Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6508z ostatnich 7 dni
23466z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Prace budowlane

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Prace budowlane

Data zamieszczenia: 2024-02-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Mikołaja w Dzikowcu
Ul. Ks. Stanisława Sudoła 22
36-122 Dzikowiec
powiat: kolbuszowski
tel. 609 511 876
Województwo: podkarpackie
Miasto: Dzikowiec
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 609 511 876
Termin składania ofert: 2024-03-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Prace budowlane przy zabytkowym kościele parafialnym p.w. św. Mikołaja w Dzikowcu".
5. Nazwa realizowanego zadania.
,,Prace budowlane przy zabytkowym kościele parafialnym p.w. św. Mikołaja w Dzikowcu"
6. Opis przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: ,,Prace budowlane przy zabytkowym kościele parafialnym p.w. św. Mikołaja w Dzikowcu".
W ramach zadania planuje się wykonać izolacje przeciwwilgociowe, odnowienie i odtworzeniem tynków oraz odtworzeniem stolarki drzwiowej wraz z towarzyszącymi robotami budowlanymi.
2. Zakres przedmiotowej inwestycji zakłada:
o Wykonanie izolacji poziomych ścian i podłogi wraz z towarzyszącymi robotami budowlanymi;
o Odnowienie i odtworzenie tynków wraz z towarzyszącymi robotami budowlanymi;
o Odtworzenie stolarki drzwiowej wraz z towarzyszącymi robotami budowlanymi;
3. Zadanie będzie realizowane w zabytkowym kościele parafialnym w Dzikowcu wpisanym do rejestru zabytków (nr wpisu A-201 z dnia 23.04.2007 r.) znajdującym się na działce
0 nr ewid. 1093 w miejscowości Dzikowiec.
4. Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja techniczna oraz przedmiar robót załączony do niniejszego zapytania. Przedmiar robót mają charakter pomocniczy
1 służą do zobrazowania skali robót, mają one za zadanie pomóc Wykonawcom w oszacowaniu kosztów zamówienia.
5. Zamawiający zastrzega, że obiekt kościoła, przez cały czas prowadzenia prac będzie czynny i udostępniany wiernym oraz zwiedzającym. Zatem, Wykonawca musi przewidzieć dostosowanie harmonogramu prac do charakteru obiektu i prowadzonej działalności duszpasterskiej i kulturalnej.
6. Zamawiający zastrzega, iż z uwagi na znaczenie obiektu, w okresach świąt i innych wydarzeń o charakterze religijnym, konieczne będzie wstrzymanie prac.
7. W trakcie realizacji robót Wykonawca dostarczy, zainstaluje i utrzyma wszystkie niezbędne, tymczasowe zabezpieczenia i urządzenia, aby zapewnić bezpieczeństwo miejsca, w szczególności bezpieczeństwo wiernych i zwiedzających.
8. W związku z tym, iż zadanie będzie wykonywane w zabytkowym obiekcie zamawiający wymaga aby w czasie realizacji prac Wykonawca zabezpieczył wszystkie elementy znajdujące się w obiekcie.
9. Równowartość materiałów i urządzeń.
Jeżeli opis przedmiotu zamówienia w tym dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz w kosztorysie ofertowym, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty lub specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantuje one realizacje robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w/w dokumentach.
Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione przez wymagania stawiane przez zamawiającego
Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane roboty budowlane spełniają wymagania Zamawiającego.

CPV: 45453000-7, 45400000-1

Dokument nr: 1/2024

Składanie ofert:
10. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
1) Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami Wykonawca składa w formie papierowej za pomocą:
o przesyłki pocztowej lub kurierskiej wysłane na adres: Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Mikołaja w Dzikowcu, Ul. Ks. Stanisława Sudoła 22, 36-122 Dzikowiec, na kopercie należy umieścić dopisek ,,Oferta - ,,Prace budowlane przy zabytkowym kościele parafialnym p.w. św. Mikołaja w Dzikowcu" nie otwierać do 12.03.2024 roku,do godź. 15.00" .
o oferty składane osobiście w siedzibie Zamawiającego - Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Mikołaja w Dzikowcu, Ul. Ks. Stanisława Sudoła 22, 36-122 Dzikowiec należy umieścić w zamkniętej kopercie, z dopiskiem ,,Oferta - ,,Prace budowlane przy zabytkowym kościele parafialnym p.w. św. Mikołaja w Dzikowcu" nie otwierać do 12.03.2024 roku, do godz. 15.00" .
2) Ofertę należy złożyć do dnia 12.03.2024 r. do godz. 15.00.

