Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1140z dziś
7151z ostatnich 7 dni
21652z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont części elewacji Kościoła

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont części elewacji Kościoła

Data zamieszczenia: 2024-02-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka pw. Wniebowzięcia Najświętszej Marii Panny w Kępnicy
Kępnica 33
48-303 Nysa
powiat: nyski
tel. 663 318 405
hefi1971@gmail.com
Województwo: opolskie
Miasto: Nysa
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 663 318 405
Termin składania ofert: 2024-03-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zaproszenie do złożenia oferty w ramach postępowania zakupowego na wybór Wykonawcy Inwestycji pn.: Remont części elewacji Kościoła pw. Wniebowzięcia Najświętszej Marii Panny w Kępnicy
3. Nazwa i opis przedmiotu zamówienia.
"Remont części elewacji Kościoła pw. Wniebowzięcia Najświętszej Marii Panny w Kępnicy"
Inwestycja dofinansowana ze środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
1. Zakres i opis inwestycji
Kościół pw. Wniebowzięcia Najświętszej Marii Panny w Kępnicy dz. nr 128, wpisany do rejestru zabytków województwa opolskiego pod nr 25/50 decyzją z dnia 20.02.1950r., rozszerzenie 292/2020 z 10.02.2020r. został zbudowany w połowie XIII w. w stylu romańskim. W późniejszym okresie był kilkakrotnie przebudowywany, m. in. w 1754 i 1883 r. Podczas tych prac zatarte zostały zasadnicze cechy pierwotnego stylu. Ołtarz główny pochodzi z XVII/XVIII w. Nawa kościoła opięta lizenami z niskimi szkarpami, wieża na planie kwadratu bez hełmu, dwa gotyckie portale. Okna ujęte są w płaskie opaski z podkreślonymi elementami łuków. Podziały horyzontalne stanowią gzymsy i parapety. Do głównego korpusu dobudowano wieżę -dzwonnicę. Od strony południowej dobudowano przybudówkę tj . Boczne wejście do Kościoła . W prezbiterium zachowało się Epitafium z 1564r.oraz polichromie ścienne. Prezbiterium oddzielone od pozostałej części łukiem tęczowym zamkniętym.
Celem prac konserwatorskich będzie remont elewacji budynku Kościoła pw. Wniebowzięcia Najświętszej Marii Panny w Kępnicy zgodnie z pozwoleniem nr 140/N/2023 z dnia 20.02.2023r. (ZN.5142.2.2023.SR) w zakresie:
1) oczyszczenie elewacji i wzmocnienie strukturalne tynków,
2) wykonanie uzupełnień tynków materiałem o analogicznym składzie jak historyczne wyprawy tynkarskie.
3) malowanie elewacji i scalanie kolorystyczne według kolorystyki kościoła według załączonego projektu robót budowlanych autorstwa dr inż. Arch. Piotra Opałki, i programu prac konserwatorskich dla fragmentów elewacji kościoła parafialnego pw. Wniebowzięcia Najświętszej Marii Panny w Kępnicy autorstwa Doroty Gryczewskiej (styczeń 2021) uzgodnionego pod nr ZN.5142.2.2023.SR.
2. Szczegółowy zakres inwestycji został określony w dokumentacji projektowej z przedmiarem.
3. Uwagi: Przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest dokonać wizji w terenie po wcześniejszym ustaleniu terminu z Zamawiającym w godz. od 9:00 do 15:00 pod numerem telefonu wskazanym w punkcie 1.
4. Każdy Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty - kosztorys ofertowy.
Kosztorysy ofertowe należy sporządzić zgodnie z przedmiarem robót, zachowując kolejność pozycji przedmiaru. Kosztorysy ofertowe muszą być sporządzone jako wypełnienie przedmiaru, z tym, że dopuszcza się zastosowanie innej katalogowej podstawy wyceny niż podana w przedmiarze - zakres i technologia wycenionych robót musi odpowiadać zakresowi i technologii robót określonych w danej pozycji przedmiaru.
5. Prace muszą zostać wykonane wyłącznie z użyciem materiałów wysokiej jakości, przeznaczonych do pracy przy zabytkach i dostosowanych do przedmiotu zamówienia. Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia na żądanie Zamawiającego listy materiałów (rodzaj materiału, producent oraz oznaczenie pozwalające jednoznacznie zidentyfikować materiał), które planują wykorzystać przy prowadzeniu prac. Weryfikacja dopuszczenia
przedstawionych materiałów oraz ew. zamienników dokonana zostanie przez inspektora nadzoru inwestorskiego. Dla uniknięcia wątpliwości dodaje się, że Zamawiający nie narzuca zastosowania materiałów konkretnych producentów, a badać będzie wyłącznie walory jakościowe propozycji oraz ich dostosowanie do przedmiotu zamówienia.
6. Złożenie oferty wiąże się z zobowiązaniem do wykonania prac zgodnie ze wszelkimi odnośnymi przepisami prawa (prawo budowlane, prawo ochrony zabytków, w tym przepisy wykonawcze dotyczące BHP, zabezpieczenia miejsca wykonywania prac, zastosowania stosownych oznaczeń itp.) oraz do fizycznego udziału w odbiorach.
7. Po stronie Zamawiającego leży wyłącznie ustanowienie inspektora nadzoru oraz wykonywanie obowiązków inwestora, które zgodnie z prawem nie mogą być wykonywane przez inny podmiot.

