Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
8z dziś
6304z ostatnich 7 dni
23068z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa i instalacja systemu monitoringu wizyjnego przy świetlicy wiejskiej

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa i instalacja systemu monitoringu wizyjnego przy świetlicy wiejskiej

Data zamieszczenia: 2024-03-04
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Lipiany
Plac Wolności 1
74-240 Lipiany
powiat: pyrzycki
tel. 790 205 058
oswiata@lipiany.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Lipiany
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 790 205 058
Termin składania ofert: 2024-03-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,DOSTAWA i instalacja systemu monitoringu wizyjnego przy świetlicy wiejskiej
w miejscowości Skrzynka "
1. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Zestaw monitoringu wizyjnego powinien składać się z:
a) kamery dzień/noc o danych technicznych odpowiadających urządzeniom typu JVC Tk9300 lub równoważne - szt. 4 (2 szt. wewnątrz, 2 szt. na zewnątrz),
b) rejestratora 4-kanałowego - szt. 1
c) instalacji zasilającej i przyłączeniowej,
2) Szczegółowe postanowienia:
a) Zamawiający wymaga aby towar dostarczony w ramach zamówienia był nowym, nie używanym
b) Miejsce montażu: Świetlica wiejska w Skrzynce.
c) Wykonawca zobowiązany jest przeszkolić z obsługi zamontowanego monitoringu wizyjnego 1 osobę wyznaczoną przez Zamawiającego.
d) przed montażem lokalizację kamer Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z przedstawicielem Zamawiającego.

Dokument nr: BUD-Z.271.6.2024

Składanie ofert:
8. Miejsce oraz termin składania:
Oferty należy złożyć bezpośrednio w sekretariacie UM w Lipianach, Plac Wolności 1, 74-240 Lipiany lub za pośrednictwem operatora pocztowego (liczy się data wpływu do UM Lipiany), w zamkniętej kopercie z dopiskiem ,,nie otwierać przed 11.03.2024 r. godz. 10:05"
TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 11.03.2024 r. o godz. 10:00

Miejsce i termin realizacji:
3. Miejsce i termin wykonania zamówienia:
Instalacja i konfiguracja internetu w terminie do 30 dni od podpisania umowy.

