Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6140z ostatnich 7 dni
25543z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Kompleksowa dostawa gazu ziemnego

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Kompleksowa dostawa gazu ziemnego

Data zamieszczenia: 2024-03-12
Dane kontaktowe Zamawiającego: WARMIŃSKO-MAZURSKA AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO S.A. W OLSZTYNIE
PLAC GEN. JÓZEFA BEMA 3
10-516 Olsztyn
powiat: Olsztyn
895211250
wmarr@wmarr.olsztyn.pl
https://platformazakupowa.pl/pn/wmarr_olsztyn.
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Olsztyn
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: 895211250
Termin składania ofert: 2024-03-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) obejmująca - sprzedaż i dystrybucję gazu na potrzeby Warmińsko-Mazurskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. w Olsztynie
Krótki opis przedmiotu zamówienia
,,Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) obejmująca - sprzedaż i dystrybucję gazu dla potrzeb Warmińsko-Mazurskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. w Olsztynie o prognozowanym wolumenie około 340 000 kWh w taryfie W-4 oraz w taryfie W-5 około 440 000 kWh w okresie 24 m-cy.
Dostawy odbywać się będą w okresie od dnia 01.05.2024 r. do dnia 30.04.2026 r.
z zastrzeżeniem, że:
1) warunkiem rozpoczęcia dostaw jest skuteczne przeprowadzenie procedury zmiany Sprzedawcy (dotychczasowego Wykonawcy) lub skuteczne zgłoszenie Umowy do OSD oraz przeprowadzenie wszelkich niezbędnych formalności, w tym wymaganych przepisami prawa, aby było możliwe skuteczne zawarcie umowy kompleksowej na sprzedaż paliwa gazowego z nowym Sprzedawcą (Wykonawcą),
2) dostawy odbywać się będą do wyczerpania kwoty, na jaką zostanie zawarta umowa, nie dłużej jednak niż do dnia 30.04.2026 r.
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.

CPV: 09120000-6, 65210000-8,09123000-7,65200000-5

Dokument nr: 2024/BZP 00241632, ZP.28.11.2024/SOAT

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-03-20 10:05

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/wmarr_olsztyn. Bezpośredni link do ogłoszenia: https://platformazakupowa.pl/transakcja/899579
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/wmarr_olsztyn
Bezpośredni link do ogłoszenia: https://platformazakupowa.pl/transakcja/899579
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Składanie dokumentów w postępowaniu z wyjątkiem oferty, odbywa się elektronicznie za pośrednictwem formularza ,,WYŚLIJ WIADOMOŚĆ" dostępnego na stronie dotyczącej danego postępowania.
2. Za datę złożenia dokumentów o których mowa w ust. 2, przyjmuje się kliknięcie przycisku "WYŚLIJ WIADOMOŚĆ" po którym pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych za pośrednictwem platformy zakupowej o której mowa w ust. 1, opisane zostały w Regulaminie platformazakupowa.pl oraz Instrukcji dla Wykonawców platformazakupowa.pl, dostępnych na stronie dotyczącej danego postępowania oraz stronie głównej Platformy pod adresem https://platformazakupowa.pl
4. Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 150 MB.
5. Sposób sporządzenia i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 poz. 2452).
6. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy zakupowej, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na wskazane w rozdziale XXIX adresy e-mail: (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu). Skorzystanie z poniższego adresu, w sytuacji gdy platforma działa poprawnie spowoduje zignorowanie tej wiadomości.
7. Wykonawca ma obowiązek śledzić informacje na Platformie zakupowej. Podstawowym źródłem informacji jest platforma dostępna pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/wmarr_olsztyn, bezpośredni link do ogłoszenia: https:// platformazakupowa.pl/transakcja/899579 wszelkie fakultatywne powiadomienia za pomocą poczty e-mail obciążone są ryzykiem błędów związanych z działaniem serwerów pocztowych, na których działanie zamawiający nie ma wpływu.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Ogólnego o ochronie danych osobowych (RODO), poniżej przekazujemy informacje dotyczące przetwarzania Pani/ Pana danych osobowych:
Administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest Warmińsko-Mazurska Agencja Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna w Olsztynie, Plac Gen. Józefa Bema 3, 10-516 Olsztyn (dalej: Spółka).
Spółka wyznaczyła inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/ Pan skontaktować poprzez email iod@wmarr.olsztyn.pl lub pisemnie na adres siedziby Spółki. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
Pani/Pana dane będą przetwarzane przez Spółkę w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Po zakończeniu ww. postępowania dane osobowe będą przetwarzane także w celach archiwizacyjnych. Dane wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa na wykonanie zamówienia, będą przetwarzane także w celu wykonania zawartej umowy oraz wykonania ciążących na Spółce obowiązków z zakresu prawa podatkowego i rachunkowości.
W toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Pani/Pana dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO, co oznacza, że Spółka ma prawo przetwarzać dane, ponieważ jest to niezbędne do wypełnienia obowiązku, które na Spółkę nakładają przepisy prawa - ustawa z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) [dalej: ustawa Pzp].
Po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, dane osobowe wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa, będą przetwarzane na podstawie:
1) art. 6 ust. 1 lit b RODO, co oznacza, że Spółka ma prawo przetwarzać dane osobowe w związku z zawarciem umowy o udzielenie zamówienia publicznego,
2) art. 6 ust. 1 lit c RODO, co oznacza, że Spółka ma prawo przetwarzać dane, ponieważ jest to niezbędne do wypełnienia obowiązków, które na Spółkę nakładają przepisy prawa, tj.:
wiązków wynikających z przepisów prawa podatkowego i rachunkowości (ustawa Ordynacja podatkowa, ustawa o rachunkowości),
wiązku archiwizowania dokumentów (ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach).
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
Dostęp do Pani/Pana danych osobowych będą mieli upoważnieni pracownicy
i współpracownicy Spółki. Pani/Pana dane osobowe mogą być także udostępniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
Ponadto dane wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana lub odrzucona
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostaną opublikowane wraz
z informacją o wyniku postępowania lub informacją o odrzuceniu oferty.
Niezależnie od powyższego Pani/Pana dane osobowe mogą być, w razie potrzeby, przetwarzane także przez podmioty, z pomocy których Spółka korzysta wykonując swoje zadania (np. kancelarie prawne, podmioty, którym Spółka zleca świadczenie usług wsparcia informatycznego, podmioty wykonujące usługi archiwizacyjne oraz niszczenia dokumentacji, biegli rewidenci, którym powierza się badanie dokumentów finansowych Spółki, podmioty dostarczające na zlecenie Spółki korespondencję, lub inne wykwalifikowane podmioty, których pomoc okaże się niezbędna do wykonywania zadań Spółki).
Po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dane podmiotów, które wzięły udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, przy czym jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
Pozostałe informacje zawarte zostały w Rozdziale XL SWZ.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/wmarr_olsztyn.
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-03-20 10:00
Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem : https://platformazakupowa.pl/pn/wmarr_olsztyn. Bezpośredni link do ogłoszenia https://platformazakupowa.pl/transakcja/899579

