Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
591z dziś
6601z ostatnich 7 dni
21102z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup i dostawa schodołazu gąsienicowego do budynku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup i dostawa schodołazu gąsienicowego do budynku

Data zamieszczenia: 2024-02-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Wola Krzysztoporska
ul. Kościuszki 5
97-371 Wola Krzysztoporska
powiat: piotrkowski
fax: (44) 61-63-960 tel. (44) 61-63-961, tel. 44/616-39-73
przetargi@wola-krzysztoporska.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Wola Krzysztoporska
Wadium: ---
Nr telefonu: fax: (44) 61-63-960
Termin składania ofert: 2024-02-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
OGŁOSZENIE O KONKURSIE OFERT
NAZWA ZADANIA:
ZAKUP I DOSTAWA SCHODOŁAZU GĄSIENICOWEGO DO BUDYNKU URZĘDU GMINY
WOLA KRZYSZTOPORSKA
2.Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa schodołazu gąsienicowego do budynku
Urzędu Gminy Wola Krzysztoporska.
2.1. Parametry schodołazu gąsienicowego:
o wysokość min.930mm - 995mm,
o szerokość min. - 650mm - 672mm,
o długość podstawy min. 980 mm,
o całkowita długość min. 1380mm - 1410mm,
o maksymalny kąt nachylenia: 350,
o trzy rodzaje prędkości: 4,5m/5,5m/6,6m,
o maksymalny udźwig (z wózkiem pasażera): 130kg - 160kg,
o waga podstawy: 28 kg - 42 kg,
o waga kolumny:11 kg - 9 kg,
o waga całkowita: 39 kg - 51kg,
o pobór mocy w trakcie ładowania 75W,
o napięcie silnika 24V,
o moc silnika min. 200 W - 300 W
o parametry akumulatora;12V.27 A/h
o czas ładowania silnika 8 godzin,
o napięcie ładowania : 110 - 230V
o zmierzony poziom hałasu ? 70 dB,
o zasięg na rezerwie : 5 pięter,
o zasięg na rezerwie akumulatora: 5 pięter,
o instrukcje użytkowania i dokumenty gwarancyjne,
o wykaz elementów które należy okresowo sprawdzać i przeglądać,
o maksymalna wysokość stopnia: 18cm - 13cm,
o minimalna szerokość stopnia: 120cm,
o minimalna głębokość stopnia: 30cm,
o minimalna przestrzeń manewrowa: 122,0 cm X 120,0 cm,
o minimalna wielkość spocznika w kształcie litery U: 263,0 cm x 124,0 cm,
o
o
praca czasowa w temperaturze: od -100C do 310C,
maksymalna prędkość: 5,5m/min,
2.2. Dodatkowo schodołaz powinien posiadać:
o
funkcję łagodnego startu i hamowania urządzenia,
o
wielofunkcyjny ekran na panelu sterowania kolumny sterowniczej, który dostarcza
użytkownikowi informacji z wbudowanego systemu audio diagnostycznego,
o
przycisk zatrzymania awaryjnego,
o
pas bezpieczeństwa,
o
zewnętrzna ładowarka baterii,
o
system czujników nachylenia,
o
urządzenie do sterowania ręcznego w razie awarii,
o
na panelu sterowania powinna być kontrolka/czytnik pokazująca stan naładowania baterii,
o
regulowany i demontowany podgłówek,
o
urządzenie do informowania poprzez system sygnałów dźwiękowych o zbyt dużym ciężarze,
o
funkcje podpięcia pod wózek inwalidzki,
o
diodę bądź inne urządzenie, pokazującą kierunek ruchu,
o
zamawiający zastrzega aby gąsienice i zębatki były ukryte poprzez obudowę,
o
dodatkowe równoważące się koła ułatwiające manewrowanie,
o
zapasowe bezpieczniki jeśli są wymagane.
o
adapter do dużych wózków,
o
dodatkowe rampy montowane na potrzeby małych wózków,

Dokument nr: ZFP.271.2.16.2024

Otwarcie ofert: 2) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.02.2024 r. o godz. 12:20 w pok. nr 5 Urzędu Gminy Wola
Krzysztoporska.

Składanie ofert:
5. Miejsce, sposób, termin składania i otwarcia ofert:
1) Oferty należy składać w terminie do dnia 23.02.2024 r. do godz. 12:00 w wybrany przez
Wykonawców sposób:
- osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy w Woli Krzysztoporskiej przy Ul. Kościuszki 5 (pok. nr 11),
- pocztą,
- faksem na nr (44) 61-63-960,
- elektronicznie na adres e-mail: przetargi@wola-krzysztoporska.pl
Oferta powinna zawierać opis:
Zakup i dostawa schodołazu gąsienicowego do budynku Urzędu Gminy Wola Krzysztoporska
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Miejsce i termin realizacji:
3. Wymagany termin wykonania zamówienia: do 30 dni od daty zawarcia umowy.

