Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4973z ostatnich 7 dni
22863z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Sprzątanie pawilonu socjalnego wraz z warsztatami

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Sprzątanie pawilonu socjalnego wraz z warsztatami

Data zamieszczenia: 2024-02-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: Akademia Wychowania Fizycznego im Bronisława Czecha
al. Jana Pawła II 78
31-571 Kraków
powiat: Kraków
Tel.: 12 6831052
zamowienia.publiczne@awf.krakow.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel.: 12 6831052
Termin składania ofert: 2024-02-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dla zamówień o wartości szacunkowej o wartości poniżej 130 000 złotych netto
Sprzątanie pawilonu socjalnego wraz z warsztatami

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 1710), zwanej dalej "ustawą Pzp". Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza 130 000 zł netto.
2. Opis przedmiotu zamówienia
2.1. Przedmiotem zamówienia jest Sprzątanie pawilonu socjalnego wraz z warsztatami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do ogłoszenia.

CPV: 90911200-8

Dokument nr: K-2.381/15/BIP/2024

Specyfikacja:
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania oraz strony, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści ogłoszenia oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem: www.awf.krakow.pl.

Składanie ofert:
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, Sekcja Zamówień Publicznych, pokój nr: 305 w budynku głównym AWF w Krakowie przy Al. Jana Pawła II 78 do dnia 2024-02-27 do godz. 10:00. Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostaną zwrócone Wykonawcom bez ich otwierania

Miejsce i termin realizacji:
2.4. Miejsce realizacji:

Akademia Wychowania Fizycznego w Krakowie Al. Jana Pawła II 78 31-571 Kraków.
3. Termin wykonania zamówienia
Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie:
od dnia 1 marca 2024 roku do 30 czerwca 2025 roku.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia niniejszej umowy w przypadku pozyskania środków finansowych na remont pawilonu socjalnego. W takim przypadku Zamawiający ma prawo do wypowiedzenia umowy w trybie natychmiastowym ze skutkiem na dzień 30 września 2024 roku lub 28 lutego 2025 roku.

Wymagania:
2.3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
4. Informacja o warunkach udziału w postępowaniu
4.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu i wymagania określone
w niniejszym ogłoszeniu.
4.2. Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu:
Lp.
Warunki udziału w postępowaniu
1
Zdolność techniczna lub zawodowa
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki w zakresie doświadczenia.
Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - wykonuje co najmniej 2 (dwie) usługi, każda wynikająca z odrębnej umowy i każda z usług trwała co najmniej, nieprzerwanie 12 m-cy w ramach jednej umowy, każda polegająca na usłudze utrzymania czystości w obiektach użyteczności publicznej o łącznej powierzchni co najmniej 2 000 m2,
z podaniem przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana, oraz załączeniem dowodów, czy została wykonana lub jest wykonywana należycie referencje).
Ocena warunku na podstawie wykazu usług- zał. nr 5 do ogłoszenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
5. wykaz podmiotowych środków dowodowych
5.1. Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć:
Lp.
Wymagany dokument
1
Oświadczenie wykonawcy dotyczące odrębnych przesłanek wykluczenia - zał. nr 4 do ogłoszenia
Oświadczenie wykonawcy potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835).
2
Wykaz usług- zał. nr 5 do ogłoszenia
Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
4
Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego
Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem. W przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat, wraz z zaświadczeniem, Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.
5
Zaświadczenie z ZUS lub KRUS
Zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem. W przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.
6
Odpis lub informacja z KRS lub CEIDG
Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji

