Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5868z ostatnich 7 dni
23051z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostarczenie i montaż w pomieszczeniach biurowych wykładziny dywanowej wraz z cokołami...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostarczenie i montaż w pomieszczeniach biurowych wykładziny dywanowej wraz z cokołami przyściennymi

Data zamieszczenia: 2024-02-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Poznaniu
ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 79
60-529 Poznań
powiat: Poznań
61 639 64 00, tel.: 510413004, tel.: 616396409
sekretariat.poznan@poznan.rdos.gov.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań
Wadium: ---
Nr telefonu: 61 639 64 00, tel.:
Termin składania ofert: 2024-03-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
I. Przedmiot zamówienia i warunki realizacji zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie i montaż w pomieszczeniach biurowych
Zamawiającego na powierzchni 356 m2 zlokalizowanych w budynku przy Ul. T. Kościuszki 57
w Poznaniu, wykładziny dywanowej wraz z cokołami przyściennymi o wysokości około 8-10
cm.
2. W zakres prac wchodzi demontaż istniejących wykładzin i cokołów, dokonanie
profesjonalnego przygotowania podłoża pod położenie nowej wykładziny przez wyrównanie
powierzchni/uzupełnienie ubytków i pęknięć masą szpachlową - tam gdzie jest to konieczne,
przetarcie, zagruntowanie oraz zamontowanie nowej wykładziny i cokołów, utylizacja
zdemontowanej wykładziny i listew cokołowych.
3. Specyfikacja techniczna wykładziny:
1) Opis wykładziny - pętelkowe płytki dywanowe o wymiarach min. 50 cm x 50 cm,
2) kolor i wzór - do uzgodnienia z Zamawiającym, preferowana kolorystyka w szarości bez
wzorów szczególnych; wymagane przedstawienie 3 wariantów kolorystycznych w odcieniach
szarości do wyboru Zamawiającego przed podpisaniem umowy,
3) Budowa włókna - 100 % poliamid,
4) Waga runa - min. 500 g/m2
5) Klasa użytkowa - wykładzina obiektowa,
6) Reakcja na ogień - Bfl-s1,
7) Wykładzina musi być odporna na przesuwanie krzeseł na rolkach, łatwa w utrzymaniu
czystości.
4. Zamawiający zakłada, że Wykonawca dokona oględzin i pomiarów z natury oraz
dopasuje wykładziny do istniejącego układu pomieszczenia na podstawie dokonanego
przez siebie obmiaru. W razie niedokonania oględzin przed wymianą ryzyko z tym
związane obciąża Wykonawcę.
2
5. Wszystkie materiały użyte do realizacji zamówienia powinny być dopuszczone do obrotu i
stosowania oraz posiadać niezbędne certyfikaty i atesty.
6. Gwarancja na prace montażowe i użyte materiały: 60 miesięcy.
7. Wykaz pomieszczeń, w których należy wymienić wykładzinę oraz schemat stanowiący
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
Pokoje wymagające wymiany wykładziny zostały na załączonym schemacie zaznaczone
kolorem różowym.
LP. Kondygnacja Nr pom. Rodzaj
pomieszczenia
Powierzchnia
(m2)
1. Parter 75 biuro 36,8
2. Parter 77 sala konferencyjna 35,44
3. Parter 94 biuro 17,65
4. Parter 95 biuro 17,51
5. Parter 96 biuro 14,93
6. Parter 97 biuro 14,85
7. Piętro 1 80 biuro 13,66
8. Piętro 1 81 biuro 13,52
9. Piętro 1 82 biuro 13,71
10. Piętro 2 75 biuro 67,84 (biuro
jest obecnie
podzielone na
4 mniejsze
pomieszczenia)
11. Piętro 2 76 biuro 9,7
12. Piętro 2 77 biuro 14,98
13. Piętro 2 78 biuro 15,05
14. Piętro 2 79 biuro 19,57
15. Piętro 2 80 biuro 7,88
16. Piętro 2 81 biuro 12,95
17. Piętro 2 85 biuro 11,99
18. Piętro 2 86 biuro 9,38
3
19. Piętro 2 87 biuro 8
suma 355,41

Dokument nr: WOP.261.5.2024.KS

Składanie ofert:
V. Miejsce, termin oraz forma składania ofert:
1. Ofertę proszę złożyć do dnia 4 marca 2024 r. do godz. 16:00.
2. Oferty mogą być składane w następujących formach:
1) pisemnej - dostarczenie do siedziby Zamawiającego za pośrednictwem poczty, kuriera,
osobiście, adres: Ul. J. H. Dąbrowskiego 79, 60-529 Poznań,
2) elektronicznej - dostarczenie na adres e-mail: sekretariat.poznan@poznan.rdos.gov.pl;
lub ePuap: /RDOS_w_Poznaniu/SkrytkaESP.
3. Oferty złożone po terminie, oferty niepełne, bez wymaganych załączników, podlegają
odrzuceniu.

