Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup i dostawa maszyny budowlanej typu równiarka |
Data zamieszczenia: | 2024-02-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Milanówek Tadeusza Kościuszki 45 05-822 Milanówek powiat: grodziski 22 758 30 61 przetargi@milanowek.pl https://milanowek.eb2b.com.pl/ |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Milanówek |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | 22 758 30 61 |
Termin składania ofert: | 2024-02-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Zakup i dostawa maszyny budowlanej typu równiarka" w ramach zadania pn. ,,Zakup równiarki oraz walca drogowego do bieżącego utrzymania dróg gruntowych." Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawa w rozumieniu art. 7 pkt 4) PZP, polegająca na zakupie i dostawie na potrzeby Zamawiającego samojezdnej równiarki drogowej wraz z wyposażeniem, wymaganymi dokumentami, gwarancją oraz szkoleniem dot. jej obsługi. a) Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt dostarczyć przedmiot Umowy do siedziby Zamawiającego, przeprowadzić rozruch równiarki oraz przeszkolić wyznaczonych pracowników Zamawiającego - 2 operatorów w zakresie jej obsługi i konserwacji, b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 6 do SWZ (zwaną dalej ,,OPZ" ) oraz specyfikacji oferowanej równiarki drogowej - załącznik nr 2 do formularza oferty (który stanowi załącznik nr 1 do SWZ) oraz projektowanych postanowieniach umowy (zwaną dalej ,,PPU") - załączniku nr 5 do SWZ. CPV: 43221000-8, 43000000-3, 43300000-6,60100000-9 Dokument nr: 2024/BZP 00207024, ZP.271.2.8.2024.AS Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-02-26 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://milanowek.eb2b.com.pl/ 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 ustawy Pzp, za pośrednictwem elektronicznej platformy zakupowej (dalej: ,,Platforma") pod adresem: https://milanowek.eb2b.com.pl/, która spełnia wymagania opisane w art. 64 ustawy Pzp. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 ustawy Pzp, za pośrednictwem elektronicznej platformy zakupowej (dalej: ,,Platforma") pod adresem: https://milanowek.eb2b.com.pl/, która spełnia wymagania opisane w art. 64 ustawy Pzp. 2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie Zakupowej. Zarejestrowanie i utrzymywanie konta na Platformie Zakupowej oraz korzystanie z Platformy jest bezpłatne. 3. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej (dostępny pod adresem internetowym https://milanowek.eb2b.com.pl/user/terms). Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując (w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej), akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący. 4. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się w SWZ. 5. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 4/1 mb/s; b) komputer klasy PC lub lub Mac, o następującej konfiguracji: pamięć RAM min. 8 GB, procesor Intel IV 4GHz, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; c) zainstalowana dowolna najnowsza wersja przeglądarki internetowej; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0; d) włączona obsługa JavaScript; e) zainstalowany program obsługujący stosowane przez Wykonawcę formaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie .pdf). 6. Wszelkie dokumenty, oświadczenia, informacje, o których mowa w SWZ, należy wczytać jako załączniki na Platformie, według Instrukcji korzystania z Platformy, dostępnej dla zalogowanych użytkowników w zakładce ,,Pomoc" - ,,Instrukcje". Zamawiający zaleca wczytywanie na Platformę plików w maksymalnym rozmiarze do 100 MB. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składające się na ofertę, składane są przez Wykonawcę przy użyciu zakładki ,,Załączniki" w trakcie etapu składania ofert/wniosków. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia, uzupełnienia, elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane przez Wykonawcę po złożeniu ofert (np. na wezwanie Zamawiającego), składane są przy użyciu zakładki ,,Pytania/informacje". Ewentualne wnioski o wyjaśnienie treści SWZ, wnioski o przeprowadzenie wizji lokalnej (o ile dotyczy) itp., także składane są przy użyciu zakładki ,,Pytania/informacje". 