Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4083z ostatnich 7 dni
24364z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Konserwacja serwisowa urządzeń służących do uzdatniania wody

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Konserwacja serwisowa urządzeń służących do uzdatniania wody

Data zamieszczenia: 2024-02-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
Gucin 58A
98-113 Buczek
powiat: łaski
telefon: +48 261 554 068 faks: +48 261 554 709, fax. +48 261 554 185
i.janecka@ron.mil.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Buczek
Wadium: ---
Nr telefonu: telefon: +48 261 554
Termin składania ofert: 2024-02-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 130 000 zł
,,NA OKRESOWĄ KONSERWACJĘ SERWISOWĄ URZĄDZEŃ
SŁUŻĄCYCH DO UZDATNIANIA WODY PITNEJ I KOTŁOWEJ"
3. Opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest:
Część 1: JW. 1158 - na okresową konserwację serwisową urządzeń
służących do uzdatniania wody pitnej.
Część 2: JW. 1158 - na okresową konserwację serwisową urządzeń
służących do uzdatniania wody kotłowej.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
3.1.1. wykazem urządzeń: dla części 1 - załącznik nr 6; dla części 2
załącznik nr 7,
3.1.2. harmonogramem prac - dla części 1, 2 - załącznik nr 10.

CPV: 65130000-3

Dokument nr: 09/ZO/2024, 32BLT-Infr. 2610.1.2024

Otwarcie ofert: 9.7. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 22.02. 2024 r. o godz. 11:30
w 32 Bazie Lotnictwa Taktycznego w Łasku, Ul. 9 Maja 98, 98-100 Łask,
budynek nr 43, pokój nr 10

Składanie ofert:
9. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
9.1. Oferty należy do dnia 22.02.2024 r. do godz. 10:00 przesłać na adres
Zamawiającego podany punkcie 1.1. niniejszego zapytania ofertowego, lub
składać osobiście w siedzibie Zamawiającego podany w pkt. 1.2.
niniejszego zapytania ofertowego biuro przepustek lub przesłać na adres
e-mail podany w pkt. 1 i 15 zapytania ofertowego.

Miejsce i termin realizacji:
4. Termin wykonania zamówienia
Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 r

