Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5277z ostatnich 7 dni
22196z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Świadczenie usług konserwacji i napraw urządzeń dźwigowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usług konserwacji i napraw urządzeń dźwigowych

Data zamieszczenia: 2024-02-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ w SKRZYNNIE
Skrzynno 13
98-311 Ostrówek
powiat: wieluński
tel 43 8415060, 530 283 905, tel. 508 215 460
zamowienia@dpsskrzynno.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Ostrówek
Wadium: ---
Nr telefonu: tel 43 8415060, 530
Termin składania ofert: 2024-02-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY na zadanie pn.: ,,Świadczenie usług konserwacji i napraw urządzeń dźwigowych znajdujących się w budynkach Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie"
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, do którego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia
11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (dotyczy zamówień o wartości przekraczającej netto 30 000 do 130 000 złotych)
2.3. Przedmiotem zamówienia jest usługa dotycząca 5 urządzeń dźwigowych znajdujących się w siedzibie Zamawiającego (zwanym dalej urządzeniami), polegającej na:
1) stałej konserwacji oraz utrzymaniu w stanie pełnej sprawności technicznej urządzeń dźwigowych znajdujących się w siedzibie Zamawiającego (zwanych dalej urządzeniami);
2) naprawach wykraczających poza bieżącą konserwację urządzeń;
3) wykonywaniu innych czynności związanych z obsługą urządzeń.
2.4. Powyższe czynności winny być wykonane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30 października 2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego zwane dalej rozporządzeniem (Dz.U. z 2018; póz. 2176), Ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (t.j. Dz. U. 2023, póz. 1622), instrukcjami eksploatacji urządzeń, innymi przepisami prawa znajdującymi zastosowanie do przedmiotu niniejszej umowy oraz z przepisami BHP i wiedzą techniczną.
2.5. Wykaz urządzeń dźwigowych przedstawia poniższa tabela:
Lp. Rodzaj urządzenia Nr fabryczny Typ urządzenia Udźwig kg Nr ewidencyjny/ rejestracyjny
1 Platforma schodowa do przemieszczania osób niepełnosprawnych E531/GSL/06 Rok budowy 2006 GSL Classic 160 kg 3014000179
2 Dźwig osobowy AD07758 Rok budowy 2006 HELP 20 250 kg 3014000180
3 Dźwig osobowy WEO-23071 Rok budowy 2023 1350 kg 3114008379
4 Dźwig towarowy 59259 Rok budowy 1996 PAE 100 kg 311401968
5 Dźwig towarowy 59260 Rok budowy 1996 PAE 100 kg 311401969
Zamawiający dysponuje aktualną decyzją Prezesa Urzędu Dozoru Technicznego zezwalającą na eksploatację urządzeń.
2.6. Zakres prac konserwacyjnych:
Konserwacja ma zagwarantować utrzymanie urządzeń w ruchu oraz niezawodność i bezpieczeństwa ich funkcjonowania.
1. Bieżąca konserwacja, o której mowa w 2.3. ppkt 1 obejmuje w szczególności:
1) sprawdzenie:
a) stanu technicznego mechanizmów napędowych, układów hamulcowych oraz cięgien nośnych i ich zamocowań,
b) działania urządzeń zabezpieczających i ograniczników ruchowych,
c) działania urządzeń sterujących, sygnalizacyjnych i oświetleniowych,
d) prawidłowości obsługi urządzeń,
e) urządzenia pod kątem jakości pracy,
f) oraz regulacja parametrów jezdnych windy, w szczególności precyzji zatrzymywania się urządzenia na przystankach,
2) funkcjonalne przeglądy i regulacje w szczególności: wciągarki, zamocowań, przekładni, luzownika, koła linowego, lin, prowadnic drzwi kabinowych i szybowych, prowadnic kabinowych i przeciwwagi zakontraktowanych urządzeń,
3) czyszczenie z zabrudzeń, smarowanie i zabezpieczenie przed korozją podzespołów w stopniu zapewniającym optymalne funkcjonowanie urządzeń,
4) kontrolę przekaźników, panela sterowania w kabinie, kaset dyspozycji, monitoringu i innego wyposażenia z zakresu bezpieczeństwa, a także wyświetlaczy i sprzętu oświetleniowego,