CPV: 45000000-7, 45453000-7

Składanie ofert:
Oferty można składać wyłącznie osobiście w siedzibie Parafii (po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu) lub listownie, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 21 marca 2024 r. do godz. 10.00 na adres:
Parafia Rzymskokatolicka
pw. Wniebowzięcia Najświętszej Marii Panny w Kępnicy,
Kępnica 33, 48-303 Nysa,

Miejsce i termin realizacji:
4. Termin wykonania zamówienia: do dnia 12 sierpnia 2024 r.

Wymagania:
2. Tryb udzielania zamówienia.
Zamawiający realizuje inwestycję pn.:
Remont części elewacji Kościoła pw. Wniebowzięcia Najświętszej Marii Panny w Kępnicy
Inwestycja dofinansowana ze środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
Zamówienie udzielane jest w trybie postępowania zakupowego o którym w Regulaminie Naboru Wniosków o dofinansowanie - RZĄDOWY PROGRAM ODBUDOWY ZABYTKÓW. Edycja 2
https://www.bgk.pl/files/public/Pliki/Fundusze i programy/Polski Lad/RPOZ 2/Regulamin RPOZ Edycja 2.pdf
Niniejsze postępowanie nie podlega przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia z zapytaniem dotyczącym dodatkowych informacji, dokumentów lub wyjaśnień w szczególności w związku z weryfikacją oświadczeń złożonych przez Wykonawców.
W uzasadnionych wypadkach, w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może zmodyfikować lub uzupełnić treść niniejszego zaproszenia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, ani ofert wariantowych. Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści niniejszego zaproszenia
Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
5. Opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w szczególności dotyczące zdolności technicznej i zawodowej.
Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana jest w oparciu o dotychczas realizowane zamówienia oraz osoby wskazane do realizacji zamówienia.
Wykonawca w celu potwierdzenia, że:
- spełnia warunek dotyczący zdolności technicznej zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat wykonał jedną robotę budowlaną obejmującą wykonanie robót budowlanych w budynku objętym ochroną konserwatorską, o wartości robót minimum 100.000,00 zł brutto,
- spełnia warunek dotyczący zdolności zawodowej zobowiązany jest wykazać, iż do realizacji zamówienia skieruje osobę przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, oraz z uprawnieniami do kierowania robotami zgodnie z art. 37 c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
Zgodnie z art. 37c cytowanej wyżej ustawy - Robotami budowlanymi kieruje albo nadzór inwestorski wykonuje, przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru osoba, która posiada uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury.
Uprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie1 lub ważne odpowiadające im uprawnienia nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
6. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt.5 Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w zaproszeniu.
3) Kosztorys ofertowy sporządzony zgodne z przedmiarem robót załączonym do niniejszego zaproszenia.
7. Termin związania ofertą.
Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez 30 dni.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
8. Opis sposobu przygotowywania oferty.
1. Wymagania podstawowe.
1) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę i zaproponować tylko jedną cenę.
2) Oferta musi obejmować całość zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych .
3) Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Oznacza to, iż jeżeli z dokumentu(ów) określającego(ych) status prawny Wykonawcy(ów) lub Pełnomocnictwa (pełnomocnictw) wynika, iż do reprezentowania Wykonawcy(ów) upoważnionych jest łącznie kilka osób dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być podpisane przez wszystkie te osoby.
4) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
5) We wszystkich przypadkach, gdzie jest mowa o pieczątkach, Zamawiający dopuszcza złożenie czytelnego zapisu o treści pieczęci zawierającego co najmniej oznaczenie nazwy firmy i siedziby.
6) Dokumenty wchodzące w skład oferty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopii.
2. Zawartość oferty. Kompletna oferta musi zawierać:
1) formularz oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego zaproszenia,
2) dokumenty wymienione w pkt 6 niniejszego zaproszenia.
3) kosztorys ofertowy sporządzony zgodne z przedmiarem robót załączonym do niniejszego zaproszenia.
Oferty należy składać na formularzu stanowiącym załącznik do niniejszego zaproszenia zapytania.
Osoba podpisująca ofertę musi być upoważniona do reprezentowania Oferenta. W przypadku, jeśli prawo reprezentacji nie wynika z publicznych rejestrów jak CEiDG albo KRS, oferta do której nie dołączono pełnomocnictwa będzie uznana nie nieważną
Oferty niekompletne (tj. niezawierające wszystkich obowiązkowych elementów) lub złożone po wyznaczonym terminie nie będą brały udziału w postępowaniu.
Kopie dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę / osoby składające ofertę.
Za termin złożenia oferty przyjmuje się termin dostarczenia oferty do Zamawiającego (nie decyduje data nadania listu poleconego), w tym godzinę dostarczenia.
10. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty.
1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
Lp. Kryterium Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium
1 Cena (C) 60 punktów
2 Gwarancja (G) 40 punktów
2. Zasady oceny kryterium "Cena" (C).
W przypadku kryterium "Cena" oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:

p (C) =Cmin/Ci o 60
gdzie:
P(C) ilość punktów jakie otrzyma oferta "i" za kryterium "Cena";
Cmin najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert;
Ci cena oferty "i";
3. Zasady oceny kryterium "gwarancja" .
Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji (w pełnych miesiącach) tj. 36 miesięcy.
Dopuszczany przez Zamawiającego maksymalny okres gwarancji (w pełnych miesiącach) tj. 60 miesięcy.
W przypadku kryterium "gwarancja", Zamawiający przyzna punktacje wg następujących zasad:
P(G) = Gi/ 60 o 40

gdzie:
P(G)__ilość punktów jakie otrzyma badana oferta w kryterium ,,gwarancja"
Gi | gwarancja oferowana w' ocenianej ofercie
4. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji przekraczający 60 miesięcy, przy ocenie ofert Zamawiający weźmie pod uwagę okres 60 miesięcy
W sytuacji gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji w niepełnych miesiącach, do oceny ofert wartość zostanie zaokrąglona w dół do pełnego miesiąca.
11. Sposób porozumiewania się z Wykonawcami
1. W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną.
3. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zaproszenia.
4. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający, bez ujawniania źródła zapytania, zamieszcza na stronie internetowej na której udostępnione zostało zaproszenie.
12. Informację o udzieleniu zamówienia:
Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający udzieli Wykonawcy zamówienia w formie pisemnej.
Zamawiający zawrze z Wykonawcą umowę zgodnie z wzorem umowy załączonym do niniejszego zaproszenia .

Kontakt:
Do kontaktów z Wykonawcami: Proboszcz ks. Roman Dyjur Email: hefi1971@gmail.com tel. 663 318 405,
2. Osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest Proboszcz ks. Roman Dyjur, email: hefi1971@gmail.com; tel. 663 318 405,

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.