Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
619z dziś
6573z ostatnich 7 dni
23609z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zamiatanie mechaniczne, ręczne jezdni, parkingów i chodników

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zamiatanie mechaniczne, ręczne jezdni, parkingów i chodników

Data zamieszczenia: 2024-03-05
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Mienia Komunalnego
Kolejowa 41
77-200 Miastko
powiat: bytowski
Telefon: 59 857 20 37
Województwo: pomorskie
Miasto: Miastko
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: 59 857 20 3
Termin składania ofert: 2024-03-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Dyrektor Zarządu Mienia Komunalnego
jako Kierownik zamawiającego
z siedzibą w Miastku przy Ul. Kolejowej 41, 77-200 Miastko pow. bytowski, działając na podstawie
art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023r.
poz. 1720 z późn. zm.).
ZAPRASZA
w postępowaniu
o wartości zamówienia poniżej kwoty 130 tys. złotych
do złożenia oferty cenowej dotyczącej:
,,Zamiatanie mechaniczne, ręczne jezdni, parkingów i chodników w Gminie Miastko, pow.
bytowski, woj. pomorskie"
(nazwa zamówienia)
1. Przedmiot zamówienia: usługa.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są usługi podzielone na:
1) Część 1 - zamiatanie mechaniczne i ręczne jezdni będących w administracji Gminy Miastko ujętych
w wykazie, min. dwa razy w czasie trwania umowy na długości 26140 mb jezdni.
2) Część 2 - zamiatanie mechaniczne, ręczne chodników i parkingów będących w administracji Gminy
Miastko ujętych w wykazie, min. raz w czasie trwania umowy na powierzchni 40.000,00 m2
.
Zamawiający ma prawo do zwiększenia częstotliwości sprzątania z zakresu przedmiotu zamówienia w
zależności od potrzeb i posiadanych środków.
Rozpoczęcie realizacji zamówienia pierwszego zamiatania w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy .
Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
- mechaniczne obustronne zamiatanie jezdni przy krawędziach na szerokości min. 1,3 m ;
- ręczne zamiatanie jezdni w miejscach niedostępnych dla zamiatarki mechanicznej;
- ręczne, mechaniczne zamiatanie chodników i parkingów na całej powierzchni nawierzchni:
- usuwanie zanieczyszczeń powstałych po gwałtownych nawałnicach - opadach tj. nanosu błota,
piasku, liści itp. jako prace dodatkowe na polecenie Zamawiającego;
- usuwanie odrostów traw przy krawężnikach jezdni mechaniczne/chemiczne;
- załadunek na środek transportu piasku, błota i innych zanieczyszczeń stałych zebranych przy
realizacji zamówienia i wywiezienie na wysypisko zgodnie z obowiązującymi przepisami o utrzymaniu
porządku, czystości i przepisami o ochronie środowiska.
Warunek posiadania lub dysponowania przez Wykonawcę:
- zamiatarki mechanicznej;
- sprzęt do wykonania prac ręcznych;
- środek transportu do wywozu zebranych nieczystości przy realizacji zamówienia;
- uprawnienia do wykonania usługi;
- polisę ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do sumy gwarancyjnej
nie niższej niż 70.000 zł, obejmującej termin umowy.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zamówienia:
Część 1 - zamiatanie mechaniczne i ręczne jezdni będących w administracji Gminy Miastko ujętych w
wykazie, min. dwa razy w czasie trwania umowy na długości 26140 mb jezdni.
Część 2 - zamiatanie mechaniczne, ręczne chodników i parkingów będących w administracji Gminy Miastko
ujętych w wykazie, min. raz w czasie trwania umowy na powierzchni 40000,00 m2

Dokument nr: ID.271.5.2024.RCC

Otwarcie ofert: Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 12.03.2024 r. o godz. 11:15 w siedzibie zamawiającego
Zarząd Mienia Komunalnego w Miastku., Ul. Kolejowa 41.
10.2.Otwarcie ofert nie ma charakteru publicznego.

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie do dnia 12.03.2024r., do godz 11:00 w
siedzibie zamawiającego tj. w Zarządzie Mienia Komunalnego w Miastku, Ul. Kolejowa 41 (sekretariat).

Miejsce i termin realizacji:
3.Wymagany termin realizacji zamówienia:
a. do dnia 31 października 2024r.

Wymagania:
4.Warunki udziału w postępowaniu wymagane od wykonawców: jak wyżej
5. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: formularz ofertowy
6. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
cena 100%
7. Opis sposobu obliczenia ceny oferty:
7.1. Przy kalkulacji wysokości stawek jednostkowych ( 1 mb długości jezdni i 1 m2 dla chodników i
parkingów) przyjętych do oferty należy uwzględnić wszystkie koszty związane z:
7.1.1. Przygotowaniem sprzętu do pracy;
7.1.2. Dojazdem do miejsca wykonania powierzonych prac;
7.1.3. Utrzymaniem sprawności technicznej sprzętu;
7.1.4. Utylizacją urobku z zamiatania;
7.1.5. Koszty zakupu materiału;
7.1.6. Utrzymaniem pracowników;
7.1.7. Innymi pracami ( m.in. towarzyszących i pomocniczymi ) wynikającymi z charakteru usługi, których
wykonanie może być niezbędne w celu wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością.
7.1.8. Wysokość ceny przyjętej do oferty będzie obowiązywać na cały czas wykonania zamówienia i nie
będzie podlegać zmianie.
8. Opis sposobu przygotowania oferty:
8.1.Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej, w języku polskim pod rygorem
nieważności.
8.2.Oferta musi być podpisana przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania firmy
i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty.
8.3.Ceny w niej podane mają być wyrażone cyfrowo i słownie, ma być napisana w języku polskim, czytelną
i trwałą techniką,
Na
kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres wykonawcy oraz opis:
,,Oferta na wykonanie zadania pn.: ,,Zamiatanie mechaniczne i ręczne jezdni i parkingów w Gminie Miastko,
pow. bytowski, woj. pomorskie" - nie otwierać do dnia 12.03.2024r. do godz. 11:15
a. Ceny w niej podane mają być wyrażone cyfrowo i słownie , ma być napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką;
9.2. Oferta złożona po wyznaczonym terminie zostanie zwrócona wykonawcy bez otwierania. Wykonawca
może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie propozycję przed upływem terminu
wyznaczonym na jej składanie.
10.3.Po zakończeniu badania ofert Zamawiający dokona wyboru oferty Wykonawcy, który zaproponuje
najniższą cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia na zasadach określonych w niniejszym
postępowaniu lub może unieważnić postępowanie bez podania przyczyny. Wykonawcy nie przysługuje
możliwość zaskarżenia decyzji wyboru oferty lub unieważnienia postępowania.
10.4.Odpowiedź o wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej zostanie opublikowane na stronie internetowej
zmkmiastko.bip.gov.pl.
11. Osoba/y uprawniona/e do kontaktów z wykonawcami: Roman Chamier Cieminski - starszy
inspektor ds. drogownictwa
12. Informacje dotyczące zawierania umowy:
Umowa musi zawierać wszystkie uwarunkowania wynikające ze złożonej oferty.
Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą w terminie 5 dni od wyboru korzystnej oferty.
13.Istotne dla zamawiającego postanowienia, które zostaną przez niego wprowadzone do treści
umowy: nie dotyczy.
14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.