5) czyszczenie maszynowni, dachu kabiny i podszybia z zabrudzeń, powstałych w wyniku normalnej eksploatacji raz na pól roku (tj. w miesiącach maj lub czerwiec oraz listopad lub grudzień),
6) inne czynności niewymienione wyżej, a wchodzące w zakres prac konserwacyjnych. UWAGA NR 1
Zasadniczym celem przeglądu jest sprawdzenie działania urządzeń dźwigu pod kątem bezpieczeństwa użytkownika. Przeglądy należy wykonywać raz w miesiącu z wyłączeniem ww. pkt 5.
2. Wykonawca zgodnie z rozporządzeniem wykona przegląd:
1) konstrukcji nośnej, w szczególności połączeń rozłącznych i nierozłącznych,
2) toru jezdnego,
3) instalacji ochrony przeciwpożarowej.
2.7. Zakres prac naprawczych
Naprawy wykraczające poza bieżącą konserwację (poza naprawami objętymi gwarancją dla dźwigu osobowego o nr ewidencyjnym 3114008379) w tym również te ujawnione w czasie konserwacji, polegać będą na przywróceniu sprawności urządzeń dźwigowych poprzez demontaż uszkodzonych elementów oraz dostawę i montaż nowych elementów, jak również na naprawie innych nieprzewidzianych uszkodzeń powodujących niesprawność urządzeń dźwigowych.
Do czynności naprawczych nie wchodzących w zakres stałej konserwacji należą również:
1) podnoszenie i poprawa estetyki dźwigu, w tym malowanie;
2) wymiana zespołów, dla których zostały wyczerpane możliwości ich użytkowania (m.in. zespołu rolki w ramie kabiny, linki w drzwiach kabiny dźwigu, wymiana suwaków - prowadzenia tłoków, naprawy przycisków wjazdu itp.);
3) roboty elektryczne związane z naprawą pionu zasilającego 400 V oraz pionu oświetleniowego 230 V.
2.8. Zakres innych czynności obsługi
W zakres innych czynności obsługi urządzeń, o których mowa w 2.3. ppkt 3 wchodzą w szczególności:
1) zapewnienie przez 24 h całorocznego pogotowia dla uwalniania osób - w przypadku konieczności uwolnienia osób znajdujących się w dźwigu, Wykonawca podejmie odpowiednie działania i przybędzie na miejsce w przeciągu 45 minut,
2) przygotowanie urządzeń i uczestnictwo przy badaniach oraz kontrolach prowadzonych przez Urząd Dozoru Technicznego,
3) zgłaszanie dźwigu do UDT celem przeprowadzenia nadzwyczajnych np. po naprawie lub wymianie zespołów i elementów dźwigu, po każdej decyzji wstrzymującej eksploatację dźwigu lub na wniosek Zamawiającego,
4) pomiary rezystancji izolacji obwodów elektrycznych ze szczególnym uwzględnieniem obwodów bezpieczeństwa i ochrony przeciwpożarowej w urządzeniach, które przeprowadzone zostaną do 31 maja każdego roku,
5) przegląd specjalny (2 dźwigów towarowych),
6) resurs (dźwigu osobowego o nr WEO-23071).
Przegląd specjalny oraz resurs o których mowa powyżej w pkt 5 oraz 6 należy wykonać w oparciu o obowiązujące przepisy, aktualny poziom wiedzy technicznej oraz z należytą starannością, w terminie:
1) przeglądy specjalne dla dźwigów towarowych - do 15.06.2024 r.,
2) rezurs - do końca kwietnia 2024 r.
2.9. Ilości roboczogodzin naprawy podane w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1) są wielkościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego. W związku z czym Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków spowodowanych zmniejszeniem ilości roboczogodzin przewidzianych w Formularzu ofertowym, a w szczególności Wykonawca nie będzie dochodził z tego tytułu roszczeń odszkodowawczych od Zamawiającego.
2.10. Wykonawca do wykonania przedmiotu zamówienia używać będzie własnych narzędzi, przyrządów pomiarowych i drobnych materiałów. Wykonawca przeprowadzać będzie usługi, o których mowa w pkt 2.3 niniejszego Zaproszenia, przy użyciu właściwych metod obsługi urządzeń.
2.11. Wykonawca będzie wykonywał pracę od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-15:00 lub w razie potrzeby innych dniach i porach na zlecenie Zamawiającego w sposób niezakłócający organizacji pracy w DPS.

