Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
353z dziś
6364z ostatnich 7 dni
20864z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont pokrycia dachu

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont pokrycia dachu

Data zamieszczenia: 2024-02-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Spółdzielnia Mieszkaniowa w Opolu
Kazimierza Sosnkowskiego 40-42
45-273 Opole
powiat: Opole
tel. 77 4624700, 77 4624702, 77 4624741
spoldzielnia@sm.opole.pl
Województwo: opolskie
Miasto: Opole
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: tel. 77 4624700, 77
Termin składania ofert: 2024-03-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Zamówienie podzielone zostało na 5 zadań częściowych. Oferent może złożyć ofertę na wybrane przez siebie zadanie/zadania.
ZADANIE NR 1 - Remont pokrycia dachu o powierzchni 1.009,17 m2 budynku mieszkalnego położonego przy Ul. Grota Roweckiego 8 a, b, c, na terenie Osiedla nr I, w tym :
Zakres nr 1 - Ul. Grota Roweckiego 8 c + 1/2 b remont pokrycia dachu o powierzchni 498,34 m2 Zakres nr 2 - Ul. Grota Roweckiego 8 a + 1/2 b remont pokrycia dachu o powierzchni 510,83 m2
ZADANIE NR 2 - Remont pokrycia dachu budynku mieszkalnego położonego przy Ul. Jana Bytnara ,,Rudego" 3 b, c, na terenie Osiedla nr I, w tym :
Zakres nr 1 - Ul. Jana Bytnara ,,Rudego" 3b remont pokrycia dachu o powierzchni 810,25 m2 Zakres nr 2 - Ul. Jana Bytnara ,,Rudego" 3c remont pokrycia dachu o powierzchni 513,48 m2
ZADANIE NR 3 - Remont pokrycia dachu o powierzchni 1.519,61 m2 budynku mieszkalnego położonego przy Ul. Jana Bytnara ,,Rudego" 12a,b,c, na terenie Osiedla nr I.
ZADANIE NR 4 - Remont pokrycia dachu o powierzchni 437,00 m2 budynku mieszkalnego położonego przy Ul. Jankowskiego 3, na terenie Osiedla nr I.
Zakres robót dla Zadań nr 1-4:
a) Przygotowanie istniejącego pokrycia poprzez oczyszczenie powierzchni dachu, likwidację i naprawę miejscowych uszkodzeń między innymi poprzez ich ponowne podklejenie, likwidację pęknięć oraz gruntowanie,
b) Wykonanie pokrycia dachowego z papy asfaltowej wierzchniego krycia do renowacji pokrycia jednowarstwowo na istniejącym pokryciu np. BAUDER THERM SL 500, ICOPAL Termik TOP 5,2 Szybki Syntan SBS lub inna o podobnych właściwościach jednokrotnie wraz z wykonaniem obróbek ścian maszynowni, kominów wentylacji grawitacyjnej, mechanicznej i kominków instalacyjnych, wyłazów i ścian attyk, warstwą nawierzchniową na osnowie z włókniny poliestrowej modyfikowanej SBS z posypką mineralną gruboziarnistą powierzchni górnej i folią z tworzywa sztucznego powierzchni dolnej o parametrach nie gorszych niż:
grubość w pasie z posypką min. 5,2 mm (-0/+0.4) wydłużenie wzdłuż i w poprzek (45+15)%
wytrzymałość złącza na ścinanie podłużny 800 (-100/+200) N/50mm i poprzeczny 1000 (-100/+200)N/50mm
odporność na obciążenia statyczne 20 kg odporność na uderzenie 2000 mm
max siła rozciągająca wzdłuż (900+350/-0)N/50mm, poprzek (750+350/-0)N/50mm
c) Wykonanie obróbek kominów, wyłazów, attyki, kominków kanalizacji sanitarnej oraz ścian nadbudówek (suszarni, maszynowni) z papy j/w.
