Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
21759z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2024-03-04
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Iłów
ul. Płocka 2
96-520 Iłów
powiat: sochaczewski
nr telefonu: 242675080 fax.242675081
sekretariat@ilow.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Iłów
Wadium: ---
Nr telefonu: nr telefonu: 2426750
Termin składania ofert: 2024-03-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe z dnia 1 marca 2024 roku dotyczące udzjelenia zamówienia publicznego na pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru
Inwestorskiego dla zadania pn.
,,Remont drogi gminnej w Henrykowie"
Zamówienie wyłączone jest z obowiązku stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) dotyczy zamówienia, którego wartość szacunkowa nie przekracza kwoty 130.000,- złotych, o której mowa w art.2 ust.l pkt.l Pzp.
Gmina Iłów zaprasza do składania ofert na realizację zadania:
Nadzór Inwestorski dla zadania pn.
,,Remont drogi gminnej w Henrykowie" Rozdział I.
Rozdział III.
Opis przedmiotu zamówienia i zakres l.Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotowe zamówienie dotyczy pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla robót budowlanych obejmujących remont drogi gminnej nr 380226W na odcinku o łącznej długości 732,10 m na działkach ewidencyjnych nr 12/1 obręb nr 0016 Giżyce oraz dz. nr ewid. 134 obręb nr 0018 Henryków.
2. Zakres roboty budowlanej obejmuje remont drogi gminnej nr 380226W na odcinku o łącznej długości 732,10 mb. urządzonej na działkach ewidencyjnych: działce ew. 12/1 o powierzchni 0.3830 ha położonej w obrębie geodezyjnym Giżyce oraz fragmencie działki ewidencyjnej nr 134 położonej w obrębie geodezyjnym Henryków, jednostce ewidencyjnej Iłów. W rejonie objętym robotami budowlanymi występuje następująca infrastruktura techniczna: sieć wodociągowa; sieć elektroenergetyczna, sieć teletechniczna.
Dla przedmiotowej inwestycji przyjęto warstwy konstrukcyjne jak dla kategorii ruchu KR-2
A. Jezdnia:
A.l. Warstwa ścieralna nawierzchni - gr 4cm beton asfaltowy AC11S KR2, A.2. Warstwa wiążąca nawierzchni - gr 6cm Beton asfaltowy AC16W KR2, A.3.Istniejąca podbudowa.
B. Pobocze:
BI. Nawierzchnia - destrukt gr. 15cm B.2. Podsypka - piaskowa gr.10cm.
3. Projekt budowlany został objęty zgłoszeniem robót budowlanych w Starostwie Powiatowym w Sochaczewie z dnia 20.07.2023r. od którego nie wniesiono sprzeciwu, co zostało potwierdzone zaświadczeniem Starosty Sochaczewskiego z dnia 27.07.2023 r. znak AB.6743.629.2023.MR5.
4. Opis przedmiotu zamówienia zgodnie z klasyfikacją robót według Wspólnego Słownika Zamówień CPV przedstawia się następująco:
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę;
45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne ; 45112000-5 Roboty w zakresie usuwania gleby;
45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania; 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg.
5. Szczegółowy zakres zadania znajduje się w dokumentacji projektowej, w przedmiarach, projektem budowlanym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
Wymienione dokumenty stanowią załączniki nr 9-11 do SWZ. Szczegółowy zakres zadania znajduje się w dokumentacji projektowej, które zostały udostępnione na BIP Iłów w zakładce przetargi:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ba745b34-d494-llee-a3b5-e25d731bOda9

Dokument nr: PF.041.26.5.2023

Otwarcie ofert: Oferty zostaną otwarte dnia: 14 marca 2024 r. o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego.

Składanie ofert:
Oferty należy składać do dnia: 14 marca 2024r. godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Iłów Ulica Płocka 2 96-520 Iłów
Osobiście w sekretariacie pok. nr 15, za pośrednictwem operatora pocztowego, gońca lub firmy kurierskiej.

Miejsce i termin realizacji:
Rozdział V.
Termin wykonania zamówienia:
Termin zakończenia robót związanych z powyższym zakresem robót upływa 30 czerwca 2024 r.