Miejsce i termin realizacji:
7. Termin realizacji zamówienia.
Termin rozpoczęcia przedmiotu zamówienia z dniem podpisania umowy Termin zakończenia przedmiotu zamówienia: 31.10.2024 r.
Przez zakończenie robót uznaje się dzień zgłoszenia przez wykonawcę gotowości do odbioru końcowego robót po wykonaniu całości robót objętych zamówieniem.

Wymagania:
2. Tryb postępowania.
1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w sposób konkurencyjny i transparentny, w szczególności z uwzględnieniem § 8 ust. 6 Regulaminu Naboru Wniosków o Dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
2. Do niniejszego zaproszenia do składania ofert nie stosuje się Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.).
3. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie znajdują bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 1610 z późn. zm.) i Prawo budowlane (Dz.U.2023.682 z późn. zm.).
4. Zadanie im. ,,Prace budowlane przy zabytkowym kościele parafialnym p.w. św. Mikołaja w Dzikowcu" dofinasowane jest z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków - promesa wstępna nr RPOZ/2022/13003/PolskiLad.
3. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
7. Sposób i miejsce publikacji postępowania
Upublicznienie zapytania ofertowego poprzez umieszczenie zapytania na stronie internetowej Wnioskodawcy -- Gminy Dzikowiec: www.gminadzikowiec.pl oraz Beneficjenta- Parafii Rzymskokatolickiej pw. p.w. św. Mikołaja w Dzikowcu: www.parafiadzikowiec.pl
10. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji inwestycji w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach przedmiotowego postępowania przez zamawiającego.
11. Wykonawca robót musi zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami dotyczącymi
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie.
12. Udziela się gwarancji i rękojmi na okres 60 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy.
13. Zamawiający nie dopuszcza ofert częściowych.
14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8. Termin związania ofertą.
1. Ustala się termin związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą na okres 30 dni.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
9. Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy:
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
2) Posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonania niniejszego zamówienia.
3) Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia we wskazanych terminach.
5) Zagwarantują, że okres gwarancji i rękojmi za wady dla przedmiotu zamówienia wynosi 60 miesięcy od dnia odbioru końcowego.
6) wykażą, że w przeciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert wykonali należycie jedno zadanie polegające na wykonaniu robót budowlanych na obiekcie zabytkowym na kwotę minimum 500 000.00 zł brutto złotych .
7) Powyższe warunki uznaje się za spełnione, jeśli Oferent złoży oświadczenie wykazując nazwę inwestycji, wartość, okres realizacji oraz przedstawi Rekomendacje o wykonaniu jednego zadania na obiekcie zabytkowym.
10. Zakres wykluczenia
Z udziału w postępowaniu wykluczeni są Wykonawcy powiązani osobowo i kapitałowo z Zamawiającym, tym samym do udziału w postępowaniu Zamawiający dopuści podmioty, które złożą następujące oświadczenie w tym zakresie:
Wykonawca oświadcza, że nie jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
10. Opis sposobu przygotowania oferty.
1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, czytelną czcionką w sposób trwały.
2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
3. Do oferty należy dołączyć:
o Formularz Oferty - załącznik nr 1 do zapytania ofertowego;
o Wykaz wykonanych robót - załącznik nr 2 do zapytania ofertowego;
o Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania -załącznik nr 3 do zapytania ofertowego
o Kosztorys ofertowy dla podmiotowego zadania.
o Oświadczenie Wykonawcy o braku powiązań z Zamawiającym -oświadczenie zawarte w formularzu ofertowym.
4. Oferta nieposiadaiące wszystkich wskazanych powyżej dokumentów nie będzie brana pod uwape podczas wyłaniania oferenta.
5. Oferta oraz składane łącznie z nią dokumenty muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta, a podpisy muszą umożliwić identyfikację tożsamości osób je składających tj. podpis powinien być złożony wraz z imienną pieczątką lub podpis powinien być czytelny z podaniem imienia i nazwiska przez osób upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (CEIDG). Jeżeli osoba/osoby podpisująca/e ofert nie wynika z KRS lub z ewidencji działalności gospodarczej (CEIDG), to należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo dla tej osoby. Pełnomocnictwo to musi w swej treści wyraźnie wskazywać uprawnienia tej osoby do składania oświadczeń woli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, np. do podpisania oferty.
3) Oferty złożone po terminie, o którym mowa w pkt 2 nie będą rozpatrywane.
4) Zamawiający nie zwraca przesłanych ofert.
11. Opis sposobu obliczenia ceny.
1. Podana cena musi być wyrażona w PLN. Cena musi uwzględnia wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi zapisami realizacji przedmiotu zamówienia.
2. Wartość ogółem oferty należy podać netto i brutto z wyodrębnieniem podatku VAT.
3. Zamawiający przewiduje wynagrodzenie ryczałtowe. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją robót, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją zamówienia, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania przedmiotu i zakresu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego określonego w umowie zawartej pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą. Cena ofertowa musi obejmować wszystkie koszty jakie z technicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania i oddania do użytkowania przedmiotu zamówienia.
12. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty i sposób jej oceny.
Kryterium oceny ofert: cena 100 % .
Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie ceny brutto za wykonanie całości zamówienia podanej w formularzu ofertowym.
Sposób oceny ofert - ocena wyliczona będzie wg następującego wzoru: Cn
C =-------- xl 00%
Cb
gdzie:
C - ilość punktów w ramach kryterium ceny (obliczana do dwóch miejsc po przecinku)
Cn - najniższa cena brutto spośród ocenianych ofert
Cb - cena brutto oferty badanej
100% - procentowe znaczenie kryterium ceny
Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą sumę przyznanych punktów w oparciu o wyżej wymienione kryterium oceny ofert. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych oferta.
Zamawiający udostępni informację o wyborze najkorzystniejszej oferty na stronie na stronie internetowej Wnioskodawcy -- Gminy Dzikowiec: www.sminadzikowiec.pl oraz Beneficjenta- Parafii Rzymskokatolickiej pw. p.w. św. Mikołaja w Dzikowcu: www.parafiadzikowiec.pl
Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
- jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
- wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłek;
- zawiera błędy w obliczeniu ceny;
- wykonawca wezwany przez Zamawiającego nie udzielił wyjaśnień/uzupełnień lub udzielił nie wystarczających wyjaśnień/uzupełnień.
13. Warunki płatności.
1. Zamawiający przewiduje zaliczkowanie zamówienia w wysokości do 2,10 % wartości brutto przedmiotu umowy (wypłata wkładu własnego) na wniosek Wykonawcy zaakceptowany przez Zamawiającego. Warunkiem udzjelenia zaliczki przez Zamawiającego jest złożenie pisemnego wniosku przez Wykonawcę oraz faktury. Zamawiający wyrazi zgodę na wypłatę zaliczki. Zamawiający dokona wpłaty zaliczki w terminie 7 dni od daty prawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę.
2. W przypadku odstąpienia od umowy w okolicznościach wskazanych w umowie Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu zaliczki w terminie do 7 dni od dnia wezwania do zwrotu zaliczki przez Zamawiającego.
3. Pozostała część wynagrodzenia umownego Wykonawcy (wartość dofinansowania z promesy) zostanie wypłacona po zakończeniu realizacji inwestycji w wysokości pozostałej do zapłaty kwoty wynagrodzenia, z uwzględnieniem wypłaconej wcześniej zaliczki, po dokonaniu odbioru końcowego zadania i okazaniu protokołu odbioru końcowego.
4. Zapłata wynagrodzenia Wykonawcy Inwestycji w całości nastąpi po wykonaniu inwestycji w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia odbioru Inwestycji przez Zamawiającego.
5. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy płatne będzie po:
1) protokolarnym odbiorze końcowym robót,
2) wystawieniu faktury / rachunku przez Wykonawcę.
6. Faktura / rachunek wystawiony przez Wykonawcę będzie płatny przelewem na konto bankowe w terminie maksymalnie 30 dni od dnia dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury / rachunku.
15. Zmiana umowy
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z zastrzeżeniem ust. 2, ust. 3, ust. 6, ust. 7
2. Dopuszcza się istotne zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty w przypadku wystąpienia przynajmniej jednego z poniższych powodów:
o wystąpienia robót zamiennych;
o wystąpienia uzasadnionych zmian w zakresie i sposobie wykonania przedmiotu zamówienia;
o wystąpienia uzasadnionych zmian w zakresie i sposobie wykonania przedmiotu zamówienia wynikających z wprowadzonych zmian do wniosku o dofinansowanie inwestycji;
o wystąpienia obiektywnych przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy;
o wystąpienia okoliczności będących wynikiem działania siły wyższej;
o zmiany istotnych regulacji prawnych;
o wystąpienia odmowy lub wydłużenia terminów wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę;
o wystąpienia przyczyn związanych z procedurami rozliczenia dofinansowania inwestycji ze środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
3. Dopuszcza się możliwość zmiany terminu realizacji umowy, w szczególności w sytuacjach wskazanych w ust. 2, w sytuacjach niezależnych od wykonawcy np. z powodu niesprzyjających warunków pogodowych, gdyby dalsza realizacja prac budowlanych mogła spowodować niekorzystne dla obiektu konsekwencje, w sytuacji przedłużających się procedur związanych z niezbędnymi pozwoleniami, w sytuacjach związanych z koniecznością wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, które ze względu na zasady wiedzy technicznej i sztuki budowlanej wymagają dodatkowego czasu ponad termin wynikający z umowy, innych sytuacji uzasadnionych protokołem konieczności.
4. Wydłużenie terminu realizacji umowy na wniosek Wykonawcy będzie możliwe wyłącznie po uzyskaniu zgody Zamawiającego i będzie możliwe wyłącznie w sytuacji, gdy konieczność wydłużenia tego terminu wynika z przyczyn obiektywnych oraz Zamawiający uzyska zgodę na wydłużenie terminu realizacji inwestycji od Prezesa Rady Ministrów w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
5. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2, ust. 3 i ust.4 nie mogą powodować zwiększenia wartości umowy.
6. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2, ust. 3, i ust. 4 wymagają zgody obydwu stron umowy i formy pisemnej w formie aneksu pod rygorem nieważności.
16. Unieważnienie postępowania.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania konkursu ofert w każdym czasie, w tym do niedokonania wyboru żadnej oferty, bez prawa do odszkodowania po stronie wykonawców ubiegających się o uzyskanie zamówienia.
17. Pozostałe informacje.
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub uzupełnienia treści zapytania ofertowego, przed upływem terminu na składanie ofert. Informacja o wprowadzeniu zmiany lub uzupełnieniu treści zapytania ofertowego zostanie opublikowana w miejscach publikacji zapytania.
2. Jeżeli wprowadzone zmiany lub uzupełnienia treści zapytania ofertowego będą wymagały zmiany treści ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas potrzebny na dokonanie zmian w ofercie.
3. W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od oferenta wyjaśnień dotyczących złożonej oferty.
4. Zamawiający powiadomi wszystkich wykonawców, którzy złożą oferty o wynikach postępowania.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzjelenia zamówień uzupełniających.
6. Zamawiający może żądać od Oferentów w toku badania i oceny ofert wyjaśnień, dodatkowych dokumentów i informacji dotyczących treści złożonych ofert, wyznaczając Wykonawcy 3 dniowy termin. W przypadku nieuzupełnienia oferty lub niezłożenia pełnych wyjaśnień, Zamawiający uprawniony będzie do odrzucenia oferty.
7. Zamawiający ma prawo do odrzucenia oferty, jeśli oferta jest niekompletna, nie spełnia warunków udziału w postępowaniu, nie spełnia wymogów formalnych, jest niezgodna z zapytaniem lub zawiera rażąco niską cenę. Rażąco niska cena występuje w przypadku gdy cena całkowita oferty jest niższa o co najmniej 30% od wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług, ustalonej przed wszczęciem postępowania.
8. Zamawiający, w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwracać się do wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
9. Zamawiający, oceniając wyjaśnienia, będzie brał m.in. pod uwag obiektywne czynniki, w szczególności oszczędność metody wykonania zamówienia, wybrane rozwiclzania techniczne, wyjątkowo sprzyjające warunki wykonania zamówienia, wybrane rozwiązania techniczne, wyjątkowo sprzyjające warunki wykonywania zamówienia dostępne dla wykonawcy, oryginalność projektu wykonawcy.
10. Z tytułu odrzucenia oferty, oferentowi nie przysługuję żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego.
11. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym zapytaniu ofertowym mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.

