Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
500z dziś
6510z ostatnich 7 dni
21011z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa oświetlenia ulicznego

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa oświetlenia ulicznego

Data zamieszczenia: 2024-02-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA WARKA
Plac Stefana Czarnieckiego 1
05-660 Warka
powiat: grójecki
+48 48 665 12 00
um@warka.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/890320
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warka
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: +48 48 665 12 00
Termin składania ofert: 2024-03-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Budowa oświetlenia ulicznego, gm. Warka
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1
Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Krześniaków, gmina Warka- etap II
Przedmiotem zamówienia jest budowa linii napowietrznej niskiego napięcia oświetlenia ulicznego w miejscowości Krześniaków, gmina Warka, zgodnie z projektem budowlanym, warunkami technicznymi zasilania wydanymi przez PGE Dystrybucja S.A. oraz obowiązującymi przepisami i normami.
Zgodnie z warunkami przyłączenia z PGE Dystrybucja S.A. projekt przewiduje budowę linii napowietrznej zasilanej z istniejącej stacji (najbliższy słup linii nN).
W etapie II, objętym zamówieniem zostanie wykonany odcinek linii oświetlenia ulicznego obejmujący budowę jednego stanowiska wraz z linią zasilającą i oprawą, począwszy od istniejącego słupa wybudowanego w etapie I, znajdującego się w działce o nr ew. geod. 63/2 oraz montażu dwóch opraw oświetlenia ulicznego wraz z linią zasilającą na istniejących słupach, tj.:
- słupa nr 22/5/3, żerdź wirowana- pojedyncza E, wraz z oprawą typu LED- do 60W, na wysięgniku 1- ramiennym, w działce o nr ew. geod. 63/2,
- istniejący słup nr 9/1, montaż oprawy typu LED- do 60W, na wysięgniku 1- ramiennym, w działce o nr ew. geod. 168,
- istniejący słup nr 9/2, montaż oprawy typu LED- do 60W, na wysięgniku 1- ramiennym, w granicy działek o nr ew. geod. 167 i 166.
Zadanie nr 2
Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Wichradz, gmina Warka- etap IV
Przedmiotem zamówienia jest budowa linii napowietrznej niskiego napięcia oświetlenia ulicznego w miejscowości Wichradz, gmina Warka, zgodnie z projektem budowlanym, warunkami technicznymi zasilania wydanymi przez PGE Dystrybucja S.A. oraz obowiązującymi przepisami i normami.
Zgodnie z warunkami przyłączenia z PGE Dystrybucja S.A. projekt przewiduje budowę linii napowietrznej zasilanej z istniejącej stacji.
W etapie IV, objętym zamówieniem zostanie wykonany odcinek linii oświetlenia ulicznego obejmujący budowę stanowisk słupowych wraz z linią zasilającą, począwszy od wybudowanego w etapie III słupa nr 30/5 do planowanych do wybudowania słupów nr 30/6, 30/7, 30/8 i 30/9, 30/10 i 30/11,tj.:
- słup nr 30/6, strunobetonowa żerdź wirowana E-10,5/4,3/E, montaż oprawy typu LED, na wysięgniku 1- ramiennym, w działce drogowej ( droga powiatowa) o nr ew. geod. 147,
- słup nr 30/7, strunobetonowa żerdź wirowana E-10,5/4,3/E, montaż oprawy typu LED, na wysięgniku 1- ramiennym, w działce drogowej ( droga powiatowa) o nr ew. geod. 147,
- słup nr 30/8, strunobetonowa żerdź wirowana E-10,5/2,5/E, montaż oprawy typu LED, na wysięgniku 1- ramiennym, w działce drogowej ( droga powiatowa) o nr ew. geod. 147,
- słup nr 30/9, strunobetonowa żerdź wirowana E-10,5/2,5/E, montaż oprawy typu LED, na wysięgniku 1- ramiennym, w działce drogowej ( droga powiatowa) o nr ew. geod. 147,
- słup nr 30/10, strunobetonowa żerdź wirowana E-10,5/2,5/E, montaż oprawy typu LED, na wysięgniku 1- ramiennym, w działce drogowej ( droga powiatowa) o nr ew. geod. 147,
- słup nr 30/11, strunobetonowa żerdź wirowana E-10,5/2,5/E, montaż oprawy typu LED, na wysięgniku 1- ramiennym, w działce drogowej ( droga powiatowa) o nr ew. geod. 147,
Lampy oświetleniowe do zamontowania na ww. słupach oświetleniowych przekaże Gmina Warka.
Zadanie nr 3
Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Nowe Biskupice, gmina Warka- etap IV
Przedmiotem zamówienia jest budowa linii napowietrznej niskiego napięcia oświetlenia ulicznego w miejscowości Nowe Biskupice, gmina Warka, zgodnie z projektem budowlanym, warunkami technicznymi zasilania wydanymi przez PGE Dystrybucja S.A. oraz obowiązującymi przepisami i normami.
W etapie, objętym zamówieniem zostanie wykonany odcinek linii oświetlenia ulicznego polegający na budowie trzech stanowisk słupowych wraz z linią zasilającą, począwszy od wybudowanego w etapie III słupa nr 16/8, znajdującego się w działce o nr ew. geod. 102 (droga gminna) do słupów nr 16/9 i 16/10, tj.:
- słup nr 16/9, strunobetonowa żerdź wirowana E-10,5/2,5/E, wraz z oprawą typu LED- do 55W, na wysięgniku 1- ramiennym, w granicy działek o nr ew. geod. 152 ( droga gminna) oraz 103,
- słup nr 16/10, strunobetonowa żerdź wirowana E-10,5/2,5/E, wraz z oprawą typu LED- do 55W, na wysięgniku 1- ramiennym, w działce o nr ew. geod. 152 ( droga gminna).
Zadanie nr 4
Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Michałów Parcele, gmina Warka
Przedmiotem zamówienia jest budowa linii napowietrznej niskiego napięcia oświetlenia ulicznego w miejscowości Michałów Parcele, gmina Warka, zgodnie z projektem budowlanym, warunkami technicznymi zasilania wydanymi przez PGE Dystrybucja S.A. oraz obowiązującymi przepisami i normami.
W etapie , objętym zamówieniem zostanie wykonany odcinek linii oświetlenia ulicznego, polegający na montażu 8 latarni, tj. 7 szt. słupów żelbetowych typu ŻN-10 i 1 słup strunobetonowy wirowany typu E10,5/4,3 wraz z wysięgnikami i oprawami typu LED oraz napowietrzną linią oświetlenia ulicznego na odcinku od istniejącej stacji trafo 393 Michałów Parcele 1 do wszystkich ośmiu projektowanych słupów oświetleniowych, zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową. Całość w działce o nr ew. geod. 1354- droga wojewódzka DW 731.