Wymagania:
2. Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone poniżej:
1) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności.
2) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia umożliwiającego prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia.
3) dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
4) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia.
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunki jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie ujęte jest w Załączniku nr 2 do zapytania ofertowego (Formularz oferty). Oferty Wykonawców, którzy nie spełnią ww. warunków zostaną odrzucone.
4. Okres gwarancji:
Wykonawca udziela 24 miesięcznej gwarancji na dostarczone i zamontowane artykuły.
5. Termin związania ofertą:
30 dni od upływu od terminu składania ofert.
6. Opis sposobu przygotowania ofert:
Ofertę należy wypełnić wg wzoru formularza ofertowego - załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
7. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania z wykonawcami:
9. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert:
Kryterium oceny ofert:
cena ofertowa - 100%
Przez cenę Zamawiający rozumie koszt wykonania całego zamówienia z podatkiem VAT wskazany przez Wykonawcę w ofercie - obejmujący cały przedmiot zamówienia.
Ocena punktowa w tym kryterium zostanie dokonana zgodnie z poniższa formułą
najniższa cena brutto z rozpatrywanych ofert
Ilosc punktów dla krytenum ceny oferty=-------------x 100 pkt
cena brutto oferty rozpatrywanej
Zamawiający za najkorzystniejszą ofertę uzna te, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą ocenę punktową.
Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli oferty o takiej samej najniższej cenie lub o takim samym najniższym koszcie, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych w zakresie dotyczącym ceny lub kosztu w przypadku gdy cena lub koszt stanowi jedyne kryterium oceny ofert określone w zapytaniu ofertowym.
Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą przedstawić ceny lub kosztu wyższego niż w złożonych ofertach.
W przypadku nie złożenia żadnej oferty dodatkowej albo złożenia ofert dodatkowych o takiej samej najniższej cenie lub o takim samym najniższym koszcie, albo odrzucenia wszystkich ofert dodatkowych, zamawiający kończy postępowanie bez wyboru żadnej z ofert:
1) W całości, jeżeli nie dopuszczono możliwości składania ofert częściowych, albo
2) W odniesieniu do tej części postępowania, co do której wybór wykonawcy nie był możliwy, jeżeli dopuszczono możliwość składania ofert częściowych.
10. Warunki płatności
Podstawą zapłaty za instalację i konfigurację będzie prawidłowo wystawiona faktura VAT wraz z protokołem odbioru robót/zadania potwierdzonym przez Zamawiającego. Zapłata faktury nastąpi w terminie 30 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT.
11. Zawarcie umowy
1) O miejscu i terminie zawarcia umowy wybrany Oferent zostanie zawiadomiony drogą elektroniczną niezwłocznie po rozstrzygnięciu postępowania.
2) Podpisanie umowy odbywa się w siedzibie Zamawiającego.
3) W przypadku, gdy podpisanie umowy w wyznaczonym terminie nie będzie możliwe z przyczyn leżących po stronie Oferenta, Oferent zobowiązany jest do wskazania innego terminu podpisania umowy z zastrzeżeniem, że termin ten nie będzie dłuższy niż 3 dni robocze niż termin pierwotnie wyznaczony przez Zamawiającego.
4) Na wniosek Oferenta przesłany drogą elektroniczną dopuszcza się tryb obiegowy podpisania umowy. Do zawarcia umowy w trybie obiegowym dochodzi poprzez wymianę dokumentów obejmujących treść oświadczeń woli, z których każdy jest podpisany przez jedną ze Stron.
5) W przypadku, gdy Oferent w wyznaczonym terminie: nie podpisze umowy w siedzibie Zamawiającego, nie odeśle podpisanej umowy (w trybie obiegowym), złoży oświadczenie Zamawiającemu o odmowie podpisania umowy, - Zamawiający uzna, iż Oferent uchyla się od zawarcia umowy z przyczyn leżących po jego stronie.
6) Jeżeli Oferent zobowiązany do zawarcia umowy uchyla się od jej zawarcia, Zamawiający może żądać naprawienia szkody, którą poniósł przez to, że liczył na zawarcie umowy.
12. Modyfikacje treści zapytania i wydłużenie terminu składania ofert.
1) W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może w każdym czasie przed upływem terminu do składania ofert zmodyfikować treść zapytania ofertowego. Dokonaną
w ten sposób modyfikację przekazuje wszystkim Wykonawcom, którym zostało przekazane zapytanie ofertowe.
2) Jeżeli dokonano istotnych zmian w treści zapytania ofertowego Zamawiający przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny na wprowadzenie zmian w ofertach.
13. Przesłanki odrzucenia oferty.
Zamawiający odrzuci ofertę złożoną przez Oferenta:
1) gdy oferta jest niezgodna z wymaganiami określonymi w zapytaniu,
2) gdy oferta jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
3) gdy treść oferty jest niezgodna z wymaganiami zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia,
4) który pomimo wezwania do uzupełnienia w terminie wskazanym w wezwaniu nie złożył: -poprawnych dokumentów potwierdzających warunki udziału w postępowaniu (jeżeli zostały
wyznaczone),
-wymaganych pełnomocnictw lub złożył wadliwe pełnomocnictwa, -oferta zawiera omyłki w obliczeniu ceny, których nie można poprawić jako oczywiste omyłki rachunkowe,
-oferta została złożona po wyznaczonym terminie, w niewłaściwym miejscu lub niewłaściwej formie,
-gdy Oferent nie udzielił wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
14. Unieważnienie zapytania ofertowego.
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zapytania ofertowego, jeżeli:
- nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,
- cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,
- wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
-postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie Umowy lub prawidłową jej realizację.
2) Zapytanie ofertowe może być także unieważnione przez Zamawiającego bez podania przyczyny (bez podania uzasadnienia), w każdym momencie i nie stanowi podstawy do roszczenia sobie prawa ze strony Oferenta do realizacji zamówienia.

Uwagi:
15. Informacja o posiadanych danych osobowych i ich przetwarzaniu.
Zamawiający zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuje, że:
1) administratorem danych osobowych jest Burmistrz Lipian z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Lipianach, Plac Wolności 1,74-240 Lipiany,
2) kontakt do inspektora ochrony danych osobowych email: iod@lipiany.pl
Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu przeprowadzenia postępowania, zawarcia i wykonywania umowy oraz po zakończeniu obowiązywania umowy w czasie niezbędnym do realizacji celów przetwarzania, osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
a) dostępu do dotyczących jej danych osobowych,
b) sprostowania danych osobowych,
c) usunięcia w sytuacjach określonych w art. 17 ust. 1 RODO z zastrzeżeniem art. 17 ust. 3 RODO,
d) ograniczenia przetwarzania,
e) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
f) do cofnięcia zgody na dalsze przetwarzanie jej danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
g) wniesienia skargi do organu nadzorczego o ile żądania nie są ewidentnie nieuzasadnione lub nadmierne oraz nie ograniczają ich, bądź wykluczają inne przepisy,
3) podanie danych osobowych jest dobrowolne w celu udziału w postępowaniu, zawarcia i wykonywania umowy łączącej Zamawiającego z Wykonawcą aczkolwiek odmowa ich podania uniemożliwia podjęcie współpracy pomiędzy w/w stronami.

Kontakt:
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Ze strony Zamawiającego uprawnionym do udzielania wyjaśnień jest w sprawach formalnych Pani Katarzyna Romanowska, tel. 790 205 058, e-mail: oswiata@lipiany.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.