dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
śląskie (Gliwice)
małopolskie (Kraków)
dolnośląskie (Świebodzice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie usług kominiarskich w obiektach |
Data zamieszczenia: | 2024-02-19 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie ul. Dąbrowskiego 30 35-036 Rzeszów powiat: Rzeszów zamowienia-publiczne@rz.policja.gov.pl https://podkarpacka-policja.eb2b.com.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Rzeszów |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-02-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Numer postępowania: ZP/5/2024. Wykonanie usług kominiarskich w obiektach pozostających w trwałym zarządzie KWP w Rzeszowie. Krótki opis przedmiotu zamówienia Zadanie nr 1 - wykonanie usług kominiarskich na terenie jednostek Komendy Powiatowej Policji w Łańcucie, Komendy Miejskiej Policji w Rzeszowie, Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie. Zadanie nr 2 - wykonanie usług kominiarskich na terenie jednostek Komendy Powiatowej Policji w Jaśle, Komendy Powiatowej Policji w Strzyżowie, Komendy Powiatowej Policji w Dębicy, Komendy Powiatowej Policji w Ropczycach Zadanie nr 3 - wykonanie usług kominiarskich na terenie jednostek Komendy Miejskiej Policji w Krośnie, Komendy Powiatowej Policji w Brzozowie, Komendy Powiatowej Policji w Lesku, Komendy Powiatowej Policji w Ustrzykach Dolnych, Komendy Powiatowej Policji w Sanoku Zadanie nr 4 - wykonanie usług kominiarskich na terenie jednostek Komendy Powiatowej Policji w Leżajsku, Komendy Powiatowej Policji w Przeworsku, Komendy Powiatowej Policji w Jarosławiu, Komendy Miejskiej Policji w Przemyślu, Komendy Powiatowej Policji w Lubaczowie Zadanie nr 5 - wykonanie usług kominiarskich na terenie jednostek Komendy Powiatowej Policji w Kolbuszowej, Komendy Powiatowej Policji w Mielcu, Komendy Powiatowej Policji w Nisku, Komendy Powiatowej Policji w Stalowej Woli, Komendy Miejskiej Policji w Tarnobrzegu CPV: 90915000-4 Dokument nr: 2024/BZP 00208079, ZP/5/2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-02-28 10:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://podkarpacka-policja.eb2b.com.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://podkarpacka-policja.eb2b.com.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie jest prowadzone w języku polskim. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszczalny format podpisu elektronicznego: Zalecenie Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego: a) dla dokumentów w formacie ,,pdf" zaleca się zastosowanie podpisu w formacie PAdES; b) dla dokumentów w formacie innym niż ,,pdf", zaleca się zastosowanie podpisu wewnętrznego w formacie XAdES, 2) odnośnie podpisu osobistego: a) dla dokumentów w formacie .pdf lub .xml zaleca się podpis wewnętrzny (otoczony), b) dla dokumentów w formacie innym niż .pdf zaleca się podpisywać podpisem zewnętrznym lub otaczającym, 3) odnośnie podpisu zaufanego: a) wielkość dokumentów nie może przekraczać 10 MB, dostępny format podpisu .xml. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: - administratorem Pani / Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w Rzeszowie z siedzibą przy Ul. Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów; - nadzór nad prawidłowym przetwarzaniem danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji sprawuje inspektor ochrony danych: Adres: Ul. Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów e-mail: iod.kwp@rz.policja.gov.pl - Pani / Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: ,,Wykonanie usług kominiarskich w obiektach pozostających w trwałym zarządzie KWP w Rzeszowie", oznaczonego numerem postępowania: ZP/5/2024, prowadzonego w trybie podstawowym; - odbiorcami Pani / Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ust. 1 ustawy; - okres przechowywania danych osobowych wynika bezpośrednio z przepisów prawa; Pani / Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Okres przechowywania może zostać również wydłużony w przypadku, gdy dane będą przetwarzane do celów archiwalnych w interesie publicznym; - obowiązek podania przez Panią / Pana danych osobowych bezpośrednio Pani / Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy; - w odniesieniu do Pani / Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; - posiada Pani / Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani / Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani / Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego Załączników); - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani / Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani / Pana dotyczących narusza przepisy RODO; - nie przysługuje Pani / Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani / Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://podkarpacka-policja.eb2b.com.pl TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-02-28 10:00 Miejsce składania ofert: https://podkarpacka-policja.eb2b.com.pl Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024