zachodniopomorskie (Kołobrzeg)
pomorskie (Słupsk)
śląskie (Żarnowiec)
dolnośląskie (Jelenia Góra)
wielkopolskie (Oborniki)
dolnośląskie (Wrocław)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Modernizacja pomieszczeń Oddziału Psychiatrycznego Dla Dzieci i Młodzieży i Izby Przyjęć oraz adaptacja terenu zewnętrznego |
Data zamieszczenia: | 2024-02-28 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
SZPITAL PEDIATRYCZNY W BIELSKU-BIAŁEJ ul. Jana Sobieskiego 83 43-300 Bielsko-Biała powiat: Bielsko-Biała szpital@szpitalpediatryczny.pl https://szpitalpediatryczny.logintrade.net/zapytania_email,157887,15349a675d241a4f8b90a1b0ff333099.html |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Bielsko-Biała |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-03-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Modernizacja pomieszczeń Oddziału Psychiatrycznego Dla Dzieci i Młodzieży i Izby Przyjęć oraz adaptacja terenu zewnętrznego celem podniesienia standardów opieki nas młodymi pacjentami Krótki opis przedmiotu zamówienia Zadanie nr 1 - Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń Oddziału Psychiatrycznego dla Dzieci i Młodzieży w Pawilonie nr V Szpitala Pediatrycznego. Wykonawca zobowiązuje się wykonać wszystkie roboty ujęte w dokumentacji technicznej, stanowiącej załączniki nr 1-51 do opisu przedmiotu zamówienia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych zgodnie z zakresem rzeczowym i dokumentacją techniczną. Zamówienie dla Zadania 1 nie uwzględnia elementów kontroli dostępu w obrębie oddziału, z kolei dostawa i montaż oświetlenia w sufitach kasetonowych stanowi zamówienie w ramach prawa opcji. Zakres rzeczowy dla Zadania nr 1 Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń Oddziału Psychiatrycznego dla Dzieci i Młodzieży w Pawilonie nr V Szpitala Pediatrycznego zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną obejmuje: 1) montaż i instalacja klimatyzacji; 2) montaż instalacja wentylacji mechanicznej; 3) montaż sufitów kasetonowych z uwzględnieniem oświetlenia nocnego w pokojach chorych; 4) instalacja nowych drzwi wejściowych do Pawilonu nr V umożliwiających integrację z systemem przeciwpożarowym i spełniających warunki termoizolacyjne; (poprzez instalację nowych drzwi wejściowych rozumie się m.in. wymianę skrzydeł drzwi na nowe oraz renowację łuku nad skrzydłami z uwagi na zachowanie walorów zabytkowych). 5) wydzielenie w obrębie klatki schodowej dodatkowych drzwi dla poprawy bezpieczeństwa pacjenta; 6) modernizacja pomieszczeń, roboty konieczne do wykonania po montażu instalacji (m.in. bruzdowanie ścian pod prowadzenie instalacji, przewierty i przekucia pod prowadzenie instalacji klimatyzacji, wentylacji, uzupełnienia tynków w miejscach bruzdowania pod instalacje, malowanie, renowacja istniejącej posadzki); 7) wymalowania ścian, a także montaż odbojnic we wskazanych przez użytkownika miejscach; 8) utylizację odpadów oraz wszystkich niezbędnych czynności do realizacji zamówienia; 9) wykonanie dokumentacji powykonawczej. Zadanie nr 2 - Adaptacja wydzielonego terenu przyległego do Pawilonu nr V na potrzeby zajęć terapeutycznych z zakresu rehabilitacji ruchowej dla pacjentów całodobowego Oddziału Psychiatrycznego dla Dzieci i Młodzieży realizowane w formule zaprojektuj i wybuduj. Wykonawca zobowiązuje się wykonać wszystkie usługi oraz roboty opisane w Programie funkcjonalno-użytkowym, stanowiącym załącznik nr 6 do opisu przedmiotu zamówienia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące etapy: 1) Etap I: a) sporządzenie i uzgodnienie z Zamawiającym ostatecznej koncepcji realizacji zadania, b) opracowanie projektu budowlano-wykonawczego terenu przyległego do Pawilonu nr V na potrzeby zajęć terapeutycznych z zakresu rehabilitacji ruchowej dla pacjentów całodobowego Oddziału Psychiatrycznego dla Dzieci i Młodzieży wraz z koniecznymi uzgodnieniami i decyzjami; 2) Etap II: a) wykonanie robót budowalnych. Zakres rzeczowy dla Zadania nr 2 Adaptacja wydzielonego terenu przyległego do Pawilonu nr V na potrzeby zajęć terapeutycznych z zakresu rehabilitacji ruchowej dla pacjentów całodobowego Oddziału Psychiatrycznego dla Dzieci i Młodzieży zgodnie z załączonym Programem Funkcjonalno-Użytkowym obejmuje m.in.: 1) wykonania dokumentacji projektowej i na jej podstawie wykonanie przedmiotowego zamówienia w oparciu o m.in. dokumentację geotechniczną i lokalne warunki klimatyczne; 2) budowa bezpiecznego - w