Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
665z dziś
6845z ostatnich 7 dni
22359z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Roboty budowlane oraz prace projektowe

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Roboty budowlane oraz prace projektowe

Data zamieszczenia: 2024-03-04
Dane kontaktowe Zamawiającego: Biprowłók sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi
al. J. Piłsudskiego 12
90-051 Łódź
powiat: Łódź
Telefon: +48 42 636 39 22
bipro@bipro.lodz.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Łódź
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: +48 42 636
Termin składania ofert: 2024-03-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe z dnia 01.03.2024 r. na roboty budowlane oraz prace projektowe
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) Inwentaryzację budowlaną istniejącego stanu budynku, zawierającą opis techniczny, zwymiarowane rzuty kondygnacji, rzut dachu, przekroje - w terminie 4 tygodni od daty zawarcia umowy.
b) Opracowanie układu funkcjonalnego z proponowanymi zmianami w stosunku do układu dotychczasowego oraz przewidzianego w projekcie budowlanym, a następnie uzyskanie akceptacji Zamawiającego - w terminie 4 tygodni od daty zawarcia umowy.
c) Wykonanie kompletnego projektu wykonawczego dla całości pozostałych do wykonania robót budowlanych objętych decyzją o pozwoleniu na budowę, w tym w szczególności:
- Projekt wykonawczy wszystkich branż, w tym w szczególności: instalacji kanalizacyjnych, wody użytkowej, instalacji hydrantowej i tryskaczowej, wentylacji mechanicznej bytowej i oddymiającej, instalacji elektrycznych, oraz teletechnicznych LAN, SSP, DSO. Ten zakres prac projektowych obejmuje kondygnacje -2; -1; 0; +1 oraz +2 oraz całość prac projektowych dla robót budowlanych wchodzących w skład przedmiotu umowy, z terminem wykonania wynoszącym 18 tygodni od daty zawarcia umowy.
- Projekt wykonawczy wszystkich branż, w tym w szczególności: instalacji kanalizacyjnych, wody użytkowej, instalacji hydrantowej i tryskaczowej, wentylacji mechanicznej bytowej i oddymiającej, instalacji elektrycznych, oraz teletechnicznych LAN, SSP, DSO. Ten zakres prac projektowych obejmuje wszystkie pozostałe kondygnacje z terminem wykonania wynoszącym 30 tygodni od daty zawarcia umowy.
- Projekt Wykonawczy w zakresie architektury oraz konstrukcji dla całego budynku, w terminie 18 tygodni od daty zawarcia umowy.
- Projekt Wykonawczy nowej rozdzielni głównej wraz z uzyskaniem warunków technicznych od gestora sieci - w terminie 9 tyg. od zawarcia umowy.
- Projekt Wykonawczy zasilania podstawowego SN wraz z nową stacją trafo i wystąpieniem do gestora sieci o wydanie warunków technicznych dla zasilania podstawowego i rezerwowego - w terminie 9 tyg. od zawarcia umowy.
d) roboty budowlane, obejmujące przebudowę budynku biurowo - usługowego przy Al. Piłsudskiego 12 w zakresie związanym z wybudowaniem sanitariatów oraz obsługujących je pionów na kondygnacjach od 1. do 15, w tym w szczególności wykonanie wszelkich niezbędnych prac rozbiórkowych, robót budowlanych,
montażowych dla instalacji elektrycznej, wody użytkowej, kanalizacji sanitarnej i wentylacji bytowej wraz ze sprzedażą i montażem wyposażenia pomieszczeń, a także całość robót budowlanych związanych z wykonaniem pionów instalacyjnych kanalizacji sanitarnej i wody użytkowej i wentylacji bytowej. Zakres prac obejmuje całość prac niezbędnych do wykonania robót budowlanych na każdej kondygnacji na powierzchni zaznaczonej na rzucie stanowiącym załącznik nr 5 do zapytania ofertowego oraz zgodnie z opisem stanowiącym załącznik nr 6 do zapytania ofertowego. Termin prawidłowego wykonania całości robót budowlanych wynosi 10 miesięcy od zaakceptowania przez Zamawiającego projektu wykonawczego w części dotyczącej robót budowlanych.
2. Projekt wykonawczy wchodzący w skład przedmiotu umowy zostanie wykonany zgodnie z:
- decyzją o zatwierdzeniu projektu architektoniczno-budowlanego i udzieleniu pozwolenia na roboty budowlane, obejmującą przebudowę budynku biurowo-usługowego przy Al. Piłsudskiego 12 oraz projektem budowlanym załączonym do w/w decyzji,
- postanowieniem Łódzkiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej i wskazanej w treści postanowienia ,,ekspertyzie technicznej dotyczącej stanu ochrony przeciwpożarowej budynku biurowego, Łódź, Al. Piłsudskiego 12".
