pomorskie (Słupsk)
śląskie (Żarnowiec)
dolnośląskie (Jelenia Góra)
wielkopolskie (Oborniki)
dolnośląskie (Wrocław)
małopolskie (Szyce)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie prac konserwatorskich ołtarza głównego w Kościele Parafialnym |
Data zamieszczenia: | 2024-02-28 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Okonek Niepodległości 53 64-965 Okonek powiat: złotowski 672669003 ratusz@okonek.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/894294 |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Okonek |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | 672669003 |
Termin składania ofert: | 2024-03-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wykonanie prac konserwatorskich ołtarza głównego w Kościele Parafialnym p.w. WNMP w Lotyniu. Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Zgodnie z wnioskiem, złożonym przez Gminę Okonek w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków, planowana do realizacji inwestycja przewiduje wykonanie prac konserwatorskich mających na celu przywrócenie ołtarzowi głównemu pierwotnego wyglądu. Przeprowadzenie pełnej konserwacji technicznej i estetycznej, zgodnie z założeniami sztuki konserwatorskiej. Celem prac będzie zatrzymanie procesu niszczenia podłoża, oczyszczenie, usunięcie przemalowań, wzmocnienie strukturalne, wykonanie złoceń, retuszy i rekonstrukcji w obrębie ubytków polichromii oraz prace przy obrazie. CPV: 92522100-7 Dokument nr: 2024/BZP 00222299, ITRiŚ.271.2.2024.ZP Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-03-15 10:10 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://Platformazakupowa.pl/okonek 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający oraz Wykonawcy przekazują za pośrednictwem zakładki ,,Wyślij wiadomość" w postępowaniu przetargowym na stronie https://Platformazakupowa.pl/okonek lub pocztą elektroniczną na adres e-mail: zamowienia@okonek.pl. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie. 2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w ,,Instrukcji korzystania z Platformy" 3. Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie tj.: stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0; włączona obsługa JavaScript; zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. 4. Za datę przekazania oferty, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich złożenia na Platformie. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04 maja 2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Proboszcz Parafii p.w. Wniebowzięcia NMP, Ul. Dworcowa 9, 64 - 918 Lotyń, tel. 502 168 230, e-mail.: leszek_k@vp.pl 2) Inspektorem ochrony danych osobowych jest Natalia Wójcik, e-mail: place@okonek.pl, nr tel.: 67 266 90 34. 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, nr postępowania ITRiŚ.271.2.2024.ZP, prowadzonego w trybie podstawowym bez przeprowadzania negocjacji o wartości mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 3 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/894294 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-03-15 10:00 Miejsce składania ofert: https://Platformazakupowa.pl/okonek, Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-30 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ITRiŚ.271.2.2024.ZP 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Zgodnie z wnioskiem, złożonym przez Gminę Okonek w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków, planowana do realizacji inwestycja przewiduje wykonanie prac konserwatorskich mających na celu przywrócenie ołtarzowi głównemu pierwotnego wyglądu. Przeprowadzenie pełnej konserwacji technicznej i estetycznej, zgodnie z założeniami sztuki konserwatorskiej. Celem prac będzie zatrzymanie procesu niszczenia podłoża, oczyszczenie, usunięcie przemalowań, wzmocnienie strukturalne, wykonanie złoceń, retuszy i rekonstrukcji w obrębie ubytków polichromii oraz prace przy obrazie. 4.2.6.) Główny kod CPV: 92522100-7 - Usługi ochrony obiektów historycznych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-30 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1). nie podlegają wykluczeniu; 2). spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Wykonawca w celu potwierdzenia, że spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej zobowiązany jest przedstawić dokumenty potwierdzające, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości minimum 200 000,00 zł sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia; d) zdolności technicznej lub zawodowej - Wykonawca w celu potwierdzenia, że spełnia warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował roboty budowlane, polegające na budowie/przebudowie/ remoncie obiektu o charakterze sakralnym (miejsce kultu religijnego) lub obiektu użyteczności publicznej, podlegającego ochronie konserwatorskiej, o łącznej wartości minimum 200 000,00 zł. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Rodzaj i zakres zmiany umowy zostały określone w Załączniku nr 4 do SWZ Projekt umowy. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024