Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
949z dziś
6816z ostatnich 7 dni
23998z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przeprowadzenie przeglądów oraz naprawy serwisowe Elektronicznych Systemów Zabezpieczeń...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przeprowadzenie przeglądów oraz naprawy serwisowe Elektronicznych Systemów Zabezpieczeń Instytutu

Data zamieszczenia: 2024-02-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Wojskowy Instytut Chemii i Radiometrii
ul. Al. Gen. Antoniego Chruściela ,,MONTERA" 105
00-910 Warszawa
powiat: Warszawa
zamowienia@wichir.waw.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-03-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przeprowadzenie przeglądów oraz naprawy serwisowe Elektronicznych Systemów Zabezpieczeń Instytutu.
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Przeprowadzenie 3 przeglądów w roku oraz naprawy serwisowe Elektronicznych Systemów Zabezpieczeń Instytutu.
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.

CPV: 50324100

Dokument nr: RZP-103/2024

Składanie ofert:
VII. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1. Ofertę (podpisany skan oferty) należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia
11.03.2024r. do godz. 10:00 drogą elektroniczną na adres mailowy: zamowienia@wichir.waw.pl.
Za prawidłowe dostarczenie oferty odpowiada Wykonawca.
2. Zamawiający wymaga w temacie wiadomości wpisać: ,,RZP-103/2024 ZAPYTANIE OFERTOWE: PRZEGLĄDY ESZ OFERTA".

Miejsce i termin realizacji:
MIEJSCE I TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
1. Miejsce realizacji: Siedziba Zamawiającego przy Al. Gen. Antoniego Chruściela ,,MONTERA" 105, 00-910 Warszawa.
2. Termin realizacji: 24 miesiące od dnia podpisania umowy.

