Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Utrzymanie kanalizacji deszczowej |
Data zamieszczenia: | 2024-02-28 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Dróg Miejskich w Legnicy ul. Wojska Polskiego 10 59-220 Legnica powiat: Legnica zdm@zdm.legnica.eu https://platformazakupowa.pl/transakcja/894366 |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Legnica |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-03-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Utrzymanie kanalizacji deszczowej" Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na nadzorze eksploatacyjnym oraz utrzymaniu sieci i urządzeń miejskiej kanalizacji deszczowej, zapewniających stały i nieprzerwany odbiór odprowadzanych z powierzchni wód opadowych a w szczególności udrażnianie sieci na terenie miasta Legnica. Zakres usług dotyczy terenów będących w Zarządzie Dróg Miejskich w Legnicy CPV: 90470000-2, 90642000-9 Dokument nr: 2024/BZP 00222607, DP/07/2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-03-08 10:05 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania platformazakupowa.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: platformazakupowa.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., 4) włączona obsługa JavaScript, 5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, 6) www.platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej- kodowanie UTF8, 7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/894366 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-03-08 10:00 Miejsce składania ofert: platformazakupowa.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: DP/07/2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na nadzorze eksploatacyjnym oraz utrzymaniu sieci i urządzeń miejskiej kanalizacji deszczowej, zapewniających stały i nieprzerwany odbiór odprowadzanych z powierzchni wód opadowych a w szczególności udrażnianie sieci na terenie miasta Legnica. Zakres usług dotyczy terenów będących w Zarządzie Dróg Miejskich w Legnicy 4.2.6.) Główny kod CPV: 90470000-2 - Usługi czyszczenia kanałów ściekowych 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 90642000-9 - Usługi opróżniania kanałów ściekowych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający stawia konkretny warunek w tym zakresie: Wykonawca ma obowiązek posiadać: - aktualną decyzję właściwego organu ochrony środowiska zezwalającą Wykonawcy na zbieranie odpadów o kodzie: 13 05 03, 19 08 02, 20 03 03, 20 03 04, 20 03 06, - aktualną decyzję lub zaświadczenie właściwego organu ochrony środowiska zezwalającą Wykonawcy na transport odpadów. - wpisu w rejestrze Bazy Danych o Odpadach (BDO), w odpowiednim zakresie, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. 2020 poz. 797 ze zm.). sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie. 8.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej: Powyższy warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że: a) doświadczenie zawodowe - Wykonawca posiada odpowiednie doświadczenie zawodowe w zakresie należytego wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie i prawidłowo ukończył, co najmniej: - czyszczenia wpustów deszczowych, studni w ilości 200 szt. - czyszczenia sieci kanalizacji deszczowej w ilości łącznie 300 mb b) personel: dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - 1 osobą do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia z doświadczeniem w prowadzeniu tych prac, - 2 osobami posiadającymi uprawnienia do obsługi urządzeń stanowiących niezbędne techniczne wyposażenie Wykonawcy, - pracownikami fizycznymi do prac eksploatacyjnych na sieci deszczowej. c) sprzęt: Wykonawca musi posiadać lub mieć dostęp do: - zbiorników na wodę o poj. min 10 m3 , - wciągarek ręcznych lub mechanicznych, - 2 samochody specjalistyczne asenizacyjne z pełnym oprzyrządowaniem techniczno-eksploatacyjnym, próżniowo-ssącym do hydrodynamicznego czyszczenia kanałów z systemem odzysku wody o parametrach: ciśnienie urządzenia płuczącego 17 MPa, wydajność wody min. 300 l/min, studzienek - co najmniej 2 szt., - 1 pompę o wydajności 16m3/h, min.1 szt., - sprzęt do zadymiania, frezowania kanałów, - kamerę DN150-600 z pomiarem spadków (pojazd specjalny z wyposażeniem) - przyrządów ręcznych, jak szczotki, grace, łopaty, szufle, sztyce itp., oraz przyrządów takich jak: - wiadra kanałowe, spirale kanałowe, szufle do wyciągania osadu z osadników itp. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zgodnie z załącznikiem 11 do SWZ - projekt umowy paragraf 9 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024