dolnośląskie (Wrocław)
wielkopolskie (Oborniki)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
śląskie (Gliwice)
małopolskie (Kraków)
dolnośląskie (Świebodzice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup i dostawa schodołazu gąsienicowego do budynku |
Data zamieszczenia: | 2024-02-19 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Wola Krzysztoporska ul. Kościuszki 5 97-371 Wola Krzysztoporska powiat: piotrkowski fax: (44) 61-63-960 tel. (44) 61-63-961, tel. 44/616-39-73 przetargi@wola-krzysztoporska.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Wola Krzysztoporska |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | fax: (44) 61-63-960 |
Termin składania ofert: | 2024-02-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
OGŁOSZENIE O KONKURSIE OFERT NAZWA ZADANIA: ZAKUP I DOSTAWA SCHODOŁAZU GĄSIENICOWEGO DO BUDYNKU URZĘDU GMINY WOLA KRZYSZTOPORSKA 2.Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa schodołazu gąsienicowego do budynku Urzędu Gminy Wola Krzysztoporska. 2.1. Parametry schodołazu gąsienicowego: o wysokość min.930mm - 995mm, o szerokość min. - 650mm - 672mm, o długość podstawy min. 980 mm, o całkowita długość min. 1380mm - 1410mm, o maksymalny kąt nachylenia: 350, o trzy rodzaje prędkości: 4,5m/5,5m/6,6m, o maksymalny udźwig (z wózkiem pasażera): 130kg - 160kg, o waga podstawy: 28 kg - 42 kg, o waga kolumny:11 kg - 9 kg, o waga całkowita: 39 kg - 51kg, o pobór mocy w trakcie ładowania 75W, o napięcie silnika 24V, o moc silnika min. 200 W - 300 W o parametry akumulatora;12V.27 A/h o czas ładowania silnika 8 godzin, o napięcie ładowania : 110 - 230V o zmierzony poziom hałasu ? 70 dB, o zasięg na rezerwie : 5 pięter, o zasięg na rezerwie akumulatora: 5 pięter, o instrukcje użytkowania i dokumenty gwarancyjne, o wykaz elementów które należy okresowo sprawdzać i przeglądać, o maksymalna wysokość stopnia: 18cm - 13cm, o minimalna szerokość stopnia: 120cm, o minimalna głębokość stopnia: 30cm, o minimalna przestrzeń manewrowa: 122,0 cm X 120,0 cm, o minimalna wielkość spocznika w kształcie litery U: 263,0 cm x 124,0 cm, o o praca czasowa w temperaturze: od -100C do 310C, maksymalna prędkość: 5,5m/min, 2.2. Dodatkowo schodołaz powinien posiadać: o funkcję łagodnego startu i hamowania urządzenia, o wielofunkcyjny ekran na panelu sterowania kolumny sterowniczej, który dostarcza użytkownikowi informacji z wbudowanego systemu audio diagnostycznego, o przycisk zatrzymania awaryjnego, o pas bezpieczeństwa, o zewnętrzna ładowarka baterii, o system czujników nachylenia, o urządzenie do sterowania ręcznego w razie awarii, o na panelu sterowania powinna być kontrolka/czytnik pokazująca stan naładowania baterii, o regulowany i demontowany podgłówek, o urządzenie do informowania poprzez system sygnałów dźwiękowych o zbyt dużym ciężarze, o funkcje podpięcia pod wózek inwalidzki, o diodę bądź inne urządzenie, pokazującą kierunek ruchu, o zamawiający zastrzega aby gąsienice i zębatki były ukryte poprzez obudowę, o dodatkowe równoważące się koła ułatwiające manewrowanie, o zapasowe bezpieczniki jeśli są wymagane. o adapter do dużych wózków, o dodatkowe rampy montowane na potrzeby małych wózków, Dokument nr: ZFP.271.2.16.2024 Otwarcie ofert: 2) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.02.2024 r. o godz. 12:20 w pok. nr 5 Urzędu Gminy Wola Krzysztoporska. Składanie ofert: 5. Miejsce, sposób, termin składania i otwarcia ofert: 1) Oferty należy składać w terminie do dnia 23.02.2024 r. do godz. 12:00 w wybrany przez Wykonawców sposób: - osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy w Woli Krzysztoporskiej przy Ul. Kościuszki 5 (pok. nr 11), - pocztą, - faksem na nr (44) 61-63-960, - elektronicznie na adres e-mail: przetargi@wola-krzysztoporska.pl Oferta powinna zawierać opis: Zakup i dostawa schodołazu gąsienicowego do budynku Urzędu Gminy Wola Krzysztoporska Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Miejsce i termin realizacji: 3. Wymagany termin wykonania zamówienia: do 30 dni od daty zawarcia umowy. Wymagania: 2.3. Uwagi : 1) Oferowany schodołaz nie może być używany, ma być fabrycznie nowy. 2) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć schodołaz do siedziby Zamawiającego, tj. budynku Urzędu Gminy Wola Krzysztoporska przy ul. Kościuszki 5, 97-371 Wola Krzysztoporska. 3) Wykonawca przy przekazywaniu schodołazu, zobowiązany jest przeprowadzić szkolenie z obsługi. Ponadto zobligowany jest do sporządzenia z niego protokołu i przekazaniu go Zamawiającemu. 4) Jeżeli schodołaz lub jego elementy będą uszkodzone, Wykonawca na własny koszt i we własnym zakresie usunie usterki. 5) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania : o instrukcji obsługi schodołazu, o karty gwarancyjnej, o wykazu elementów, które powinny podlegać przeglądom, o 2 kluczyków zapasowych jeżeli są na stanie. 2.4. Gwarancja: 36 miesięcy od daty odbioru końcowego. 2.5. Zakup schodołazu jest współfinansowany ze środków PFRON - Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach programu ,,Dostępna przestrzeń publiczna. 4. Termin płatności: 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego kompletu dokumentów tj. prawidłowo wystawionej faktury oraz protokołu odbioru, podpisanego przez strony umowy i potwierdzającego, że zamówienie zostało zrealizowane. 