Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4083z ostatnich 7 dni
24364z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonywanie bieżących konserwacji i robót awaryjnych w branży sanitarnej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonywanie bieżących konserwacji i robót awaryjnych w branży sanitarnej

Data zamieszczenia: 2024-02-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Spółka Totalizator Sportowy Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie
ul. Targowa 25
03-728 Warszawa
powiat: Warszawa
tel. 519 008 937
zaproszenieORE2024@totalizator.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 519 008 937
Termin składania ofert: 2024-03-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonywanie bieżących konserwacji i robót awaryjnych w branży sanitarnej, realizowanych w ramach umowy ramowej na terenie Toru Wyścigów Konnych Służewiec.
3.4.
Przedmiot zamówienia - czynności opisane w pkt 4 Zaproszenia.
4.
Opis Przedmiotu zamówienia
4.1.
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie bieżących konserwacji i robót awaryjnych w branży sanitarnej, realizowanych w ramach umowy ramowej na terenie Toru Wyścigów Konnych Służewiec. Zespół Toru Wyścigów Konnych Służewiec wpisany jest do rejestru zabytków decyzją nr A-1380 z dnia 07.06.1989 r.
4.2.
Szczegółowy zakres Przedmiotu zamówienia zawiera Umowa.

Dokument nr: 3/OD21/ORE/2024

Składanie ofert:
11.7.
W zależności od formy wybranej przez Wykonawcę Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w:
- w formie e-mailowej na adres: zaproszenieORE2024@totalizator.pl, z tytułem ,,Wykonywanie bieżących konserwacji i robót awaryjnych w branży sanitarnej, realizowanych w ramach umowy ramowej na terenie Toru Wyścigów Konnych Służewiec".
- w formie papierowej z dopiskiem na kopercie: ,,Wykonywanie bieżących konserwacji i robót awaryjnych w branży sanitarnej, realizowanych w ramach umowy ramowej na terenie Toru Wyścigów Konnych Służewiec. Nie otwierać przed dniem 12.03.2024 r. godz. 12:15".
na adres Zamawiającego: Totalizator Sportowy Sp. z o.o., Oddział TWKS, Ul. Puławska 266, 02-684 Warszawa.
13.
Miejsce i termin składania Ofert
13.1.
Oferty należy złożyć w terminie do dnia 12.03.2024 r. do godz. 12.00, w sposób określony w pkt 11 powyżej.

Miejsce i termin realizacji:
5.
Termin Realizacji
5.1.
Przedmiot zamówienia będzie realizowany do 31 grudnia 2024 r., z możliwością przedłużenia o kolejny rok lub do wyczerpania łącznego wynagrodzenia określonego w Umowie.

Wymagania:
2.
Istotne informacje dotyczące Postępowania
2.1.
Zamawiający nie dopuszcza:
2.1.1.
możliwości składania Ofert wariantowych,
2.1.2.
możliwości składania Ofert wspólnych (konsorcjum),
2.1.3.
możliwości składania Ofert częściowych,
2.1.4.
dokonywania przez Wykonawcę zmian w treści Załączników, z wyjątkiem ich uzupełniania o wymagane przez Zamawiającego informacje.
2.2.
W przypadku złożenia przez Wykonawcę Oferty zawierającej nieprawdziwe dane Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji Przedmiotu zamówienia.
2.3.
Postępowanie prowadzone jest w trybie zaproszenia do składania ofert i nie podlega przepisom ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
2.4.
Złożenie jednej ważnej Oferty wystarczy do przeprowadzenia Postępowania.
2.5.
Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców - do podwykonawstwa znajduje zastosowanie art. 6471 Kodeksu Cywilnego.
2.6.
Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności ani jakichkolwiek kosztów związanych z przygotowaniem i złożeniem Oferty przez Wykonawcę.
2.7.
Zamawiający oczekuje, że Wykonawca zapozna się dokładnie z treścią Zaproszenia oraz Umowy.