Do zadania 1-3 należy przyjąć wysokości wywinięcia obróbek z papy termozgrzewalnej: na kominach wentylacji grawitacyjnej, mechanicznej i wokół kominków wentylacyjnych kanalizacji sanitarnej min. 20cm, na ścianach nadbudówek min. 25cm, na attykach obróbki wykonać na ściankach zarówno w części pionowej jak i poziomej (w formie ,,wanny") z wyrównaniem na zewnętrznej krawędzi obróbki blacharskiej.
Do zadania 4 należy przyjąć wysokości wywinięcia obróbek z papy termozgrzewalnej: na attykach, kominach wentylacji grawitacyjnej, mechanicznej i wokół kominków wentylacyjnych kanalizacji sanitarnej min. 20cm.
d) Wykonanie uszczelnienia obróbek na ścianach maszynowni i suszarni (przed wykonaniem obróbki dekarskiej na ścianach nadbudówek należy zdemontować pas ocieplenia, a po wykonaniu obróbki dokonać wklejenia styropianu wraz z listwą okapową i wykonać wyprawę tynkarską silikonową na siatce oraz pomalować dwukrotnie farbą silikonową) na wyłazie dachowym oraz na ścianach kominów poprzez montaż profili dociskowych (do powierzchni betonowych oraz na osłonach wentylacji mechanicznej stosować dyble z wkrętami nierdzewnymi, a dla kominów okrągłych należy zastosować opaski zaciskowe) oraz zabezpieczenie górnej krawędzi uszczelniaczem dekarskim.
e) Elementy (ścianki) betonowe kominów wentylacji grawitacyjnej po naprawie zaprawami do elementów betonowych (np. GEOLITE 40) i przygotowaniu powierzchni - malować farbą do betonu w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym.
f) Wymiana kominków odpowietrzenia pionów kanalizacji sanitarnej i wentylacji maszynowni na kominki np. z PCV wykazujące wytrzymałość i odporność na działanie promieni UV i zmienne warunki atmosferyczne lub kominki wentylacyjne wykonane z blachy z tytan-cynku.
g) Wymiana wpustów dachowych żeliwnych na systemowe wpusty odwodnienia dachu (np. Geberit Pluvia) wraz z wymianą odcinka rury od wpustu do kielicha rury pionu deszczowego na ostatniej kondygnacji oraz uzupełnienie ubytków na suficie i przemalowanie 2x farbą emulsyjną w istniejącym kolorze.
h) Oczyszczenie elementów stalowych, w tym kominów oraz podstaw wentylatorów, w tym usunięcie rdzy wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym i dwukrotnym malowaniem np. farbami chlorokauczukowymi.
i) Wymiana przewodów instalacji odgromowej poziomej i pionowej z pręta o średnicy 0,8 em, w tym: montaż wsporników, uzupełnienie przewodów i naprawa połączeń (istniejąca instalacja odgromowa
0 średnicy 0,6 em) wraz z wykonaniem pomiarów.
j) Dodatkowo dla Zadania nr 4
naprawa kominów (10 sztuk) - rozbiórka istniejących kominów z cegły powyżej powierzchni dachu (bez naruszenia trzonów wentylacyjnych). Wymurowanie nowych kominów z cegły klinkierowej wraz z montażem nowych czap betonowych. Malowanie czap betonowych farbą do betonu oraz zabezpieczenie ścian z cegły klinkierowej impregnatem, wymiana rynien i rur spustowych PCV na rynny i rury spustowe z blachy tytanowo-cynkowej
k) Wywóz i utylizacja materiału pochodzącego z rozbiórki, w tym blacha/złom do punktu skupu złomu wskazanego przez Zamawiającego.
