Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4083z ostatnich 7 dni
24364z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Odbiór, transport oraz unieszkodliwienie pokryć dachowych zawierających azbest

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Odbiór, transport oraz unieszkodliwienie pokryć dachowych zawierających azbest

Data zamieszczenia: 2024-02-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Gorzków
ul. Główna 9
22-315 Gorzków-Osada
powiat: krasnostawski
tel.: 84 68 38 156 wew. 303 wew. 314 wew. 315, fax: 84 68 38 111
gmina@gorzkow.eu
Województwo: lubelskie
Miasto: Gorzków-Osada
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 84 68 38 156 w
Termin składania ofert: 2024-03-01 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszamy do składania ofert na potrzeby realizacji zadania w zakresie odbioru, transportu oraz unieszkodliwienia pokryć dachowych zawierających azbest z budynków gospodarczych z terenu Gminy Gorzków.
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem umowy jest realizacja zadania w zakresie odbioru, transportu oraz unieszkodliwienia pokryć dachowych w ilości 12 288,68 m?, tj. 135,17 Mg z budynków gospodarczych z terenu Gminy Gorzków, zgodnie z Programem usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest dla Gminy Gorzków na lata 2014-2032.
2. Zamawiający zastrzega, że wskazana wielkość odpadów ma charakter orientacyjny i może ulec zmianie. Rzeczywisty zakres zamówienia zostanie ustalony na podstawie potwierdzeń faktycznej ilości odebranych wyrobów zawierających azbest od właścicieli nieruchomości oraz na podstawie kart przekazania wyrobów zawierających azbest na składowisko.
3. Zamawiający zastrzega, że minimalna wielkość odpadów może być mniejsza od określonej w zapytaniu ofertowym, o 25 %, co nie może być powodem dodatkowych roszczeń ze strony Wykonawcy.
4. Zakres usługi obejmuje: odbiór, transport oraz przekazanie do unieszkodliwienia pokryć dachowych zawierających azbest z budynków gospodarczych z terenu Gminy Gorzków.
W ramach robót wykonane zostaną:
o odbiór, tj. usunięcie odpowiednio zabezpieczonych wyrobów i odpadów azbestowych z posesji wskazanych przez Zamawiającego. Opakowane, przygotowane do transportu partie odpadów winny być ułożone i umocowane na pojeździe w sposób uniemożliwiający ich przesuwanie, przewracanie i wypadnięcie z pojazdu;
o załadunek - powinien odbywać się przy wykorzystaniu dźwigu lub podnośnika. Środek transportu, przed załadowaniem odpadów powinien być oczyszczony z elementów umożliwiających uszkodzenie opakowań w trakcie transportu. Odpady zawierające azbest należy odpowiednio oznakować;
o transport wyrobów zawierających azbest z miejsca zbiórki (nieruchomość na której był składowany) do miejsca unieszkodliwiania. Przewóz odpadów azbestowych odbywać się powinien odpowiednio przystosowanymi i oznakowanymi pojazdami, zgodnie z wymaganiami dotyczącymi transportu odpadów niebezpiecznych;
o rozładunek i zdeponowanie na składowisku odpadów niebezpiecznych zawierających azbest. Po każdym wyładunku odpadów pojazd powinien być wyczyszczony z zachowaniem środków ostrożności przewidzianych dla prac przy usuwaniu azbestu. Obiorca odpadów musi posiadać odpowiednie zezwolenia.
o prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2023 poz.1587 z póżn zm.).
5. Podmiot gospodarczy świadczący usługi polegające na transporcie odpadów obowiązany jest posiadać wpis do rejestru w Bazie danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (baza BDO).
6. Usuwanie i unieszkodliwianie odpadów musi odbywać się zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1587 z póżn zm.), Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz.U. z 2010 r. nr 162 poz. 1089) oraz ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2147).
7. Odpady zawierające azbest będą składowane na specjalnych składowiskach przystosowanych do tego celu - tam nastąpi ich przekazanie następnemu posiadaczowi odpadów - zarządzającemu składowiskiem i potwierdzenie tego faktu w karcie przekazania odpadu.
8. Zadanie realizowane będzie na terenie Gminy Gorzków, na nieruchomościach stanowiących własność osób trzecich (fizycznych nie będących przedsiębiorcami).
9. Zamawiający przekaże wykaz obiektów objętych realizacją omawianego zadania (uwzględnionych do dofinansowania) w dniu podpisania umowy wybranemu Wykonawcy.
10. Przed przystąpieniem do realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest do opracowania harmonogramu prac w uzgodnieniu z właścicielami nieruchomości terminu wykonania usługi. Termin odebrania wyrobów zawierających azbest powinien być dogodny dla właściciela posesji w której usuwane będą odpady. Opracowany harmonogram należy przedłożyć do Urzędu Gminy Gorzków.
11. Ponadto wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do:
1) sporządzenia protokołu potwierdzającego należyte wykonanie i ilości odebranych wyrobów zawierających azbest dla każdej posesji. Protokół winien podpisać właściciel nieruchomości. Protokół musi zawierać również oświadczenie Wykonawcy o prawidłowości wykonanych prac,
2) sporządzenia zestawienia końcowego kart przekazania odpadów. Do kart przekazania odpadów Wykonawca powinien dołączyć wykaz posesji, z których przekazano odpady wraz z ilością unieszkodliwionych odpadów wyrażoną w Mg. Nie dopuszcza się łączenia w kartach odpadów unieszkodliwionych w ramach innej umowy.
12. Zadanie dofinansowane przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie www.wfos.lublin.pl w formie dotacji w ramach Programu Priorytetowego ,,Ogólnopolski program finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest Część 2) Przedsięwzięcia w zakresie zbierania, transportu oraz unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest realizowane w gospodarstwach rolnych".

