Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5868z ostatnich 7 dni
23051z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Naprawa orynnowania

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Naprawa orynnowania

Data zamieszczenia: 2024-02-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Nadleśnictwo Łomża
ul. Nowogrodzka nr 60
18-400 Łomża
powiat: Łomża
tel.: +48 86 21-65-494, fax: +48 86 21-64-027, tel. 600 478 323.
lomza@bialystok.lasy.gov.pl
Województwo: podlaskie
Miasto: Łomża
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: +48 86 21-65-4
Termin składania ofert: 2024-03-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
zapraszamy do złożenia oferty na wykonanie usługi pn. ,,Naprawa
orynnowania w budynku mieszkalnym w Stawiskach", o nr inwentarzowym 165/209,
Nadleśnictwo Łomża
położonego przy Ul. Łomżyńskiej 46 w miejscowości Stawiski, gm. Stawiski.
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zapytania ofertowego jest wykonanie usługi pn. ,,Naprawa orynnowania w
budynku mieszkalnym w Stawiskach" polegającej na naprawie uszkodzeń orynnowania
dachu w budynku mieszkalnym (nr inw. 165/209) położonym w miejscowości Stawiski.
1. Zakres prac obejmuje:
a) demontaż obróbek blacharskich i uszkodzonych rynien - ok. 12 mb,
b) wymiana wszystkich uchwytów rynnowych,
c) montaż nowych obróbek blacharskich i rynien - ok. 12 mb,
d) wymiana mocowań rur spustowych.
2. Na wymienianych rynnach wyprowadzić odpowiednie spadki.
3. Należy przewidzieć wykonanie wszelkich niezbędnych robót koniecznych do prawidłowego
wykonania zadania.
4. Teren po wykonanych pracach należy uporządkować, usunąć odpadów powstałych w
wyniku prowadzonych prac.
Zakup wszystkich materiałów niezbędnych do realizacji zamówienia jest po stronie
wykonawcy.

Dokument nr: SA.270.2.1.2024

Otwarcie ofert: 3. Otwarcie ofert:
1) Otwarcie ofert nastąpi dnia 12.03.2024 r. o godz. 12:30.

Składanie ofert:
2. Składanie ofert:
1) TERMIN SKŁADANIA ofert do dnia 12.03.2024 r. do godz. 12:00.
2) Ofertę należy złożyć osobiście w biurze Nadleśnictwa Łomża, Ul. Nowogrodzka 60, 18-
400 Łomża
lub na adres
poczty elektronicznej: lomza@bialystok.lasy.gov.pl z
Nadleśnictwo
Łomża
dopiskiem ,,Naprawa orynnowania w budynku mieszkalnym w Stawiskach".

Miejsce i termin realizacji:
IV. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Termin realizacji zamówienia: w terminie do 60 dni od otrzymania zlecenia.

Wymagania:
I. TRYB POSTĘPOWANIA:
Zamówienie o wartości poniżej kwoty 130.000,00 złotych realizowane bez stosowania
przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych.
Przeprowadzenie procedury zamówienia wg Zarządzenia Nadleśniczego Nadleśnictwa Łomża
nr 8/2021 z dnia 10 lutego 2021 r w sprawie udzielania zamówień, których wartość jest
mniejsza od kwoty 130.000,00 złotych, w Nadleśnictwie Łomża.

