zostaje uznana za najkorzystniejszą. W
przypadku gdy dwie lub więcej ofert otrzyma tą samą liczbę punktów, Zamawiający wybiera
ofertę z niższą ceną.
Oferty przedstawiające rażąco niską cenę mogą zostać odrzucone z uwagi na specyfikę zadania i dobro zabytku.
Jeżeli zaoferowana cena lub koszt wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia, tj. różnią się o więcej
niż 30% od średniej arytmetycznej cen wszystkich ważnych ofert niepodlegających odrzuceniu, lub budzą wątpliwości
zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu
ofertowym lub wynikającymi z odrębnych przepisów, zamawiający żąda od wykonawcy złożenia w wyznaczonym terminie
wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub kosztu. Zamawiający ocenia te wyjaśnienia w
konsultacji z wykonawcą i może odrzucić tę ofertę wyłącznie w przypadku, gdy złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie
uzasadniają podanej ceny lub kosztu w tej ofercie.

Uwagi:
Klauzula informacyjna z art. 13. RODO1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Parafia
Rzymskokatolicka p.w. św. Jana Chrzciciela ul. Opacka 9 ; 64-234 Przemęt
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit.
C RODO w celu prowadzenia zgodnie z zasadą konkurencyjności
przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia na
przeprowadzenie prac restauratorskich i konserwatorskich oraz zawarcia
umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny
stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień
wynikający z Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach
Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu
Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 - 2020 oraz 2021-
2027,
- dane osobowe będą przetwarzane przez okres prowadzenia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz po jego
zakończeniu zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji oraz trwałości
projektu (jeżeli dotyczy),
- przetwarzane dane osobowe mogą być pozyskiwane od wykonawców,
których dane dotyczą lub innych podmiotów na których zasoby powołują się
wykonawcy,
- przetwarzane dane osobowe obejmują w szczególności imię i nazwisko,
adres, NIP, REGON, numer CEIDG, numer KRS oraz inne dane osobowe
podane przez osobę składającą ofertę i inną korespondencję wpływającą
do Zamawiającego w
celu udziału w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia,
- dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i
urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie
przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie
publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności
do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego.
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą
podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych,
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora
ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w
art. 18 ust. 2 RODO ,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO.
Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20
RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania
danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana
danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C Rodo.
2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu
obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób
fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z
prowadzonym
postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy
biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej
jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

Kontakt:
Osoba do kontaktu
Edmund Jaworski
pleban19@gmail.com

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.