Wymagania:
Rozdział II.
Tryb udzjelenia zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego - poniżej 130.000,- złotych.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zapytania ofertowego przed upływem terminu do składania ofert oraz do unieważnienia postępowania w każdym czasie bez podania przyczyny. W przypadku unieważnienia postępowania, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku
do Zamawiającego.
Wynik postępowania zostanie upubliczniony w taki sam sposób w jaki upubliczniono zapytanie ofertowe.
Przedmiotowe zadanie na roboty budowlane pn. "Remont drogi gminnej w Henrykowie" realizowane będzie z własnych środków budżetowych zamawiającego oraz środków pochodzących z dotacji z Budżetu Państwa w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg, o którym mowa w ustawie z dnia 23 października 2018 r. o Rządowym Funduszu Rozwoju Dróg (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1983).
Rozdział IV.
Wymagania dotyczące wykonawcy:
1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom.
2. Podstawowe obowiązki i uprawnienia inspektora nadzoru inwestorskiego określają przepisy Ustawy z 7 lipca 1994 r. ,,Prawo budowlane" (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.).
W szczególności, do zakresu obowiązków związanych ze sprawowaniem nadzoru inwestorskiego należy wykonanie następujących czynności:
a) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej przez inspektorów branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej;
b) sprawdzenie jakości wykonanych robót, wbudowanych materiałów, zapobieganie stosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, sprawdzanie posiadania przez kierownika budowy odpowiednich dokumentów dostarczonych na budowę wyrobów i materiałów;
c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych, oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowego obiektu budowlanego i przekazywanie ich do użytkowania;
d) informowanie na bieżąco inwestora o wystąpieniu wszelkich nieprawidłowości i nadzwyczajnych sytuacji na budowie (zmiany w dokumentacji, wstrzymanie robót, itp.);
e) sprawdzanie pod względem merytorycznym i formalno-prawnym faktur i rachunków dot. wykonawstwa zadania inwestycyjnego w terminie 5-ciu dni od daty otrzymania;
f) sprawdzanie i zatwierdzanie kalkulacji szczegółowych przedkładanych w przypadku wystąpienia robót dodatkowych;
g) przedłożenie Inwestorowi opinii o stopniu gotowości inwestycji do odbioru wraz z oceną jakości robót, oraz z wnioskami dotyczącymi przyjęcia bądź ewentualnego obniżenia wynagrodzenia za wykonawstwo zadania;
h) uczestniczenie w czynnościach związanych z odbiorem zakresów rzeczowych;
i) w czasie każdorazowego pobytu na budowie inspektorzy nadzoru mają obowiązek dokonania bieżącego przeglądu dziennika budowy, potwierdzenia swojej bytności i dokonywanych czynności stosownym zapisem w dzienniku budowy;
j) Rzetelnego prowadzenia dziennika budowy wraz z monitorowaniem i prowadzeniem wszystkich wpisów do dziennika;
Rozdział VI.
Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy:
1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę.
2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania.
3) Wyciąg z aktualnego właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
4) Oświadczenie w zakresie przeciwdziałaniu wspierania agresji na Ukrainę.
5) Dokumenty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z załączonych dokumentów rejestrowych.
6) Dokumenty potwierdzone za zgodność z oryginałem potwierdzające uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi.
Rozdział VII.
Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami.
1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub faxem na adres i nr podany w rozdziale I niniejszego zapytania ofertowego.
Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz innych informacji przekazanych za pomocą faksu.
Rozdział VII.
Termin związania ofertą.
1. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
Rozdział VIII.
Opis sposobu przygotowania oferty.
1. Przygotowanie oferty:
1) Wykonawca może złożyć jedną ofertę, w formie pisemnej, w języku polskim, pismem czytelnym.
2) Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
3) Oferta oraz wymagane formularze, zestawienia i wykazy składane wraz z ofertą wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym oraz przepisami prawa.
4) Oferta podpisana przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymaga załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.
5) Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia, załączniki i inne dokumenty, o których mowa w niniejszym zapytaniu.
6) Dokumenty winny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez Zamawiającego wzorcami (załącznikami), zawierać informacje i dane określone w tych dokumentach.
7) Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby/ osób podpisującej ofertę.
8) Wszystkie strony oferty powinny być spięte (zszyte) w sposób trwały, zapobiegający możliwości dekompletacji zawartości oferty.
2. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/ spółki cywilne):
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo / upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie należy załączyć do oferty.
3) Oferta winna być podpisana przez każdego z Wykonawców występujących wspólnie lub przez upoważnionego przedstawiciela.
4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
5) Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej Wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, podpisanej przez wszystkich Wykonawców, przy czym termin, na jaki została zawarta nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.
3. Sposób zaadresowania oferty:
1) Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie / opakowaniu w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.
2) Koperta / opakowanie zawierające ofertę winno być zaadresowane do Zamawiającego na adres podany w rozdziale I niniejszego zapytania ofertowego i opatrzone nazwą, dokładnym adresem Wykonawcy oraz oznaczone w sposób następujący:
Nadzór Inwestorski dla zadania pn.
,,Remont drogi gminnej w Henrykowie"
- Nie otwierać przed 14 marca 2024 r. godz. 10:30 -
3) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania koperty / opakowania lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji.
Rozdział X.
Opis sposobu obliczenia ceny:
l.Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT - jeżeli występuje.
2.Cena podana w ofercie winna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
3.Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w ,,Formularzu ofertowym" stanowiącym załącznik do niniejszego zapytana ofertowego.
Rozdział XI.
Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu ,,kryterium". Cena oferty -100%.

Kontakt:
2. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami:
Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest:
Anita Głażewska Artur Felczak tel. 242675080 fax:242675081
Śr .9:00-17:00, pn - pt: 7:30-15:30

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.