Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1212z dziś
7078z ostatnich 7 dni
24260z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zagospodarowanie miejsca rekreacji wraz ze stawkiem

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zagospodarowanie miejsca rekreacji wraz ze stawkiem

Data zamieszczenia: 2024-02-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Kołaczkowo
Plac Władysława Reymonta 3
62-306 Kołaczkowo
powiat: wrzesiński
fundusze@kolaczkowo.pl
https://platformazakupowa.pl/pn/kolaczkowo
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Kołaczkowo
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-03-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zagospodarowanie miejsca rekreacji wraz ze stawkiem przy Urzędzie Gminy w Kołaczkowie - II postępowanie
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zagospodarowanie miejsca rekreacji wraz ze stawkiem przy Urzędzie Gminy w Kołaczkowie, pl. Wł. Reymonta 3, 62-306 Kołaczkowo, działka nr 153/21
Zakres prac obejmuje:
- montaż słupków i ogrodzenia,
- system podlewania zieleni,
- roboty budowlane polegające na ułożeniu chodników z kostki,
- roboty budowlane polegające na ułożeniu chodników,
- roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych,
- budowa oświetlenia - szafka oświetleniowa,
- budowa oświetlenia - linia kablowa,
- zakup i nasadzenie zieleni,
- elementy małej architektury - zakup i posadowienie ławek betonowych w kształcie rozgwiazdy,
- elementy małej architektury - zakup i posadowienie ławek betonowych prostych,
- elementy małej architektury - zakup i montaż tablic informacyjnych obustronny totem z podświetleniem Led,
- elementy małej architektury - zakup i montaż tablice informacyjnych - reklama obustronna informacyjna,
- elementy małej architektury - zakup i montaż tablic informacyjnych - pylon/witacz,
- zakup i posadowienie betonowych koszy na śmieci,
Uwaga! W dołączonej do przetargu LOKALIZACJI Z Zestawieniem - został wrysowany skalniak, który nie jest przedmiotem zamówienia.

CPV: 45233222-1, 45112710-5,31500000-1

Dokument nr: 2024/BZP 00222900, FEZP.271.7.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-03-07 12:45

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/kolaczkowo
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/kolaczkowo
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym oferty, wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus (zwanej dalej jako ,,Platforma") pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kolaczkowo . - Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
d) włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. -Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Kołaczkowo z siedzibą w Urzędzie Gminy w Kołaczkowie,2) z inspektorem ochrony danych w Urzędzie Gminy w Kołaczkowie można skontaktować się za
pośrednictwem e-mail: iod@comp-net.pl pl, tel. 6143803303) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji ustawowych zadań urzędu na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c i art. 9ust.1 i ust. 2 lit. g ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia
2016 r.,oraz powszechnie obowiązujących przepisów prawa4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, 5)Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt organów gminy i związków międzygminnych oraz urzędów obsługujących te organy i związki,6) posiada Pani/Pan prawo żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, 7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,8) podanie danych osobowych w zakresie wymaganym ustawodawstwem jest obligatoryjne, a w
pozostałych przypadkach ma charakter dobrowolny.9) Pani/Pana dane mogą być przekazane odbiorcy w państwie trzecim lub organizacji międzynarodowej, gdy wymagają tego przepisy prawa.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/kolaczkowo
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-03-07 12:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/kolaczkowo

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-05-30

Wymagania:
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 3.500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset zł 00/100).
Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy:
1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 36 9681 0002 1100 0143 0011 0353 PBS Września z dopiskiem ,,Zagospodarowanie miejsca rekreacji wraz ze stawkiem przy Urzędzie Gminy w Kołaczkowie"
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2022 r. poz. 2080)
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: FEZP.271.7.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zagospodarowanie miejsca rekreacji wraz ze stawkiem przy Urzędzie Gminy w Kołaczkowie, pl. Wł. Reymonta 3, 62-306 Kołaczkowo, działka nr 153/21
Zakres prac obejmuje:
- montaż słupków i ogrodzenia,
- system podlewania zieleni,
- roboty budowlane polegające na ułożeniu chodników z kostki,
- roboty budowlane polegające na ułożeniu chodników,
- roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych,
- budowa oświetlenia - szafka oświetleniowa,
- budowa oświetlenia - linia kablowa,
- zakup i nasadzenie zieleni,
- elementy małej architektury - zakup i posadowienie ławek betonowych w kształcie rozgwiazdy,
- elementy małej architektury - zakup i posadowienie ławek betonowych prostych,
- elementy małej architektury - zakup i montaż tablic informacyjnych obustronny totem z podświetleniem Led,
- elementy małej architektury - zakup i montaż tablice informacyjnych - reklama obustronna informacyjna,
- elementy małej architektury - zakup i montaż tablic informacyjnych - pylon/witacz,
- zakup i posadowienie betonowych koszy na śmieci,
Uwaga! W dołączonej do przetargu LOKALIZACJI Z Zestawieniem - został wrysowany skalniak, który nie jest przedmiotem zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-05-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 3.500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset zł 00/100).
Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy:
1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 36 9681 0002 1100 0143 0011 0353 PBS Września z dopiskiem ,,Zagospodarowanie miejsca rekreacji wraz ze stawkiem przy Urzędzie Gminy w Kołaczkowie"
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2022 r. poz. 2080).
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki wypowiedzenia został określony w projektowanych postanowieniach umowy .
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w przypadkach:
1) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia
2) konieczności zmiany terminu realizacji poszczególnych etapów robót jak i całości zadania
3) ujawnienia w trakcie realizacji zamówienia wad, błędów, braków projektowych niemożliwych do stwierdzenia na etapie składania ofert, skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień dokumentacji;
4) zastosowania innych technologii wykonania robót - o ile są korzystne dla Zamawiającego i o ile nie powodują zwiększenia kosztów realizacji inwestycji
5) zmiany sposobu wykonania przedmiotu umowy;
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.