pomorskie (Słupsk)
śląskie (Żarnowiec)
łódzkie (Pabianice)
dolnośląskie (Jelenia Góra)
wielkopolskie (Oborniki)
dolnośląskie (Wrocław)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont wskazanych pomieszczeń |
Data zamieszczenia: | 2024-02-28 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
"DOLNOŚLĄSKIE CENTRUM ZDROWIA PSYCHICZNEGO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ wyb. Józefa Conrada-Korzeniowskiego 18 50-226 Wrocław powiat: Wrocław przetargi@dczp.wroclaw.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/894496 |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Wrocław |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-03-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Remont wskazanych pomieszczeń w ,,Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o. Krótki opis przedmiotu zamówienia Remont pomieszczeń w budynku ,,U" - 2 kondygnacja o Gruntowanie ścian oraz sufitów o Malowanie ścian i sufitów gabinetów, sal pacjentów, korytarza. o Malowanie sal pacjentów oraz korytarzy (Lamperia) farbą lateksową lub emalią akrylową do wysokości 2 metrów o Odgrzybianie ścian w łazienkach o Pomalowanie łazienek farbą lateksową lub emalią akrylową o Uzupełnianie ubytków na ścianach oraz sufitach wraz z zatopieniem siatki - zgodnie z potrzebami. o Odizolowanie pomieszczeń taśmą wraz z folia przeciwko pyłowi. o Zabezpieczenie okien, drzwi folią malarską. o Wyniesienie i ponowne wniesienie istniejących mebli. o Wymiana lamp na lampy LED o Wymiana drzwi ( 6 szt.) w łazienkach o Wymiana listew przypodłogowych o Malowanie kaloryferów. o Sprzątanie po robotach budowlanych o Utylizacja odpadów budowlane. CPV: 45215140-0 Dokument nr: 2024/BZP 00222998, 47/MAL/DCZP/2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-03-13 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/dczp_wroclaw 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/dczp_wroclaw 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 12.6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy zakupowej, zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl w zakładce ,,Regulamin" (znajdującej się na dole strony). 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/894496 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-03-13 10:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/dczp_wroclaw Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-04-20 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: 47/MAL/DCZP/2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Remont pomieszczeń w budynku ,,U" - 2 kondygnacja o Gruntowanie ścian oraz sufitów o Malowanie ścian i sufitów gabinetów, sal pacjentów, korytarza. o Malowanie sal pacjentów oraz korytarzy (Lamperia) farbą lateksową lub emalią akrylową do wysokości 2 metrów o Odgrzybianie ścian w łazienkach o Pomalowanie łazienek farbą lateksową lub emalią akrylową o Uzupełnianie ubytków na ścianach oraz sufitach wraz z zatopieniem siatki - zgodnie z potrzebami. o Odizolowanie pomieszczeń taśmą wraz z folia przeciwko pyłowi. o Zabezpieczenie okien, drzwi folią malarską. o Wyniesienie i ponowne wniesienie istniejących mebli. o Wymiana lamp na lampy LED o Wymiana drzwi ( 6 szt.) w łazienkach o Wymiana listew przypodłogowych o Malowanie kaloryferów. o Sprzątanie po robotach budowlanych o Utylizacja odpadów budowlane. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-04-20 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 1 Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej; Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie OC w zakresie świadczeń objętych niniejszą umową na kwotę gwarantowaną w wysokości nie niższej niż wartość oferty netto lub pisemne oświadczenie, że zawrze takie ubezpieczenie w przypadku wygrania przetargu. d) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca przedstawi udokumentowane doświadczenie - referencje w przynajmniej dwóch (2) robotach budowlanych na/w obiektach szpitalnych. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.3. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 2 do SWZ 8.4. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy Pzp - Załącznik nr 2 do SWZ 8.5. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. - Załącznik nr 8 8.6. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie: 1) potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat - także dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności; 2) potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Załącznik nr 7 do SWZ - oświadczenie o odbyciu wizji lokalnej Załącznik nr 8 do SWZ - art. 7 ust. 1 Załącznik nr 9 - wykaz wykonanych prac Potwierdzenie zawarcia ubezpieczenia OC 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak 7.2.) Informacje na temat zaliczek: Zamawiający w terminie 5 dni od podpisania Umowy uiści na rzecz Wykonawcy zaliczkę w wysokości 20% Wynagrodzenia, podlegającą zaliczeniu na poczet Wynagrodzenia, zwaną dalej ,,Zaliczką". Zaliczka płatna będzie przelewem z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy wskazane na fakturze. 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: w zakresie Pzp 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024