- zaakceptowanym przez Zamawiającego układem funkcjonalnym opracowanym przez Wykonawcę.
Z zakresu przedmiotu umowy wyłączony zostanie projekt wykonawczy w zakresie wykonanych już uprzednio robót związanych z remontem: elewacji; instalacji grzewczych oraz chłodniczych klimatyzacji; części powierzchni użytkowych usytuowanych od frontu na parterze budynku. Projekt wykonawczy stanowiący przedmiot umowy musi być zgodny z dotychczas wykonanymi robotami budowlanymi i dotyczącymi ich projektami wykonawczymi.
3. Roboty budowlane wchodzące w skład przedmiotu umowy zostaną wykonane zgodnie z:
- decyzją o zatwierdzeniu projektu architektoniczno-budowlanego i udzieleniu pozwolenia na roboty budowlane, obejmującą przebudowę budynku biurowo-usługowego przy Al. Piłsudskiego 12 oraz projektem budowlanym załączonym do w/w decyzji,
- postanowieniem Łódzkiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej i wskazanej w treści postanowienia ,,ekspertyzie technicznej dotyczącej stanu ochrony przeciwpożarowej budynku biurowego, Łódź, Al. Piłsudskiego 12",
- zaakceptowanym przez Zamawiającego projektem wykonawczym, który opracuje Wykonawca.
4. W okresie wykonywania przedmiotu umowy, w budynku będzie prowadzona działalność biurowo - usługowa. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot umowy, w sposób, który nie uniemożliwi wykonywania działalności biurowo-usługowej, w tym w szczególności w sposób który nie uniemożliwi działalności urzędów i jednostek organizacyjnych samorządu Województwa Łódzkiego, które korzystają z pomieszczeń znajdujących się w Budynku. Wykonawca uzyska dostęp do pomieszczeń biurowych w związku z wykonaniem przedmiotu umowy. W związku z tym Strony opracują harmonogram zawierający terminy dostępu do poszczególnych pomieszczeń, które zostaną ustalone w sposób umożliwiający zachowanie płynności funkcjonowania podmiotów korzystających z tych pomieszczeń.
5. Przedmiot umowy oraz zasady jej wykonywania, w tym prawa i obowiązki stron określać będzie umowa, której projekt zostanie przekazany w formie elektronicznej oferentom wraz z pozostałymi załącznikami do zapytania ofertowego. W celu uzyskania dokumentów należy przesłać mail pod adres bipro@bipro.lodz.pl
6. Zamawiający zastrzega prawo odmowy przekazania jakichkolwiek plików, dokumentów i informacji podmiotom, które na wezwanie Zamawiającego nie przekażą Zamawiającemu dokumentów lub informacji potwierdzających wiarygodność, doświadczenie lub zdolność do wykonania przedmiotu umowy.
7. Zamawiający może zakończyć zapytanie ofertowe bez rozstrzygnięcia lub je unieważnić w każdym czasie bez podania przyczyny.
8. Oferenci ponoszą w całości koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Oferentom nie przysługuje prawo do zwrotu kosztów poniesionych z przygotowaniem oferty, w tym także w razie unieważnienia zapytania ofertowego.

Składanie ofert:
V. TERMIN SKŁADANIA ofert oraz wniosków o przekazanie dokumentów wskazanych w pkt. 11.4.
Ostateczny termin składania ofert upływa w dn. 14.03.2024 r. o godz. 10:00
4. Oferty należy składać w formie elektronicznej poprzez przesłanie skanu oferty opatrzonego podpisem osoby upoważnionej do reprezentowania oferenta na każdej stronie oferty i jej załączników, na adres email: bipro@bipro.lodz.pl
Pocztę elektroniczną zawierającą ofertę należy zatytułować ,,oferta na remont"
Plik z ofertą należy zarchiwizować w pliku o rozszerzeniu rar lub zip i zabezpieczyć hasłem. Hasło do otwarcia pliku z ofertą, oferent zobowiązany jest przesłać w ciągu 24 godzin po upływie terminu składania ofert na adres email: bipro@bipro.lodz.pl
Pocztę elektroniczną zawierającą hasło do oferty należy zatytułować ,,oferta na remont elewacji - hasło".
5. Za datę złożenia oferty uznaje się datę otrzymania oferty przez Zamawiającego w taki sposób, że mógł zapoznać się z jej treścią.

Wymagania:
III. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu ich spełnienia
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. Zamówienie nie może zostać udzielone podmiotowi powiązanemu osobowo lub kapitałowo z zamawiającym lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z procedurą wyboru wykonawcy, w szczególności osobami biorącymi udział w procesie oceny ofert.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: a)uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa, c)pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
W związku z powyższym Oferenci, w przypadku których występuje opisane wyżej powiązanie osobowe lub kapitałowe podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu.