ZADANIE NR 5 - Remont pokrycia dachu budynków mieszkalnych położonych przy Ul. Bielskiej 37-39
i 41-43, na terenie Osiedla nr IV, w tym :
Zakres nr 1 - Ul. Bielska 37-39 remont pokrycia dachu o powierzchni 350,00 m2
Zakres nr 2 - Ul. Bielska 41-43 remont pokrycia dachu o powierzchni 370,90 m2
Zakres robót dla Zadania nr 5:
a) Rozebranie pasa z papy wzdłuż koryta odpływowego w celu uzyskania spadków,
b) Wymiana wpustów dachowych żeliwnych na systemowe wpusty odwodnienia dachu (np. Geberit Pluvia) wraz z wymianą odcinka rury od wpustu do kielicha rury pionu deszczowego na ostatniej kondygnacji oraz uzupełnienie ubytków na suficie i przemalowanie 2x farbą emulsyjną w istniejącym kolorze,
c) Wykonanie spadków,
d) Pokrycie koryta odpływowego papą termozgrzewalną podkładową wraz z uszczelnieniem wpustów dachowych,
e) Przygotowanie istniejącego pokrycia derbigum poprzez oczyszczenie powierzchni dachu, likwidację
1 naprawę miejscowych uszkodzeń między innymi poprzez ich ponowne podklejenie i likwidację pęknięć,
f) Wykonanie pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej wierzchniego krycia, z wywinięciem na ściany ogniomuru na pełną wysokość z zakładem na całej szerokości poziomych obróbek blacharskich ogniomuru wraz z docięciem tych obróbek do zlicowania się z ścianą ogniomuru od wewnętrznej ściany dachu oraz wywinięciem na wysokość min. 20 cm na kominy, jednokrotnie warstwą nawierzchniową w osnowie z włókniny poliestrowej modyfikowanej SBS z posypką mineralną gruboziarnistą powierzchni górnej i folią z tworzywa sztucznego powierzchni dolnej o parametrach nie mniejszych niż:
grubość w pasie z posypką min. 5,2 mm (-0/+0,4) wydłużenie wzdłuż i w poprzek (45?15)%
wytrzymałość złącza na ścinanie podłużny 800 (-100/+200) N/50mm i poprzeczny 1000 (-100/+200)N/50mm
odporność na obciążenia statyczne 20 kg odporność na uderzenie 2000 mm
max siła rozciągająca wzdłuż (900+350/-0)N/50mm, poprzek (750+350/-0)N/50mm
g) Wykonanie obróbek kominów, wyłazów, attyki, kominków kanalizacji sanitarnej itp. z papy j/w.
h) Wykonanie nowych obróbek ogniomurów z blachy ocynkowanej,
i) Wymiana kominków odpowietrzenia pionów kanalizacji sanitarnej do wysokości powyżej czap kominowych np. z PCV wykazujące wytrzymałość i odporność na działanie promieni UV i zmienne warunki atmosferyczne lub kominki wentylacyjne wykonane z blachy z tytan-cynku,
j) Oczyszczenie elementów stalowych, w tym kominów, usunięcie rdzy wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym i dwukrotnym malowaniem np. farbami chlorokauczukowymi,
k) Wymiana przewodów instalacji odgromowej poziomej i pionowej z pręta o średnicy 0,8 em, w tym: montaż wsporników, uzupełnienie przewodów i naprawa połączeń (istniejąca instalacja odgromowa o średnicy 0,6 em) wraz z wykonaniem pomiarów.
l) Wywóz i utylizacja materiału pochodzącego z rozbiórki, w tym blacha/złom do punktu skupu złomu wskazanego przez Zamawiającego.
Dopuszcza się wykonanie naprawy istniejącego pokrycia dachowego przy pomocy pokrycia bez spoinowego z poliuretanowej wodoszczelnej płynnej membrany dachowej wzmocnionej włókniną lub siatkami z włókna szklanego.
Prace należy wykonać z zastosowaniem technologii oraz materiałów zgodnych z opisem, zgodnie z obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania i odbioru, wymogami technologicznymi oraz przepisami BHP i ppoż. Zastosowane materiały muszą odpowiadać, co do jakości wymogom dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie mieszkaniowym oraz posiadać wymagane atesty, aprobaty lub deklaracje zgodności.
Dopuszcza się zastosowanie materiałów innych niż określone w niniejszej specyfikacji, zamiennych
0 właściwościach i parametrach nie gorszych niż podane jako przykładowe w SWZ.