2.8.
Złożenie Oferty będzie uważane za akceptację zasad prowadzenia Postępowania.
3.
Definicje
Zdefiniowane poniżej pojęcia, przyjmują w Zaproszeniu do składania Ofert przypisane im znaczenie, jeżeli pisane są wielką literą, niezależnie czy zostały użyte w liczbie pojedynczej czy w liczbie mnogiej:
3.1.
Formularz ofertowy - formularz, na którym Wykonawcy zobowiązani są składać Oferty w niniejszym Postępowaniu, stanowiący Załącznik nr 1;
3.2.
Oferta - oferta w rozumieniu Kodeksu cywilnego, złożona przez Wykonawcę Zamawiającemu w Postępowaniu, sporządzona w formie pisemnej i podpisana przez Wykonawcę zgodnie z zasadami reprezentacji;
3.3.
Postępowanie - niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone w oparciu o zasady określone w Zaproszeniu, w którym mogą składać Oferty wszyscy zainteresowani Wykonawcy;
3.5.
Umowa - projekt umowy, stanowiący Załącznik nr 2, regulujący zasady i warunki realizacji Przedmiotu zamówienia, którą Zamawiający zamierza zawrzeć z Wykonawcą w wyniku Postępowania; Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia do Umowy dodatkowych postanowień nieujętych w Umowie lub modyfikacji (uzupełnienia) postanowień ujętych w Umowie z tym zastrzeżeniem, że dodatkowe postanowienia lub modyfikacja postanowień ujętych w Umowie nie mogą być sprzeczne z postanowieniami Zaproszenia;
3.6.
Wykonawca - podmiot, który oferuje na rynku realizację świadczeń stanowiących Przedmiot zamówienia, który ubiega się o zawarcie Umowy lub podmiot, z którym zawarto Umowę;
3.7.
Załącznik - oznacza każdy dokument tak nazwany, stanowiący integralną część Zaproszenia;
3.8.
Zamawiający - Spółka Totalizator Sportowy Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Targowa 25;
3.9.
Zaproszenie - niniejsze zaproszenie do składania Ofert określające Przedmiot zamówienia, zasady Postępowania oraz sposób przygotowania i składania Ofert wraz z zasadami oceny i wyboru Ofert.
6.
Wymagania Zamawiającego w stosunku do Wykonawców:
6.1.
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który:
6.1.1.
posiada uprawnienia do wykonywania działalności obejmującej Przedmiot zamówienia;
6.1.2.
znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Przedmiotu zamówienia, tj. terminowo realizuje zobowiązania publicznoprawne wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych oraz wobec właściwych organów podatkowych;
6.1.3.
posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do realizacji Przedmiotu zamówienia i wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat, licząc od terminu składania Ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) w należyty sposób zrealizował co najmniej 3 (trzy) roboty polegające na wykonaniu, remoncie lub naprawie sieci sanitarnych o wartości co najmniej 30 000 zł brutto każda;
6.1.4.
dysponuje potencjałem technicznym i personalnym niezbędnym do wykonania Przedmiotu zamówienia;
6.1.5.
posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności, wynikającej z właściwego dla Wykonawcy rejestru, obejmującego odpowiedzialność deliktową i kontraktową, rozszerzoną o szkody powstałe w mieniu powierzonym, stanowiącym przedmiot prac wykonywanych przez Wykonawcę, na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł (słownie złotych: pięćset tysięcy) lub przedstawi oświadczenie własne, że w przypadku wyboru jego oferty - w terminie 5 dni od dnia podpisania Umowy
przedstawi polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
z tytułu prowadzonej działalności uwzględniając warunki i kwoty określone powyżej.
6.1.6.
przed sporządzeniem Oferty dokona wizji lokalnej miejsca realizacji Przedmiotu zamówienia, wizja lokalna winna być przeprowadzona po wcześniejszym uzgodnieniu z Panem Michałem Pawłowskim, tel. 519 008 937.