CPV: 50531400-0

Dokument nr: ZP.26.2.9.2024

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi: 21.02.2024 r. do godz. 13.15.

Specyfikacja:
Informacje dotyczące zamówienia publicznego umieszczono na stronie internetowej Zamawiającego w części ,,Zamówienia publiczne" (https://bip-dps.powiat.wielun.pl).
Regulamin udzielania zamówień publicznych, o wartości nieprzekraczającej 130 000 zł netto, dostępny jest w sekretariacie DPS (Budynek D, pokój nr D-2).

Składanie ofert:
10.1. Ofertę należy złożyć do dnia 21.02.2024 r. do godz. 13.00 na adres Zamawiającego podany w pkt 1.1 niniejszego zaproszenia, budynek D, sekretariat (pokój nr D-2), lub na e-maila na adres e-mail: zamowienia@dpsskrzynno.pl.

Miejsce i termin realizacji:
Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania przedmiotu umowy w okresie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy.

Wymagania:
2.12. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z wywozem i utylizacją materiałów (odpadów, w tym wymienionych, niesprawnych części) uzyskanych w trakcie świadczenia usługi.
2.13. Zamawiający oczekuje od Wykonawcy na całym etapie realizowania zamówienia należytej staranności, wysokiej jakości świadczonych usług oraz profesjonalnego podejścia do jej wykonania.
2.14. Po każdej wykonanej czynności (naprawy, wymiany) Wykonawca zobowiązany będzie do dokonywania wpisów w Dzienniku Konserwacji Dźwigów z podaniem daty i potwierdzeniem podpisem. Ww. Dziennik przechowywany jest w pomieszczeniu maszynowni dźwigowej odpowiedniego dźwigu.
2.15. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na urządzenia, podzespoły i części zamontowane przez niego w urządzeniach na okres 12 miesięcy lub jeżeli producent ustali dłuższy okres gwarancji, na okres zgodny z okresem gwarancji udzielonej przez producenta, od dnia wykonania naprawy.
2.16. W celu rzetelnego przygotowania oferty, Zamawiający umożliwia Wykonawcom dokonania wizji lokalnej urządzeń dźwigowych. Ryzyko związane z ewentualnym niedoszacowaniem oferty w pełni obciąża Wykonawcę. Zamawiający zaprasza zainteresowanych Wykonawców od poniedziałku do piątku w godz. 800-1400 do dokonania wizji lokalnej w PPS w Skrzynnie oraz do uzyskania na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkich istotnych informacji niezbędnych do przygotowania oferty. Termin dokonania wizji lokalnej należy uprzednio potwierdzić z Zastępcą Dyrektora pod numerem telefonu 508215460.
2.17. Wykonawca ma obowiązek zawrzeć Umowę zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego Zaproszenia do złożenia oferty.
3. PODWYKONAWSTWO
Zamawiający nie dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia Podwykonawcom.
5. WARUNKI PŁATNOŚCI
5.1. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie płatne przelewem na jego rachunek bankowy w terminie do 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT.
5.2. Wykonawca będzie wystawiał faktury miesięczne na podstawie faktycznie zrealizowanych w danym miesiącu konserwacji, pomiarów, przeglądów specjalnych itd. i w oparciu o ceny jednostkowe, określone w Formularzu ofertowym, który będzie stanowił załącznik do umowy.
5.3. Wykonawca w zakresie wykonania pomiarów rezystencji i oporności izolacji w urządzeniach dźwigowych jest zobowiązywany do przedstawienia faktury VAT wraz z załączony protokołem.
5.4. Wykonawca w ramach prac naprawczych zobowiązany będzie do wskazania na fakturze wykazu rodzaj owo-ilościowego wraz z ich wartością lub załączenia do faktury VAT ww. wykazu.
5.5. Zamawiający dopuszcza składanie ustrukturyzowanych faktur drogą elektroniczną zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym. Wykonawca uprawniony jest do składania faktur za pośrednictwem platformy elektronicznego fakturowania na stronie https://efaktura.gov.pl
6. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
6.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:
1) posiadają zdolność do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
2) posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
3) posiadają zdolność ekonomiczna lub finansową niezbędną do realizacji zamówienia Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
4) posiadają niezbędna zdolność techniczną lub zawodową umożliwiająca realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości.
Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować:
a) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do konserwacji dźwigów osobowych zgodnie z zaświadczeniem kwalifikacyjnym wydanym przez Urząd Dozoru Technicznego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 21 maja 2019r. (Dz.U. z 2019 póz. 1008) w sprawie sposobu i trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych oraz sposobu i trybu przedłużania okresu ważności zaświadczeń kwalifikacyjnych,
b) co najmniej jedną osobą posiadającą aktualne świadectwa kwalifikacyjne E,D uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci do 1 kV.
6.2. Ocena spełniania wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
7. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY
7.1. Na ofertę składają się następujące dokumenty:
1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany - Załącznik nr 1 do Zaproszenia do złożenia oferty;
2) dokument potwierdzający uprawnienia do konserwacji dźwigów osobowych
zgodnie z zaświadczeniem kwalifikacyjnym wydanym przez Urząd Dozoru Technicznego;
3) aktualne świadectwa kwalifikacyjne E, D uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci do 1 kV;
4) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki cywilne):
a) dokument ustanawiający Pełnomocnika;
b) umowa regulująca współpracę, podpisana przez wszystkich partnerów, przy czym termin na jaki została zawarta nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.
7.2. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w ofercie pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
7.3. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów:
1) oferta wraz załącznikami do niej w niniejszym postępowaniu musi być składana w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę/ osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem ,,za zgodność z oryginałem". Za zgodność z oryginałem powinna być potwierdzona każda strona kserokopii zawierająca jakąkolwiek treść;
2) oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w niniejszym Zaproszeniu do złożenia oferty;
3) oferta, wszystkie wymagane załączniki oraz dokumenty winny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela uprawnionego do reprezentowania, zgodnie
z przedstawionym aktem rejestracyjnym, wymogami ustawowymi oraz przepisami prawa lub właściwym pełnomocnictwem;
4) wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują sobie pisemnie, drogą pocztową lub pocztą elektroniczną.
8.1. Zasady i formy przekazywania oświadczeń, wniosków i innych informacji:
1) forma pisemna zastrzeżona jest do złożenia oferty wraz z załącznikami oraz pełnomocnictwa;
2) za wyjątkiem oferty - wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują sobie pisemnie, drogą pocztową lub pocztą elektroniczną;
3) oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, inne informacje oraz pytania kierowane do Zamawiającego należy kierować na adres email: zamowienia@dpsskrzynno.pl
4) domniemywa się, iż pismo wysłane przez Zamawiającego na adres e-mail podany przez Wykonawcę w ofercie zostało mu doręczone w dniu wysłania pisma w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z treścią pisma, chyba że Wykonawca wezwany przez Zamawiającego do potwierdzenia otrzymania oświadczenia, wniosku, zawiadomienia lub informacji e-mail oświadczy, iż ww. wiadomości nie otrzymał.
8.2. Wyjaśnienie treści Zaproszenia:
1) Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści niniejszego Zaproszenia. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści zaproszenia wpłynie do Zamawiającego nie później, niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
2) ewentualna zmiana terminu składania ofert nie powoduje przesunięcia terminu, o którym mowa wyżej w pkt 1, po upłynięciu, którego Zamawiający może pozostawić wniosek o wyjaśnienie treści zaproszenia bez rozpoznania,
3) treść zapytań oraz udzielone wyjaśnienia zostaną bez ujawnienia źródła zapytania zamieszczone na stronie internetowej określonej w punkcie 1.2 niniejszego Zaproszenia,
4) nie udziela się żadnych ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do Zamawiającego zapytania w sprawach wymagających zachowania pisemności postępowania.
8.3. Modyfikacja treści Zaproszenia:
1) w uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmodyfikować treść zaproszenia;
2) wprowadzone w ten sposób modyfikacje, uzupełnienia i ustalenia oraz zmiany terminów, zostaną zamieszczone na stronie internetowej określonej w pkt. 1.2. niniejszego zaproszenia,
3) wszelkie modyfikacje, uzupełnienia i ustalenia oraz zmiany, w tym zmiany terminów, jak również pytania Wykonawców wraz z wyjaśnieniami stają się integralną częścią Zaproszenia.
Wszelkie prawa i zobowiązania Wykonawców odnośnie wcześniej ustalonych terminów będą podlegały nowemu terminowi.
9. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
9.1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty spowoduje