3) Oferty należy składać na załączonym wzorze oferty - załącznik nr 1 do niniejszego konkursu ofert. 6. Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium: cena - waga 100%. Zaoferowana cena powinna uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. 7. Rozstrzygnięcie postępowania i zlecenie realizacji zamówienia: 1) Informacja o wynikach postępowania zostanie niezwłocznie zamieszczona na stronie internetowej Urzędu Gminy w Biuletynie Informacji Publicznej. 2) Wykonawca wybrany w wyniku rozstrzygnięcia postępowania zobowiązany jest do zawarcia umowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego konkursu ofert. 3) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania. 5) Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z całości lub części zamówienia. 6) Na etapie badania ofert Zespół Oceniający może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień co do treści oferty, jeżeli Wykonawca nie udzieli wyjaśnień w wyznaczonym terminie, jego oferta zostanie odrzucona. 7) Wykonawca będący spółką cywilną wybrany do realizacji zamówienia, przed zawarciem umowy zobowiązany jest dostarczyć dokument potwierdzający umocowanie do reprezentacji spółki. 8. Podstawy wykluczenia z postępowania 1) Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi okoliczność wskazana w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r . o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1497), zwanej dalej ,,ustawą sankcyjną", tj. z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: a) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej; b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1124) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej; c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 120 ze zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej. Rozporządzenia, o których mowa w podpunktach a) - c) to: - Rozporządzenie Rady (WE) nr 765/2006 z 18 maja 2006 r. dotyczące środków ograniczających skierowanych przeciwko prezydentowi Aleksandrowi Łukaszence i niektórym urzędnikom z Białorusi; - Rozporządzenie Rady (UE) nr 269/2014 z 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających. Wykluczenie następuje na okres trwania opisanych wyżej okoliczności. 2) Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia. Uwagi: 9. Klauzula informacyjna zgodnie z art. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych, zwanym dalej ,,AD", jest Wójt Gminy Wola Krzysztoporska ul. Kościuszki 5, 97-371 Wola Krzysztoporska NIP 771-10-29-208, REGON 590647902 tel. 044 6163961, e-mail: sekretariat@wola-krzysztoporska.pl 2) Dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych osobowych w Gminie Wola Krzysztoporska: e-mail: kontakt@nawigatordanych.pl 3) AD przetwarza dane osobowe na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. a i b RODO w związku z dobrowolnym złożeniem przez Panią/Pana oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. ,,Zakup i dostawa schodołazu gąsienicowego do budynku Urzędu Gminy Wola Krzysztoporska", znak sprawy ZFP.271.2.16.2024. W związku z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), postępowanie prowadzone jest na podstawie Zarządzenia Wójta Gminy Wola Krzysztoporska nr 153/20 z dnia 31 grudnia 2020 r. (ze zm.) w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych przez Gminę Wola Krzysztoporska. 4) AD przetwarza dane osobowe tylko i wyłącznie w celach : - na potrzeby przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zawarcia umowy w sprawie zamówienia i jego realizacji. 5) Podanie danych osobowych jest wymagane do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zawarcia umowy w sprawie zamówienia i jego realizacji. Osoba, której dane dotyczą nie jest zobowiązana do ich podania - podaje dane dobrowolnie, chcąc wziąć udział w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 6) Kategorie odbiorców przetwarzanych danych osobowych przez AD: - odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie umowa w trybie ustawy o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz.U. 2022 poz. 902) jak również podmioty obsługujące systemy teleinformatyczne Urzędu Gminy Wola Krzysztoporska, podmioty świadczące usługi pocztowe i kurierskie na rzecz Urzędu Gminy. 7) Dane osobowe będą przetwarzane przez okres: - przez cały okres trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego/realizacji zamówienia, oraz zgodnie z przepisami o archiwizacji dokumentów tj. Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (10 lat od końca roku, w którym zakończy się realizacja zamówienia). 8) Osoba, której dane dotyczą ma prawo do: o dostępu do swoich danych osobowych, o sprostowania swoich danych osobowych, o do żądania usunięcia swoich danych osobowych, o żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, o sprzeciw wobec przetwarzania swoich danych osobowych, o żądać przeniesienia swoich danych osobowych, o wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, o do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem - jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) lub art. 9 ust. 2 lit. a) RODO. 9) Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Kontakt: 8) Osoba do kontaktów z Wykonawcami: Krystyna Kicińska - tel. 44/616-39-73. |
© eurobudowa.pl 2004-2024