W przypadku zastosowania zamiennych technologii, zakres prac musi obejmować przygotowanie powierzchni starego pokrycia i inne roboty niezbędne do prawidłowego ułożenia membrany lub masy, zgodnie z wymogami technologicznymi producenta systemu pokryć dachowych, w tym usunięcie
1 podklejenie pęcherzy, wyrównanie ubytków, gruntowanie etc.
Ilość powłok powinna być zgodna z technologią producenta z zachowaniem minimum 2 warstw, w tym pierwszą wzmocnioną włókniną.
Zastosowanie materiałów zamiennych wymaga pisemnej zgody Zamawiającego.
Prace należy wykonać z uwzględnieniem wytycznych Zamawiającego określonych w niniejszej Specyfikacji, w sposób zgodny z obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania i odbioru, wymogami technologicznymi oraz przepisami BHP i p.poż. oraz na podstawie przedmiarów robót stanowiących załącznik nr 6 do niniejszej SWZ.
Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji lub ograniczenia zakresu robót określonych w przedmiarach robót i specyfikacji warunków zamówienia po rozstrzygnięciu przetargu, a przed zawarciem Umowy o wykonawstwo.

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 5 marca 2024 r. o godz. 10:30 w siedzibie Spółdzielni, pokój nr 211. Oferent może być obecny przy otwarciu ofert.

Specyfikacja:
Specyfikacja warunków zamówienia została zamieszczona na stronie internetowej
Zamawiającego tj. http://sm.opole.pl/44/63/przetargi-remontowo-budowlane.html oraz wywieszona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego.

Składanie ofert:
X. PRZYGOTOWANIE OFERTY
1. Oferta powinna być złożona w nieprzejrzystej kopercie zaadresowanej do Zamawiającego z napisem:
Nazwa wykonawcy
ZAMAWIAJĄCY: Spółdzielnia Mieszkaniowa w Opolu
ul. Kazimierza Sosnkowskiego 40-42, 45-273 Opole Oferta
PRZETARG - Remont pokrycia dachów budynków na terenie Osiedla nr I i IV
5 zadań częściowych
TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 05.03.2024r. do godz. 10:00
2. Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego oraz nazwę i adres Oferenta.
3. Konsekwencje złożenia oferty nie zgodnie z ww. opisem ponosi Wykonawca.
Oferty należy składać w sekretariacie Spółdzielni, pok. 114, w terminie do 5 marca 2024r. do godz.10:00.

Miejsce i termin realizacji:
Oczekiwany termin realizacji przedmiotu zamówienia w okresie do 30 września 2024r.

Wymagania:
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
1. Zamówienie udzielone zostanie w trybie przetargu nieograniczonego, którego zasady określa Regulamin udzielania zamówień na roboty budowlane, remontowe, dostawy i usługi przez Spółdzielnię Mieszkaniową w Opolu. Regulamin dostępny na stronie http://sm.opole.pl/24/53/przepisv-spoldzielcze.html
2. W procedurze przetargowej nie mają zastosowania przepisy ustawy o zamówieniach publicznych.
IV. USTALENIE CENY ZAMÓWIENIA
1. Cena zamówienia winna być ustalona z uwzględnieniem Wytycznych Zamawiającego określonych w niniejszej specyfikacji oraz na podstawie przedmiarów robót dostarczonych przez Zamawiającego.
2. Podana przez Wykonawcę cena ofertowa będzie stanowić wynagrodzenie ryczałtowe (art.632 kodeksu cywilnego).
3. Wykonawca podaje w formularzu ofertowym cenę brutto/netto zgodnie z formularzem.
4. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia jak również w niej nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia.
5. Wykonawca określając wynagrodzenie ryczałtowe zobowiązany jest do bardzo starannego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, warunkami wykonania i wszystkimi czynnikami mogącymi mieć wpływ na cenę wykonania zamówienia.
6. Ryzyko ustalenia wynagrodzenia w formie ryczałtu spoczywa na wykonawcy, stąd musi on należycie ocenić wartość przedmiotu zamówienia, gdyż nie może domagać się podwyższenia wynagrodzenia ryczałtowego, chociażby w chwili zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru i kosztu prac. Cena ryczałtowa wskazana przez wykonawcę w okresie ważności umowy nie może ulec zmianie.
