Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5876z ostatnich 7 dni
23059z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej

Data zamieszczenia: 2024-02-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Dobiegniew
Obrońców Pokoju 24
66-520 Dobiegniew
powiat: strzelecko-drezdenecki
95 7611001, faks 95 7644041
urzad@dobiegniew.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/894372
Województwo: lubuskie
Miasto: Dobiegniew
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 95 7611001, faks 95
Termin składania ofert: 2024-03-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w Gminie Dobiegniew.
II postępowanie
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie przyłączy wodno- kanalizacyjnych w gminie Dobiegniew oraz przebudowa
stacji uzdatniania wody w m. Podlesiec w zakresie umożliwiającym użytkowanie sieci oraz budynku zgodnie z jego
przeznaczeniem wraz z zagospodarowaniem terenu działki zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym załączoną
do niniejszej SWZ dokumentacją. Zamówienie obejmuje 3 zadania cząstkowe:
Zadanie nr 1 - Przyłącze wody do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w m. Dobiegniew, Ul. Mierzęcińska,
dz. Nr 392, 421, 425/3 425/4 obręb 13 Dobiegniew. Zadanie obejmuje wykonanie ok 571,5 m przyłącza. Nieruchomość, do
której projektuje się przyłącze znajduje się na terenie działki 425/4, projektowane przyłącze będzie zasilane
z istniejącej sieci wodociągowej 0 zlokalizowanej na działce nr 392.
Zaprojektowano przyłącze w technologii polietylenowej. Włączenie do istniejącego wodociągu DN 100 należy wykonać za
pomocą trójnika kołnierzowego DN100/80/100 połączonego z wielozakresowym łącznikiem z funkcją zabezpieczenia przed
przesunięciem do różnego rodzaju rur połączonego z zasuwą kołnierzową DN 80. Armatura powinna być wykonana z żeliwa
sferoidalnego z o ringowym uszczelnieniem trzepienia i miękkim uszczelnieniem klina. Przyłącze wykonać z rur PE o
średnicy DN 90. W punkcie oznaczonym na planie zagospodarowania terenu symbolem W18 projektowane przyłącze
należy zakończyć nadziemnym hydrantem p.poż. DN80. Należy wykonać studnię wodomierzową na terenie działki z
dostępem od strony drogi z zestawem wodomierzowym z wodomierzem JS 1,5 (qs = 1,5- 2,5 m3/h) Dn20 montowanym na
konsoli i zaworami antyskażeniowymi typu EA. Wodomierz powinien posiadać meteorologiczną klasę dokładności min. B.
Szczegółowy opis zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 12a. Zadanie nr 2 - Budowa
przyłączy wodno- kanalizacyjnych do nowej sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej w m. Grąsy, Grąsy Kolonia i
Starczewo, obręb Grąsy, gm. Dobiegniew.
Przedmiotem inwestycji jest budowa przyłącza sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej do podłączenia budynków w ww. miejscowościach. Celem inwestycji jest wykonanie przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych do budynków mieszkalnych. Zakres opracowania obejmuje przyłącza zewnętrzne: wodociągowe doprowadzające wodę do budynków i kanalizacyjne odprowadzające ścieki bytowo-gospodarcze z budynków.
Projektowane odcinki przyłącza wodociągowego oraz kanalizacyjnego zlokalizowany będzie w obrębie działki poszczególnych właścicieli.
Ścieki odprowadzone będą do istniejącej sieci kanalizacyjnej PCV 200 a przyłącze wodociągowe podłączone do istniejącej sieci wodociągowej Dz 90 PE.Zakres opracowania obejmuje m.in:
- przyłącza kanalizacyjne Dz 160 PCV SN8 sztuk 42 o łącznej długości 915,77 m,- przyłącza kanalizacyjne Dz 160 PP SN12
sztuk 1 o łącznej długości 50,46 m,- studnie kanalizacyjne Dz 315 PP sztuk 66,- przyłącze wodociągowe Dz 32 PE RC sztuk
3 o łącznej długości 108,93 m,
- studnie wodociągowe Dz 400 PP sztuk 3.Obszar wraz z lokalizacją inwestycji został przedstawiony w części graficznej
opracowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 12b.Zadanie nr 3-
Przedmiotem zadania jest przebudowa stacji wodociągowej w m. Podlesiec, gm. Dobiegniew w systemie zaprojektuj - wybuduj (działki nr 8/29,20/1). Założenia do wykonania przebudowy stacji uzdatniania wody zawarto w PFU i dotyczą:1. Ujęcie wody podziemnej1.1.
Przebudowa szybu obudowy studni ST 1 i ST 2. Przewiduje się montaż obudów studni naziemnych. Zaprojektowano obudowy naziemne z laminatu poliestrowo-szklanego. W ramach przebudowy studni rozebrany zostanie nasyp ziemny oraz istniejące betonowe obudowy studni. W ich miejsce wybudowane zostaną naziemne kompletne obudowy wykonane z