3. Weryfikacja spełnienia przesłanki niepodlegania wykluczeniu na podstawie pkt. 2 będzie przeprowadzona na podstawie oświadczenia oferenta złożonego zgodnie z treścią formularza stanowiącego załącznik nr 2. Brak złożenia oświadczenia skutkować będzie wykluczeniem z udziału w postępowaniu.
4. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie oferty w sposób zgodny z pkt. VI zapytania.
5. Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie oświadczenia o akceptacji postanowień wynikających z niniejszego dokumentu i jego załączników.
6. Zamawiający wyklucza możliwość dokonywania zmian w treści formularza ofertowego, a także zamieszczania w treści załączników do oferty klauzul i oświadczeń,
które skutkowałyby zmianą warunków, zasad i wymogów określonych w niniejszym dokumencie. Dopuszczalne jest wyłącznie uzupełnienie pól lub wybranie jednej z opcji odpowiedzi w miejscach do tego wprost przewidzianych. Wprowadzenie niedozwolonych zmian skutkować będzie wykluczeniem z udziału w postępowaniu oraz odrzuceniem oferty.
7. Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie wymogu doświadczenia poprzez wykazanie, że w ciągu ostatnich 5 lat oferent wykonał w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, dla budynku biurowo-usługowego lub użyteczności publicznej, powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 1000 m2.
8. Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie przez wykonawcę osobami spełniającymi następujące wymogi:
a) Główny projektant - architekt z uprawnieniami bez ograniczeń w specjalności architektonicznej i praktyką zawodowa co najmniej 20 lat, posiadający w dorobku zawodowym pełnienie funkcji głównego projektanta projektu przebudowy i modernizacji budynków co najmniej 3 obiektów użyteczności publicznej o min. kubaturze 15.000 m3 a w okresie ostatnich 15 lat, w tym co najmniej 2 obiektów wysokościowych o min. kubaturze 40.000 m3
b) Minimum jednym projektantem z uprawnieniami bez ograniczeń i praktyką zawodową min. 10 lat w każdej ze specjalności: konstrukcyjnej, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne.
c) Minimum jedną osobą sprawdzającą z uprawnieniami bez ograniczeń i praktyką zawodową min. 10 lat w każdej ze specjalności: architektonicznej, konstrukcyjnej, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne.
d) Minimum jedną osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, posiadającą prawo pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wykształcenie co najmniej średnie,
e) Minimum jedną osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń posiadającą prawo pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wykształcenie co najmniej średnie.
f) Minimum jedną osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych bez ograniczeń, posiadającą prawo pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wykształcenie co najmniej średnie.
9. Warunkiem udziału w postępowaniu jest zapoznanie się z decyzją o zatwierdzeniu projektu architektoniczno-budowlanego i udzieleniu pozwolenia na roboty budowlane, obejmującą przebudowę budynku biurowo-usługowego przy al. Piłsudskiego 12, projektem budowlanym załączonym do w/w decyzji oraz postanowieniem Łódzkiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej i wskazanej w treści postanowienia ,,ekspertyzie technicznej dotyczącej stanu ochrony przeciwpożarowej budynku biurowego, Łódź, al. Piłsudskiego 12".
10. W razie złożenia oferty przez Oferenta podlegającego wykluczeniu lub niespełniającego przesłanek udziału w postępowaniu, oferta podlega odrzuceniu.
11. Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty skutkować będzie wykluczeniem z udziału w postępowaniu.
IV. Kryteria oceny oferty:
Kryterium Waga
Cena brutto wraz z podatkiem VAT jeśli dotyczy 100%
Ocena punktowa oferty będzie następować na podstawie następującego wzoru C = C min : C bad x 100 C - Ocena punktowa
C min - Cena netto wynikająca z oferty z najniższą ceną brutto C bad - Cena netto wynikająca z oferty badanej
VI. Miejsce i sposób składania ofert
1. Oferta powinna zostać złożona na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego zgodnie z zasadami wynikającymi z niniejszego dokumentu oraz zgodnie z treścią formularza.
2. Oferowana cena powinna zostać określona w PLN. W razie złożenia oferty, w której cena została określona w innej walucie, cena ta zostanie przeliczona na PLN wg tabeli średnich kursów NBP obowiązujących w dacie upływu terminu składania ofert.
3. Do oferty należy dołączyć ponadto:
a) oświadczenie oferenta dotyczące powiązań kapitałowych i osobowych zgodnie z formularzem nr 2.
b) dokumenty potwierdzające spełnienie wymogu doświadczenia, jeżeli nie złożono ich już wcześniej.