6.1.7.
zaakceptuje bez zastrzeżeń i parafuje projekt Umowy, stanowiący Załącznik nr 2.
6.2.
Ocena spełnienia warunków określonych w pkt 6.1 powyżej, będzie dokonywana metodą ,,spełnia" lub ,,nie spełnia", w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do Oferty.
7.
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są złożyć:
7.1.
Formularz ofertowy, zgodnie ze wzorem przedstawionym w Załączniku nr 1, w ramach którego składane jest również oświadczenie o terminowym realizowaniu przez wykonawcę zobowiązań publicznoprawnych wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych oraz wobec właściwych organów podatkowych, z tym że zastrzega się prawo do żądania od wybranego wykonawcy przedstawienia aktualnych zaświadczeń wystawionych przez właściwy organ nie wcześniej niż 3 (trzy) miesiące przed upływem terminu składania ofert;
7.2.
pełnomocnictwo w przypadku, gdy Oferta będzie podpisana przez pełnomocnika tj. osobę niewskazaną jako osoba upoważniona do reprezentacji Wykonawcy we właściwym rejestrze albo ewidencji, Wykonawca zobowiązany jest załączyć pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) do reprezentowania Wykonawcy w Postępowaniu;
7.3.
oświadczenie Wykonawcy, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 o spełnieniu warunków określonych w pkt 6.1 wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków ujętych w pkt 6.1.3 (referencje, protokoły odbioru, faktury z potwierdzeniem płatności, itp.).
7.4.
kopię polisy na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt 6.1.5. Polisa powinna być ważna co najmniej do upływu terminu związania Ofertą, a przypadku wyboru danej Oferty, Wykonawca przedstawi polisę ważną co najmniej do końca terminu realizacji Umowy albo oświadczenie własne Wykonawcy wg wzoru (Załącznik nr 5 do Zaproszenia), iż w przypadku dokonania wyboru jego Oferty, ubezpieczy się od odpowiedzialności cywilnej na taką kwotę, zgodnie z wymogami Umowy;
7.5.
parafowany projekt Umowy stanowiący Załącznik nr 2;
7.6.
Klauzulę dotyczącą Przetwarzania Danych Osobowych przez Zamawiającego (Załącznik nr 4);
7.7.
potwierdzenie odbycia wizji lokalnej, zgodnie z Załącznikiem nr 6;
7.8.
Wykonawca może przedstawić aktualny odpis z KRS lub wydruk z CEIDG dodatkowo potwierdzające, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i uprawniony do prowadzenia działalności objętej Przedmiotem zamówienia.
8.
Termin związania Ofertą
Składający Ofertę pozostaje nią związany przez okres 60 (słownie: sześćdziesięciu) dni kalendarzowych licząc od upływu terminu składania Ofert, z możliwością przedłużenia tego okresu na wniosek Zamawiającego.
9.
Wyjaśnienia treści i zmiana Zaproszenia
9.1.
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zaproszenia na warunkach w niej określonych.
9.2.
Pytania związane z Postępowaniem należy kierować pisemnie lub pocztą elektroniczną wyłącznie do osoby wskazanej w pkt 10.1, w terminie do dnia 08.03.2024 r.
9.3.
Zamawiający przekaże niezwłocznie wyjaśnienia treści Zaproszenia na wskazany adres e-mail Wykonawcy, który zwrócił się o wyjaśnienia oraz zamieści je na stronie www.totalizator.pl, bez ujawniania źródła zapytania.
9.4.
W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania Ofert zmienić treść Zaproszenia. Zamawiający niezwłocznie poinformuje o dokonanej zmianie wszystkich zainteresowanych Wykonawców oraz zamieści ją na stronie www.totalizator.pl.
10.
Sposób porozumiewania się Stron w Postepowaniu
10.1.
