Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1212z dziś
7078z ostatnich 7 dni
24260z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie remontu lokalu komunalnego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie remontu lokalu komunalnego

Data zamieszczenia: 2024-02-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Burmistrz Miasta Lubawa
ul. Rzepnikowskiego 9a
14-260 Lubawa
powiat: iławski
Tel. 89 645-53-00, Fax. 89 645-53-00 wewn. 0
urzad-miasta@lubawa.pl
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Lubawa
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. 89 645-53-00, F
Termin składania ofert: 2024-03-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Burmistrz Miasta Lubawa zaprasza do składania ofert na wykonanie zadania pn. ,,Wykonanie remontu lokalu komunalnego nr 4 w budynku przy Ul. Poznańskiej 3 w Lubawie oraz remontu lokalu komunalnego nr 3 w budynku przy Ul. 19 Stycznia 19A w Lubawie stanowiących własność Gminy Miejskiej Lubawa". Postępowanie realizowane jest bez zastosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. 2023.1605 z późn. zm.).
I. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu lokalu komunalnego nr 4 w budynku przy Ul. Poznańskiej 3 w Lubawie oraz remontu lokalu komunalnego nr 3 w budynku przy Ul. 19 Stycznia 19A w Lubawie stanowiących własność Gminy Miejskiej Lubawa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót stanowiący załącznik nr 2 do zapytania ofertowego
II. Wykonawca zobowiązuje sie:
a) wykonać przedmiot umowy z wymogami Zamawiającego, wymogami i przepisami wykonawczymi oraz obowiązującymi normami i zasadami wiedzy technicznej,
b) zapewnić w trakcie realizacji zamówienia obowiązywanie przepisów oraz warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,
c) zrealizować roboty z materiałów i urządzeń własnych - zakupionych przez siebie u producenta, w hurtowniach dopuszczonych do obrotu,
d) wykonać prace będące przedmiotem umowy przy użyciu materiałów zgodnych z Polskimi Normami i Normami Branżowymi obowiązującymi w budownictwie oraz ustawą z 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U.2021.1213). Zastosowane materiały powinny posiadać wymagane atesty, aprobaty, certyfikaty.
3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu rękojmi na wykonane prace na okres 36 miesięcy od dnia protokolarnego odbioru końcowego.

Dokument nr: IGK.7021.4.2.2024

Otwarcie ofert: Otwarcie odbędzie się dnia 13.03.2024 r. o godz. 10:15 w siedzibie Urzędu Miasta Lubawa przy Ul. Rzepnikowskiego 9a, pokój nr 9.

Specyfikacja:
5. Oględzin lokalu komunalnego można dokonać po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z przedstawicielem Zamawiającego - Panią Anetą Grzybińską nr tel. 89 645-53-00 wew. 36 lub 573-003-726.

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Miasta Lubawa przy Ul. Rzepnikowskiego 9a, pokój nr 1 (Sekretariat) w terminie do dnia 13.03.2024 r. do godz. 10:00.

Miejsce i termin realizacji:
IV. Termin wykonania zamówienia:
Termin rozpoczęcia realizacji zadania - od dnia podpisania umowy.
Termin zakończenie realizacji zadania - 60 dni od dnia podpisania umowy.

Wymagania:
4. Wykonawca jest odpowiedzialny za wady powstałe w okresie rękojmi na zasadach określonych przepisami Kodeksu Cywilnego.
III. Informacje dla Wykonawcy:
W przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższa środki zabezpieczone przez Zamawiającego na realizację zadania, Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania.
Przed zawarciem umowy wybrany wykonawca zobowiązany jest dostarczyć własny kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową zawierający stronę tytułową, przedmiar robót, kalkulację szczegółową zastosowanych cen jednostkowych, tabelę elementów scalonych, obejmujący realizację zamówienia zgodnie z zapytaniem ofertowym.
V. Wykaz dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy razem z oferta:
Wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 1).
o Oferty złożone po ww. terminie zostaną zwrócone bez otwierania.
o Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
o Ofertę należy złożyć opakowaną w kopertę. Zaleca się, aby oferta była spięta. Na kopercie należy umieścić napis:
Oferta na
,, Wykonanie remontu lokalu komunalnego nr 4 w budynku przy ul. Poznańskiej 3 w Lubawie oraz remontu lokalu komunalnego nr 3 w budynku przy ul. 19 Stycznia 19A w Lubawie stanowiących własność Gminy Miejskiej Lubawa.
Nie otwierać przed dniem 13.03.2024 r., godz. 10:15 Postępowanie znak: 1GK. 7021.4.2.2024
VII. Cena
Cenę oferty należy podać w formie ryczałtowej wyrażoną w złotych polskich (PLN). Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą prowadzone będą w polskich złotych. Cena oferty jest ceną ryczałtową, zawierającą obowiązujący podatek VAT i niezmienną do zakończenia realizacji robót. Cenę oferty (wartość brutto oferty) należy wyliczyć zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (tj. Dz. U.2023.1570 z późn. zm.). Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania pełnego zakresu przedmiotu zamówienia, wynikające wprost z zapytania ofertowego, jak również w dokumentacji tej nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia zapewniającego przekazanie obiektu do użytkowania (koszty te należy uwzględnić kosztach cen jednostkowych robót budowlanych).
VIII. Opis sposobu przygotowania oferty:
1. Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wy korzy staniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1.
2. Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie formularzy, powinny być sporządzone pisemnie, w języku polskim, zgodnie z tymi wzorami, co do treści oraz opisu kolumn i wierszy.
3. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
4. Ofertę należy sporządzić w sposób trwały i czytelny (np. na komputerze, długopisem lub nieścieralnym atramentem).
5. Zaleca się, aby oferta była trwale zszyta, a jej zapisane strony były ponumerowane.
IX. Płatności
Wykonawca za wykonane zamówienie wystawi Zamawiającemu fakturę. Faktura za wykonaną robotę budowlaną będzie wystawiona i dostarczana po protokolarnym odbiorze końcowym. Termin płatności faktury - 30 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury.
X. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Przy wyborze ofert Zamawiający kierować się będzie jedynym kryterium ,,cena".
Liczba punktów w kryterium ,,cena" obliczane będzie zgodnie z poniższym wzorem:
liczba punktów=brutto afer ^najtańszej x 100 cena brutto oferty badanej
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta oferta ważna, która uzyska najwięcej punktów.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.