Wymagania:
2. Tryb udzielenia zamówienia
2.1. Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia
11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023 r. poz. 1605
z późn. zm.) zwanej dalej ,,ustawą".
2.2. Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasady konkurencyjności
i równego traktowania wykonawców oferujących wykonanie określonej usługi.
2.3. Wartość szacunkowa zamówienia została ustalona zgodnie z ustawą Prawo
zamówień publicznych (Dz.U. 2023, poz. 1605 z późn zm.) i wynosi poniżej
130 000 zł netto.
2.4. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
3.3. Zamawiający zawrze umowę w każdej części postępowania.
5. Warunki udziału w postępowaniu, podstawy wykluczenia
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
5.1. Nie podlegają wykluczeniu:
5.1.1. Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków.
przedstawią oświadczenie - załącznik nr 2 do zapytania.
Wykonawcy
5.2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu:
5.2.1.
Zdolność do wystąpienia w obrocie gospodarczym
5.2.1.1. Zamawiający nie stawia szczególnych warunków Wykonawcy
przedstawią oświadczenie o posiadaniu uprawnień do wykonywania
określonej działalności lub czynności - załączą do oferty wypis
z CEIDG RP lub KRS.
5.2.2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej
lub zawodowej, o ile wynikło z odrębnych przepisów
5.2.3. Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków. Wykonawcy
przedstawią oświadczenie - załącznik nr 2 do zapytania.
5.2.4. Warunek sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
5.2.4.1. Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków. Wykonawcy
przedstawią oświadczenie - załącznik nr 2 do zapytania.
5.2.5. Warunek zdolności technicznej lub zawodowej:
5.2.5.1. dla części 1: Zamawiający stawia następujące warunki:
5.2.5.1.1. Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym
oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tj.
co najmniej jedną osobą posiadającą stosowne
świadectwo kwalifikacyjne ,,E" grupy G1, G2,
uprawniające do wykonywania prac na stanowisku
eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów,
montażu kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji
i sieci wynikających z Ustawy Prawo Energetyczne.
5.2.5.1.2. Dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą
wiedzę i doświadczenie do automatycznego nadzoru
i sterowania procesami pracy stacji uzdatniania wody.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli
Wykonawca wykaże, iż dysponuje jedną osobą
posiadającymi świadectwo kwalifikacji E G1, pkt 2 i pkt
10,
uprawniające
do
eksploatacji
urządzeń
elektrycznych o napięciu do 1kV oraz do eksploatacji
aparatury kontrolno-pomiarowej.
5.2.5.1.3. Dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą
świadectwo kwalifikacji E G2, pkt 10, uprawniające do
eksploatacji aparatury kontrolno-pomiarowej i urządzeń
automatycznej regulacji do urządzeń i instalacji
wymienionych w pkt: 1,5,6,7 grupy 2.
5.2.5.1.4. Dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą
doświadczenie w obsłudze i konserwacji głowic
sterujących firmy AUTOTROL, FLECK, CLACK,
ECOWATER.
5.2.5.1.5. Dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą
doświadczenie w kontrolowaniu procesów uzdatniania
wody i weryfikacji zebranych danych na podstawie
których stacja uzdatniania wody będzie utrzymana w
należytym stanie.
5.2.5.1.6. Dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą
doświadczenie w obsłudze sterowników i paneli PLC
oraz
możliwościami
podstawowej
diagnostyki
automatyki stacji uzdatniania wody.
5.2.5.2. dla części 2: Zamawiający stawia następujące warunki:
5.2.5.2.1.
Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym
oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. co
najmniej jedną osobą posiadającą stosowne świadectwo
kwalifikacyjne ,,E" grupy G1, G2, uprawniające do wykonania
praz na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi,
konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym
urządzeń, instalacji i sieci wynikających z Ustawy Prawo
Energetyczne.
5.2.5.2.2.
Dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą
wiedzę i doświadczenie do automatycznego nadzoru i
sterowania procesami pracy stacji uzdatniania wody,
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca
wykaże, iż dysponuje jedną osobą posiadającą świadectwo
kwalifikacyjne ,,E" G1, pkt. 2 i pkt. 10, uprawniający do
eksploatacji urządzeń elektrycznych o napięciu do 1kV oraz do
eksploatacji aparatury kontrolno-pomiarowej.
5.2.5.2.3.
Dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą
świadectwo kwalifikacyjne ,,E" G2, pkt. 10, uprawniający do
eksploatacji aparatury kontrolno-pomiarowej i urządzeń
automatycznej regulacji do urządzeń i instalacji wymienionych w
pkt.: 1,5,6,7 grupy 2.
5.2.5.2.4.
Dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą
doświadczenie w kontrolowaniu procesów uzdatniania wody i
weryfikacji zebranych danych na podstawie których stacja
uzdatniania wody będzie utrzymana w należytym stanie.
5.2.5.2.5.
Dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą
doświadczenie w obsłudze sterowników oraz możliwościami
podstawowej diagnostyki automatyki stacji uzdatniania wody.
Ocena spełniania warunków określonych w punkcie 5 zapytania nastąpi na
podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o których mowa
w punkcie 6 zapytania na zasadzie spełnia - nie spełnia.
6. Wykaz dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu
potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
6.1. Oferta musi zawierać:
6.1.1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru -
załącznik 1 do zapytania;
6.1.2. wypełniony i podpisany formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru -
załącznik 4, 5 do zapytania;
6.1.3. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków
udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do zapytania i załączą do oferty
wypis z CEIDG RP lub KRS.
6.1.4. Skany dokumentów potwierdzające posiadanie, ważnych świadectw
kwalifikacyjnych w w/w zakresie (patrz pkt. 5.2.5.) dla części 1 i
części 2.
7. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami
oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób
uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje itp. Zamawiający

