Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6011z ostatnich 7 dni
20512z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup zewnętrznych odpornych na włamanie depozytorów kluczy

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup zewnętrznych odpornych na włamanie depozytorów kluczy

Data zamieszczenia: 2024-03-05
Dane kontaktowe Zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Białymstoku
ul. J. K. Branickiego 9
15-085 Białystok
powiat: Białystok
tel. (85) 878-41-47, tel. (85) 878 41- 45, 85-878-41-38
ias.bialystok@mf.gov.pl
Województwo: podlaskie
Miasto: Białystok
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (85) 878-41-47,
Termin składania ofert: 2024-03-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
Izba Administracji Skarbowej w Białymstoku, zaprasza do udziału w zapytaniu ofertowym i złożenia oferty cenowej dla wykonania zamówienia publicznego z wyłączeniem ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) na wykonanie zamówienia o wartości szacunkowej do 130.000zł"
Tytuł postępowania:
T
,,Zakup 5 szt. zewnętrznych odpornych na włamanie depozytorów kluczy
do budynków jednostek Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku"
II. Opis przedmiotu zakresu rzeczowego i warunków zamówienia.
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 5 szt. zewnętrznych depozytorów kluczy typu tuba, sejf w lokalizacji:
- Urząd Skarbowy w Łomży, Ul. Kaktusowa 6, 18-400 Łomża.
- Urząd Skarbowy w Łomży, Ul. Polowa 47, 18-400 Łomża.
- Urząd Skarbowy w Zambrowie, Ul. Jantarowa 16. 18-300 Zambrów.
- Urząd Skarbowy w Wysokim Mazowieckim, Ul. Ludowa 21, 18-200 Wysokie Mazowieckie.
- Podlaski Urząd Celno - Skarbowy w Białymstoku Delegatura w Łomży, Al. Legionów 147A. 18-400 Łomża.

2. Zakres prac objętych zamówieniem:
2.1 Dobór, przygotowanie miejsca i zainstalowanie urządzenia depozytora zewnętrznego
w ścianie zewnętrznej budynku w lokalizacji najbliższej głównego wejścia do budynku, ostatecznie uzgodnionej z Zamawiającym przed lub w trakcie prac;
2.2 Wykonania prac instalacyjnych umożliwiających współpracę dyspozytora z istniejącymi systemami na obiekcie SSWiN, SKD opcjonalnie SSP oraz CCTV.
2.3 Przeszkolenie wyznaczonych osób Zamawiającego z użytkowania depozytorów.
3. Depozytory muszą posiadać:
3.1 badania dokumentujące odporność na włamanie w klasie RC2 lub wyższej;
3.2 funkcję zdalnego otwierania;
3.3 dwuetapowe uwierzytelnienie w trybie najpierw karta zbliżeniowa do czytnika - zgodna ze standardem stosowanym w jednostkach Zamawiającego co umożliwi odblokowanie pierwszego zabezpieczenia (drzwiczki zewn.), następnie wpisanie indywidualnego numeru PIN na panelu szyfratora, co pozwoli na otwarcie drzwiczek wewnętrznych będących główną barierą przed dostępem osób niepowołanych;
3.4 zapis - rejestrator wszystkich zdarzeń w systemie (m.in. każde otwarcie, pobranie klucza, zwrot klucza);
3.5 czujniki otwarcia dla obu drzwiczek sygnalizujących próby włamania, oderwania od ściany;
3.6 podświetlenie o zmiennej barwie wskazującej odmiennym kolorem stan zamknięcia
i otwarcia depozytora;
3.7 odporność na działanie czynników atmosferycznych, w tym zimna i bezpośrednio padającego deszczu;
3.8 wyposażony w zasilanie awaryjne podtrzymujące pracę depozytora min. 48 godzin.
3.9 możliwość montażu podtynkowego lub na stelażu, do uzgodnienia z Zamawiającym przed lub w trakcie prac;
3.10 wyposażony w czytnik kart zgodny ze standardem stosowanym w jednostkach Zamawiającego (we wszystkich obiektach -SKD - ROGER / SSWiN -SATEL i podobny);
3.11 tryb nadawania uprawnień i kodów użytkownikom poprzez dedykowane oprogramowanie bez licencji lub dożywotnią licencją;
3.12 program i/lub aplikację do administrowania urządzeń depozytorów w tym nadawania uprawnień.
4. Wykonawca udzieli gwarancję i rękojmię na przedmiot zamówienia na okres co najmniej 24 miesięcy. Gwarancja i rękojmia rozpoczyna swój bieg od dnia zakończenia prac potwierdzonych protokołem końcowym dostawy z montażem i przeszkoleniem. Gwarancją i rękojmią objęte są wszystkie montowane i pozostawione do dalszej eksploatacji elementy.
5. Wykonawca przeprowadzi szkolenia - instruktaż użytkowania depozytora wskazanym przez Zamawiającego osobom z jednostek, do których zakupiono depozytory w umówionym przez strony terminie i miejscu. Protokół potwierdzający przeprowadzenie szkolenia powinien być sporządzony przez Wykonawcę i powinien zawierać co najmniej:
1) datę przeprowadzenia szkolenia,
2) imię i nazwisko osoby/osób szkolących,
3) imiona i nazwiska osób szkolonych,
4) temat szkolenia
6. Cena oferty Wykonawcy obejmuje zakup, montaż, dostawę 5 szt. depozytorów, szkolenia, prace serwisowe, konserwacyjne i gwarancyjne w zakresie niezbędnym do utrzymania gwarancji producenckiej zgodnie z zaleceniami. Wykonawca określi w Ofercie krotność przeglądów w roku jeśli są zalecane lub konieczne.
7. Czas reakcji na zgłoszenia o awarii urządzeń nie może przekroczyć 48 godzin.
8. Termin naprawy winien wynosić maksymalnie 5 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia konieczności jej wykonania. Wszystkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi ponosi Wykonawca.
9. Wywóz i utylizacja wszystkich zdemontowanych materiałów budowlanych i pozostałości
po naprawie leży w gestii Wykonawcy i wkalkulowana jest w koszt całkowity zamówienia zgodnie z przedstawioną ofertą cenową.
10. Wykonawca zabezpieczy teren właściwie do charakteru wykonywanych prac we wszystkich jej etapach. W razie konieczności zabezpieczy przed uszkodzeniem elementy stałe na budynku w trakcie realizacji zamówienia.