7. Zamawiający dopuszcza przesyłanie plików w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 670 ze zm.), tj. rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247 ze zm.) - w szczególności w formatach: .pdf, .doc, .docx, .rtf lub .odt., xades, rar, zip. Zamawiający zaleca przesyłanie plików w formacie .pdf. Zamawiający rekomenduje użycie jednego rodzaju podpisu elektronicznego do wszystkich składanych dokumentów. Pozostałe informacje Zamawiający opisał w SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Realizując obowiązek wynikający z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO, informuję, że Tożsamość i dane kontaktowe Administratora: Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z udzieleniem zamówień publicznych jest Urząd Miasta Milanówka, ul. Kościuszki 45, 05-822 Milanówek, tel. 22 758 30 61, e-mail: miasto@milanowek.pl. 2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych kontaktować się można z Inspektorem Ochrony Danych Panią Joanną Trusińską za pośrednictwem poczty e-mail: biuro@inbase.pl lub pod numerem telefonu: 22 350 01 40. 3. Cel i podstawa prawna przetwarzania danych: Celem przetwarzania danych osobowych jest przeprowadzenie procedury udzielenia zamówienia publicznego, w szczególności weryfikacja okoliczności uzasadniających wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. 4. Okres przechowywania danych: Dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt. 3, czyli przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku wykonawców, którym Zamawiający nie udzielił zamówienia. W przypadku wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza: okres równy okresowi gwarancji i rękojmi, nie krótszy jednak niż do dnia rozstrzygnięcia roszczeń stron. Dane osobowe są archiwizowane zgodnie z instrukcją kancelaryjną obowiązującą u administratora oraz ustawą z 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. 5. Odbiorcy danych osobowych lub kategorie odbiorców: Dostęp do danych osobowych mogą uzyskać organy lub podmioty upoważnione na podstawie odrębnych przepisów, a także podmioty, które na podstawie zawartych przez administratora umów, świadczą usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp. Pozostałe informacje Zamawiający opisał w SWZ. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://milanowek.eb2b.com.pl/ TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-02-26 10:00 Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy: https://milanowek.eb2b.com.pl/ Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.8.2024.AS 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawa w rozumieniu art. 7 pkt 4) PZP, polegająca na zakupie i dostawie na potrzeby Zamawiającego samojezdnej równiarki drogowej wraz z wyposażeniem, wymaganymi dokumentami, gwarancją oraz szkoleniem dot. jej obsługi. a) Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt dostarczyć przedmiot Umowy do siedziby Zamawiającego, przeprowadzić rozruch równiarki oraz przeszkolić wyznaczonych pracowników Zamawiającego - 2 operatorów w zakresie jej obsługi i konserwacji, b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 6 do SWZ (zwaną dalej ,,OPZ" ) oraz specyfikacji oferowanej równiarki drogowej - załącznik nr 2 do formularza oferty (który stanowi załącznik nr 1 do SWZ) oraz projektowanych postanowieniach umowy (zwaną dalej ,,PPU") - załączniku nr 5 do SWZ. 4.2.6.) Główny kod CPV: 43221000-8 - Równiarki drogowe 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 43000000-3 - Maszyny górnicze, do pracy w kamieniołomach, sprzęt budowlany 43300000-6 - Maszyny i sprzęt budowlany 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Złożone oferty będą oceniane przez Zamawiającego przy zastosowaniu następującego kryterium: Kryterium nr 1 - ,,Cena"- (C) - oferowana cena całkowita brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia - znaczenie 60 % (60 pkt.). Dla celów porównawczych przyjmuje się, że 1% = 1 pkt. Oferta z najniższą ceną (brutto) otrzyma maksymalną liczbę punktów - 60, a punkty dla pozostałych ofert zostaną wyliczone według wzoru: C = [C min / C bad] x 60 pkt. gdzie: C - liczba punktów za cenę ofertową C min - najniższa ofertowa cena jednostkowa brutto spośród ofert badanych C bad - cena jednostkowa brutto oferty badanej