Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
2762z ostatnich 7 dni
23222z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wynajem barierek ochronnych wraz z transportem, rozładunkiem i załadunkiem

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wynajem barierek ochronnych wraz z transportem, rozładunkiem i załadunkiem

Data zamieszczenia: 2024-02-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Centrum Kultury Gminy Rudna
ul. Ścinawska 19
59-305 Rudna
powiat: lubiński
tel. 76 746 42 49
ckgr@ckgr.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Rudna
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 76 746 42 49
Termin składania ofert: 2024-02-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przedmiot zapytania ofertowego:
Przedmiotem zamówienia jest wynajem barierek ochronnych wraz z transportem docelowym
i zwrotnym, rozładunkiem i załadunkiem na imprezy organizowane przez Centrum Kultury Gminy
Rudna, zgodnie ze wstępnym wykazem imprez w pkt. III zapytania, z zaznaczeniem, że ilość
imprez może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia.
Dane techniczne:
- barierka lekka: długość: 250 cm wysokość: 110 cm (ogrodzenia stalowe, lekkie, stabilne, do
szybkiego montażu w celu zabezpieczenia terenu, wyznaczenia ciągów komunikacyjnych),
- barierka zaporowa: długość 200 cm wysokość: 110 cm (ogrodzenia ciężkie, z podstawą, do
kontroli tłumu podczas imprez, zabezpieczenia sceny).

Składanie ofert:
Miejsce składania ofert:
Ofertę należy przesłać do Centrum Kultury Gminy Rudna mailem na adres: ckgr@ckgr.pl w tytule
maila wpisując: ,,Wynajem barierek na imprezy CKGR 2024"
TERMIN SKŁADANIA ofert
1. Ofertę należy złożyć do 29.02.2024 r.

Miejsce i termin realizacji:
Termin i miejsce realizacji imprez:
1. Zlot Motocyklowy - 28-30.06.2024 r.
DOSTAWA barierek w dniu 27.06.2024 r. na godz. 7:00, odbiór barierek w dniu 01.07.2024 r.
o godz. 7:00
Tereny zielone przy strzelnicy i świetlicy w Gwizdanowie.
Ilość potrzebnych barierek:
- barierki lekkie - ok. 250 mb
- barierki zaporowe (policyjne) - ok. 50 mb
2. Dożynki Gminne - 31.08.2024 r.
DOSTAWA barierek w dniu 29.08.2024 r. na godz. 10:00, odbiór barierek w dniu 01.09.2024 r.
o godz. 10:00
Tereny rekreacyjne przy Ul. Polkowickiej 23 w Rudnej
Ilość potrzebnych barierek:
- barierki lekkie - ok.150 mb
- barierki zaporowe (policyjne) - ok. 50 mb
3. Zamczysko - 07.09.2024 r.
DOSTAWA barierek w dniu 06.09.2024 r. na godz. 10:00, odbiór barierek w dniu 09.09.2024 r.
o godz. 10:00
Tereny rekreacyjne przy zamku w Chobieni.
Ilość potrzebnych barierek:
- barierki lekkie - ok. 100 mb
- barierki zaporowe (policyjne) - ok. 50 mb

Wymagania:
Zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. 2023 poz. 1605 ze zm.), ustawy nie stosuje się.
Wymagania dotyczące wynajmu barierek
1. Transport, rozładunek i załadunek barierek w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
2. Ostateczne ilości oraz termin i godziny dostawy i odbioru barierek zostaną ustalone przed
realizacją poszczególnych imprez.
V. Warunki realizacji:
1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającemu
przedmiotowi zamówienia,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej
zapewniającej wykonanie zamówienia.
2. Każdy Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert
wariantowych oraz ofert częściowych.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia
podwykonawcom.
4. Cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją
przedmiotu zamówienia, a zwłaszcza: koszt 1 mb wynajmu barierki, koszt transportu oraz
załadunku i rozładunku.
5. Wykonawca ponosi wszelkie koszty z przygotowaniem i złożeniem oferty.
6. Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku, gdy żadna
ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez Zamawiającego. Zamawiający
zastrzega sobie także prawo anulowania zapytania ofertowego bez podania przyczyny oraz
pozostawienia zapytania ofertowego bez wyboru Wykonawcy.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo:
- zmiany terminów wyznaczonych w zapytaniu
- żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie postępowania,
8. Centrum Kultury Gminy Rudna zaznacza, iż Wykonawca może ulec zmianie w przypadku
naruszenia zasad określonych w niniejszym zapytaniu.
9. Ilości potrzebnych urządzeń oraz dokładne terminy i miejsca ich dostarczenia będą każdorazowo
wskazywane w zleceniu do poszczególnych imprez.
10. Rozliczenie następować będzie przelewem na rachunek bankowy wskazany na fakturze w
terminie 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT. Faktury powinny być
wystawiane po każdej imprezie.
Forma składania ofert
Ofertę należy złożyć na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego -
Formularz ofertowy.
2. O dotrzymaniu terminu oferty decyduje data wpływu na pocztę (serwer) Zamawiającego i
możliwość odczytania jej treści przez Zamawiającego. Oferty złożone po upływie terminu nie będą
rozpatrywane.
3. Termin związania ofertą złożoną w przedmiotowym postępowaniu wynosi 14 dni. Bieg terminu
związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
IX. Kryteria wyboru oferty
1. Kryterium oceny ofert będzie najniższa cena brutto.
2. W toku badania ofert i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert.
3. W przypadku kiedy nie można będzie dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to,
że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli
te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
4. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w
złożonych ofertach.
5. Nie podlegają rozpatrzeniu oferty złożone po terminie oraz oferty złożone na nieprawidłowym
formularzu.
X. Opis sposobu przygotowania oferty
W ofercie należy podać cenę netto, VAT i cenę brutto wyrażoną w PLN zgodnie z formularzem
ofertowym. Oferta musi być opatrzona datą oraz podpisami i pieczęcią upoważnionych osób.

Kontakt:
Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami:
- Marta Bortniak tel. 76 746 42 49

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.