odrzucenie każdej z nich. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
9.2. Oferta musi być sporządzona w języku polskim na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego Zaproszenia do złożenia oferty.
9.3. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
9.4. Treść oferty musi odpowiadać treści Zaproszenia.
9.5. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.
9.6. Ofertę należy złożyć:
1) w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie/ opakowaniu w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert. Koperta/ opakowanie zawierające ofertę winno być zaadresowane do Zamawiającego na adres podany w pkt. 1. niniejszego Zaproszenia i opatrzone nazwą, dokładnym adresem Wykonawcy oraz oznaczone w sposób następujący: ,,Świadczenie usług konserwacji i napraw urządzeń dźwigowych znajdujących się w budynkach Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie";
2) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem elektronicznym na e-maila na adres e-mail: zamowienia@dpsskrzynno.pl. Zaleca się wpisanie w tytule wiadomości ,,Oferta - świadczenie usług konserwacji i napraw urządzeń dźwigowych".
9.7. Jeżeli wraz z ofertą składane są dokumenty zawierające tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. 2022 r., poz. 1233), Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym załączniku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie ,,Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa".
Na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów uzasadniających tajemnicę przedsiębiorstwa Zamawiający podejmuje decyzję w sprawie utrzymania utajenia lub decyzję
0 odtajnieniu.
Udostępnianie złożonych ofert możliwe będzie na pisemny wniosek zainteresowanego, po dokonaniu przez Zamawiającego analizy, czy oferta ta nie zawiera błędów zastrzeżonych, niepodlegających udostępnieniu. Wykonawca nie może zastrzec informacji dotyczących nazwy albo imienia i nazwiska oraz siedziby lub miejsca prowadzonej działalności gospodarczej albo miejsca zamieszkania Wykonawcy, którego oferta została otwarta, ceny zawartej w ofercie oraz których jawność wynika z przepisów powszechnie obowiązujących.
9.8. Przygotowując ofertę, Wykonawca winien dokładnie zapoznać się z zawartością wszystkich dokumentów składających się na Zaproszenie, które należy odczytywać wraz z ewentualnymi modyfikacjami i zmianami wnoszonymi przez Zamawiającego oraz publikowanymi na stronie internetowej Zamawiającego, które stanowić będą integralną część zaproszenia, czy też załączników do niego.
11. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
11.1. Ostateczną cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego Zaproszenia do złożenia oferty.
11.2. Ceny określone w Formularzu ofertowym muszą być wyrażone w PLN, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Kwoty należy zaokrąglić do pełnych groszy, przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 i wyższe zaokrągla się do 1 grosza (ostatnią pozostawioną cyfrę powiększa się o jednostkę).
11.3. Ceny podane w ofercie obejmuje wszystkie koszty związane z terminowym
1 prawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami i wytycznymi

