kujawsko-pomorskie (Fabianki)
zachodniopomorskie (Kołobrzeg)
pomorskie (Słupsk)
śląskie (Żarnowiec)
śląskie (Rybnik)
kujawsko-pomorskie (Grudziądz)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej |
Data zamieszczenia: | 2024-02-28 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Przedsiębiorstwo Komunalne Pegimek Sp. z o.o Al. Lotników Polskich 5 21-040 Świdnik powiat: świdnicki (lubelski) przetarg@pegimek.swidnik.pl https://pegimek.logintrade.net/zapytania_email,158030,a9e0e61141a54e9814bf4b30a5f118bc.html |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Świdnik |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-03-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA mieszanki mineralno-asfaltowej Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia tj.: - AC 8 S 50/70 KR 1-2 w ilości do 140 t (Mg) - AC 11 S 50/70 KR 1-2 w ilości do 220 t (Mg) - AC 16 W 50/70 KR 1-2 w ilości do 250 t (Mg) Mieszanka mineralno-asfaltowa zgodna z WT-2 2014 - część I Mieszanki mineralno-asfaltowe Wymagania Techniczne. Dopuszcza się rozwiązania równoważne - za rozwiązania równoważne uważa się dostawy spełniające parametry określone w podanych wytycznych. CPV: 44113600-1 Dokument nr: 2024/BZP 00222291, 9/2024/ZP Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-03-08 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://pegimek.logintrade.net/zapytania_email,158030,a9e0e61141a54e9814bf4b30a5f118bc.html 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie będzie prowadzone na platformie przetargowej pod adresem: https://pegimek.logintrade.net/zapytania_email,158030,a9e0e61141a54e9814bf4b30a5f118bc.html (dalej zwana: ,,platformą"). Na podanej platformie przetargowej będą udostępnione dokumenty zamówienia, zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty bezpośrednio związane z postępowaniem. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Platforma wskazana w SWZ wykorzystywana będzie w niniejszym postępowaniu, jako środek komunikacji elektronicznej do: składania ofert, wszelkich dokumentów i oświadczeń składanych wraz z ofertą, w tym oświadczenia wykonawców oraz dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt XI SWZ. 2. Platforma będzie służyła także do udostępniania SWZ, informacji o modyfikacji SWZ, przekazywania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, wyjaśnień treści SWZ o zamówieniu, wezwań do wyjaśnień lub uzupełnienia, wezwań do przedłożenia dokumentów i oświadczeń, wyjaśnień Wykonawców kierowanych w odpowiedzi na wezwania Zamawiającego, uzupełniania dokumentów (oświadczeń lub pełnomocnictw), udostępnienia informacji z otwarcia ofert, informacji o wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania wraz z zawiadomieniami skierowanymi do Wykonawców, udostępniania ofert, przekazywania wniosków o przedłużenie terminu związania ofertą i ważności wadium oraz zgód w tym zakresie. 3. Przeglądanie postępowań, pobieranie dokumentów nie wymaga rejestracji, ani logowania na Platformie. W niniejszym postępowaniu rejestracji oraz logowania wymaga złożenie wniosków o wyjaśnienie treści SWZ i złożenie oferty. 4. Logowania wymaga również przekazywanie wyjaśnień, dokumentów lub oświadczeń w odpowiedzi na wezwania Zamawiającego, kierowane w toku badania i oceny ofert. 5. Wykonawca przed złożeniem wniosków o wyjaśnienie treści SWZ oraz przed złożeniem oferty winien dokładnie zapoznać się ze szczegółową instrukcją dostępną na Platformie pod adresem: https://pegimek.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html . 6. Złożenie oferty i pozostałych dokumentów oraz oświadczeń, o których mowa w SWZ wymaga zarejestrowania się przez Wykonawcę lub, w przypadku posiadania konta na Platformie, zalogowania. Rejestracja i logowanie są bezpłatne. Rejestrując się albo logując wykonawcy, akceptują warunki korzystania z platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na platformie w zakładce REGULAMIN. 7. Szczegółowe zasady korzystania z Platformy, w tym wymagania sprzętowo -- techniczne umożliwiające korzystanie z Platformy (sporządzanie, wysyłanie i odbieranie korespondencji elektronicznej), szczegółowy sposób składania i wycofania ofert, przekazywania oświadczeń, dokumentów zostały określone w Instrukcjach Użytkownika dostępnych na platformie pod adresem https://pegimek.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html. Korzystanie z platformy jest bezpłatne. 8. Wymagania techniczne, jakim musi odpowiadać sprzęt komputerowy wykonawcy, aby móc korzystać z Platformy: a) dopuszczalne przeglądarki internetowe: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11, Google Chrome 31, Mozilla Firefox 26, Opera 18. b) pozostałe wymagania techniczne: - dostęp do sieci internet; - obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax; - włączona obsługa JavaScript; - zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s; - zainstalowany Acrobat Reader; - zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy. 9. Za datę złożenia oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji rozumie się datę ich wpływu na platformę, a w przypadku złożenia oferty - datę wyświetlaną na koncie Zamawiającego wskazaną w kolumnie ,,data złożenia oferty". 10. Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej przesyła się zgodnie z zasadami określonymi w przepisach Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020, poz. 2452). 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, dalej ,,RODO", informuję, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Komunalne ,,Pegimek" Sp. z o.o., Al. Lotników Polskich 5, 21-040 Świdnik; 2. we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych, jak również w przypadku pytań lub wątpliwości mogą się Państwo kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych na adres e-mail: iod@pegimek.swidnik.pl; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia przedmiotowego postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na ,,Dostawę mieszanki mineralno-asfaltowej", prowadzonym w trybie podstawowym oraz jego rozstrzygnięcia, a także zawarcia umowy i jej realizacji,udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji. Obowiązek informacyjny Zamawiający realizuje poprzez zamieszczenie pełnej klauzuli informacyjnej w pkt XXII SWZ. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 19 ust. 2 ustawy Pzp skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp. Zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy Pzp w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/670, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://pegimek.logintrade.net/zapytania_email,158030,a9e0e61141a54e9814bf4b30a5f118bc.html TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-03-08 10:00 Miejsce składania ofert: ofertę należy złożyć na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem: https://pegimek.logintrade.net/zapytania_email,158030,a9e0e61141a54e9814bf4b30a5f118bc.html Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące Wymagania: Wysokość wadium 3 000 zł. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) gwarancjach bankowych, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP S.A., konto nr 171020 3147 0000 8302 0113 2463. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 2-4 powyżej wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: 9/2024/ZP 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia tj.: - AC 8 S 50/70 KR 1-2 w ilości do 140 t (Mg) - AC 11 S 50/70 KR 1-2 w ilości do 220 t (Mg) - AC 16 W 50/70 KR 1-2 w ilości do 250 t (Mg) Mieszanka mineralno-asfaltowa zgodna z WT-2 2014 - część I Mieszanki mineralno-asfaltowe Wymagania Techniczne. Dopuszcza się rozwiązania równoważne - za rozwiązania równoważne uważa się dostawy spełniające parametry określone w podanych wytycznych. 4.2.6.) Główny kod CPV: 44113600-1 - Bitum i asfalt 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie podanych kryteriów oceny. 2. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określonego kryterium otrzyma maksymalną ilość punktów. Pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów. 3. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu. 4. Zgodnie z art. 239 ust. 2 ustawy Pzp najkorzystniejszą ofertą będzie oferta z najniższą ceną (oferta, która uzyska największą ilość punktów). 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: - dowód wniesienia wadium, - pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik, - pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum). SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: Wysokość wadium 3 000 zł. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) gwarancjach bankowych, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP S.A., konto nr 171020 3147 0000 8302 0113 2463. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 2-4 powyżej wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a) wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być złożone wraz z ofertą i sporządzone na zasadach określonych w pkt XI ust. 12 SWZ. b) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, c) wszyscy wykonawcy występujący wspólnie będą ponosić solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli jest wymagane), d) każdy z wykonawców składających ofertę wspólną oddzielnie musi złożyć oświadczenie, o którym mowa w pkt XI ust. 10 lit. a) SWZ - oświadczenie to potwierdza brak podstaw do wykluczenia. e) w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć ofertę zgodnie z wymaganiami opisanymi w pkt XI SWZ. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Rodzaj i zakres zmian umowy zawierają projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiące załącznik nr 3 do SWZ - wzór umowy. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie podanych kryteriów oceny. 2. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określonego kryterium otrzyma maksymalną ilość punktów. Pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów. 3. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu. 4. Zgodnie z art. 239 ust. 2 ustawy Pzp najkorzystniejszą ofertą będzie oferta z najniższą ceną (oferta, która uzyska największą ilość punktów). 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-04-06 |
© eurobudowa.pl 2004-2024