V. WARUNKI REALIZACJI
O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują niezbędną
wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem technicznym.
1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
2. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia i utylizacji odpadów powstałych przy
wykonywanych pracach.
3. Wykonawca zadba o czystość i estetykę podczas realizacji zamówienia
4. Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty.
5. Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku,
gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez
Zamawiającego.
6. Zamawiający zastrzega sobie także prawo anulowania zapytania ofertowego bez
podania przyczyny.
7. Płatność za wykonane zadanie nastąpi po zakończeniu prac i ich odbiorze przez
Zamawiającego, przelewem na konto podane na fakturze, w terminie do 14 dni po jej
doręczeniu Zamawiającemu.
VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki
(łącznie):
1) akceptują treść zapytania bez zastrzeżeń - złożenie oferty jest uważane za akceptację
treści zapytania,
2) dysponują wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem technicznym i osobami
zdolnymi do wykonywania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą ,,spełnia -- nie
spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez
Wykonawcę. Z treści złożonych przez Wykonawcę dokumentów musi wynikać
jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z
wymienionych powyżej warunków skutkować będzie, niemożnością wyboru oferty tego
Wykonawcy i oferta ta zostanie odrzucona.
VII. PRZESŁANKI DO ODRZUCENIA OFERTY
Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy:
1. jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego
lub
2. została złożona przez podmiot niespełniający warunków udziału w postępowaniu w sprawie
wyboru przez Zamawiającego Wykonawcy zadania określonych w zapytaniu ofertowym
lub
3. została złożona po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym.
VIII. WARUNKI PŁATNOŚCI
1. W ramach zamówienia będzie obowiązywało wynagrodzenie ryczałtowe.
2. Wynagrodzenie ryczałtowe, o którym mowa w punkcie 1 obejmuje wszelkie koszty
związane z realizacją usługi objętej zamówieniem, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu
oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją usługi, a także oddziaływania
innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty.
3. Należność Wykonawcy z tytułu realizacji zamówienia płatna będzie przelewem na
rachunek Wykonawcy w terminie do 14 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej
faktury.
4. Zamawiający nie dopuszcza przedpłat i zaliczek.
5. Wszelkie rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia dokonywane będą w
PLN.
IX. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA ORAZ TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY
1. Przygotowanie oferty:
1) Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do
niniejszego Zapytania. Cena podana w ofercie winna uwzględniać wszystkie koszty
związane z realizacją zamówienia.
2) Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych i częściowych.
3) Oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez osobę/by upoważnioną/ne
do reprezentacji Wykonawcy.
3) Oferta powinna być podpisana przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.
4) Decyduje data i godzina wpływu oferty.
5) Oferty złożone po terminie nie będą uwzględniane.
6) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
2) Wybrany wykonawca zostanie poinformowany o wyborze jego oferty
najkorzystniejszej i otrzyma zlecenie na wykonanie przedmiotowych prac.
jako
4. Cena ofertowa:
1) Ceny wskazane w ofercie muszą:
? być podane w PLN cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem należnego podatku VAT - jeśli
występuje;
? uwzględniać wszystkie zobowiązania, koszty i składniki związane z wykonaniem
zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
2) Wszystkie podatki i inne koszty, które będą opłacane przez Wykonawcę w ramach
realizacji zlecenia, powinny być dołączone do stawek, cen i ostatecznej ceny oferty
złożonej przez oferenta.
3) Stawki i ceny oferowane przez oferenta będą stałe w okresie trwania zlecenia i w
żadnym przypadku nie będą przedmiotem zmian.
4) Ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia muszą być precyzyjnie określone (nie
dopuszcza się wariantowości cen).
5. Termin związania ofertą:
1) Oferent jest związany ofertą przez okres 30 dni kalendarzowych od daty otwarcia ofert.
2) Zamawiający może zwrócić się do Oferentów z prośbą o przedłużenie terminu
związania ofertą na określony, dodatkowy okres czasu. Oferent może odmówić
spełnienia prośby Zamawiającego.
3) W takim przypadku może on wycofać swoją ofertę.
XII. DODATKOWE POSTANOWIENIA
1. W toku dokonywania badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez
Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.
2. Wykonawca, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą, zostanie powiadomiony o
tym fakcie przez Zamawiającego, przed wygaśnięciem terminu związania z ofertą.
3. O fakcie wyboru oferty oraz miejscu i terminie zawarcia umowy Zamawiający powiadomi
wybranego w postępowaniu Wykonawcę drogą elektroniczną lub telefonicznie.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty oraz odstąpienia od
wyboru oferty, a także unieważnienia postępowania na każdym etapie, bez podania
przyczyny i ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych.
5. Zamawiający informuje, że oferty składane w niniejszym postępowaniu są jawne i mogą
podlegać udostępnieniu osobom trzecim od chwili ich otwarcia.
6. Dopuszcza się możliwość negocjacji ceny. Zamawiający zastrzega sobie prawo do
prowadzenia negocjacji w wykonawcami, którzy złożyli oferty, jak też do niedokonywania
wyboru oferty bez podania przyczyny.

Uwagi:
X. KRYTERIA OCENY OFERT
1. Kryterium oceny ofert - 100 % cena.
2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, zawierająca wszystkie wymagane
załączniki złożona przez Wykonawcę spełniającego wszystkie warunki udziału w
postępowaniu oraz zawierająca najniższą cenę ryczałtową za wykonanie
zamówienia.
XIII. KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (RODO) przedstawiamy Państwu następujące informacje:
1. Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Nadleśnictwo Łomża, ul.
Nowogrodzka 60, 18-400 Łomża, +48 (86) 216-54-94, lomza@bialystok.lasy.gov.pl, zwane
dalej Administratorem.
2. Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z którą mogą się Państwo
kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz
korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. W sprawach związanych z
przetwarzaniem danych osobowych proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony
Danych Osobowych pod adresem e-mail: lomza@bialystok.lasy.gov.pl
3. Państwa dane będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego. Podstawą prawną ich przetwarzania jest art. 6 ust 1 lit c) RODO
(obowiązek prawny) oraz następujące przepisy prawa:
1) na etapie postępowania o udzielenie zamówienia: na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości
poniżej kwoty 130.000,00 złotych,
2) ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
4. Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego przetwarzane będą przez okres 5 lat: od dnia zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia.
5. Przekazywanie danych: Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym
podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia
publicznego jest jawne.
Ograniczenie dostępu do Państwa danych, o których mowa wyżej może wystąpić jedynie
w szczególnych przypadkach.
Ponadto odbiorcą danych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem o
zamówienie publiczne mogą być podmioty, z którymi administrator zawarł umowy na
obsługę techniczną, prawną itp.
6. W związku zNadleśnictwo
jawnością postępowania
Łomża o udzielenie zamówienia publicznego Państwa dane
nie są przekazywane poza EOG.
7. W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego przysługują Państwu następujące uprawnienia:
1) Prawo dostępu do danych. Zamawiający żąda od osoby występującej z żądaniem
wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty
zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
2) Sprostowania lub uzupełnienia danych. Skorzystanie przez osobę nie może naruszać
integralności protokołu postępowania oraz jego załączników, skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie
zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
3) Ograniczenia przetwarzania. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie
żądania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego
postępowania.
4) Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki
2, 00-193 Warszawa).
8. Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne
nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału.

Kontakt:
XI. WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z OFERENTEM
Ze strony Nadleśnictwa Łomża osobą upoważnioną do kontaktowania się z
zainteresowanymi tym zamówieniem:
-
Beata
Górska
-
specjalista
ds.
budowlanych
i
turystyki,
e-mail:
beata.gorska@bialystok.lasy.gov.pl, tel. 86 216 45 43.
-
Sławomir
Pieniek
-
Sekretarz
Nadleśnictwa
Łomża,
e-mail:
slawomir.pieniek@bialystok.lasy.gov.pl, tel. 600 478 323.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.