CPV: 45262660-5, 90512000-9

Dokument nr: 1/2024

Składanie ofert:
X. TERMIN, SPOSÓB I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:
1. TERMIN SKŁADANIA ofert do dnia 01 marca 2024 roku
2. Miejsce składania ofert: Sekretariat Urzędu Gminy Gorzków, Ul. Główna 9, 22-315 Gorzków
3. Oferty można składać:
o w formie elektronicznej - scan podpisanych dokumentów przesłanych na adres e-mail: gmina@gorzkow.eu; Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie do przedłożenia oryginału dokumentów w wersji papierowej.
o w formie papierowej, dostarczonych za pośrednictwem poczty, kuriera na w/w adres lub osobiście w Urzędzie Gminy Gorzków (liczy się dzień i godz. wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data nadania oferty czy też jej sporządzenia).

Miejsce i termin realizacji:
IV. TERMIN WYKONANIA ZADANIA:
1. Termin zakończenia realizacji zadania: do 5 miesięcy od dnia podpisania umowy.
2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach z powodu:
a) niekorzystnych warunków atmosferycznych i/lub
b) braku możliwości zabrania wyrobów zawierających azbest z terenu nieruchomości z przyczyn wynikających po stronie właściciela nieruchomości, użytkownika wieczystego lub zarządcy nieruchomości, Zamawiający może na wniosek Wykonawcy przedłużyć termin realizacji umowy o liczbę dni niezbędną do realizacji zadania.

Wymagania:
II. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA:
1. Postępowanie prowadzone jest w trybie postępowania ofertowego z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023r. poz. 1605 z późn.zm.).
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, ani ofert wariantowych.
3. Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę.

V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności tj. posiadają ważne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów niebezpiecznych, czyli zawierających azbest o następujących kodach 17 06 01 i 17 06 05 zgodnie z zapisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1587),
b) posiadają wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu podobnego zamówienia,
c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz pracownikami przeszkolonymi w zakresie pracy z wyrobami zawierającymi azbest,
d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) na kwotę odpowiadającą co najmniej wartości umowy, a kserokopię polisy ubezpieczeniowej przedłoży Zamawiającemu najpóźniej w dniu zawarcia umowy.
e) wykażą, że w sposób należyty i zgodny z przepisami prawa, wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał usługę lub usługi w zakresie odbioru, transportu oraz utylizacji odpadów zawierających azbest na kwotę minimum 30.000,00 złotych w ramach jednego kontraktu (załącznik nr 6 do zapytania ofertowego).
f) Wykonawca zobowiązany jest podać w formularzu oferty nazwę i adres składowiska, w którym utylizowane będą odpady, a przypadku gdy składowisko to nie należy do niego - załączyć do oferty umowę lub przyrzeczenie na odbiór odpadów zawierających azbest przez składowisko odpadów niebezpiecznych zawierających azbest.