W Postępowaniu wszelkie wnioski, pytania oraz informacje Wykonawcy będą przekazywać Zamawiającemu w formie pisemnej elektronicznej do Pana Michała Pawłowskiego na adres e-mailowy: michal.pawlowski@totalizator.pl Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania wiadomości.
11.
Opis sposobu przygotowania Oferty
11.1.
Ofertę wraz ze stanowiącymi jej integralną część Załącznikami należy sporządzić i złożyć zgodnie z wymogami Zaproszenia.
11.2.
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem Oferty.
11.3.
Wykonawca może złożyć tylko jedną Ofertę obejmującą całość Przedmiotu zamówienia.
11.4.
Oferta musi być złożona w języku polskim w sposób czytelny i trwały. Dokumenty sporządzone w języku obcym będą składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
11.5.
Oferta musi być podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
11.6.
Poprawki muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy.
Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy.
11.8.
Oferta wraz z załącznikami składana w formie elektronicznej musi zawierać skany dokumentów podpisane przez upoważnione osoby albo być podpisana elektronicznie z użyciem odpowiednio kwalifikowanego podpisu elektronicznego, zaawansowanego podpisu lub podpisu wygenerowanego przy pomocy platform dedykowanych do uwierzytelnienia podpisów. Zamawiający może żądać dostarczenia przez Wykonawcę oryginałów dokumentów złożonych w formie elektronicznej, w szczególności Formularza Ofertowego. Poprawki muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem/podpisami osób upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy.
11.9.
Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymogami niniejszego Zaproszenia. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i ze złożeniem Oferty.
12.
Zmiana i wycofanie Oferty
Wykonawca może wycofać złożoną Ofertę przed upływem terminu składania Ofert zachowując prawo do złożenia nowej Oferty. Oświadczenie o wycofaniu Oferty powinno być złożone w formie dokumentowej na jeden z dwóch adresów wskazanych w pkt 11.7 Zaproszenia. Oświadczenie o wycofaniu Oferty powinno zostać podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy. Zwrot wycofanej Oferty nastąpi niezwłocznie bez otwierania Oferty.
13.2.
Zamawiający może przedłużyć termin składania Ofert informując o tym wszystkich Wykonawców, którym Zamawiający przekazał Zaproszenie lub od których otrzymał zapytania lub umieszczając informację o przedłużeniu terminu na stronie www.totalizator.pl.
14.
Cena Oferty
14.1.
Cena Oferty zostanie podana na formularzu oferty, w złotych polskich, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Dla podanej większej liczby miejsc po przecinku, przyjmuje się dwa miejsca bez dokonywania zaokrągleń. Dla podanego jednego miejsca po przecinku lub braku cyfr po przecinku, przyjmuje się cyfrę zero w odpowiednie miejsce.
14.2.
Ceną Oferty jest stawka roboczogodziny powiększona o koszty pośrednie i zysk, powiększona o należny podatek VAT, obliczona zgodnie ze wzorem:
Cena Oferty = {Rg + (Rg × %Kp) + [Rg + (Rg × %Kp)] × %Z} + %VAT
gdzie:
Rg - oznacza oferowaną stawkę roboczogodziny netto,
% Kp - oznacza oferowany procent kosztów pośrednich,
% Z - oznacza oferowany procent zysku,
% VAT - oznacza stawkę należnego podatku od towarów i usług w wysokości 23% (stawka VAT w wysokości 23% zostaje przyjęta tylko do oceny Ofert).
Wykonawca poda w formularzu oferty następujące składniki cenotwórcze, które będą stanowić podstawę do sporządzania kosztorysów ofertowych i powykonawczych dla robót realizowanych w okresie trwania Umowy:
- stawka roboczogodziny - Rg,
- wskaźnik narzutu kosztów pośrednich - %Kp (liczonych od Rg i S),
- wskaźnik narzutu zysku - %Z (liczony od Rg, Kp i S),
gdzie:
Rg - oznacza oferowaną stawkę roboczogodziny netto,
%Kp - oznacza oferowany procent kosztów pośrednich,
%Z - oznacza oferowany procent zysku,
S - oznacza koszt pracy sprzętu.
