Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1033z dziś
6900z ostatnich 7 dni
24082z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont wskazanych pomieszczeń

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont wskazanych pomieszczeń

Data zamieszczenia: 2024-02-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: "DOLNOŚLĄSKIE CENTRUM ZDROWIA PSYCHICZNEGO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
wyb. Józefa Conrada-Korzeniowskiego 18
50-226 Wrocław
powiat: Wrocław
przetargi@dczp.wroclaw.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/894496
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-03-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Remont wskazanych pomieszczeń w ,,Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont pomieszczeń w budynku ,,U" - 2 kondygnacja
o Gruntowanie ścian oraz sufitów
o Malowanie ścian i sufitów gabinetów, sal pacjentów, korytarza.
o Malowanie sal pacjentów oraz korytarzy (Lamperia) farbą lateksową lub emalią akrylową do wysokości 2 metrów
o Odgrzybianie ścian w łazienkach
o Pomalowanie łazienek farbą lateksową lub emalią akrylową
o Uzupełnianie ubytków na ścianach oraz sufitach wraz z zatopieniem siatki - zgodnie z potrzebami.
o Odizolowanie pomieszczeń taśmą wraz z folia przeciwko pyłowi.
o Zabezpieczenie okien, drzwi folią malarską.
o Wyniesienie i ponowne wniesienie istniejących mebli.
o Wymiana lamp na lampy LED
o Wymiana drzwi ( 6 szt.) w łazienkach
o Wymiana listew przypodłogowych
o Malowanie kaloryferów.
o Sprzątanie po robotach budowlanych
o Utylizacja odpadów budowlane.

CPV: 45215140-0

Dokument nr: 2024/BZP 00222998, 47/MAL/DCZP/2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-03-13 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/dczp_wroclaw
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/dczp_wroclaw
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 12.6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy zakupowej, zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl w zakładce ,,Regulamin" (znajdującej się na dole strony).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/894496
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-03-13 10:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/dczp_wroclaw

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-04-20

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 47/MAL/DCZP/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont pomieszczeń w budynku ,,U" - 2 kondygnacja
o Gruntowanie ścian oraz sufitów
o Malowanie ścian i sufitów gabinetów, sal pacjentów, korytarza.
o Malowanie sal pacjentów oraz korytarzy (Lamperia) farbą lateksową lub emalią akrylową do wysokości 2 metrów
o Odgrzybianie ścian w łazienkach
o Pomalowanie łazienek farbą lateksową lub emalią akrylową
o Uzupełnianie ubytków na ścianach oraz sufitach wraz z zatopieniem siatki - zgodnie z potrzebami.
o Odizolowanie pomieszczeń taśmą wraz z folia przeciwko pyłowi.
o Zabezpieczenie okien, drzwi folią malarską.
o Wyniesienie i ponowne wniesienie istniejących mebli.
o Wymiana lamp na lampy LED
o Wymiana drzwi ( 6 szt.) w łazienkach
o Wymiana listew przypodłogowych
o Malowanie kaloryferów.
o Sprzątanie po robotach budowlanych
o Utylizacja odpadów budowlane.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-04-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie OC w zakresie świadczeń objętych niniejszą umową na kwotę gwarantowaną w wysokości nie niższej niż wartość oferty netto lub pisemne oświadczenie, że zawrze takie ubezpieczenie w przypadku wygrania przetargu.
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca przedstawi udokumentowane doświadczenie - referencje w przynajmniej dwóch (2) robotach budowlanych na/w obiektach szpitalnych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.3. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 2 do SWZ
8.4. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy Pzp - Załącznik nr 2 do SWZ
8.5. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. - Załącznik nr 8
8.6. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie:
1) potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat - także dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
2) potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Załącznik nr 7 do SWZ - oświadczenie o odbyciu wizji lokalnej
Załącznik nr 8 do SWZ - art. 7 ust. 1
Załącznik nr 9 - wykaz wykonanych prac
Potwierdzenie zawarcia ubezpieczenia OC
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Zamawiający w terminie 5 dni od podpisania Umowy uiści na rzecz Wykonawcy zaliczkę w
wysokości 20% Wynagrodzenia, podlegającą zaliczeniu na poczet Wynagrodzenia, zwaną dalej
,,Zaliczką".
Zaliczka płatna będzie przelewem z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy wskazane na
fakturze.
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
w zakresie Pzp
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.