stawianymi przez Zamawiającego wynikającymi z opisu przedmiotu zamówienia (m.in. zysk Wykonawcy, podatki, opłaty, w tym podatek VAT, itp.).
11.4. Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się wariantowości cen. Wszystkie upusty, rabaty winny być od razu ujęte w obliczeniu ceny, tak by wyliczona cena za realizację zamówienia była ceną ostateczną, bez konieczności dokonywania przez Zamawiającego przeliczeń itp. działań w celu jej określenia.
11.5. Wykonawca zobowiąże się przez czas trwania umowy do stałości cen zaoferowanej w Formularzu ofertowym, którego kopia będzie załącznikiem do umowy.
11.6. Skutki finansowe jakichkolwiek błędów w obliczeniu ceny obciążają Wykonawcę zamówienia. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności mające wpływ na cenę zamówienia.
11.7. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto.
12.7. W sytuacji kiedy Wykonawca nie złoży oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw oraz wyjaśnień w sprawie rażąco niskiej ceny lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, Zamawiający odrzuca ofertę tego Wykonawcy.
12.8. Złożenie jakichkolwiek wyjaśnień, a także uzupełnienie dokumentów nie może prowadzić do zmiany treści oferty pod rygorem odrzucenia oferty.
12.9. Zamawiający poprawia w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i/ lub rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
13. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
13.1. Istotne dla stron postanowienia, zgodnie, z którymi realizowane będzie niniejsze zamówienia publiczne w tym dopuszczalne zmiany, przedstawione zostały we wzorze umowy -- Załącznik nr 2 do niniejszego Zaproszenia.
13.2. Umowa zostanie podpisana z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę.
13.3. Zamawiający niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zawiadomi, o tym Wykonawców, którzy złożyli oferty.
13.4. Miejsce i termin podpisania umowy zostaną uzgodnione z wyłonionym Wykonawcą.
13.5. Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi Zamawiającemu kopię aktualnego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia w okresie realizacji przedmiotu umowy.
14. ODRZUCENIE OFERTY
Zamawiający może odrzucić ofertę, jeżeli:
1) została złożona po terminie składania ofert;
2) została złożona przez Wykonawcę:
a) niespełniającego warunków udziału w postępowaniu,
b) który nie złożył na wezwanie Zamawiającego dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub innych dokumentów, w tym wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty;
3) jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia;
4) zawiera błędy w obliczeniu ceny;
5) zawiera rażąco niską cenę;
6) Wykonawca w wyznaczonym terminie zakwestionował poprawienie omyłki;
7) nie została podpisana przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.
15. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
1) nie złożono żadnej oferty;
2) wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu;
3) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
4) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
5) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;
6) wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;

Kontakt:
Osobą ze strony Zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami jest Zastępca Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie, tel. 508 215 460, e-mail: zamowienia@dpsskrzynno.pl
od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 - 15.00.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.