i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub e-mail.
8. Opis sposobu przygotowywania ofert
8.1. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający
ofertę.
8.2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
8.3. Oferta oraz wszystkie wymagane dokumenty dotyczące oferty powinny być
sporządzone w języku polskim.
8.4. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
8.5. Oferta powinna być napisana pismem maszynowym, komputerowym lub
ręcznym, w sposób zrozumiały, pismem czytelnym.
8.6. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone
podpisem osoby podpisującej ofertę.
8.7. Wskazane jest by pierwsza strona zawierała spis wszystkich dokumentów
znajdujących się w kopercie/opakowaniu - brak takiego spisu nie skutkuje
odrzuceniem oferty.
8.8. Wykonawca winien załączyć do składanej oferty dokumenty i oświadczenia
wyszczególnione w punkcie 5 i 6 zapytania ofertowego.
8.9. Wszystkie strony oferty powinny być spięte (zszyte) w sposób trwały,
zapobiegający możliwości dekompletacji zawartości oferty.
8.10. Zamawiający umożliwia składanie ofert za pomocą poczty elektronicznej,
w tym wypadku przesłane dokumenty muszą być podpisane i opatrzone
pieczątką Wykonawcy oraz potwierdzone za zgodność (skan oryginalnego
dokumentu).
8.11. Ofertę przekazywaną pocztą lub osobiście należy złożyć w nieprzejrzystej,
zamkniętej kopercie/opakowaniu, w sposób gwarantujący zachowanie
poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu
otwarcia ofert. Koperta/opakowanie zawierające ofertę winno być
zaadresowane do Zamawiającego na adres podany w punkcie 1
niniejszego zapytania i opatrzone nazwą, dokładnym adresem
Wykonawcy oraz oznaczone w sposób następujący: ,,Oferta na
okresową konserwację serwisową urządzeń służących do
uzdatniania wody pitnej i kotłowej. Nie otwierać przed 22.02.2024 r.
godzina 11:30".
Wzór adresowania kopert dla przesyłek dostarczonych:
dostarczana Pocztą Polską
(pieczęć/nazwa firmy)
32 Baza Lotnictwa Taktycznego
ul. 9-go Maja 95
98-100 Łask
,,Oferta na okresową konserwację
serwisową urządzeń służących do
uzdatniania wody pitnej i kotłowej.
Nie otwierać przed 22.02.2024 r.
godzina 11:30".
dostarczana osobiście i pocztą kurierską
(pieczęć/nazwa firmy)
32 Baza Lotnictwa Taktycznego
ul. 9-go Maja 95
98-100 Łask
,,Oferta na okresową konserwację
serwisową urządzeń służących do
uzdatniania wody pitnej i kotłowej.
Nie otwierać przed 22.02.2024 r.
godzina 11:30".
8.12. Ofertę przekazywaną pocztą elektroniczną (e-mail):
8.12.1. w tytule maila należy wpisać: ,,Oferta na okresową konserwację
serwisową urządzeń służących do uzdatniania wody pitnej i
kotłowej, nr sprawy 09/ZO/2024. Nie otwierać przed 22.02.2024r.
godz. 11:30".
8.12.2. Załączone dokumenty muszą być opatrzone podpisem Wykonawcy.
8.13. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające
z nienależytego oznakowania koperty/opakowania lub braku
którejkolwiek z wymaganych informacji.
8.14. Oferta oraz dokumenty i oświadczenia Wykonawcy muszą być podpisane
przez Wykonawcę lub inną osobę upoważnioną do reprezentowania
Wykonawcy.
8.15. W przypadku gdy Wykonawca dołącza do oferty jako załącznik kopię
wymaganego dokumentu kopia winna być poświadczona za zgodność
z oryginałem, na każdej zapisanej stronie przez Wykonawcę lub inną
osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
8.16. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu
składania ofert
8.17. Termin związania ofertą - 30 dni.
9.2. Wykonawca może ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części postępowania.
9.3. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub
wycofać ofertę. Zarówno zmiana, jak i wycofanie oferty wymagają
zachowania formy pisemnej.
9.4. Zmiany dotyczące treści oferty powinny być przygotowane, opakowane
i zaadresowane na adres Zamawiającego podany w punkcie 1 i dodatkowo
opatrzone napisem ,,ZMIANA". Podobnie, w przypadku powiadomienia
o wycofaniu oferty - opatrzone napisem ,,WYCOFANIE". Koperty
oznaczone w podany wyżej sposób będą otwierane w pierwszej kolejności.
9.5. Wykonawca nie może wycofać oferty lub wprowadzić zmian w jej treści po
upływie terminu składania ofert.
9.6. Z zawartością ofert nie można zapoznać się przed upływem terminu
otwarcia ofert.
9.8. Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę w postępowaniu.
10. Opis sposobu obliczenia ceny
10.1. Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN
cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT.
10.2. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z
wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami stawianymi przez
Zamawiającego.
10.3. Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się wariantowości cen.
10.4. Cena jednostkowa netto towaru to cena ustalona za jednostkę towaru,
którego ilość lub liczba jest wyrażona w jednostkach miar w rozumieniu
przepisów o miarach (bez kwoty podatku VAT).
10.5. Wartość netto to wartość towaru, którego dotyczy sprzedaż, bez kwoty
podatku (iloczyn ceny jednostkowej netto i ilości towaru).
10.6. Stawka VAT w procentach (%) to stawka określona w ustawie z dnia 11
marca 2004 r. o podatku od towarów i usług dla poszczególnych towarów.
10.7. Wartość brutto towaru to wartość sprzedaży towaru wraz z kwotą podatku
VAT (suma wartości netto towaru i wartości podatku VAT).
10.8. Cena zadania to cena ustalona poprzez zsumowanie wartości brutto
poszczególnych towarów w zadaniu. Stanowi ona podstawę oceny
i porównania ofert.
10.9. Przy wyliczaniu poszczególnych wartości należy ograniczyć się do dwóch
miejsc po przecinku na każdym etapie wyliczenia ceny.
10.10. Kwoty wykazane w ofercie zaokrągla się do pełnych groszy, przy czym
końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe
zaokrągla się do 1 grosza.
10.11. Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić
w Formularzu ofertowym dla części 1 i 2 (zał. nr 1 do zapytania),
Formularzu cenowym (zał. nr 4 do zapytania - dla części 1; zał. nr 5 do
zapytania - dla części 2).
11. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze
oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny
ofert
11.1.Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą
liczbę punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryterium, wg wzoru
przedstawionego poniżej:
13. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści
zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, wzór umowy
Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
14. Opis części zamówienia, jeżeli Zamawiający dopuszcza składanie ofert
częściowych
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z
podziałem na części jak w formularzu cenowym - załącznik nr 4, 5 do
zapytania:
Część 1 - JW. 1158 - na okresową konserwację serwisową urządzeń
służących do uzdatniania wody pitnej.
Część 2 - JW. 1158 - na okresową konserwację serwisową urządzeń
służących do uzdatniania wody kotłowej.
15. Adres poczty elektronicznej
Zamawiający umożliwia porozumiewanie się pocztą elektroniczną w sprawie
wyjaśnień do zapytania ofertowego, wniosków oraz składania ofert.
e-mail: i.janecka@ron.mil.pl
16. Inne informacje dotyczącego postępowania
16.1. Postępowanie jest ważne, jeżeli wpłynie co najmniej jedna ważna oferta.
16.2. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej spośród ofert, które
zostaną uznane za ważne według wymagań określonych w Zapytaniu
Ofertowym.
16.3. Zamawiający w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie mógł
przewidzieć w chwili ogłaszania zapytania może unieważnić postępowanie
bez podania przyczyn.
16.4. Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia w wyznaczonym przez
siebie terminie po przekazaniu Wykonawcom zawiadomienia o wyborze
oferty.
16.5. Jeżeli wybrany wykonawca uchyla się od zawarcia umowy zamawiający
może wybrać następnego Wykonawcę, którego oferta jest najkorzystniejsza
spośród pozostałych.
16.6. Umowa wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
16.7. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że
Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany oraz określił
warunki takiej zmiany.