6. Oferenci zobowiązani są do zapoznania się z treścią oferty wraz z załącznikami, a następnie przygotowania oferty zgodnie z wymaganiami i na warunkach określonych w niniejszym zapytaniu. Złożenie oferty jest równoznaczne z tym, że oferent przyjmuje do wiadomości oraz stosowania przez siebie wszystkie postanowienia, zasady i zobowiązania wynikające z treści zapytania ofertowego wraz z załącznikami oraz ewentualnymi późniejszymi zmianami tych dokumentów.
7. Zamawiający wyklucza możliwość dokonywania zmian w treści formularza ofertowego, a także zamieszczania w treści załączników do oferty klauzul i oświadczeń, które skutkowałyby zmianą warunków, zasad i wymogów określonych w niniejszym dokumencie. Dopuszczalne jest wyłącznie uzupełnienie pół lub wybranie jednej z opcji odpowiedzi w miejscach do tego wprost przewidzianych. Wprowadzenie niedozwolonych zmian skutkować będzie wykluczeniem z udziału w postępowaniu oraz odrzuceniem oferty.
8. Oferta musi zostać podpisana przez osobę lub osoby upoważnione do działania w imieniu oferenta. Jeżeli upoważnienie do działania w imieniu oferenta nie wynika z wpisu do rejestru urzędowego, którego dane są dostępne nieodpłatnie i elektronicznie, niezbędne jest dołączenie dokumentu potwierdzającego upoważnienie do działania w imieniu Oferenta.
9. Oferent może zmienić treść oferty do czasu upływu terminu składania ofert. Do zmienionej oferty oferent zobowiązany jest dołączyć oświadczenie, iż uprzednio złożona oferta przestaje obowiązywać.
VII. Termin związania ofertą.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni kalendarzowych od dnia złożenia oferty.
VIII. Zawarcie umowy
1. Ogłoszenie o wyborze oferty zostanie opublikowane niezwłocznie po dokonaniu wyboru oferty.
2. W ciągu 3 dni roboczych od dnia publikacji ogłoszenia o wyborze oferty Zamawiający oraz Oferent którego oferta została wybrana zawrą umowę na podstawie projektu umowy stanowiącego załącznik nr 3.
3. Umowa zostanie zawarta w siedzibie Zamawiającego. Dokładny termin zawarcia umowy zostanie uzgodniony między stronami umowy.
4. Zamawiający może dokonać zmiany rozstrzygnięcia i wybrać ofertę z kolejnym wynikiem punktowym, w razie:
a) braku zawarcia umowy w terminie określonym w pkt. 2.
b) rozwiązania umowy zawartej z wcześniej wybranym oferentem.
IX. Oferty częściowe
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
X. Oferty wariantowe
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

Uwagi:
XI. Klauzula informacyjna w związku z obowiązywaniem RODO
1. Zamawiający jest administratorem danych osobowych w celu związanym z przeprowadzeniem zapytania ofertowego oraz zawarciem i realizacją przedmiotu niniejszej umowy, a także zapewnieniem Zamawiającemu możliwości pełnego wykorzystania praw wynikających dla Zamawiającego z niniejszej umowy.
2. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art 6 ust. 1 lit. f) RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą, jest dzieckiem.
3. Zamawiający będzie przetwarzać dane osobowe zamieszczone w ofercie i jej załącznikach, w korespondencji przesłanej przez Wykonawcę w toku zapytania ofertowego oraz w toku realizacji umowy, a także dane osobowe zawarte w umowach, w tym w szczególności dane takie jak imiona, nazwiska, adresy poczty elektronicznej, adresy, numery telefonów, nazwy stanowisk, numer NIP, nr REGON.
4. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu sporządzenia protokołu z odbioru gwarancyjnego.
5. Dane osobowe mogą być przekazywane do udziałowców Zamawiającego oraz innych podmiotów, które bezpośrednio lub pośrednio mogą w przyszłości prowadzić działania kontrolne lub sprawdzające wobec Zamawiającego na podstawie obowiązujących przepisów.
6. Dane osobowe mogą być przekazywane do podmiotów świadczących usługi prawne, księgowe i doradcze dla Zamawiającego.
7. Zamawiający nie przetwarza danych osobowych w procesie zautomatyzowanego podejmowania decyzji w tym profilowania.
8. Osobom uprawnionym przysługuje prawo dostępu do zarejestrowanych danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych - na zasadach wskazanych w RODO (art. 15-22 RODO). Zarejestrowane dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
9. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale ich zamieszczenie może stanowić warunek skutecznego złożenia oferty lub zawarcia umowy.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.