podstawy o konstrukcji stalowej w osłonie z laminatu poliestrowo-szklanego oraz pokrywy obudowy składającej się z dwóch elementów (wewnętrznego i zewnętrznego) wykonanych z laminatu poliestrowo-szklanego. Przestrzeń pomiędzy elementami wypełniona jest warstw ocieplających z pianki poliuretanowej grubości 50 mm. Szczegóły i opis wg PFU i wg
części graficznej opracowania.1.2. Urządzenia pompowe studni ST1 i ST2? wymagane ciśnienie wody na wyjściu rurociągu do sieci wodociągowej P = 0.40 MPa ( 40,00 m) ? geometryczna różnica wysokości pomiędzy studnią ST 1 i ST 2 stacją wodociągową 0,40 m? głębokość ustabilizowanego zw. wody 4,30 m ? depresja zw. wody 4,65 m? strata ciśnienia w obudowie studni 0.50 m? strata ciśnienia w rurociągu 3,70 m? strata ciśnienia w stacji wodociągowej 6,00 m? Razem 58,75 m słupa wody1.3. Przyłącza studni ST 1 i ST 2 do stacji uzdatniania wody. W ramach planowanych prac przewiduje się przebudowę rurociągów przyłączeniowych ujęcia wody podziemnej ST 1 i ST 2- wymiana rurociągów tłocznych ujęcia wody do budynku SUW na rurociągi z rur PE AE
90 mm długość L = 228,0 m dla studni ST2 i L = 8,0 m dla studni ST 1.
- wymiana kabli energetycznych zasilających pompy głębinowe
- ułożenie kabli sygnalizacji otwarcia włazu obudowy studni
- ułożenie bednarki2. Stacja uzdatniania wody - przebudowa urządzeń technologicznych. Przewiduje się całkowity demontaż istniejących urządzeń stacji uzdatniania wody ze względu na ich całkowitą dekapitalizację.W ramach prowadzonych robót przewiduje się: - montaż dwóch filtrów ciśnieniowych, - montaż armatury rozdzielczej i zaporowej,- montaż urządzeń do napowietrzania wody, - montaż urządzeń do płukania filtrów, - sterowanie pracą pomp,- montaż instalacji elektrycznej, alarmowej, instalacji umożliwiającej zdalne sterowanie urządzeniami,- montaż dozownika podchlyronu sodu,- montaż urządzeń do wentylacji mechanicznej pomieszczeń, - pozostałe prace opisane w PFU. 3. Sterowanie i automatyka, w tym: 3.1. Zasilanie elektryczne budynku stacji uzdatniania wody 3.2. Instalacje wewnętrzne - stacja uzdatniania wody.3.3. Montaż rozdzielnicy RG.3.4. Linia sygnałowa do czujników poziomu w studniach głębinowych3.5. Linie kablowe 0,4 kV zewnętrzne3.6. Agregat prądotwórczy -W celu zabezpieczeniaciągłości dostawy wody , również w okresach przerw w zasilaniu w energię elektryczną rozdzielnia energetyczna będzie dostosowana do zasilania w energię z agregatu prądotwórczego.
3.7. UWAGI zawarte w PFU: Rozdzielnie główną RG należy wykonać jako rozdzielnie szafową o stopniu ochrony min. IP44,
która będzie zawierać niezbędną aparaturę zabezpieczającą, łączeniową, sterowniczą oraz sygnalizacyjną. Całość robót
wykonać zgodnie z PFU, aktualnymi PN oraz Warunkami Technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych i montażowych. 4. Stacja uzdatniania wody - budynek Remont budynku stacji uzdatniania wody .Opis podstawowych prac remontowych jakie inwestor zamierza wykonać: dach, elewacja, roboty wewnątrz obiektu oraz na zewnątrz.
Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad zadaniami objętymi zakresem części 1 zamówienia, przez wyznaczonego przez Wykonawcę inspektorów nadzoru inwestorskiego w specjalności adekwatnych do specjalności dotyczących robót budowalnych.
Do Wykonawcy należy zapewnienie i powołanie (zespołu) inspektorów nadzoru inwestorskiego we wszystkich wymaganych
prawem specjalnościach budowlanych, posiadających wymagane prawem uprawnienia do samodzielnego wykonywania funkcji technicznych w budownictwie, w tym m.in.:
min. 1 inspektora nadzoru posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, który będzie pełnił funkcję koordynatora zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego .
min. 1 inspektora nadzoru posiadającego uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
min. 1 inspektora nadzoru posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w
zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.3. Nie ustala się liczby pobytów Wykonawcy na budowie, ponieważ przyjęte obowiązki Wykonawcy muszą zapewnić prawidłowy nadzór nad przebiegiem robót,w tym bieżące potrzeby wynikające z warunków realizacji robót.
Ponadto ustala się, że na wezwanie Zamawiającego w sprawach nie cierpiących zwłoki Wykonawca (Koordynator zespołu)
zobowiązany jest do stawienia się na terenie budowy w najbliższym dniu roboczym i podjęcia czynności objętych umową.
Szczegółowy OPZ zawarty został w załączniku nr 13 do SWZ (nadzór inwestorski).

