pomorskie (Słupsk)
śląskie (Żarnowiec)
mazowieckie (Warszawa)
dolnośląskie (Jelenia Góra)
wielkopolskie (Oborniki)
dolnośląskie (Wrocław)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa i przebudowa dróg |
Data zamieszczenia: | 2024-02-28 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA SUBKOWY ul. Józefa Wybickiego 19 A 83-120 Subkowy powiat: tczewski urzad@subkowy.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Subkowy |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-03-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa i przebudowa dróg w miejscowościach Gorzędziej i Narkowy - gmina Subkowy Krótki opis przedmiotu zamówienia Część I - Przebudowa Ul. Jesionowej w miejscowości Narkowy Część II - Budowa drogi Ul. Świętego Wojciecha i Słonecznej w miejscowości Gorzędziej CPV: 45233120-6, 45000000-7,45400000-1,45100000-8,45233000-9, 32000000-3, 32412100-5 Dokument nr: 2024/BZP 00222277, RK.271.3.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-03-14 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-80183ecf-d570-11ee-a3b5-e25d731b0da9 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://ezamowienia.gov.pl/soz/faqs 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej ,,RODO", Administrator informuje, że: 1. Administrator Danych Osobowych Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Subkowy, z siedzibą przy Ul. Józefa Wybickiego 19a, 83-120 Subkowy. 2. Inspektor Ochrony Danych Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Urzędu, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może Pani/Pan skontaktować się z naszym Inspektorem Ochrony Danych - p. Adrianą Głuchowską za pomocą adresu e-mail: iod@subkowy.pl oraz numeru telefonu: 696 011 969. 3. Podstawa prawna przetwarzania Administrator danych osobowych przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i lit. c RODO. 4. Cel przetwarzania Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, podpisaniem i rozliczeniem umowy. 5. Odbiorcy danych Dostęp do Pani/Pana danych osobowych mogą mieć osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 i art. 74 ustawy Pzp. 6. Okres przechowywania Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 7. Prawa osób, których dane są przetwarzane W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo: 1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do treści swoich danych; 2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych; 3) na podstawie art. 18 RODO prawo do żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) w przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu danych osobowych. 8. Dobrowolność podania danych osobowych Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 9. Profilowanie danych Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-03-14 10:00 Miejsce składania ofert: www.ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024