Uwagi:
11.1.1 Kryterium cena oferty
cena oferowana minimalna brutto
Cena = --------------------------------------------- x 100 x 100% = ..... pkt.
cena badanej oferty brutto
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów - 100.
Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Wynik
będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
11.2. Jeżeli wybór oferty najkorzystniejszej będzie niemożliwy z uwagi na to,
że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie
Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia ofert dodatkowych.
11.3. Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen
wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
12. Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po
wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia
Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców,
którzy złożyli oferty o wyborze najkorzystniejszej oferty przez zamieszczenie
informacji na stronie internetowej www.32blt.wp.mil.pl, podając nazwę
(firmę), siedzibę i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano.
17. Ochrona danych osobowych.
17.1. Informuję, że
17.1.1. Administratorem danych osobowych jest: 32 Baza Lotnictwa
Taktycznego w Łasku, 98-100 Łask, ul. 9-go Maja 95.
17.1.2. Inspektorem ochrony danych osobowych w 32. Bazie Lotnictwa
Taktycznego w Łasku jest Pan Paweł Rogala, tel. 261 554 639, email:
p.rogala@ron.mil.pl.
17.1.3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c
RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego na ,,Okresową konserwację serwisową urządzeń
służących do uzdatniania wody pitnej i kotłowej" nr sprawy
09/ZO/2024 prowadzonego w trybie zapytania ofertowego poniżej
130 000 zł.
17.1.4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18
oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień
publicznych (Dz.U.2023, poz. 1605 z późn. zm.), dalej ,,ustawa Pzp".
17.1.5. Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy
Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
17.1.6. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp
17.1.7. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
17.1.8. Uprawnienia udostępniające dane osobowe:
17.1.8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych
osobowych;
17.1.8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych
osobowych;
17.1.8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora
ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
17.1.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza
przepisy RODO.
17.1.9. Nie przysługuje:
17.1.9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do
usunięcia danych osobowych;
17.1.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w
art. 20 RODO;
17.1.9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit.
c RODO.