VI. ZAKRES WYKLUCZENIA:
Z udziału w postępowaniu wykluczeni są Wykonawcy powiązani osobowo i kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
VIII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 30 dni. Pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.

IX. MINIMALNY ZAKRES OFERTY:
1. Oferta złożona na Formularzu Ofertowym - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do zapytania ofertowego.
2. Dokumenty, w tym:
1) Aktualne zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych o kodzie 17 06 01 i 17 06 05 zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1587), lub aktualną umowę z firmą transportową posiadającą takie zezwolenie.
2) Umowa z zarządzającym składowiskiem odpadów niebezpiecznych, bądź inny dokument potwierdzający przyjęcie do unieszkodliwienia na stałe (nie na magazynowanie) odpadów zawierających azbest na składowisko w okresie realizacji zamówienia przewidzianej ilości odpadów zawierających azbest.
3) Kopia wpisu do rejestru w Bazie danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (baza BDO).
4) Udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie usługę lub usługi odbioru, transportu oraz utylizacji odpadów zawierających azbest o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto każda. Zamawiający zastrzega, że przez jedną usługę rozumie jedno zadanie w ramach jednej umowy / zlecenia.
5) Oświadczenie o wykonywaniu zadania przez przeszkolonych przez uprawnioną instytucję zatrudnionych pracowników, osób kierujących lub nadzorujących prace polegające na zabezpieczeniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.
3. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa, (jeżeli dotyczy).
4. Dokumenty załączone do oferty powinny mieć formę oryginału bądź kopii potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
4. Oferty należy składać na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
5. Osoba podpisująca ofertę musi być upoważniona do reprezentowania Oferenta. W przypadku, jeśli prawo reprezentacji nie wynika z publicznych rejestrów jak CEiDG albo KRS, oferta do której nie dołączono pełnomocnictwa będzie uznana nie nieważną.
6. Oferty niekompletne (tj. niezawierające wszystkich obowiązkowych elementów) lub złożone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane. Zamawiający nie ma obowiązku wezwania Oferenta do uzupełnienia oferty o brakujące dokumenty.
7. Kopie dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę / osoby składające ofertę.
8. Oferty należy składać z dopiskiem: OFERTA NA: ,,Odbiór, transport oraz unieszkodliwienie pokryć dachowych zawierających azbest z budynków gospodarczych z terenu Gminy Gorzków".
9. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert może wprowadzić zmiany do złożonej oferty. Zmiany należy złożyć według takich samych zasad jak składanie ofert, z dopiskiem ,,ZMIANA OFERTY" na kopercie.
10. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert może wycofać złożoną ofertę.
11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez uzasadnienia.