Składanie ofert:
1. Oferty należy złożyć do dnia: 18 marca 2024 r. do godz. 10:00
2. Oferty powinny być składana w wersji elektronicznej (scan podpisanego ,,Formularza ofertowego") na adres: ias.bialystok@mf.gov.pl dw: jacek.jarocki@mf.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin wykonania zamówienia: 30 czerwiec 2024 r.

Wymagania:
11. Zamawiający przewiduje możliwość wizji lokalnej, która może być przeprowadzona w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 13:00 po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym z osobą:

Jacek Jarocki - Główny specjalista ILN - 85-878-41-38, e-mail: jacek.jarocki@mf.gov.pl lub Piotr Lewkowicz - Główny specjalista ILN - tel. (85) 878 41- 45, e-mail: piotr.lewkowicz2@mf.gov.pl

12. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz normami dotyczącymi prowadzenia i odbioru robót będących przedmiotem zamówienia.
13. Wszystkie materiały użyte lub zainstalowane podczas realizacji przedmiotu zamówienia muszą być nowe, nieużywane, pełnowartościowe, kompletne, sprawne technicznie, pozbawione wad prawnych i dopuszczone do sprzedaży na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego posiadające certyfikat CE (Conformité Européenne) lub spełniające wymagania dyrektyw tzw. ,,Nowego Podejścia" Unii Europejskiej.
14. Zamawiający na potrzeby realizacji zamówienia udostępni Wykonawcy nieodpłatnie energię elektryczną i wodę.

IV. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Oferenci, którzy:
a) zapoznali się z przedmiotem zamówienia, posiadają wszelkie informacje potrzebne
do zrealizowania zamówienia i zobowiązują się do rzetelnej realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z warunkami technicznymi i przepisami prawa.
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami uprawnionymi i zdolnymi do wykonania zamówienia.
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte i właściwe wykonanie zamówienia.
V. Dodatkowe informacje
1. Każdy Wykonawca może otrzymać dodatkowe informacje o zakresie przedmiotowego zamówienia oraz spotkać się na wizji w uzgodnieniu z Zamawiającym. Kontakt w dniach
od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 ÷ 14:00.
2. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem składania ofert.

VI. Kryteria oraz sposób oceny ofert

L.p.
Kryterium
Maksymalna ilość punktów
1.
A. Cena ofertowa
100

VII. Opis sposobu przygotowania oferty:

1. Ofertę składa się, z wykorzystaniem formularza ,, Formularz ofertowy" stanowiącego Załącznik Nr 1 do niniejszego Zapytania.
2. Koszt całkowity zakupu 5 szt. zewnętrznych odpornych na włamanie depozytorów kluczy do budynków jednostek Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku, obejmujący przedmiot zamówienia, należy podać w załączniku ,,Formularz ofertowy", podając go cyfrowo i słownie. Cena oferty ma być wyrażona w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Zaoferowana w ofercie cena brutto musi uwzględniać wszelkie koszty i opłaty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
3. Oferty złożone po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.
4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

IX. Warunki płatności:

Zapłata wynagrodzenia należnego dla Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi po wykonaniu zamówienia, przelewem w ciągu 21 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT lub rachunku której/go tytuł będzie zgodny z Tytułem postępowania a pozycje zgodne z pozycjami z ,,Oferty Wykonawcy". Na fakturze należy wskazać poszczególne pozycje obejmujące pojedyncze depozytory z wyszczególnieniem ich lokalizacji i jednostkowej ceny zakupu.
X. Dodatkowe informacje

1. Wykonawcy, których oferty nie zostaną wybrane, nie mogą zgłaszać żadnych roszczeń względem Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku z tytułu przygotowania i złożenia oferty na to zapytanie.
2. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od przyjęcia realizacji zamówienia, Zamawiający może wybrać kolejną najkorzystniejszą ofertę spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania ofertowego
w całości lub części z uwagi na ograniczone środki finansowe oraz wyboru Wykonawcy bez podania przyczyn a także poinformowania o wyborze najkorzystniejszej oferty jedynie podmiot, który ją złożył.
5. Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa z podaniem terminu wykonania prac.
6. Oferent/Wykonawca w trakcie wykonywania zamówienia, będzie zobowiązany do bieżących konsultacji i uzgodnień proponowanych rozwiązań wykonawczych z Zamawiającym.

Kontakt:
4. Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami:

a) Jacek Jarocki, ILN IAS Białystok pokój 901, tel. 85-878-41-38
e-mail: jacek.jarocki@mf.gov.pl w godz. 7:30 ÷ 13:00,
b) Piotr Lewkowicz, ILN IAS Białystok pokój 903, tel. 85-878-41-45
e-mail: piotr.lewkowicz2@mf.gov.pl w godz. 7:30 ÷ 13:00,

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.