7. Wykonawca sporządza kosztorys ofertowy w oparciu o własną, opartą na rachunku ekonomicznym kalkulację ceny. Przedmiary robót, stanowiące załączniki do niniejszej SWZ należy traktować jako opis zakresu i ilości robót niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.
8. Zamawiający przewiduje możliwość zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji cenowych z wybranymi wykonawcami, którzy złożyli oferty i zaoferowali kolejno najniższą cenę w oparciu o przyjęte kryteria.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu robót wynikających z przedmiaru, a tym samym ceny zamówienia. Cena oferty skorygowana zostanie do określonych zakresów.
11. Dopuszcza się możliwość wprowadzenia robót dodatkowych i zamiennych, po potwierdzeniu powyższego zakresu przez Zamawiającego.
12. Cena w/w robót ustalona będzie na podstawie kosztorysów dodatkowych, przy czym w przypadku robót zamiennych kosztorys ofertowy będzie skorygowany o roboty, z których się zrezygnuje.
13. Podstawą do opracowania kosztorysów dodatkowych będą składniki cenotwórcze (R, Kp, Kz i Z) i ceny materiałów przyjęte w kosztorysie ofertowym.
14. Zamawiający dopuszcza powierzenie przez Wykonawcę wykonania robót podwykonawcy, pod warunkiem, że wykonawca wskaże podwykonawców oraz zakres i wartość robót powierzonych podwykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ Wykaz podwykonawców.
V. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA
1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia z tytułu:
a) gwarancji jakości oraz rękojmi wykonanych robót, po zakończeniu robót, w wysokości 2,5% wynagrodzenia umownego brutto, w zaokrągleniu w górę do pełnych setek, w formie kaucji na okres udzielonej gwarancji; Zamawiający dopuszcza ustanowienie zabezpieczenia w formie bezwarunkowej gwarancji bankowej lub bezwarunkowej gwarancji ubezpieczeniowej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4, udzielonej na okres o 30 dni dłuższy od okresu gwarancji jakości liczonego od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego.
2. Zabezpieczenia, o których mowa powyżej, będą zwracane w wartości nominalnej.
3. Zamawiający oczekuje, że Wykonawca udzieli gwarancji jakości na zastosowane materiały/papę na okres 120 miesięcy oraz na wykonane roboty na okres 120 miesięcy, w tym 60 miesięcy na wykonane roboty gwarancji bezwarunkowej oraz 60 miesięcy gwarancji pod warunkiem wykonywania corocznych odpłatnych przeglądów gwarancyjnych wykonanych robót obejmujących wykonanie niezbędnych bieżących napraw. Pierwszy przegląd odpłatny przedłużający gwarancję winien być przeprowadzony przez Wykonawcę przy udziale Zamawiającego w 60-tym miesiącu okresu gwarancji. Jeżeli mimo pisemnego wezwania, Wykonawca nie przystąpi w wyznaczonym terminie do wykonania przeglądu przedłużającego gwarancję, Zamawiający uznaje, że przegląd się odbył i gwarancja zostaje przedłużona.
Cena odpłatnego przeglądu wyniesie 1% wartości wynagrodzenia umownego brutto.
Zamawiający wyraża zgodę na waloryzację ceny za przegląd gwarancyjny, o którym mowa powyżej, w wysokości uzgodnionej przez Strony lecz nie więcej niż o średnioroczny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych za rok poprzedni ogłoszony przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego. Waloryzacja wymaga złożenia Zamawiającemu przez Wykonawcę pisemnej propozycji nowych cen nie później niż do dnia 28 lutego danego roku. Brak złożenia Zamawiającemu oświadczenia o waloryzacji ceny w w/w terminie jest jednoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa waloryzacji ceny w danym roku kalendarzowym, a także prawa do waloryzacji ceny za ten okres w przyszłości. Zmiana ceny wymaga formy pisemnej.
4. Oferent zobowiąże się do ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę co najmniej 500.000,00 zł w całym okresie wykonania umowy, polisa będzie stanowiła załącznik do umowy z Wykonawcą.
VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ DOKUMENTY NA ICH SPEŁNIENIE
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Oferentów, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie.
2. Oferent ubiegający się o zamówienie powinien posiadać wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz dysponować odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Oferent wykaże, że:
a) w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej 2 roboty polegające na remoncie pokrycia dachowego o wartości brutto minimum 50.000,00 zł każda W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca powinien dostarczyć:
o Zestawienie robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wskazanego w punkcie VI. 2 a) niniejszej SWZ oraz wartości wykonanych robót. Zestawienie to należy przedstawić na załączniku nr 2
o Referencje potwierdzające spełnienie warunku wskazanego w punkcie VI.2 a) niniejszej SWZ.
3. W przypadku gdy o zamówienie ubiega się konsorcjum (Oferenci wspólnie składający ofertę):
a) Oferent zobowiązany jest załączyć do oferty pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia udzielone przez pozostałych członków konsorcjum a określające skład konsorcjum, wskazanie lidera konsorcjum (podmiotu upoważnianego), zakresu pełnomocnictwa (do złożenia wspólnej oferty i zawarcia wspólnej umowy), oznaczenie czasu trwania konsorcjum oraz czasu na jaki pełnomocnictwo zostało udzielone (oba te okresy nie mogą być krótsze niż czas realizacji przedmiotu zamówienia i okres udzielonej gwarancji),
b) za spełnienie warunków, o których mowa w punktach VI.2 uznaje się łączne wypełnienie niniejszych wymogów przez członków konsorcjum,
c) Oferent zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenia każdego członka konsorcjum o przyjęciu solidarnej odpowiedzialności za wykonanie przedmiotu umowy i udzieloną gwarancję.
4. W przypadku gdy Oferent zamierza powierzyć część robót podwykonawcy, zobowiązany jest przedstawić:
a) nazwę podwykonawcy,
b) zakres prac powierzanych podwykonawcy,
c) wartość prac powierzanych podwykonawcy,
5. Oferta może zostać odrzucona wówczas, gdy cechować ją będą znamiona nieuczciwej konkurencji, przejawiającej się w szczególności podaniem nieprawdziwych danych oraz przy zaoferowaniu ceny znacząco odbiegającej od średniej ceny złożonych ofert.
2. Zamawiający wymaga aby roboty były prowadzone w sposób ciągły bez zbędnych przerw, dopuszcza się jedynie przerwy, które wynikają z technologii prowadzonych robót.
3. Oferta winna zawierać czas realizacji przedmiotu zamówienia od dnia przekazania placu budowy oraz harmonogram robót.
4. Za dzień zakończenia robót uważa się dzień, w którym Wykonawca zakończył wszystkie roboty objęte umową, uporządkował teren robót, usunął poza teren budowy wszystkie wytworzone odpady i pozostałości oraz przedstawił wraz ze zgłoszeniem zakończenia robót wszystkie niezbędne do odbioru dokumenty.
5. Oferent wyraża zgodę na następujące warunki płatności: dla każdego zadania maksymalnie 2 faktury - 1 faktura częściowa i faktura końcowa, z terminem płatności 21 dni. Faktura częściowa będzie płatna za wykonane etapu robót, faktura końcowa będzie płatna po wykonaniu całego zadania robót. Podstawą do wystawienia faktury częściowej będzie protokół odbioru częściowego wykonanego etapu robót, a dla faktury końcowej protokół odbioru końcowego bez wad.
WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w formie przelewu na rachunek Zamawiającego PKO BP S.A. Opole nr 10 1020 3668 0000 5702 0010 2558 w wysokości :
Zadanie nr 1 - 1.000,00 zł ( słownie: jeden tysiąc złotych 00/100 )
Zadanie nr 2 - 1000,00 zł ( słownie: jeden tysiąc złotych 00/100 )
Zadanie nr 3 - 1000,00 zł ( słownie: jeden tysiąc złotych 00/100 )
Zadanie nr 4 - 500,00 zł ( słownie: pięćset złotych 00/100 )
Zadanie nr 5 - 1000,00 zł ( słownie: jeden tysiąc złotych 00/100 )
2. Wadium powinno wpłynąć na konto Zamawiającego do dnia 04.03,2024r. (data uznania rachunku Zamawiającego). Zamawiający uzna warunkowo zabezpieczenie oferty wadium, również w sytuacji, kiedy do dnia przetargu, Oferent wykona przelew środków na rachunek Zamawiającego i przedłoży wydruk z systemu bankowego potwierdzający wykonany przelew, a środki zostaną uznane na
rachunku zamawiającego nie później niż w dniu otarcia ofert lub dokona wpłaty wadium w kasie i przedłoży wraz z ofertą potwierdzenie wpłaty wadium.
3. Oferta, która nie będzie zabezpieczona w/w kwotą wadium zostanie odrzucona. Oferent wybrany traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli odmówi podpisania umowy. Wadium zostanie zwrócone Oferentom w wartości nominalnej.
4. Dyspozycja w zakresie zwrotu wadium dla Oferenta:
- którego oferta została wybrana do realizacji - zostanie przekazana do banku w ciągu 7 dni roboczych od daty podpisania umowy przez obie strony,
- którego oferta nie została wybrana - zostanie przekazana do banku w ciągu 7 dni roboczych od daty wyboru wykonawcy.
5. Wadium zostanie zwrócone na rachunek, z którego dokonano przelewu lub na inny, jeżeli taki wskaże Oferent - (w formie pisemnejV
IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ 1 DOKUMENTÓW JAKIE POWINNA ZAWIERAĆ OFERTA
1. Formularz ofertowy według wzoru - załącznik nr 1 do SWZ, z propozycją ceny brutto przedmiotu zamówienia opracowaną zgodnie z niniejszą SWZ,
2. Proponowany termin realizacji przedmiotu zamówienia od dnia przekazania placu budowy, przedstawiony zgodnie z punktem VII niniejszej SWZ (zawarte w formularzu ofertowym).
3. Oświadczenia (zawarte w formularzu ofertowym):
o przyjęciu warunków specyfikacji i projektu umowy, o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu, o niezaleganiu w płatnościach w Urzędzie Skarbowym i ZUS,
o ubezpieczeniu się od odpowiedzialności cywilnej jeżeli oferta zostanie wybrana lub posiadaniu ubezpieczenia i przedłożenia polisy OC przed podpisaniem umowy, na sumę gwarancyjną nie niższą niż 500.000,00 zł,
o wizji lokalnej oraz uzyskaniu informacji koniecznych do przygotowania oferty, o nie podleganiu wykluczeniu z przyczyn wskazanych w punkcie VI. SWZ, o wypełnieniu obowiązku informacyjnego przewidzianym w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO" wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w toku postępowania w trybie przetargu nieograniczonego . (jeśli dotyczy)
4. Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Powyższe informacje powinny być potwierdzone aktualnym wydrukiem z systemu komputerowego Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub Krajowego Rejestru Sądowego.
5. Kosztorys ofertowy - kosztorys szczegółowy z wykazami składników cenotwórczych (R, Kp, Kz, i Z) oraz cenami materiałów zastosowanymi w kosztorysie ofertowym lub kalkulacja cenowa
6. Harmonogram robót.
7. Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wskazanego w punkcie VI.2 a) SWZ oraz wartości wykonanych robót. Zestawienie to należy przedstawić na załączniku nr 2 wraz referencjami potwierdzającymi spełnienie warunku.
8. Wykaz podwykonawców, wykonawca wskaże podwykonawców oraz zakres i wartość robót powierzonych podwykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 3.
9. Dowód wpłaty wadium
10. Opis oferowanego systemu / oferowanej papy z podaniem producenta i specyfikacji materiału.
3. W przypadku przesłania ofert drogą pocztową, decyduje data doręczenia. Oferty złożone po terminie podanym powyżej zostaną zwrócone Oferentom.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert w formie elektronicznej na adres e-mail przetargi@sm.opole.pl. Przesłane dokumenty powinny być podpisane i zeskanowane do pliku *.pdf oraz spakowane do pliku w formacie *.zip zaszyfrowanego hasłem. Hasło do rozpakowania plików oferty należy wysłać na wyżej wskazany adres e-mail, w dniu otwarcia ofert, najpóźniej do godziny 10:00.