6. inne wymagane dokumenty
Lp.
Wymagany dokument
1
Formularz oferty - załącznik nr 3 do ogłoszenia
2
Parafowany projekt umowy załącznik nr 6 do ogłoszenia
3
Pełnomocnictwo jeśli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (również
w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia)
8. Opis sposobu przygotowywania ofert
8.1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
8.2. Treść oferty musi być zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w niniejszym ogłoszeniu.
8.3. Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie formularzy, powinny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami.
8.4. Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona
w języku polskim.
8.5. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Zaleca się ponumerowanie stron
i spięcie oferty w sposób uniemożliwiający wysunięcie się którejkolwiek kartki.
8.6. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy i opatrzone datami ich dokonania.
8.7. Wykonawca zamieszcza ofertę w kopercie oznaczonej nazwą i adresem Zamawiającego oraz opisanych w następujący sposób: ,,Oferta na: ,,Sprzątanie pawilonu socjalnego wraz z warsztatami. NIE OTWIERAĆ przed 2024-02-27 godz.10:30".
8.8. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
10. Opis sposobu obliczenia ceny
10.1. W ofercie Wykonawca zobowiązany jest podać cenę za wykonanie całego przedmiotu zamówienia w złotych polskich (PLN), z dokładnością do 1 grosza, tj. do dwóch miejsc po przecinku, uwzględniając maksymalny okres obowiązywania umowy, tj. od dnia
1 marca 2024 roku do dnia 30 czerwca 2025 roku. .
10.2. W cenie należy uwzględnić wszystkie wymagania określone w dokumentach postępowania oraz wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia, a także wszystkie potencjalne ryzyka ekonomiczne, jakie mogą wystąpić przy realizacji przedmiotu zamówienia.
10.3. Cenę oferty stanowić będzie wartość brutto, podana na formularzu oferty za realizację całości przedmiotu zamówienia w przewidzianym okresie. Tę cenę brutto Zamawiający przyjmie do oceny ofert. Wykonawca jest również zobowiązany do wyliczenia miesięcznego zestawienia wynagrodzenia za świadczenie usługi. Brak wyliczenia którejkolwiek miesiąca skutkuje odrzuceniem oferty, jako niezgodnej z ogłoszeniem.
10.4. Ryzyko ustalenia wynagrodzenia w formie ryczałtu spoczywa na wykonawcy, stąd musi on należycie ocenić wartość przedmiotu zamówienia. Cena oferty określona przez Wykonawcę i będzie podlegała zmianom, wyłącznie na podstawie zmian przewidzianych w projekcie umowy.
10.5. Cena oferty ma uwzględnić wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na sposób jej wyliczenia.
10.6. Wykonawca w cenie oferty musi zapewnić wymagane środki czystości, artykuły higieniczne, urządzenia ręczne i mechaniczne i inne materiały niezbędne do realizacji zamówienia z należytą starannością oraz wynagrodzenie swoich pracowników uwzględniając przepisy dotyczące minimalnego wynagrodzenia za pracę
i minimalnej stawki godzinowej.
10.7. Kalkulując cenę oferty należy uwzględnić wzrost minimalnego wynagrodzenia za pracę i wzrost stawki godzinowej, ponieważ jest już znane i obowiązujące Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 14 września 2023 roku w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2024 roku, w którym ustalono kwoty obowiązujące od 1 stycznia 2024 roku oraz od 1 lipca 2024 roku.
10.8. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.
10.9. Wykonawca zobowiązany jest zastosować stawkę VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług.
10.10. Jeżeli złożona zostanie oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z 11 marca 2004 r. o podatku od towarów
i usług, dla celów zastosowania kryterium ceny Zamawiający doliczy do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.
10.11. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest:
1) poinformować Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania
u Zamawiającego obowiązku podatkowego;
2) wskazać nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;
3) wskazać wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez kwoty podatku;
4) wskazać stawkę podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie miała zastosowanie.
11. Opis kryterium oceny ofert, wraz z podaniem wagi tego kryterium i sposobu oceny ofert
11.1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie kryterium: CENA - waga 100%
11.2. Punkty przyznawane za podane kryterium będą liczone według następującego wzoru:
Cena
Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
11.3. Punkty uzyskane w powyższym kryterium stanowić będą końcową ocenę danej oferty.

12. UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym ogłoszeniu i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w nim kryterium oceny ofert.
13. Informacje o formalnościach, jakie muszą zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
13.1. Zamawiający poinformuje Wykonawcę, któremu zostanie udzielone zamówienie,
o miejscu i terminie zawarcia umowy.
13.2. Przed zawarciem umowy Wykonawca, na wezwanie Zamawiającego, zobowiązany jest do podania wszelkich informacji niezbędnych do wypełnienia treści umowy oraz dostarczenia niezbędnych dokumentów.
14. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy
14.1. Wykonawca zobowiązany jest przed zawarciem umowy wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% wartości brutto umowy.
14.2. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
14.3. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 299).
14.4. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.
14.5. Zabezpieczenie wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowuje na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwróci zabezpieczenie wniesione w pieniądzu
z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy.
14.6. Zabezpieczenie wnoszone w formie innej niż w pieniądzu, powinno być dostarczone
w oryginale Zamawiającemu oraz musi zawierać:
1) nazwę i adres siedziby Wykonawcy;
2) wskazanie Beneficjenta poręczenia lub gwarancji, którym musi być AWF Kraków,
al. Jana Pawła II 78 , 31-571 Kraków;
3) wskazanie podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczenia;
4) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem ;
5) kwotę gwarancji/poręczenia;
6) termin ważności gwarancji lub poręczenia, obejmujący cały okres wykonania zamówienia;
7) bezwarunkowe, nieodwołalne, płatne na pierwsze żądanie, zobowiązanie wystawcy gwarancji lub poręczenia do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty zabezpieczenia lub do wypłat łącznie do pełnej kwoty zabezpieczenia w przypadku realizacji zamówienia w sposób niezgodny z umową.
14.7. W przypadku nieprzedłużenia lub niewniesienia nowego zabezpieczenia najpóźniej na 30 dni przed upływem terminu ważności dotychczasowego zabezpieczenia wniesionego
w innej formie niż w pieniądzu Zamawiający zmienia formę na zabezpieczenie
w pieniądzu, poprzez wypłatę kwoty z dotychczasowego zabezpieczenia. Wypłata następuje nie później niż w ostatnim dniu ważności dotychczasowego zabezpieczenia.
14.8. W przypadku wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie innej niż w pieniądzu, przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest przedstawić do akceptacji Zamawiającemu treść dokumentu gwarancji lub poręczenia.
14.9. W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 450 ust. 1 ustawy Pzp. Zmiana formy zabezpieczenia jest dokonywana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości.
14.10. Zamawiający zwróci zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia
i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane .
15. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy
w sprawie zamówienia publicznego
15.1. Projekt umowy stanowi załącznik nr 6 do niniejszego ogłoszenia, zawierający dopuszczalne zmiany umowy.

Uwagi:
16. Ochrona danych osobowych
16.1. Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie
z przepisami krajowymi.
16.2. Zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Akademia Wychowania Fizycznego im Bronisława Czecha, al. Jana Pawła II 78, 31-571 Kraków.
Tel.: 12 6831052, e-mail: zamowienia.publiczne@awf.krakow.pl
2) w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail: iodo@awf.krakow.pl;
3) dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Sprzątanie pawilonu socjalnego wraz
z warsztatami - znak sprawy: K-2.381/15/BIP/2024 oraz w celu archiwizacji dokumentacji dotyczącej tego postępowania;
4) odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu
o wniosek o dostęp do informacji publicznej
5) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez cały okres obowiązywania umowy.
16.3. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą:
1) obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego;
2) obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego.
16.4. Zamawiający informuje, że;
1) udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie;
2) udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia;
3) w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania
o udzielenie zamówienia;
4) skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia,
o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
5) w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania;
6) w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych
w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.

Kontakt:
7. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z Wykonawcami
7.1. W sprawach merytorycznych: mgr Dorota Stanecka tel. 12 683 13 06 e-mail: dorota.stanecka@awf.krakow.pl,
7.2. W sprawach proceduralnych:
a) mgr Agnieszka Arnold, tel. 12 683 10 52,
e-mail: agnieszka.arnold@awf.krakow.pl;
b) mgr Tadeusz Józefczyk, tel. 12 683 10 52,
e-mail: tadeusz.jozefczyk@awf.krakow.pl

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.