dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
śląskie (Gliwice)
małopolskie (Kraków)
dolnośląskie (Świebodzice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie i dostawa mebli |
Data zamieszczenia: | 2024-02-19 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Centrum Zdrowia Dziecka i Rodziny im. Jana Pawła II w Sosnowcu Sp. z o.o ul. Gabrieli Zapolskiej 3 41-218 Sosnowiec powiat: Sosnowiec dap@czdir.pl https://platformazakupowa.pl/ |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Sosnowiec |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-02-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Wykonanie i dostawa mebli na potrzeby Poradni Dermatologicznej." Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia obejmuje: wykonanie i dostawę mebli wraz z rozładunkiem, montażem końcowym oraz zabezpieczenie ich do czasu odbioru końcowego przez Zamawiającego. Meble są przeznaczone dla Poradni Dermatologicznej zlokalizowanej przy Ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 9, 41-200 Sosnowiec, do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. Szczegółowe parametry w zakresie przedmiotu zamówienia (opis przedmiotu zamówienia, parametry wymagane, szacunkowa ilości) określone są w Formularzu asortymentowo- cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ. CPV: 39100000-3, 39110000-6, 39150000-8 Dokument nr: 2024/BZP 00209535, PZ/3/2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-02-27 09:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/ 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/ 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały wskazane w Rozdziale XV SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): RODO (obowiązek informacyjny) został zawarty w Rozdziale IX SWZ oraz projekcie umowy. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/ TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-02-27 09:00 Miejsce składania ofert: www.platformazakupowa.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-03-29 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: PZ/3/2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia obejmuje: wykonanie i dostawę mebli wraz z rozładunkiem, montażem końcowym oraz zabezpieczenie ich do czasu odbioru końcowego przez Zamawiającego. Meble są przeznaczone dla Poradni Dermatologicznej zlokalizowanej przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 9, 41-200 Sosnowiec, do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. Szczegółowe parametry w zakresie przedmiotu zamówienia (opis przedmiotu zamówienia, parametry wymagane, szacunkowa ilości) określone są w Formularzu asortymentowo- cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ. 4.2.6.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-03-29 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został zawarty w treści Rozdziału XXIV SWZ 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 7 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Warunki udziału w postępowaniu został zawarte w treści SWZ. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Rozdział XXII SWZ ust. 3: W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SWZ przez Zamawiającego Wykonawca wraz z ofertą Formularzem ofertowym stanowiącym załącznik do SWZ składa następujące przedmiotowe środki dowodowe: Katalog lub folder oferowanego produktu w języku polskim, zawierający dokładny opis parametrów oferowanego przedmiotu zamówienia - dot. Formularz asortymentowo - cenowy poz. 6 (Fotel obrotowy), poz. 7 (Fotel kubełkowy wykonany z tworzywa). 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak 5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: Katalog lub folder oferowanego produktu w języku polskim, zawierający dokładny opis parametrów oferowanego przedmiotu zamówienia - dot. Formularz asortymentowo - cenowy poz. 6 (Fotel obrotowy), poz. 7 (Fotel kubełkowy wykonany z tworzywa). 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów został zawarty w Rozdziale XXII SWZ. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostały zawarte w treści SWZ. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały zawarte w treści projektu umowy stanowiącego załącznik do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został zawarty w treści Rozdziału XXIV SWZ 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-03-27 |
© eurobudowa.pl 2004-2024