wykonawstwie i eksploatacji - ogrodzenia terenu dostosowanego dla Pacjentów Oddziału wraz z bramami z ich zasilaniem i automatyką; 3) budowa ogrodu terapeutycznego m.in. nawierzchni i ścieżek spacerowych z obrzeżami, placykami i ławkami wśród niskiej zieleni ozdobnej do prowadzenia zajęć terapeutycznych i aktywności na świeżym powietrzu; 4) zagospodarowanie zieleni w postaci trawników, zieleni wysokiej oraz grządek do uprawy roślin przez pacjentów; 5) jeśli to konieczne - w granicach opracowania określonej w dokumentacji projektowej wycinki drzew, ochronę drzew w świetle koron drzew, wykonanie nasadzeń; 6) utylizację odpadów oraz wszystkich niezbędnych czynności do realizacji zamówienia, 7) wykonanie dokumentacji powykonawczej. CPV: 45000000-7, 45421146-9,45442100-8,45223100-7,45111300-1,45410000-4,45262500-6,45421000-4,45331200-8,45311000-0 Dokument nr: 2024/BZP 00222181, SP.TZP.250.TP2.3.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-03-15 08:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://szpitalpediatryczny.logintrade.net/zapytania_email,157887,15349a675d241a4f8b90a1b0ff333099.html 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344), tj: 1) poprzez Platformę przetargową pod adresem (adres strony internetowej służącej do elektronicznego składania ofert, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych, innych oświadczeń i dokumentów) : https://szpitalpediatryczny.logintrade.net/zapytania_email,157887,15349a675d241a4f8b90a1b0ff333099.html, lub 2) pocztą elektroniczną na adres e-mail Zamawiającego: m.handzlik@szpitalpediatryczny.pl. UWAGA: Forma komunikacji za pomocą poczty elektronicznej nie dotyczy złożenia oferty! Oferty należy składać wyłącznie poprzez Platformę przetargową. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Ofertę składa się pod rygorem nieważności, zgodnie z wyborem Wykonawcy: 1) w formie elektronicznej (opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub 2) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym - wyłącznie poprzez Platformę przetargową. Ilekroć w SWZ jest mowa o ofercie, należy przez to rozumieć również ofertę dodatkową. 2. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę (wyłącznie poprzez Platformę przetargową) - zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy przetargowej - dostępnymi pod adresem https://szpitalpediatryczny.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html oraz zaakceptować regulamin korzystania z Platformy przetargowej. 3. Złożenie oferty poprzez Platformę przetargową oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału SWZ. 4. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej - wskazane są na stronie internetowej Platformy przetargowej - pod adresem: https:// szpitalpediatryczny.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html 5. Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. Logintrade SA Ul. Legnicka 57D, lokal B/J, 54-203 Wrocław, nr tel. 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 8.00 - 16.00. 6. Sposoby złożenia oferty za pośrednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia złożenia oferty (w zależności od wyboru opcji z logowaniem lub bez logowania), zostały opisane w Instrukcjach użytkowników Platformy przetargowej. 7. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane dalej ,,zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby", przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. 8. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w ust. 7, przekazywane w postępowaniu o udzielenie zamówienia, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych przez Zamawiającego w SWZ. 9. W przypadku gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu o udzielenie zamówienia, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku. 10. Podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski. 11. Pozostałe wymagania szczegółowo opisano w rozdziale XV SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w SWZ. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w SWZ. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://szpitalpediatryczny.logintrade.net/zapytania_email,157887,15349a675d241a4f8b90a1b0ff333099.html TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-03-15 08:00 Miejsce składania ofert: https://szpitalpediatryczny.logintrade.net/zapytania_email,157887,15349a675d241a4f8b90a1b0ff333099.html Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024