zachodniopomorskie (Szczecin)
pomorskie (Słupsk)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Naprawa orynnowania |
Data zamieszczenia: | 2024-02-28 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Nadleśnictwo Łomża ul. Nowogrodzka nr 60 18-400 Łomża powiat: Łomża tel.: +48 86 21-65-494, fax: +48 86 21-64-027, tel. 600 478 323. lomza@bialystok.lasy.gov.pl |
Województwo: | podlaskie |
Miasto: | Łomża |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: +48 86 21-65-4 |
Termin składania ofert: | 2024-03-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE zapraszamy do złożenia oferty na wykonanie usługi pn. ,,Naprawa orynnowania w budynku mieszkalnym w Stawiskach", o nr inwentarzowym 165/209, Nadleśnictwo Łomża położonego przy Ul. Łomżyńskiej 46 w miejscowości Stawiski, gm. Stawiski. III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zapytania ofertowego jest wykonanie usługi pn. ,,Naprawa orynnowania w budynku mieszkalnym w Stawiskach" polegającej na naprawie uszkodzeń orynnowania dachu w budynku mieszkalnym (nr inw. 165/209) położonym w miejscowości Stawiski. 1. Zakres prac obejmuje: a) demontaż obróbek blacharskich i uszkodzonych rynien - ok. 12 mb, b) wymiana wszystkich uchwytów rynnowych, c) montaż nowych obróbek blacharskich i rynien - ok. 12 mb, d) wymiana mocowań rur spustowych. 2. Na wymienianych rynnach wyprowadzić odpowiednie spadki. 3. Należy przewidzieć wykonanie wszelkich niezbędnych robót koniecznych do prawidłowego wykonania zadania. 4. Teren po wykonanych pracach należy uporządkować, usunąć odpadów powstałych w wyniku prowadzonych prac. Zakup wszystkich materiałów niezbędnych do realizacji zamówienia jest po stronie wykonawcy. Dokument nr: SA.270.2.1.2024 Otwarcie ofert: 3. Otwarcie ofert: 1) Otwarcie ofert nastąpi dnia 12.03.2024 r. o godz. 12:30. Składanie ofert: 2. Składanie ofert: 1) TERMIN SKŁADANIA ofert do dnia 12.03.2024 r. do godz. 12:00. 2) Ofertę należy złożyć osobiście w biurze Nadleśnictwa Łomża, Ul. Nowogrodzka 60, 18- 400 Łomża lub na adres poczty elektronicznej: lomza@bialystok.lasy.gov.pl z Nadleśnictwo Łomża dopiskiem ,,Naprawa orynnowania w budynku mieszkalnym w Stawiskach". Miejsce i termin realizacji: IV. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: Termin realizacji zamówienia: w terminie do 60 dni od otrzymania zlecenia. Wymagania: I. TRYB POSTĘPOWANIA: Zamówienie o wartości poniżej kwoty 130.000,00 złotych realizowane bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych. Przeprowadzenie procedury zamówienia wg Zarządzenia Nadleśniczego Nadleśnictwa Łomża nr 8/2021 z dnia 10 lutego 2021 r w sprawie udzielania zamówień, których wartość jest mniejsza od kwoty 130.000,00 złotych, w Nadleśnictwie Łomża. V. WARUNKI REALIZACJI O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem technicznym. 1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 2. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia i utylizacji odpadów powstałych przy wykonywanych pracach. 3. Wykonawca zadba o czystość i estetykę podczas realizacji zamówienia 4. Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty. 5. Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez Zamawiającego. 6. Zamawiający zastrzega sobie także prawo anulowania zapytania ofertowego bez podania przyczyny. 7. Płatność za wykonane zadanie nastąpi po zakończeniu prac i ich odbiorze przez Zamawiającego, przelewem na konto podane na fakturze, w terminie do 14 dni po jej doręczeniu Zamawiającemu. VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki (łącznie): 1) akceptują treść zapytania bez zastrzeżeń - złożenie oferty jest uważane za akceptację treści zapytania, 2) dysponują wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą ,,spełnia -- nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę. Z treści złożonych przez Wykonawcę dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z wymienionych powyżej warunków skutkować będzie, niemożnością wyboru oferty tego Wykonawcy i oferta ta zostanie odrzucona. VII. PRZESŁANKI DO ODRZUCENIA OFERTY Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy: 1. jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego lub 2. została złożona przez podmiot niespełniający warunków udziału w postępowaniu w sprawie wyboru przez Zamawiającego Wykonawcy zadania określonych w zapytaniu ofertowym lub 3. została złożona po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym. VIII. WARUNKI PŁATNOŚCI 1. W ramach zamówienia będzie obowiązywało wynagrodzenie ryczałtowe. 2. Wynagrodzenie ryczałtowe, o którym mowa w punkcie 1 obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją usługi objętej zamówieniem, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją usługi, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. 3. Należność Wykonawcy z tytułu realizacji zamówienia płatna będzie przelewem na rachunek Wykonawcy w terminie do 14 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury. 4. Zamawiający nie dopuszcza przedpłat i zaliczek. 5. Wszelkie rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia dokonywane będą w PLN. IX. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA ORAZ TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY 1. Przygotowanie oferty: 1) Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania. Cena podana w ofercie winna uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. 2) Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych i częściowych. 3) Oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez osobę/by upoważnioną/ne do reprezentacji Wykonawcy. 3) Oferta powinna być podpisana przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. 4) Decyduje data i godzina wpływu oferty. 5) Oferty złożone po terminie nie będą uwzględniane. 6) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 2) Wybrany wykonawca zostanie poinformowany o wyborze jego oferty najkorzystniejszej i otrzyma zlecenie na wykonanie przedmiotowych prac. jako 4. Cena ofertowa: 1) Ceny wskazane w ofercie muszą: ? być podane w PLN cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem należnego podatku VAT - jeśli występuje; ? uwzględniać wszystkie zobowiązania, koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego. 2) Wszystkie podatki i inne koszty, które będą opłacane przez Wykonawcę w ramach realizacji zlecenia, powinny być dołączone do stawek, cen i ostatecznej ceny oferty złożonej przez oferenta. 3) Stawki i ceny oferowane przez oferenta będą stałe w okresie trwania zlecenia i w żadnym przypadku nie będą przedmiotem zmian. 4) Ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia muszą być precyzyjnie określone (nie dopuszcza się wariantowości cen). 5. Termin związania ofertą: 1) Oferent jest związany ofertą przez okres 30 dni kalendarzowych od daty otwarcia ofert. 2) Zamawiający może zwrócić się do Oferentów z prośbą o przedłużenie terminu związania ofertą na określony, dodatkowy okres czasu. Oferent może odmówić spełnienia prośby Zamawiającego. 3) W takim przypadku może on wycofać swoją ofertę. XII. DODATKOWE POSTANOWIENIA 1. W toku dokonywania badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert. 2. Wykonawca, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą, zostanie powiadomiony o tym fakcie przez Zamawiającego, przed wygaśnięciem terminu związania z ofertą. 3. O fakcie wyboru oferty oraz miejscu i terminie zawarcia umowy Zamawiający powiadomi wybranego w postępowaniu Wykonawcę drogą elektroniczną lub telefonicznie. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty oraz odstąpienia od wyboru oferty, a także unieważnienia postępowania na każdym etapie, bez podania przyczyny i ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych. 5. Zamawiający informuje, że oferty składane w niniejszym postępowaniu są jawne i mogą podlegać udostępnieniu osobom trzecim od chwili ich otwarcia. 6. Dopuszcza się możliwość negocjacji ceny. Zamawiający zastrzega sobie prawo do prowadzenia negocjacji w wykonawcami, którzy złożyli oferty, jak też do niedokonywania wyboru oferty bez podania przyczyny. Uwagi: X. KRYTERIA OCENY OFERT 1. Kryterium oceny ofert - 100 % cena. 2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, zawierająca wszystkie wymagane załączniki złożona przez Wykonawcę spełniającego wszystkie warunki udziału w postępowaniu oraz zawierająca najniższą cenę ryczałtową za wykonanie zamówienia. XIII. KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA DANYCH OSOBOWYCH Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) przedstawiamy Państwu następujące informacje: 1. Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Nadleśnictwo Łomża, ul. Nowogrodzka 60, 18-400 Łomża, +48 (86) 216-54-94, lomza@bialystok.lasy.gov.pl, zwane dalej Administratorem. 2. Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z którą mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych pod adresem e-mail: lomza@bialystok.lasy.gov.pl 3. Państwa dane będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawą prawną ich przetwarzania jest art. 6 ust 1 lit c) RODO (obowiązek prawny) oraz następujące przepisy prawa: 1) na etapie postępowania o udzielenie zamówienia: na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej kwoty 130.000,00 złotych, 2) ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. 4. Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przetwarzane będą przez okres 5 lat: od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Przekazywanie danych: Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Ograniczenie dostępu do Państwa danych, o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach. Ponadto odbiorcą danych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne mogą być podmioty, z którymi administrator zawarł umowy na obsługę techniczną, prawną itp. 6. W związku zNadleśnictwo jawnością postępowania Łomża o udzielenie zamówienia publicznego Państwa dane nie są przekazywane poza EOG. 7. W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przysługują Państwu następujące uprawnienia: 1) Prawo dostępu do danych. Zamawiający żąda od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. 2) Sprostowania lub uzupełnienia danych. Skorzystanie przez osobę nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników, skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. 3) Ograniczenia przetwarzania. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. 4) Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). 8. Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Kontakt: XI. WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z OFERENTEM Ze strony Nadleśnictwa Łomża osobą upoważnioną do kontaktowania się z zainteresowanymi tym zamówieniem: - Beata Górska - specjalista ds. budowlanych i turystyki, e-mail: beata.gorska@bialystok.lasy.gov.pl, tel. 86 216 45 43. - Sławomir Pieniek - Sekretarz Nadleśnictwa Łomża, e-mail: slawomir.pieniek@bialystok.lasy.gov.pl, tel. 600 478 323. |
© eurobudowa.pl 2004-2024