14.3.
Wykonawca zobowiązany jest skalkulować cenę Oferty w taki sposób, aby Zamawiający nie ponosił żadnych dodatkowych kosztów związanych z realizacją Przedmiotu zamówienia.
15.
Kryteria oceny Ofert
15.1.
Cena Oferty - waga kryterium 100 %. Przez kryterium cena Oferty Zamawiający rozumie stawkę roboczo-godziny brutto obliczona zgodnie z pkt 14.2.
15.2.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana Oferta, która spełnia wszystkie wymagania Zaproszenia oraz będzie zawierała najniższą cenę Oferty.
15.3.
W przypadku, gdy ceny zaproponowane w najkorzystniejszych Ofertach będą takie same, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te Oferty, do złożenia Ofert dodatkowych, zawierających zmianę ceny, z zastrzeżeniem, iż oferowana cena nie może być wyższa od poprzedniej.
16.
Zabezpieczenie należytego wykonania Umowy
16.1.
Wykonawca, którego Oferta zostanie wybrana, wniesie w terminie do 5 dni roboczych od dnia zawarcia Umowy zabezpieczenie należytego wykonania Umowy w wysokości 10 000,00 zł. Po zakończeniu realizacji Przedmiotu zamówienia, powyższe zabezpieczenie zostanie zwrócone, natomiast Wykonawca wniesie nowe zabezpieczenie w wysokości 5 000,00 zł z tytułem zabezpieczenia niewłaściwego i nieterminowego usunięcia wad Przedmiotu zamówienia na okres 36 miesięcy, liczonych od dnia zakończenia ważności zabezpieczenia należytego wykonania Umowy.
16.2.
Szczegółowe postanowienia dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania Umowy określone są w Umowie.
17.
Formalności
17.1.
Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie składania ofert nie złożyli wymaganych dokumentów, oświadczeń lub innych materiałów, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Nie jest dopuszczalne uzupełnienie: formularza oferty, braków w treści formularza oferty w zakresie danych mających wpływ na wybór oferty.
17.2.
Postępowanie zakupowe prowadzone jest w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej, dokumentowej lub elektronicznej, z użyciem odpowiednio: kwalifikowanego podpisu elektronicznego, zaawansowanego podpisu elektronicznego, podpisu wygenerowanego przy pomocy platform dedykowanych do uwierzytelniania podpisów, skanu podpisanego dokumentu.
17.3.
Postępowanie zakupowe, z wyjątkiem udostępnionej dokumentacji ma charakter niejawny.
17.4.
Zamawiający poprawia w Ofercie, niezwłocznie zawiadamiając Wykonawcę, którego Oferta została poprawiona:
17.4.1.
oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
17.4.2.
inne omyłki polegające na niezgodności Oferty z Zaproszeniem, niepowodujące istotnych zmian w treści Oferty.
17.5.
Jeżeli z winy Wykonawcy, którego Oferta została uznana za najkorzystniejszą nie dojdzie do podpisania zamówienia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, Zamawiający może, wedle własnego wyboru, unieważnić Postępowanie lub zmienić wybór Wykonawcy i udzielić zamówienia temu spośród Wykonawców, którego Oferta uzyskała w kolejności najwyższą ocenę.
17.6.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia dodatkowych negocjacji. Wykonawcy, składając Oferty dodatkowe nie mogą zaoferować wyższych cen, niż zaoferowane w złożonych Ofertach. W przypadku przeprowadzenia negocjacji - Oferty złożone po
negocjacjach zostaną ocenione ponownie zgodnie z kryteriami określonymi pkt. 15
Zaproszenia.
17.7.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia Postępowania w każdym czasie, bez podania przyczyny.
17.8.
