mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostarczenie i montaż w pomieszczeniach biurowych wykładziny dywanowej wraz z cokołami przyściennymi |
Data zamieszczenia: | 2024-02-28 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Poznaniu ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 79 60-529 Poznań powiat: Poznań 61 639 64 00, tel.: 510413004, tel.: 616396409 sekretariat.poznan@poznan.rdos.gov.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Poznań |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 61 639 64 00, tel.: |
Termin składania ofert: | 2024-03-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
I. Przedmiot zamówienia i warunki realizacji zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie i montaż w pomieszczeniach biurowych Zamawiającego na powierzchni 356 m2 zlokalizowanych w budynku przy Ul. T. Kościuszki 57 w Poznaniu, wykładziny dywanowej wraz z cokołami przyściennymi o wysokości około 8-10 cm. 2. W zakres prac wchodzi demontaż istniejących wykładzin i cokołów, dokonanie profesjonalnego przygotowania podłoża pod położenie nowej wykładziny przez wyrównanie powierzchni/uzupełnienie ubytków i pęknięć masą szpachlową - tam gdzie jest to konieczne, przetarcie, zagruntowanie oraz zamontowanie nowej wykładziny i cokołów, utylizacja zdemontowanej wykładziny i listew cokołowych. 3. Specyfikacja techniczna wykładziny: 1) Opis wykładziny - pętelkowe płytki dywanowe o wymiarach min. 50 cm x 50 cm, 2) kolor i wzór - do uzgodnienia z Zamawiającym, preferowana kolorystyka w szarości bez wzorów szczególnych; wymagane przedstawienie 3 wariantów kolorystycznych w odcieniach szarości do wyboru Zamawiającego przed podpisaniem umowy, 3) Budowa włókna - 100 % poliamid, 4) Waga runa - min. 500 g/m2 5) Klasa użytkowa - wykładzina obiektowa, 6) Reakcja na ogień - Bfl-s1, 7) Wykładzina musi być odporna na przesuwanie krzeseł na rolkach, łatwa w utrzymaniu czystości. 4. Zamawiający zakłada, że Wykonawca dokona oględzin i pomiarów z natury oraz dopasuje wykładziny do istniejącego układu pomieszczenia na podstawie dokonanego przez siebie obmiaru. W razie niedokonania oględzin przed wymianą ryzyko z tym związane obciąża Wykonawcę. 2 5. Wszystkie materiały użyte do realizacji zamówienia powinny być dopuszczone do obrotu i stosowania oraz posiadać niezbędne certyfikaty i atesty. 6. Gwarancja na prace montażowe i użyte materiały: 60 miesięcy. 7. Wykaz pomieszczeń, w których należy wymienić wykładzinę oraz schemat stanowiący Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. Pokoje wymagające wymiany wykładziny zostały na załączonym schemacie zaznaczone kolorem różowym. LP. Kondygnacja Nr pom. Rodzaj pomieszczenia Powierzchnia (m2) 1. Parter 75 biuro 36,8 2. Parter 77 sala konferencyjna 35,44 3. Parter 94 biuro 17,65 4. Parter 95 biuro 17,51 5. Parter 96 biuro 14,93 6. Parter 97 biuro 14,85 7. Piętro 1 80 biuro 13,66 8. Piętro 1 81 biuro 13,52 9. Piętro 1 82 biuro 13,71 10. Piętro 2 75 biuro 67,84 (biuro jest obecnie podzielone na 4 mniejsze pomieszczenia) 11. Piętro 2 76 biuro 9,7 12. Piętro 2 77 biuro 14,98 13. Piętro 2 78 biuro 15,05 14. Piętro 2 79 biuro 19,57 15. Piętro 2 80 biuro 7,88 16. Piętro 2 81 biuro 12,95 17. Piętro 2 85 biuro 11,99 18. Piętro 2 86 biuro 9,38 3 19. Piętro 2 87 biuro 8 suma 355,41 Dokument nr: WOP.261.5.2024.KS Składanie ofert: V. Miejsce, termin oraz forma składania ofert: 1. Ofertę proszę złożyć do dnia 4 marca 2024 r. do godz. 16:00. 2. Oferty mogą być składane w następujących formach: 1) pisemnej - dostarczenie do siedziby Zamawiającego za pośrednictwem poczty, kuriera, osobiście, adres: Ul. J. H. Dąbrowskiego 79, 60-529 Poznań, 2) elektronicznej - dostarczenie na adres e-mail: sekretariat.poznan@poznan.rdos.gov.pl; lub ePuap: /RDOS_w_Poznaniu/SkrytkaESP. 