XI. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY:
1. Cena oferty to cena w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usługi (Dz. U. 2023 poz. 168).
2. Cena podana w formularzu ofertowym powinna obejmować wszystkie koszty i składniki jakie trzeba będzie zapłacić za przedmiot zamówienia. Cena podana na formularzu ofertowym jest ceną ostateczną, niepodlegającą negocjacji i wyczerpującą wszelkie należności Wykonawcy wobec Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
3. Cena może być tylko jedna.
4. W przypadku rozbieżności między ceną podaną cyfrową, a ceną podaną słownie, Zamawiający jako prawidłową przyjmie cenę podaną słownie.
5. Wymienione wartości w ofercie (brutto) należy podać w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku przy zachowaniu matematycznej zasady zaokrąglania liczb.
6. Oferowana cena jest ceną za całość realizacji zmówienia obliczoną, jako suma ceny jednostkowej za odbiór odpadów zawierających azbest pomnożonych przez szacunkową ilość tych odpadów zgodnie z Formularzem oferty.
7. Podany zakres usług służy jedynie do kalkulacji ceny oferty, natomiast Zamawiający zastrzega, że łączna ilość odebranych odpadów może się różnić od szacowanej. Do porównania ofert będzie brana pod uwagę cena ofertowa brutto według ilości podanych w formularzu.
8. Cena jednostkowa netto wskazana w ofercie Wykonawcy stanowić będzie podstawę do rozliczeń w toku realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Rozliczenie za świadczone usługi będzie następować według faktycznie odebranych odpadów zawierających azbest po cenie jednostkowej przedstawionej w formularzu oferty z uwzględnieniem stawki VAT.
9. Zgodnie z art. 4 ust. 1 ustawy o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym z dnia 9 listopada, 2018 r. (Dz. U. 2020 r. poz. 1666 ze zm.), Wykonawca może przekazać Zamawiającemu ustrukturyzowaną fakturę elektroniczną za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania (PEF).
XII. KRYTERIA OCENY OFERTY I OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI:
1. Wybrana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów.
2. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów oceny ofert z ustaloną punktacją do 100 pkt. (100%=100pkt).
3. Zamawiający dokona oceny złożonych w terminie ofert, które spełnią wymagania formalne na podstawie następującego zestawu kryteriów oceny:

Lp.
KRYTERIA OCENY OFERT
WAGA
(%)
1.
Cena
100 pkt

1) Cena - max. 100 pkt.

Cena brutto oferty najtańszej x 100 pkt
Cena brutto oferty badanej

4. Punkty w powyższych kryteriach zostaną przyznane na podstawie informacji uzyskanych z Formularzy ofertowych - Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. Formularz ofertowy nie podlega uzupełnieniu. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów po zsumowaniu punktów otrzymanych w poszczególnych kryteriach oceny. Maksymalnie oferta może uzyskać 100 pkt.

XIII. ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE ZAWIERANEJ UMOWY W SPRAWIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO:
1. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zostanie poinformowany przez Zamawiającego o miejscu i terminie podpisania umowy.
2. Wykonawca, o którym mowa w ust. 1, ma obowiązek zawrzeć umowę w sprawie zamówienia na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią Załącznik Nr 2 do zapytania ofertowego. Umowa zostanie uzupełniona o zapisy wynikające ze złożonej oferty.
3. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy, to Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.
4. Do zapytania ofertowego dołączony jest wzór umowy stanowiący jej integralną część zgodnie z Załącznikiem nr 2 do zapytania ofertowego, w których Zamawiający przewidział wszystkie istotne dla stron postanowienia oraz przyszłe zobowiązania Wykonawcy i Zamawiającego.

XIV. WARUNKI ZMIANY UMOWY:
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty.
2. Dopuszcza się istotne zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty w przypadku wystąpienia przynajmniej jednego z poniższych powodów:
1) wystąpienia obiektywnych przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy;
2) wystąpienia okoliczności będących wynikiem działania siły wyższej.
3. Dopuszcza się możliwość wydłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy, w sytuacjach niezależnych od Wykonawcy np. z powodu niesprzyjających warunków pogodowych.
4. Wydłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy na wniosek Wykonawcy będzie możliwe wyłącznie po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego.

XV. INFORMACJE DODATKOWE:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego Zapytania ofertowego do upływu terminu składania ofert. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych w postępowaniu ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert.
2. Zamawiający ma prawo unieważnienia procedury o udzielenie zamówienia bez podania przyczyny, na każdym etapie postępowania aż do chwili zawarcia umowy.
3. Zawiadomienie o złożonych ofertach i wyborze najkorzystniejszej zostanie umieszczone na stronie internetowej Gminy Gorzków oraz na BIP Urzędu Gminy Gorzków.

Kontakt:
VII. OSOBY DO KONTAKTU:
w sprawie ogłoszenia:
1. Katarzyna Kozak-Brych, tel. 846838156 wew. 303, kkozak@gorzkow.eu
w sprawach merytorycznych:
1. Sandra Sokołowska, tel. 846838156 wew. 314, e-mail: swloszczal@gorzkow.eu
2. Katarzyna Józefowska, tel. 846838156 wew. 315, kjozefowska@gorzkow.eu

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.