Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1367z dziś
7546z ostatnich 7 dni
23060z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie usługi jednorazowej wymiany piasku w piaskownicach, wraz z dezynfekcją podłoża...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie usługi jednorazowej wymiany piasku w piaskownicach, wraz z dezynfekcją podłoża oraz wyłożeniem dna piaskownicy geowłókniną

Data zamieszczenia: 2024-03-04
Dane kontaktowe Zamawiającego: Wrocławski Zespół Żłobków
Fabryczna 15
53-609 Wrocław
powiat: Wrocław
Telefon: 71 365 03 46
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: 71 365 03 4
Termin składania ofert: 2024-03-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERT
Na wykonanie usługi jednorazowej wymiany piasku w piaskownicach, wraz z dezynfekcją podłoża oraz wyłożeniem dna piaskownicy geowłókniną, znajdujących się na terenie 13 obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków.
I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa jednorazowej wymiany piasku w piaskownicach, wraz z dezynfekcją podłoża oraz wyłożeniem dna piaskownicy geowłókniną, znajdujących się na terenie 13 obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków.
2. Szczegółowy wykaz piaskownic, powierzchnię podłoża przeznaczoną do dezynfekcji, iiość geowłókniny filtracyjnej do wyłożenia dna piaskownic oraz ilość piasku do napełnienia w poszczególnych piaskownicach zawiera Załącznik nr 3 do umowy.
3. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje m.in.: . -
1) wybranie w całości zużytego piasku z piaskownic oraz ich bezpośredniego
otoczenia;
2) wywiezienie wybranego piasku i złożenie go na składowisku zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa, w tym ustawą o odpadach (Dz.U.2023.1587
t.j);
3) wykonanie dezynfekcji wewnętrznej powierzchni piaskownicy preparatem
przeznaczonym do dezynfekcji piaskownic;
4) wyłożenie dna piaskownicy geowłókniną filtracyjną z włókien polipropylenowych
lub poliestrowych o grubości 0,6-0,8 mm, musi charakteryzować się dobrymi właściwościami filtracyjnymi, wytrzymałością na upływ czasu oraz odpornością na rozciąganie. Ilość geowłókniny wyliczono dodając 25 % do powierzchni podłoża na wywinięcie oraz jako materiał pomocniczy, której zadaniem będzie , stabilizacja podłoża oraz odfiltrowanie wody, wywinięcie na wewnętrzne boki piaskownicy ma wynosić 20 cm;
5) wsypanie do piaskownic piasku kopanego płukanego o wielkości ziarna
w przedziale od 0,2 mm do 2 mm, niezawierającego cząstek pyłowych i iłowych, przebadanego pod względem biologicznym, posiadającego atest PZH lub dokument równoważny, potwierdzający możliwość wykorzystania piasku do celów rekreacyjnych. Rozplantowanie piasku w piaskownicy.
6) uporządkowanie terenu po wykonanych czynnościach, w dniu w którym nastąpiła
dostawa piasku do Żłobka.

Dokument nr: WZZ.DZP. 241.26.1.2024. M.D., WZŻ.DZP/2024/26

Otwarcie ofert: 2. Otwarcie ofert nie ma charakteru publicznego i nastąpi dnia 07.03.2024r. o godz. 10:05.

Składanie ofert:
1. Ofertę należy złożyć na Formularzu oferty stanowiący załącznik do niniejszego Zaproszenia wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami przy użyciu Asystenta postępowania: Postępowania przetargowe 2024
https://asystent.postępowania.pl/org/wroclawski-zespol-zlobkow/postępowania Link do publicznej strony postępowania:
Na wykonanie usługi jednorazowej wymiany piasku w piaskownicach, wraz z dezynfekcją podłoża oraz wyłożeniem dna piaskownicy geowłókniną, znajdujących się na terenie 13 obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak sprawy: WZŻ.DZP/2024/26
do dnia 07.03.2024r. do godz. 10.00

Miejsce i termin realizacji:
7) Termin realizacji umowy - od 25.03.2024 r. do 19.04.2024 r.
8) Zgodnie z harmonogramem wymiany piasku w poszczególnych Żłobkach, ustalonym z Zamawiającym w terminie do 5 dni od podpisania umowy.