CPV: 45000000-7, 45231300-8,45231000-5, 45252120-5,45232000-2,45100000-8,71320000-7, 71247000-1, 71520000-9

Dokument nr: 2024/BZP 00222653, RKG.271.3.2024.ES

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-03-14 09:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/dobiegniew
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za
pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/dobiegniewZa datę przekazania (wpływu)
oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl
poprzez kliknięcie przycisku ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego" po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana
do zamawiającego. 9. Oferta powinna być:
- złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/dobiegniew
- sporządzona na podstawie załączników niniejszej SWZ w języku polskim,
- podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby
upoważnioną/upoważnione.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 7. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:h) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
i) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem https://platformazakupowa.pl/strona/45- instrukcje. 5.Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
6. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie
sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków
komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące
specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za
pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.:a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512
kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowane-go z zegarem Głównego Urzędu Miar.
7. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:h) akceptuje warunki korzystania z
platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
i) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem. 8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności
za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy
zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce ,,Wyślij wiadomość
do zamawiającego").
Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym
postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.9. Zamawiający
informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o
wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.
pl znajdują się w zakładce ,,Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza dołączenie katalogu elektronicznego do oferty
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Dobiegniewie
reprezentowany przez Burmistrza, (adres: 66-520 Dobiegniew Ul. Obrońców Pokoju 24, tel. 95 76 11 001, e-mail:
urzad@dobiegniew.pl).
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się
z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: bogdan.spetany@cbi24.pl.
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r.- Prawo
zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), zwanej dalej PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania
umowy.
5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia
w związku z przepisami PZP.
6. Odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o
art. 18 oraz art. 74 ust. 4 PZP.
7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach PZP, związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP.
8. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
- dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,
- w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do
organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;
- na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych.
10. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie
dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu
sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
11. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym
mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP.
12. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do
czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
13. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Administratora w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których
mowa w art. 15 i art. 16 Rozporządzenia, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Administratora.
14. Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust.
1 Rozporządzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu,
Administrator nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o
których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia.
15. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16
Rozporządzenia, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
16. Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się
opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozporządzenia.
1. Zgodnie z wytycznymi Urzędu Zamówień Publicznych, Wykonawca powinien złożyć stosowne oświadczenie. Treść oświadczenia
została zawarta w Formularzu oferty, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/894372
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-03-14 09:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/dobiegniew

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.