Zamawiający zastrzega, że Umowa wejdzie w życie z dniem ustanowienia przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego zabezpieczenia należytego wykonania Umowy, o którym mowa w pkt 16 Zaproszenia.
19.
Przesłanki odrzucenia Oferty
19.1.
Zamówienie nie może zostać udzielone:
19.1.1.
Członkom Zarządu oraz Rady Nadzorczej Zamawiającego;
19.1.2.
osobom, którym powierzono wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem Postępowania o udzielenie Zamówienia;
19.1.3.
osobom, które pozostają w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub są związane z tytułu przysposobienia opieki lub kurateli z osobami, o których mowa w pkt 19.1.1) i 19.1.2) oraz w takim stosunku prawnym lub faktycznym z tymi osobami, który może budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności Zamawiającego.
19.2.
W postępowaniu odrzuca się ofertę:
19.2.1.
złożoną po upływie terminu do składania ofert;
19.2.2.
której treść nie odpowiada wymogom określonym w dokumentacji postępowania;
19.2.3.
Wykonawcy, który nie spełnia warunków udziału w postępowaniu, jeżeli takie warunki określono;
19.2.4.
Wykonawcy, który nie złożył dokumentów lub innych materiałów, w tym np. próbek, wzorów wymaganych w postępowaniu lub złożone dokumenty zawierają błędy i nie zostały uzupełnione lub skorygowane pomimo wezwania komisji zakupowej;
19.2.5.
Wykonawcy, w stosunku do którego otwarto likwidację lub ogłoszono upadłość;
19.2.6.
która zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa jest nieważna.
19.3.
W postępowaniu może być odrzucona oferta:
19.3.1.
w przypadku stwierdzenia, że jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
19.3.2.
w sytuacji gdy oferta zawiera rażąco niską cenę, tj. cenę znacząco odbiegającą od cen rynkowych, wskazującą na prawdopodobieństwo nienależytej realizacji Przedmiotu zamówienia;
19.3.3.
Wykonawcy, który złożył więcej niż jedną ofertę wbrew zasadom określonym w Postępowaniu;
19.3.4.
Wykonawcy, z którym w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania rozwiązano umowę lub od umowy odstąpiono z winy Wykonawcy;
19.3.5.
Wykonawcy, który w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania:
19.3.5.1.
odstąpił od realizacji umowy lub rozwiązanie umowy nastąpiło w trybie wypowiedzenia przez Wykonawcę albo w formie porozumienia stron ale przyczyną porozumienia było nienależyte wywiązywanie się Wykonawcy z umowy,
19.3.5.2.
nie podpisał umowy pomimo dokonania wyboru jego oferty w postępowaniu lub nie wniósł zabezpieczenia i umowa nie weszła w życie,
19.3.5.3.
realizował umowę w sposób nienależyty powodujący naliczanie kar umownych przez zamawiającego, uzasadniający brak gwarancji należytej realizacji przedmiotu zamówienia;
19.3.6.
Wykonawcy, który w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania nie wykonywał obowiązków gwarancyjnych zgodnie z umową;
19.3.7.
Wykonawcy, który zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
19.3.8.
Wykonawcy, który złożył nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik postępowania;
19.3.9.
Wykonawców należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów z dnia 16 lutego 2007 r., którzy złożyli odrębne oferty, chyba że przynależność do tej samej grupy kapitałowej i istniejące między nimi powiązania nie mają wpływu na kalkulacje cenowe ofert i złożenie odrębnych ofert.

Uwagi:
18.
Klauzula Informacyjna
18.1.
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Zamawiającego stanowią Załącznik nr 4 do Zaproszenia.
18.2.
Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w imieniu Zamawiającego obowiązek informacyjny stanowiący Załącznik nr 4 do Zaproszenia, jednocześnie wskazując siebie jako źródło pochodzenia danych osobowych oraz poinformować o zakresie przekazanych danych do Zamawiającego.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.