Wymagania:
II. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA JAKIE NALEŻY DOŁĄCZYĆ DO OFERTY:
1. Wypełniony i podpisany formularz oferty według załączonego wzoru do Zaproszenia;
2. Wypełniony i podpisany formularz cenowy według załączonego wzoru do Zaproszenia;
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do złożenia oferty;
4. Pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile umocowanie nie wynika z innych dokumentów.
III. KRYTERIA OCENY OFERT:
o1. Cena oferty (brutto) - 100% (100 pkt) Cena oferty
?1) przyjmuje się, że max ilość punktów, tj. 100 punktów, otrzyma oferta z najniższą ceną,
2) Ceny w pozostałych ofertach punktowane będą w oparciu o następujący wzór:
Oferta Najniższa oferowana cena zł
badana = Cena Oferty badanej zł x 100 pkt
2. Wszystkie obliczenia przeprowadzane będą z dokładnością do dwóch miejsc po
. przecinku,,-z zachowaniem zasady, że liczby 5 i większe zaokrągla się w.górę. 3,,. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ofert rozpatrywanych i nieodrzuconych.
V. ZŁOŻENIE OFERTY I PODPISANIE UMOWY:
i. Ofertę składa się w formie elektronicznej, tzn. w formie dokumentu opatrzonego
kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej, tzn. w formie
.skanu z odręcznym podpisem. 2.. Dokumenty (formularz oferty wraz z załącznikami) podpisuje osoba uprawniona do
reprezentowania Wykonawcy, wraz z pieczątką imienną (jeżeli podpis jest nieczytelny
w celu identyfikacji osoby podpisującej dokumenty),
3. Dokumenty tworzące ofertę w formie skanów zamieścić na platformie elektronicznej (strona prowadzonego postępowania).
4. Instrukcja korzystania z programu Asystent Postępowania (dla Wykonawców) stanowi załącznik do Zaproszenia.
5. Wymagania techniczne i organizacyjne co do korzystania z Asystenta postępowania zostały określone w Regulaminie korzystania usług, który dostępny jest do pobrania na stronie www.postępowania.pl.
6. W przypadku pytań technicznych związanych z obsługą postępowań prosimy kontakt z wsparciem merytorycznym: https://postępowania.pl/kontakt/ pod nr telefonu
517590851 l.strzezynski@postępowania.pl oraz do doradcy ds. produktu - Nikita Mitar, T: +48 798 855 799, n.mitar@postępowania.pl )gdzie otrzymacie Państwo wsparcie techniczne od operatora systemu.
VI. POZOSTAŁE INFORMACJE:
1. Po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na platformie informacje dotyczące:
1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie wraz z cenami;
3) informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo: do swobodnego wyboru oferty, do odwołania zaproszenia do składania ofert, do unieważnienia zaproszenia do składania ofert.
3. Do niniejszego Zaproszenia do składania ofert nie mają zastosowania przepisy Ustawy - Prawo zamówień publicznych. Zamówienie jest realizowane na podstawie art.2 ust.l. pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2023.1605 t.j.).

Uwagi:
VII. KLAUZULA RODO:
1. Administratorem danych osobowych jest Dyrektor Wrocławskiego Zespołu Żłobków, ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław, tel.: 071 718 62 46, e-mail: zlobki@wzz.wroc.pl
2. Inspektor Ochrony Danych Osobowych dostępny jest pod adresem email: renata.karpinska@wzz.wroc.pl i telefonicznie: 071 718 62 53.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem prowadzonym w na podstawie Zaproszenia do złożenia oferty.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie ż Instrukcją Kancelaryjna Wrocławskiego Zespołu Żłobków.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7. Posiada Pani/Pan:
1) prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (1);
3) prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (2);
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
8. Nie przysługuje Pani/Panu: .
1) prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych;
3) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych;
4) gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art.6 ust. 1 lit. b i c RODO.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.