Oferent, najpóźniej w terminie 7 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty, zobowiązany będzie dostarczyć ofertę w oryginale na adres Zamawiającego, pod rygorem utraty wadium.
5. Oferent może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma na piśmie powiadomienie o chęci wprowadzenia zmian lub wycofania oferty. Ofertę można wycofać lub wprowadzić do niej zmiany przed ostatecznym terminem składania ofert.
6. Zaleca się aby wszystkie strony oferty były ponumerowane, zaparafowane i ułożone w kolejności wynikającej z punktu IX niniejszej SWZ. Oferta wraz z wymaganymi dokumentami (oryginały bądź kserokopie) powinna być podpisana przez upełnomocnionego przedstawiciela Oferenta.
XII. TERMIN I WYBÓR OFERT
1. Oceny ofert dokona Komisja Przetargowa na posiedzeniu zamkniętym.
2. Oferty zostaną rozpatrzone w terminie do 05.04.2024r. O wynikach przetargu Oferenci zostaną powiadomieni pisemnie.
XIII. KRYTERIA OCENY OFERT
1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w niniejszej SWZ warunki oraz uzyska największą liczbę punktów wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami: cena.
Cena oferty C - waga 100 pkt.
Cena oferty - będzie określona proporcjonalnie wg wzoru:
najniższa cena z badanych ofert
C =---------------------------------------x100 pkt
cena oferty badanej
3. Zamawiający dokona obliczeń ilości punktów wg powyższych wzorów z dokładnością do 2 miejsc po przecinku.
XIV. INFORMACJA DOTYCZĄCA ZAWARCIA UMOWY
1. Przyjęcie oferty przez Zamawiającego nie stanowi zawarcia umowy.
2. Projekt umowy, zawierający wszystkie uwarunkowania oferty, stanowi załącznik do niniejszej SWZ.
3. Najpóźniej w terminie 14 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty, wybrany Wykonawca zobowiązany jest podpisać umowę.
4. Oferent zobowiąże się do zawarcia umowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 pod rygorem utraty wadium.
5. Oferent będzie związany złożoną ofertą do dnia 05.04.2024r.
6. Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę o miejscu i terminie podpisania umowy.
7. Zamawiający na etapie zawierania umowy dopuszcza możliwość korekty zakresu robót.
8. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu polisę OC na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500.000,00 zł.
2. W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje będą przekazywane wyłącznie w formie pisemny na adres Zamawiającego lub faksem lub drogą
elektroniczną na adresy/numery wskazane w niniejszym punkcie, a udzielane odpowiedzi będą przekazywane Oferentom na adresy/numery wskazane w zapytaniu.
3. Zamawiający niezwłocznie udzieli wyjaśnień co do treści SWZ, załączników, dokumentacji technicznej nie później niż 01.03.2024r. pod warunkiem, że pisemny wniosek (zapytanie) o wyjaśnienie treści SWZ, załączników, dokumentacji technicznej wpłynął do Zamawiającego nie później niż do 27.02.2024r. do godz. 12:00 (decyduje data i godzina doręczenia). Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SWZ, załączników, dokumentacji technicznej wpłynie po terminie składania wniosku lub dotyczy udzielonych wyjaśnień Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekazuje wykonawcom, którym przekazał SWZ, bez ujawniania źródła zapytania.
Zapytania powinny być składane w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego lub mailem na adres przetargi@sm.opole.pl.
XVI. UPRAWNIENIA ZAMAWIAJĄCEGO
Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty, prawo nie wybrania żadnej z ofert oraz unieważnienia przetargu, bez podania przyczyny.
XVII. ODWOŁANIA
Oferentom nie przysługują środki odwoławcze.

Kontakt:
Osobami uprawnionymi do kontaktu z Oferentami są w sprawach formalnych: Pani Anna Feruś, tel. 77 4624741, 77 4624702 .

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.