Kontakt:
7.1. Osobą ze strony Zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się
z Wykonawcami w sprawach merytorycznych jest:
dla części 1:
stanowisko:
Starszy Technik ds. sanitarnych
imię i nazwisko: Ireneusz JANECKA
tel.
+48 261 554 068
fax.
+48 261 554 185
e-mail:
i.janecka@ron.mil.pl
uwagi:
od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 15:00
dla części 2:
stanowisko:
Technik urządzeń grzewczych
imię i nazwisko: Jarosław GAJZLER
tel.
+48 261 554 068
fax.
+48 261 554 185
e-mail:
j.gajzler@ron.mil.pl
uwagi:
od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 15:00
7.2. Osobą ze strony Zamawiającego upoważnioną do potwierdzenia wpłynięcia
ofert przekazywanych pocztą elektroniczną jest:
stanowisko:
Starszy Technik ds. sanitarnych
imię i nazwisko: Ireneusz JANECKA
tel.
+48 261 554 068
fax.
+48 261 554 185
uwagi:
od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 15:00
7.3. Osobą ze strony Zamawiającego upoważnioną do potwierdzenia wpłynięcia
ofert przekazywanych pocztą lub osobiście jest:
stanowisko:
Kierownik Kancelarii Jawnej
imię i nazwisko: pani Krystyna LESZCZYŃSKA
tel.
+48 261 554 463
fax.
+48 261 554 709
uwagi:
od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 15:00

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.