3. Oferty złożone po terminie, oferty niepełne, bez wymaganych załączników, podlegają odrzuceniu. Miejsce i termin realizacji: II. Istotne postanowienia umowy: 1. Dostawę wykładziny i usługę jej montażu należy wykonać do 25 marca 2024 r. Wymagania: 2. Warunki określone zostały w projekcie umowy - Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego nr WOP.261.5.2024.KS - załączona wersja projektu umowy w chwili przesyłania nie jest wiążąca dla stron, mocy prawnej nabywa po podpisaniu przez Zamawiającego i wybranego Wykonawcę. III. Kryteria i sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która spełnia warunki zamówienia i uzyska najwyższą liczbę punktów: Kryteria oceny oferty (1% = 1 pkt) a) cena: 70% ; Cmin. P = ----------- x 70 Cof. gdzie: P - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie, Cmin. - cena najniższa oferty brutto spośród wszystkich ocenianych ofert, Cof. - cena ocenianej oferty brutto. b) Gramatura (waga) runa - 20% gramatura runa: od 500 g/m2 do 700 g/m2 - 10 pkt od 701 g/m2 do 1100 g/m2 - 20 pkt Zamawiający w ocenie kryterium wskazanego w lit. b najwyższą ilość punktów przyzna oferentowi, który zaproponuje wykładzinę dywanową o najwyższej gramaturze (wadze) runa przedkładając na potwierdzenie tego odpowiednie dokumenty techniczne, pozostałym zaś oferentom przyzna punkty odpowiednio kwalifikując zaproponowane klasy użytkowe wyższe niż wymagana. c) Czas realizacji - 10% Cmin. P = ----------- x 10 Cof. gdzie: P - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie, Cmin. - czas realizacji najkrótszy spośród wszystkich ocenianych ofert, Cof. - czas realizacji ocenianej oferty. 5. W ofercie proszę wskazać osobę upoważnioną do kontaktu oraz podpisania protokołu, podać jej imię i nazwisko oraz nr telefonu i e-mail. 6. Sposób przygotowania oferty: 1) oferta powinna być napisana w języku polskim, 2) ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 3 do zapytania ofertowego, 3) wartość wykonania zamówienia należy podać w kwocie brutto, podana cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. 7. Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją treści wzoru umowy, umowa stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. 8. Zapytanie ofertowe może być przez Zamawiającego zmienione. Informacja o tym fakcie zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego. 9. Informacja o wyborze Wykonawcy zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego i przekazana wszystkim Wykonawcom, którzy złożyli oferty. Uwagi: VI. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych przez Regionalną Dyrekcję Ochrony Środowiska w Poznaniu 1.Administratorem danych osobowych jest Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Poznaniu z siedzibą w Poznaniu przy ul. J.H. Dąbrowskiego 79, 60-529 Poznań, e-mail: sekretariat.poznan@poznan.rdos.gov.pl. 5 2. Kontakt z inspektorem ochrony danych Zamawiającego następuje za pomocą adresu e-mail: iod.poznan@poznan.rdos.gov.pl. 3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b oraz w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). 4. Podanie danych osobowych jest niezbędne do realizacji zamówienia i wykonania umowy, a brak zgody na podanie danych osobowych uniemożliwi udzielenie zamówienia publicznego. 5. W związku z przetwarzaniem danych osobowych osobom, których one dotyczą, przysługują następujące uprawnienia: 1) żądanie od administratora dostępu do danych osobowych, 2) żądanie od administratora sprostowania danych osobowych, 3) żądanie od administratora usunięcia danych osobowych, 4) żądanie od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, 5) wniesienie sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, 6) wniesienie skargi do organu nadzorczego - do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 6. Przekazane dane osobowe nie będą wykorzystywane, ujawniane ani udostępniane w innym celu niż realizacja zamówienia i wykonanie umowy, chyba że konieczność ujawnienia posiadanych danych wynika z obowiązujących przepisów prawa. Dane mogą zostać przekazane innym organom publicznym, o ile: 1) są one upoważnione do tego obowiązującymi przepisami, 2) realizują obowiązek prawny ciążący na administratorze danych osobowych, 3) przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym, 4) w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi danych osobowych. 7. Dane nie będą przekazywane do państw trzecich. Dane zbierane przez Administratora Danych nie będą poddawane profilowaniu. 8. Dane przetwarzane będą przez okres niezbędny do realizacji zamówienia i wykonania umowy oraz obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa. 9. Polityka prywatności dostępna jest pod adresem: https://www.gov.pl/web/rdospoznan/polityka-prywatnosci. Kontakt: 4. Osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są: 1) Katarzyna Szynkiewicz, e-mail: katarzyna.szynkiewicz@poznan.rdos.gov.pl, tel.: 510413004, 2) Monika Bartkowska, e-mail: monika.bartkowska@poznan.rdos.gov.pl, tel.: 616396409. |
© eurobudowa.pl 2004-2024