Oferta wykonawcy może w tym kryterium uzyskać maksymalnie 60 pkt. Kryterium nr 2 - ,,Rok produkcji"- (B) - Rok produkcji zaoferowanej równiarki drogowej - znaczenie 20 % (20 pkt). Dla celów porównawczych przyjmuje się, że 1% = 1 pkt. Wartość punktowa ofert za ww. kryterium nr 2 ,,Rok produkcji" zostanie wyliczona według wzoru: B = (Bn - 2000) pkt. gdzie: Bn - rok produkcji wskazany w ocenianej ofercie B - liczba punktów w ocenianej ofercie Maksymalna ilość uzyskanych w tym kryterium punktów wynosi 20. Minimalny wymagany rok produkcji to 2000 rok, a maksymalny 2020 rok. Jeżeli Wykonawca wskaże rok produkcji starszy niż 2000 rok albo nowszy niż 2020 rok, jego oferta zostanie odrzucona, jako niezgodna z SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże roku produkcji (lub wskaże nieczytelnie), Zamawiający przyzna zero punktów, chyba że Wykonawca wskaże go w specyfikacji równiarki drogowej, stanowiącej załącznik nr 2 do formularza oferty. Kryterium nr 3 - ,,Okres gwarancji"- (A) - okres udzielonej gwarancji na równiarkę drogową liczony od podpisania protokołu odbioru - znaczenie 20 % (20 pkt). Dla celów porównawczych przyjmuje się, że 1% = 1 pkt. Wartość punktowa za kryterium nr 3 ,,Okres gwarancji" przyznana zostanie zależnie od zaoferowanego przez Wykonawcę okresu gwarancji, w następujący sposób: 1) okres gwarancji 8 miesięcy lub dłuższy - 20 pkt 2) okres gwarancji 7 miesięcy - 15 pkt 3) okres gwarancji 6 miesięcy - 10 pkt 4) okres gwarancji 5 miesięcy - 5 pkt 5) okres gwarancji 4 miesiące - 0 pkt Maksymalna ilość uzyskanych w ww. kryterium punktów wynosi 20. W ofercie należy podać okres gwarancji w pełnych miesiącach. Minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 4 miesiące od podpisania protokołu odbioru. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji mniejszy niż 4 miesiące, jego oferta zostanie odrzucona, jako niezgodna z SWZ. W przypadku kiedy w ofercie podana zostanie wartość ułamkowa lub dziesiętna, Zamawiający podany okres gwarancji zaokrągli w górę do pełnych miesięcy. Jeżeli Wykonawca nie wskaże w ofercie okresu gwarancji (lub będzie nieczytelny), Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje okres 4 miesięcy i przyzna zero punktów. Zgodnie z ww. kryteriami każda oferta (poza ofertami podlegającymi odrzuceniu) zostanie oceniona według wzoru: S = C + B +A gdzie: S - łączna suma punktów przyznana danej ofercie we wszystkich kryteriach, C - ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium nr 1 B - ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium nr 2 A - ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium nr 3 Oferta wykonawcy może uzyskać maksymalnie 100 pkt. Pozostałe zapisy w SWZ. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium nr 2 - ,,Rok produkcji"- (B) - Rok produkcji zaoferowanej równiarki drogowej 4.3.6.) Waga: 20 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium nr 3 - ,,Okres gwarancji"- (A) - okres udzielonej gwarancji na równiarkę drogową liczony od podpisania protokołu odbioru 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 1. Wykonawca musi złożyć ofertę obejmującą cały zakres przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2. Treść oferty musi odpowiadać treści SWZ. 3. Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ, wraz z załącznikiem nr 1 do formularza ofertowego (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) i załącznikiem nr 2 do formularza ofertowego (specyfikacja równiarki drogowej). 4. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć: 1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ; 2) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (dotyczy - jeżeli Zamawiający określił warunki udziału w postępowaniu w pkt. 2 rozdz. VIII); 3) dokumenty, z których wynika prawo do działania w imieniu Wykonawcy; pis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru - Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia powyższych dokumentów, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów; powiednie pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy): Pełnomocnictwo/Pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 4) Wykaz dotyczący rozwiązań równoważnych (jeżeli dotyczy). Pozostałe szczegóły w SWZ. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu (dotyczy - jeżeli Zamawiający określił warunki udziału w postępowaniu w pkt. 2 rozdz. VIII). 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty/dostawy/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do Formularza oferty. 4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Rodzaj, zakres oraz warunki wprowadzenia zmian do umowy zawarte są w Załączniku Nr 5 do SWZ - Projektowanych postanowieniach umowy - PPU. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Złożone oferty będą oceniane przez Zamawiającego przy zastosowaniu następującego kryterium: Kryterium nr 1 - ,,Cena"- (C) - oferowana cena całkowita brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia - znaczenie 60 % (60 pkt.). Dla celów porównawczych przyjmuje się, że 1% = 1 pkt. Oferta z najniższą ceną (brutto) otrzyma maksymalną liczbę punktów - 60, a punkty dla pozostałych ofert zostaną wyliczone według wzoru: C = [C min / C bad] x 60 pkt. gdzie: C - liczba punktów za cenę ofertową C min - najniższa ofertowa cena jednostkowa brutto spośród ofert badanych C bad - cena jednostkowa brutto oferty badanej Oferta wykonawcy może w tym kryterium uzyskać maksymalnie 60 pkt. Kryterium nr 2 - ,,Rok produkcji"- (B) - Rok produkcji zaoferowanej równiarki drogowej - znaczenie 20 % (20 pkt). Dla celów porównawczych przyjmuje się, że 1% = 1 pkt. Wartość punktowa ofert za ww. kryterium nr 2 ,,Rok produkcji" zostanie wyliczona według wzoru: B = (Bn - 2000) pkt. gdzie: Bn - rok produkcji wskazany w ocenianej ofercie B - liczba punktów w ocenianej ofercie Maksymalna ilość uzyskanych w tym kryterium punktów wynosi 20. Minimalny wymagany rok produkcji to 2000 rok, a maksymalny 2020 rok. Jeżeli Wykonawca wskaże rok produkcji starszy niż 2000 rok albo nowszy niż 2020 rok, jego oferta zostanie odrzucona, jako niezgodna z SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże roku produkcji (lub wskaże nieczytelnie), Zamawiający przyzna zero punktów, chyba że Wykonawca wskaże go w specyfikacji równiarki drogowej, stanowiącej załącznik nr 2 do formularza oferty. Kryterium nr 3 - ,,Okres gwarancji"- (A) - okres udzielonej gwarancji na równiarkę drogową liczony od podpisania protokołu odbioru - znaczenie 20 % (20 pkt). Dla celów porównawczych przyjmuje się, że 1% = 1 pkt. Wartość punktowa za kryterium nr 3 ,,Okres gwarancji" przyznana zostanie zależnie od zaoferowanego przez Wykonawcę okresu gwarancji, w następujący sposób: 1) okres gwarancji 8 miesięcy lub dłuższy - 20 pkt 2) okres gwarancji 7 miesięcy - 15 pkt 3) okres gwarancji 6 miesięcy - 10 pkt 4) okres gwarancji 5 miesięcy - 5 pkt 5) okres gwarancji 4 miesiące - 0 pkt Maksymalna ilość uzyskanych w ww. kryterium punktów wynosi 20. W ofercie należy podać okres gwarancji w pełnych miesiącach. Minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 4 miesiące od podpisania protokołu odbioru. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji mniejszy niż 4 miesiące, jego oferta zostanie odrzucona, jako niezgodna z SWZ. W przypadku kiedy w ofercie podana zostanie wartość ułamkowa lub dziesiętna, Zamawiający podany okres gwarancji zaokrągli w górę do pełnych miesięcy. Jeżeli Wykonawca nie wskaże w ofercie okresu gwarancji (lub będzie nieczytelny), Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje okres 4 miesięcy i przyzna zero punktów. Zgodnie z ww. kryteriami każda oferta (poza ofertami podlegającymi odrzuceniu) zostanie oceniona według wzoru: S = C + B +A gdzie: S - łączna suma punktów przyznana danej ofercie we wszystkich kryteriach, C - ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium nr 1 B - ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium nr 2 A - ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium nr 3 Oferta wykonawcy może uzyskać maksymalnie 100 pkt. Pozostałe zapisy w SWZ. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium nr 2 - ,,Rok produkcji"- (B) - Rok produkcji zaoferowanej równiarki drogowej 4.3.6.) Waga: 20 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium nr 3 - ,,Okres gwarancji"- (A) - okres udzielonej gwarancji na równiarkę drogową liczony od podpisania protokołu odbioru 4.3.6.) Waga: 20 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-03-26 |
© eurobudowa.pl 2004-2024