CPV: 45231400-9, 45316110-9

Dokument nr: 2024/BZP 00209681, IR.271.3.3.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-03-05 10:05

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_warka
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcami, odbywa się przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_warka
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_warka
2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja między zamawiającym a wykonawcami w zakresie:
- przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia podmiotowych środków dowodowych;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia/poprawienia/uzupełnienia oświadczenia, o którym mowa w art.
125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dot. treści przedmiotowych środków dowodowych;
- przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy - Prawo zamówień publicznych;
- przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy;
- przesyłania odwołania/inne odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza ,,Wyślij wiadomość do
zamawiającego".
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego" po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
3. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące
odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji "Komunikaty". Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
5. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
6. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod
linkiem w zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.
Dalsza część wymagań znajduje się w Rozdziale XIII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: - administratorem Pani/Pana danych osobowych
jest:Burmistrz Warki, Pl. Stefana Czarnieckiego 105-660 Warka um@warka.pl- inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Warka jest Pani Karolina Sałyga, tel. 48 665 12 50, email: daneosobowe@warka.pl.- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną do ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywających na Zamawiającym;- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy pzp; - Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; - w odniesieniu do Pani/Pana danych
osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;- posiada Pani/Pan:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii
Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; - nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o
którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 2.Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/890320
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-03-05 10:00
Miejsce składania ofert: Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem internetowym: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_warka

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.