dolnośląskie (Jelenia Góra)
wielkopolskie (Oborniki)
dolnośląskie (Wrocław)
wielkopolskie (Oborniki)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
śląskie (Gliwice)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zamiatanie mechaniczne, ręczne jezdni, parkingów i chodników |
Data zamieszczenia: | 2024-03-05 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Mienia Komunalnego Kolejowa 41 77-200 Miastko powiat: bytowski Telefon: 59 857 20 37 |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Miastko |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon: 59 857 20 3 |
Termin składania ofert: | 2024-03-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Dyrektor Zarządu Mienia Komunalnego jako Kierownik zamawiającego z siedzibą w Miastku przy Ul. Kolejowej 41, 77-200 Miastko pow. bytowski, działając na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023r. poz. 1720 z późn. zm.). ZAPRASZA w postępowaniu o wartości zamówienia poniżej kwoty 130 tys. złotych do złożenia oferty cenowej dotyczącej: ,,Zamiatanie mechaniczne, ręczne jezdni, parkingów i chodników w Gminie Miastko, pow. bytowski, woj. pomorskie" (nazwa zamówienia) 1. Przedmiot zamówienia: usługa. 2. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi podzielone na: 1) Część 1 - zamiatanie mechaniczne i ręczne jezdni będących w administracji Gminy Miastko ujętych w wykazie, min. dwa razy w czasie trwania umowy na długości 26140 mb jezdni. 2) Część 2 - zamiatanie mechaniczne, ręczne chodników i parkingów będących w administracji Gminy Miastko ujętych w wykazie, min. raz w czasie trwania umowy na powierzchni 40.000,00 m2 . Zamawiający ma prawo do zwiększenia częstotliwości sprzątania z zakresu przedmiotu zamówienia w zależności od potrzeb i posiadanych środków. Rozpoczęcie realizacji zamówienia pierwszego zamiatania w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy . Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: - mechaniczne obustronne zamiatanie jezdni przy krawędziach na szerokości min. 1,3 m ; - ręczne zamiatanie jezdni w miejscach niedostępnych dla zamiatarki mechanicznej; - ręczne, mechaniczne zamiatanie chodników i parkingów na całej powierzchni nawierzchni: - usuwanie zanieczyszczeń powstałych po gwałtownych nawałnicach - opadach tj. nanosu błota, piasku, liści itp. jako prace dodatkowe na polecenie Zamawiającego; - usuwanie odrostów traw przy krawężnikach jezdni mechaniczne/chemiczne; - załadunek na środek transportu piasku, błota i innych zanieczyszczeń stałych zebranych przy realizacji zamówienia i wywiezienie na wysypisko zgodnie z obowiązującymi przepisami o utrzymaniu porządku, czystości i przepisami o ochronie środowiska. Warunek posiadania lub dysponowania przez Wykonawcę: - zamiatarki mechanicznej; - sprzęt do wykonania prac ręcznych; - środek transportu do wywozu zebranych nieczystości przy realizacji zamówienia; - uprawnienia do wykonania usługi; - polisę ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do sumy gwarancyjnej nie niższej niż 70.000 zł, obejmującej termin umowy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zamówienia: Część 1 - zamiatanie mechaniczne i ręczne jezdni będących w administracji Gminy Miastko ujętych w wykazie, min. dwa razy w czasie trwania umowy na długości 26140 mb jezdni. Część 2 - zamiatanie mechaniczne, ręczne chodników i parkingów będących w administracji Gminy Miastko ujętych w wykazie, min. raz w czasie trwania umowy na powierzchni 40000,00 m2 Dokument nr: ID.271.5.2024.RCC Otwarcie ofert: Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 12.03.2024 r. o godz. 11:15 w siedzibie zamawiającego Zarząd Mienia Komunalnego w Miastku., Ul. Kolejowa 41. 10.2.Otwarcie ofert nie ma charakteru publicznego. Składanie ofert: Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie do dnia 12.03.2024r., do godz 11:00 w siedzibie zamawiającego tj. w Zarządzie Mienia Komunalnego w Miastku, Ul. Kolejowa 41 (sekretariat). Miejsce i termin realizacji: 3.Wymagany termin realizacji zamówienia: a. do dnia 31 października 2024r. Wymagania: 4.Warunki udziału w postępowaniu wymagane od wykonawców: jak wyżej 5. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: formularz ofertowy 6. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: cena 100% 7. Opis sposobu obliczenia ceny oferty: 7.1. Przy kalkulacji wysokości stawek jednostkowych ( 1 mb długości jezdni i 1 m2 dla chodników i parkingów) przyjętych do oferty należy uwzględnić wszystkie koszty związane z: 7.1.1. Przygotowaniem sprzętu do pracy; 7.1.2. Dojazdem do miejsca wykonania powierzonych prac; 7.1.3. Utrzymaniem sprawności technicznej sprzętu; 7.1.4. Utylizacją urobku z zamiatania; 7.1.5. Koszty zakupu materiału; 7.1.6. Utrzymaniem pracowników; 7.1.7. Innymi pracami ( m.in. towarzyszących i pomocniczymi ) wynikającymi z charakteru usługi, których wykonanie może być niezbędne w celu wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością. 7.1.8. Wysokość ceny przyjętej do oferty będzie obowiązywać na cały czas wykonania zamówienia i nie będzie podlegać zmianie. 8. Opis sposobu przygotowania oferty: 8.1.Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności. 8.2.Oferta musi być podpisana przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania firmy i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. 8.3.Ceny w niej podane mają być wyrażone cyfrowo i słownie, ma być napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką, Na kopercie należy umieścić nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres wykonawcy oraz opis: ,,Oferta na wykonanie zadania pn.: ,,Zamiatanie mechaniczne i ręczne jezdni i parkingów w Gminie Miastko, pow. bytowski, woj. pomorskie" - nie otwierać do dnia 12.03.2024r. do godz. 11:15 a. Ceny w niej podane mają być wyrażone cyfrowo i słownie , ma być napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką; 9.2. Oferta złożona po wyznaczonym terminie zostanie zwrócona wykonawcy bez otwierania. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie propozycję przed upływem terminu wyznaczonym na jej składanie. 10.3.Po zakończeniu badania ofert Zamawiający dokona wyboru oferty Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia na zasadach określonych w niniejszym postępowaniu lub może unieważnić postępowanie bez podania przyczyny. Wykonawcy nie przysługuje możliwość zaskarżenia decyzji wyboru oferty lub unieważnienia postępowania. 10.4.Odpowiedź o wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej zostanie opublikowane na stronie internetowej zmkmiastko.bip.gov.pl. 11. Osoba/y uprawniona/e do kontaktów z wykonawcami: Roman Chamier Cieminski - starszy inspektor ds. drogownictwa 12. Informacje dotyczące zawierania umowy: Umowa musi zawierać wszystkie uwarunkowania wynikające ze złożonej oferty. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą w terminie 5 dni od wyboru korzystnej oferty. 13.Istotne dla zamawiającego postanowienia, które zostaną przez niego wprowadzone do treści umowy: nie dotyczy. 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. |
© eurobudowa.pl 2004-2024