Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
479z dziś
6489z ostatnich 7 dni
20990z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa ulicy

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa ulicy

Data zamieszczenia: 2024-02-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Sandomierz
Plac Poniatowskiego 3
27-600 Sandomierz
powiat: sandomierski
telefon: (+48 15) 815-41-00, fax: (+48 15) 815-41-01, tel. +48 15 81-54-208, +48 15 81-54-128
sekretariat@um.sandomierz.pl
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Sandomierz
Wadium: ---
Nr telefonu: telefon: (+48 15) 81
Termin składania ofert: 2024-02-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

na zadanie pn. ,,Budowa Ul. Burka (bocznej) w Sandomierzu - etap I".
Opis przedmiotu zamówienia:

,,Budowa Ul. Burka (bocznej) w Sandomierzu- etap I polegająca na wykonaniu nawierzchni utwardzonej kruszywem na odcinku od km 0+000 do km 0+060; wykonanie dodatkowego ulepszenia terenu (mieszanką kruszyw stabilizowanych cementem) od km 0+000 do km 0+060, zabezpieczenie istniejącej infrastruktury podziemnej. Prace należy wykonać zgodnie z Projektem Budowlanym (PZT i PAB) na podstawie którego została wydana Decyzja - pozwolenie na budowę nr 17/2024 z dnia 01.02.2024 r. Poszczególne warstwy konstrukcji należy wykonać zgodnie z przekrojami charakterystycznymi ujętymi w dokumentacji projektowej. Dodatkowo w kosztach ogólnych zadania Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić koszt obsługi geodezyjnej ponieważ jest zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu po wykonaniu zadania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej dla zrealizowanego odcinka robót budowlanych. Z uwagi na fakt występowania stanowiska archeologicznego w obrębie działki nr 771/10, zgodnie z decyzją Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 5/2024.C z dnia 16.01.2024r., znak: DS.A.5161.2.2024.C prace muszą być prowadzone pod nadzorem archeologicznym. Koszt nadzoru archeologicznego pokrywa Zamawiający.

Wykonawca udziela Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia 36 - miesięcznej gwarancji , licząc od dnia bezusterkowego odbioru końcowego robót .

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:

- Dokumentacja techniczna ( stanowiąca załącznik nr 2 do Zaproszenia ).

- Projekt umowy ( stanowiący załącznik nr 3 do Zaproszenia ).

Wykonawca zaproszony oraz pobierający wersję elektroniczną Zaproszenia
z Biuletynu Informacji Publicznej zamawiającego zobowiązany jest do jej monitorowania do dnia składania ofert, gdyż zamieszczane tam są ewentualne wyjaśnienia oraz / lub zmiany treści Zaproszenia. Dokonane w ten sposób wyjaśnienia/zmiany stają się częścią Zaproszenia i będą dla wykonawców wiążące.

Składanie ofert:
Miejsce i termin złożenia ofert:

Miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3.
Termin: Ofertę należy złożyć do dnia: 29.02.2024 r. do godz. 10:00.

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin realizacji zamówienia: do 90 dni od dnia podpisania umowy.

Wymagania:
Tryb udzielania zamówienia:

Zamawiający zamierza udzielić zamówienia w trybie niepodlegającym Ustawie z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1605) zgodnie z Regulaminem Udzielania Zamówień Publicznych o wartości mniejszej niż 130 000,00 zł.
Warunkiem udziału w postępowaniu jest przedłożenie następujących oświadczeń i dokumentów:

1) formularz oferty ( stanowiący załącznik nr 1 do Zaproszenia).

2) aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis
z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych.

3) wykaz osób ( stanowiący zał. nr 4 do Zaproszenia), dysponowanie kierownikiem budowy branży drogowej , który ma posiadać:

- Uprawnienia budowlane/stwierdzenie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej. Zakres uprawnień kierownika budowy/robót i jego doświadczenie ma upoważniać do kierowania pracami objętymi przedmiotem zamówienia.

- aktualne zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego
o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.
Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć ww. dokumenty.

Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia powyższe wymagania, jeżeli załączy do oferty wymienione dokumenty i oświadczenia zgodne z pkt. 5 niniejszego zaproszenia, aktualne na dzień składania ofert . Ocena spełniania zostanie dokonana wg formuły ,,spełnia bądź nie spełnia".

Wykonawca, którego oferta została wybrana przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu kserokopię:

- uprawnień budowlanych/stwierdzenie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej,
- aktualnego zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego, o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego

- polisy w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, ww. dokumenty winny być aktualne i podpisane za zgodność z oryginałem.
Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów:

1) Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną.
2) Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, oraz informacje przekazane drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu.
3) Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej:

Wybór najkorzystniejszej oferty będzie dokonany na podstawie kryterium:
Cena- 100%
Kryterium cena będzie oceniane na podstawie cen brutto podanych w formularzu ofertowym. Zamawiający wybierze ofertę odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i o najniższej cenie.