Wymagania:
V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:
1) ważną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego wydane na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst, jedn.: Dz. U. z 2005 r. , Nr 145, poz. 1221 ze zmianami);Strona 6 z 45 Nr sprawy: PK.ZZP.261.70.2020 2.1.2.;
2) aktualne Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego drugiego stopnia, potwierdzające zdolność Wykonawcy do ochrony informacji niejawnych o klauzuli co najmniej ,,ZASTRZEŻONE" (zgodnie z art. 55 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych tekst jedn.: Dz. U. Nr z 2019 r. poz. 742);
3) ważne zezwolenie/zgłoszenie wydane przez Państwową Agencję Atomistyki na wykonywanie działalności, o której mowa w art. 4 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo
Atomowe, związanej z narażeniem przy stosowaniu materiałów promieniotwórczych.
2. Wiedza i doświadczenie Wykonawcy niezbędne do wykonania zamówienia:
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, wykaże, że posiada doświadczenie w postaci należytego wykonania, co najmniej dwóch usług polegającej przeprowadzeniu przeglądów i serwisowaniu w Instytucjach Wojskowych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
3. Potencjał techniczny Wykonawcy, niezbędny do wykonania zamówienia
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, ze posiada: minimum 2-osoby, z których każda spełnia nw. wymagania:
1) Zaświadczenie właściwego komendanta wojewódzkiego Policji o dokonaniu wpisu na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej lub kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego;
2) legitymację kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego ;
3) dokument potwierdzający ukończenia kursów w zakresie montażu, instalowania , konserwacji elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych stopnia zabezpieczeń 1-4;
4) świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do eksploatacji urządzeń , instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie niższym niż 1 kV na stanowisku Eksploatacja;
5) ważne poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej Zastrzeżone lub wyższe;
6) ważne zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych.
7) ważne paszporty dozymetryczne wszystkich pracowników, którzy będą dokonywać konserwacji na terenie nadzorowanym (a po wyborze Wykonawcy dostarczenia ważnych zaświadczeń lekarskich o dopuszczeniu do pracy w narażeniu na promieniowanie jonizujące) na podstawie Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 30 listopada 2020 r. Dz.U. 2020 póz. 2313
Wykonawca powinien posiadać wyżej wymienione dokumenty w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem oraz oświadczeń
Firmy spełniające założone wymagania zostaną zaproszone na wizje lokalną w siedzibie WICHIR
VIII. DODATKOWE WARUNKI:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1) Negocjacji warunków Zamówienia. W terminie 2 dni kalendarzowych od złożenia ofert Zmawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji w formie osobistej lub mailowej. W przypadku przeprowadzenia negocjacji zostanie z nich sporządzona notatka. Zamawiający zastrzega sobie wybór Wykonawców bez przeprowadzania negocjacji.
2) Rezygnacji lub unieważnienia Zamówienia przed wyborem najkorzystniejszej oferty podając uzasadnienie.
2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców dodatkowych wyjaśnień lub uzupełnień dotyczących dokumentów lut treści złożonych ofert.
3. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
4. Zasady poprawiania omyłek w ofercie - Zamawiający zastrzega sobie prawo do poprawy w ofercie:
1) oczywistych omyłek pisarskich;
2) oczywistych omyłek rachunkowych;
3) innych omyłek polegających na niezgodności oferty z zapytaniem.
5. Odrzucenie oferty - Zamawiający zastrzega prawo do odrzucania oferty, jeżeli:
1) jej treść nie odpowiada treści niniejszego zapytania, z zastrzeżeniem dotyczącym poprawiania omyłek;
2) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
3) wykonawca nie wyraził zgody na przedłużenie terminu związania ofertą;
4) zaoferowana cena stanowi cenę rażąco niską.
6. Unieważnienie postępowania - Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w szczególności jeżeli:
1) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba ze Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
3) jeżeli postępowanie jest obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego.
IX. DODATKOWE INFORMACJE:
1. Zamawiający do terminu składania ofert może zmienić zapisy zapytania.
2. Wykonawca w ofercie może zastrzec informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wskazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnice przedsiębiorstwa. Zastrzegając informację w ofercie, Wykonawca winien mieć na względzie, że zastrzeżona informacja ma charakter tajemnicy przedsiębiorstwa, jeśli spełni łącznie trzy warunki: i. ma charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny przedsiębiorstwa lub posiada wartość gospodarczą; ii. nie została ujawniona do wiadomości publicznej; i podjęto w stosunku do niej niezbędne działania w celu zachowania poufności.
3. Wykonawca w szczególności nie może zastrzec w ofercie informacji, które są jawne na mocy odrębnych przepisów, ceny jednostkowej stanowiącej podstawę wyliczenia ceny oferty.
4. Złożenia zapytania ofertowego, jak też otrzymanie w jego wyniku oferty nie jest równoznaczne z udzieleniem zamówienia przez Zamawiających (nie rodzi skutków w postaci zawarcia umowy).
5. Cena winna być wyrażona w złotych polskich. Cenę oferty należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zł/gr). Cena oferty powinna obejmować pełny zakres prac określonych w zapytaniu oraz uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu umowy.
6. Oferta musi być przygotowana w języku polskim, w sposób czytelny. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Wykonawca może złożyć wyłącznie jedną ofertę, w której musi być zaoferowana tylko jedna cena. Dokumenty ofertowe muszą być podpisane przez osobę(-y) upoważnioną (-e) do reprezentowania.
X. DOKUMENTY DO OFERTY:
Zamawiający na dzień składania ofert wymaga złożenia:
1. Formularz Ofertowy stanowiący załącznik nr 2.
2. Wykaz osób wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienia wymagań
3. Wykaz usługi wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usługi
4. Oświadczenie.
5. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy).
XII. WYJAŚNIENIE TREŚCI DOKUMENTÓW:
1. Wykonawca ma prawo zwrócić się o wyjaśnienie treści dokumentów. Zamawiający informuje, iż termin na wnoszenie zapytań upływa w dniu 29.02.2024 r. do godz. 10:00.
2. Zapytania należy wysyłać mailowo na adres: zamowienia@wichir.waw.pl podając w tytule: ,,RZP-103/2024 ZAPYTANIE OFERTOWE: PRZEGLĄDY ESZ -WNIOSEK O WYJAŚNIENIE".
Zamawiający informuje, ii nie dopuszczalne są kontakty z Zamawiającym telefoniczne.
XIII. ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY, KTÓRE ZOSTANĄ ZAWARTE W
UMOWIE:
Wzór umowy stanowi załącznik nr 6

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.