Miejsce i termin realizacji:
II. Istotne postanowienia umowy:
1. Dostawę wykładziny i usługę jej montażu należy wykonać do 25 marca 2024 r.

Wymagania:
2. Warunki określone zostały w projekcie umowy - Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego
nr WOP.261.5.2024.KS - załączona wersja projektu umowy w chwili przesyłania nie jest
wiążąca dla stron, mocy prawnej nabywa po podpisaniu przez Zamawiającego i wybranego
Wykonawcę.
III. Kryteria i sposób oceny ofert:
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która spełnia warunki zamówienia i uzyska
najwyższą liczbę punktów:
Kryteria oceny oferty (1% = 1 pkt)
a) cena: 70% ;
Cmin.
P = ----------- x 70
Cof.
gdzie: P - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie,
Cmin. - cena najniższa oferty brutto spośród wszystkich ocenianych ofert,
Cof. - cena ocenianej oferty brutto.
b) Gramatura (waga) runa - 20%
gramatura runa: od 500 g/m2 do 700 g/m2
- 10 pkt
od 701 g/m2 do 1100 g/m2 - 20 pkt
Zamawiający w ocenie kryterium wskazanego w lit. b najwyższą ilość punktów przyzna
oferentowi, który zaproponuje wykładzinę dywanową o najwyższej gramaturze (wadze) runa
przedkładając na potwierdzenie tego odpowiednie dokumenty techniczne, pozostałym zaś
oferentom przyzna punkty odpowiednio kwalifikując zaproponowane klasy użytkowe wyższe
niż wymagana.
c) Czas realizacji - 10%
Cmin.
P = ----------- x 10
Cof.
gdzie: P - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie,
Cmin. - czas realizacji najkrótszy spośród wszystkich ocenianych ofert,
Cof. - czas realizacji ocenianej oferty.
5. W ofercie proszę wskazać osobę upoważnioną do kontaktu oraz podpisania protokołu,
podać jej imię i nazwisko oraz nr telefonu i e-mail.
6. Sposób przygotowania oferty:
1) oferta powinna być napisana w języku polskim,
2) ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 3 do zapytania
ofertowego,
3) wartość wykonania zamówienia należy podać w kwocie brutto, podana cena powinna
zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
7. Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją treści wzoru umowy, umowa stanowi
załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
8. Zapytanie ofertowe może być przez Zamawiającego zmienione. Informacja o tym fakcie
zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego.
9. Informacja o wyborze Wykonawcy zostanie zamieszczona na stronie internetowej
Zamawiającego i przekazana wszystkim Wykonawcom, którzy złożyli oferty.

Uwagi:
VI. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych przez Regionalną Dyrekcję
Ochrony Środowiska w Poznaniu
1.Administratorem danych osobowych jest Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w
Poznaniu z siedzibą w Poznaniu przy ul. J.H. Dąbrowskiego 79, 60-529 Poznań, e-mail:
sekretariat.poznan@poznan.rdos.gov.pl.
5
2. Kontakt z inspektorem ochrony danych Zamawiającego następuje za pomocą adresu
e-mail: iod.poznan@poznan.rdos.gov.pl.
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy na podstawie art. 6 ust. 1
lit. b oraz w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
4. Podanie danych osobowych jest niezbędne do realizacji zamówienia i wykonania umowy,
a brak zgody na podanie danych osobowych uniemożliwi udzielenie zamówienia
publicznego.
5. W związku z przetwarzaniem danych osobowych osobom, których one dotyczą,
przysługują następujące uprawnienia:
1) żądanie od administratora dostępu do danych osobowych,
2) żądanie od administratora sprostowania danych osobowych,
3) żądanie od administratora usunięcia danych osobowych,
4) żądanie od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
5) wniesienie sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych,
6) wniesienie skargi do organu nadzorczego - do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych.
6. Przekazane dane osobowe nie będą wykorzystywane, ujawniane ani udostępniane w
innym celu niż realizacja zamówienia i wykonanie umowy, chyba że konieczność ujawnienia
posiadanych danych wynika z obowiązujących przepisów prawa. Dane mogą zostać
przekazane innym organom publicznym, o ile:
1) są one upoważnione do tego obowiązującymi przepisami,
2) realizują obowiązek prawny ciążący na administratorze danych osobowych,
3) przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie
publicznym,
4) w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi danych
osobowych.
7. Dane nie będą przekazywane do państw trzecich. Dane zbierane przez Administratora
Danych nie będą poddawane profilowaniu.
8. Dane przetwarzane będą przez okres niezbędny do realizacji zamówienia i wykonania
umowy oraz obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa.
9. Polityka prywatności dostępna jest pod adresem: https://www.gov.pl/web/rdospoznan/polityka-prywatnosci.

Kontakt:
4. Osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:
1) Katarzyna Szynkiewicz, e-mail: katarzyna.szynkiewicz@poznan.rdos.gov.pl, tel.:
510413004,
2) Monika Bartkowska, e-mail: monika.bartkowska@poznan.rdos.gov.pl, tel.: 616396409.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.