Ofertę należy umieścić w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jej zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy w lewym górnym rogu koperty, zaadresowane do Zamawiającego na adres: Gmina Sandomierz, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz oraz opisane:
Oferta na zadanie pn.: ,,Budowa ul. Burka (bocznej) w Sandomierzu - etap I"

Oznaczenie sprawy: RZP.271.2.3.2024.WSL

Nie otwierać przed dniem 29.02.2024 r. godz. 10:30
Składana oferta winna być sporządzona na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia. Oferta musi być złożona, pod rygorem nieważności w formie pisemnej, zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia w formie elektronicznej lub faxem.
Ofertę należy napisać w języku polskim na maszynie, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką.
Cena w formularzu oferty powinna być sporządzona zgodnie z pkt.1 formularza. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed upływem terminu jej składania.
O wyniku niniejszego postępowania prowadzonego w trybie ,,porównania cen" Zamawiający poinformuje wykonawców poprzez zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej w zakładce ,,Zamówienia publiczne poniżej 130 000 zł"- stosownej informacji.

Uwagi:
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO dotycząca przetwarzania danych osobowych w związku z postępowaniem w trybie zapytania ofertowego:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) zwanym dalej ,,RODO" informuję, że:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski
w Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, który reprezentuje Pan Marcin Marzec - Burmistrz Miasta Sandomierza.
Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Urzędzie Miejskim w Sandomierzu jest Pani Magdalena Żukowska. Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można się skontaktować poprzez: e-mail - magdalena.zukowska@um.sandomierz.pl lub pisemnie na adres Administratora danych: Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz.
Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z niniejszym postępowaniem prowadzonym w trybie Zapytania ofertowego
na wykonanie zadania pn. ,,Budowa ul. Burka (bocznej) w Sandomierzu - etap I", RZP.271.2.3.2024.WSL tj. w procedurze wyboru wykonawcy (w celu zawarcia umowy) i dalej w związku z realizowaną umową -- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w zw. z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. tekst jedn. z 2023 r. poz. 1610, z późn. zm.) oraz innymi aktami prawymi.
Odbiorcy danych - dane mogą zostać powierzone (tzw. podmiotom przetwarzającym na podstawie odpowiednich umów (chodzi głównie o obsługę informatyczną).
Dane osobowe będą przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa. Na potrzeby rachunkowości oraz ze względów podatkowych, będziemy je przetwarzać tak długo, jak będziemy do tego zobligowani przepisem prawa - obecnie 5 lat liczonych od końca roku kalendarzowego, w którym powstał obowiązek podatkowy. Nadto dane będziemy przechowywać przez okres przedawnienia roszczeń, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz przez okres wymagany naszymi przepisami archiwalnymi .
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne w celu udziału w postępowaniu - jest ono warunkiem zawarcia i realizacji umowy. Nie podanie danych uniemożliwi wzięcie udziału w postępowaniu i zawarcie umowy.
W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
Posiada Pan/Pani prawo:

na podstawie art. 15 RODO dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
na podstawie art. 16 RODO prawo żądania sprostowania/uzupełnienia danych osobowych;
do usunięcia danych - przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 17 RODO,
ograniczenia przetwarzania - przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 18 RODO,
do przenoszenia danych osobowych - przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 20 RODO,
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania - przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 21 RODO,
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

Informacje dodatkowe z art. 14 RODO

obowiązek informacyjny względem osób fizycznych, których dane są przekazane zamawiającemu i których dane wykonawca pozyskał pośrednio w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu:

Źródło pozyskania danych oraz kategorie tych danych:

W związku z realizacją zamówienia publicznego będącego przedmiotem niniejszego postępowania, możemy przetwarzać Pani/Pana dane, które
nie uzyskaliśmy bezpośrednio od Państwa. Wyjaśniamy, iż dane te zostały pozyskane od drugiej strony umowy (czyli podmiotu, z którym Pani/Pan współpracuje), która to wskazała Panią/Pana (np. w umowie o realizację zamówienia publicznego) jako osobę uprawnioną do reprezentacji, kontaktu, czy też realizacji zamówienia.

Administrator danych może przetwarzać następujące kategorie Pani/Pana danych: dane zwykłe - takie jak: imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu oraz inne podstawowe dane podane tylko w niezbędnym zakresie do zawarcia/realizacji umowy.

Kontakt:
Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcą:

- w sprawach procedury: Joanna Pawelczyk - Kierownik Referatu Zamówień Publicznych tel. +48 15 81-54-132, Wiesław Ślizanowski - Inspektor tel. +48 15 81-54-208.

- w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia: Krzysztof Kwieciński - Kierownik Referatu Techniczno-Inwestycyjnego tel. +48 15 81-54-205, Paweł Śmieszek - Inspektor w Referacie Techniczno-Inwestycyjnym tel. +48 15 81-54-128.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.