Wymagania:
2.3. Uwagi :
1) Oferowany schodołaz nie może być używany, ma być fabrycznie nowy.
2) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć schodołaz do siedziby Zamawiającego, tj. budynku
Urzędu Gminy Wola Krzysztoporska przy ul. Kościuszki 5, 97-371 Wola Krzysztoporska.
3) Wykonawca przy przekazywaniu schodołazu, zobowiązany jest przeprowadzić szkolenie z
obsługi. Ponadto zobligowany jest do sporządzenia z niego protokołu i przekazaniu go
Zamawiającemu.
4) Jeżeli schodołaz lub jego elementy będą uszkodzone, Wykonawca na własny koszt i we
własnym zakresie usunie usterki.
5) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania :
o instrukcji obsługi schodołazu,
o karty gwarancyjnej,
o wykazu elementów, które powinny podlegać przeglądom,
o 2 kluczyków zapasowych jeżeli są na stanie.
2.4. Gwarancja: 36 miesięcy od daty odbioru końcowego.
2.5. Zakup schodołazu jest współfinansowany ze środków PFRON - Państwowy Fundusz Rehabilitacji
Osób Niepełnosprawnych w ramach programu ,,Dostępna przestrzeń publiczna.
4. Termin płatności: 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego kompletu dokumentów
tj. prawidłowo wystawionej faktury oraz protokołu odbioru, podpisanego przez strony umowy
i potwierdzającego, że zamówienie zostało zrealizowane.
3) Oferty należy składać na załączonym wzorze oferty - załącznik nr 1 do niniejszego konkursu ofert.
6. Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium: cena - waga 100%.
Zaoferowana cena powinna uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
7. Rozstrzygnięcie postępowania i zlecenie realizacji zamówienia:
1) Informacja o wynikach postępowania zostanie niezwłocznie zamieszczona na stronie internetowej
Urzędu Gminy w Biuletynie Informacji Publicznej.
2) Wykonawca wybrany w wyniku rozstrzygnięcia postępowania zobowiązany jest do zawarcia umowy
wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego konkursu ofert.
3) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.
5) Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z całości lub części zamówienia.
6) Na etapie badania ofert Zespół Oceniający może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień
co do treści oferty, jeżeli Wykonawca nie udzieli wyjaśnień w wyznaczonym terminie, jego oferta
zostanie odrzucona.
7) Wykonawca będący spółką cywilną wybrany do realizacji zamówienia, przed zawarciem umowy
zobowiązany jest dostarczyć dokument potwierdzający umocowanie do reprezentacji spółki.
8. Podstawy wykluczenia z postępowania
1) Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których
zachodzi okoliczność wskazana w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r . o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1497), zwanej dalej ,,ustawą sankcyjną", tj.
z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
a) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu
765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie
wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy
sankcyjnej;
b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy
z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu
(t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1124) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu
765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem
rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w
sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3
ustawy sankcyjnej;
c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1
pkt 37 ustawy z 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 120 ze zm.), jest
podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu
269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od 24 lutego 2022 r.,
o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej
o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej.
Rozporządzenia, o których mowa w podpunktach a) - c) to:
- Rozporządzenie Rady (WE) nr 765/2006 z 18 maja 2006 r. dotyczące środków ograniczających
skierowanych przeciwko prezydentowi Aleksandrowi Łukaszence i niektórym urzędnikom
z Białorusi;
- Rozporządzenie Rady (UE) nr 269/2014 z 17 marca 2014 r. w sprawie środków
ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność
i niezależność Ukrainy lub im zagrażających.
Wykluczenie następuje na okres trwania opisanych wyżej okoliczności.
2) Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postępowania
o udzielenie zamówienia.

Uwagi:
9. Klauzula informacyjna zgodnie z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych, zwanym dalej ,,AD", jest
Wójt Gminy Wola Krzysztoporska
ul. Kościuszki 5, 97-371 Wola Krzysztoporska
NIP 771-10-29-208, REGON 590647902
tel. 044 6163961, e-mail: sekretariat@wola-krzysztoporska.pl
2) Dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych osobowych w Gminie Wola Krzysztoporska:
e-mail: kontakt@nawigatordanych.pl
3) AD przetwarza dane osobowe na podstawie:
art. 6 ust. 1 lit. a i b RODO w związku z dobrowolnym złożeniem przez Panią/Pana oferty
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. ,,Zakup i dostawa schodołazu gąsienicowego
do budynku Urzędu Gminy Wola Krzysztoporska", znak sprawy ZFP.271.2.16.2024. W związku z
ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.),
postępowanie prowadzone jest na podstawie Zarządzenia Wójta Gminy Wola Krzysztoporska nr 153/20
z dnia 31 grudnia 2020 r. (ze zm.) w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień
publicznych przez Gminę Wola Krzysztoporska.
4) AD przetwarza dane osobowe tylko i wyłącznie w celach :
- na potrzeby przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zawarcia
umowy w sprawie zamówienia i jego realizacji.
5) Podanie danych osobowych jest wymagane do przeprowadzenia postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego, zawarcia umowy w sprawie zamówienia i jego realizacji. Osoba, której
dane dotyczą nie jest zobowiązana do ich podania - podaje dane dobrowolnie, chcąc wziąć udział
w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
6) Kategorie odbiorców przetwarzanych danych osobowych przez AD:
- odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie umowa
w trybie ustawy o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz.U. 2022 poz. 902) jak również podmioty
obsługujące systemy teleinformatyczne Urzędu Gminy Wola Krzysztoporska, podmioty świadczące
usługi pocztowe i kurierskie na rzecz Urzędu Gminy.
7) Dane osobowe będą przetwarzane przez okres:
- przez cały okres trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego/realizacji zamówienia, oraz
zgodnie z przepisami o archiwizacji dokumentów tj. Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z
dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt
oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (10 lat od końca
roku, w którym zakończy się realizacja zamówienia).
8) Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
o dostępu do swoich danych osobowych,
o sprostowania swoich danych osobowych,
o do żądania usunięcia swoich danych osobowych,
o żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,
o sprzeciw wobec przetwarzania swoich danych osobowych,
o żądać przeniesienia swoich danych osobowych,
o wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Urząd Ochrony Danych Osobowych,
ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,
o do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania,
którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem - jeżeli przetwarzanie odbywa się na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) lub art. 9 ust. 2 lit. a) RODO.
9) Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

Kontakt:
8) Osoba do kontaktów z Wykonawcami: Krystyna Kicińska - tel. 44/616-39-73.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.