Uwagi:
18. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez Zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Parafia Rzymskokatolicka p.w. Św. Mikołaja w Dzikowcu, ul. Ks. Stanisława Sudoła 22, 36-122 Dzikowiec;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, jak również zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp oraz wszyscy użytkownicy strony internetowej przedmiotowego postępowania, na której Gmina Dzikowiec udostępniła postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, działając pod adresem: www.>> minadzikowiec.pl
- dane osobowe będą przetwarzane przez okres prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz po jego zakończeniu zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji oraz trwałości projektu (jeżeli dotyczy),
- przetwarzane dane osobowe mogą być pozyskiwane od wykonawców, których dane dotyczą lub innych podmiotów na których zasoby powołują się wykonawcy,
- przetwarzane dane osobowe obejmują w szczególności imię i nazwisko, adres, NIP, REGON, numer CEIDG, numer KRS oraz inne dane osobowe podane przez osobę składającą ofertę i inną korespondencję wpływającą do Zamawiającego w celu udziału w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia,
- dane osobowe mogą być przekazy wane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego.
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
Posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *,
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

Kontakt:
14. Sposób porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami, osoby upoważnione do kontaktu.
1. Do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami upoważniony jest: ks. Proboszcz Piotr Kowal - od poniedziałku do piątku w godz. od 9:00 do 16:00 tel. 609 511 876.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.