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.28.11.2024/SOAT
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
,,Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) obejmująca - sprzedaż i dystrybucję gazu dla potrzeb Warmińsko-Mazurskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. w Olsztynie o prognozowanym wolumenie około 340 000 kWh w taryfie W-4 oraz w taryfie W-5 około 440 000 kWh w okresie 24 m-cy.
Dostawy odbywać się będą w okresie od dnia 01.05.2024 r. do dnia 30.04.2026 r.
z zastrzeżeniem, że:
1) warunkiem rozpoczęcia dostaw jest skuteczne przeprowadzenie procedury zmiany Sprzedawcy (dotychczasowego Wykonawcy) lub skuteczne zgłoszenie Umowy do OSD oraz przeprowadzenie wszelkich niezbędnych formalności, w tym wymaganych przepisami prawa, aby było możliwe skuteczne zawarcie umowy kompleksowej na sprzedaż paliwa gazowego z nowym Sprzedawcą (Wykonawcą),
2) dostawy odbywać się będą do wyczerpania kwoty, na jaką zostanie zawarta umowa, nie dłużej jednak niż do dnia 30.04.2026 r.
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09120000-6 - Paliwa gazowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
65210000-8 - Przesył gazu
09123000-7 - Gaz ziemny
65200000-5 - Przesył gazu i podobne usługi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki:
1) Posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile to wynika z odrębnych przepisów.
W zakresie warunku posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Wykonawca wykaże, że:
a) zgodnie z art. 32 ust. 1 ustawy Prawo energetyczne posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu gazem ziemnym wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne,
b) zgodnie z art. 32 ust. 1 ustawy Prawo energetyczne posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji gazu wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne - w przypadku Wykonawców będących Właścicielami sieci dystrybucyjnej lub posiada aktualną podpisaną umowę generalną z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucji gazu na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczenia gazu ziemnego - w przypadku Wykonawców nie będących Właścicielami sieci dystrybucyjnej.
W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby zezwolenia o których mowa w pkt. 1) udzielone było bezpośrednio Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie publiczne.
Zgodnie z treścią art. 117 ust. 2 warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i to on zrealizuje kompleksową dostawę gazu ziemnego.
W takim przypadku, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wypełniają w formularzu oferty w pkt 10 oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy z art. 125 ust. 1. Ustawy pzp na zasadzie spełnia/ nie spełnia sporządzonego wg Załącznika nr 3 do SWZ.
Uwaga ! W przypadku wygaśnięcia koncesji w okresie obowiązywania umowy, Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie dostarczyć Zamawiającemu aktualną koncesję na obrót gazem ziemnym wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na cały okres trwania umowy, oświadczenie o posiadaniu aktualnej umowy dystrybucyjnej zawartej z OSD lub aktualną koncesję na dystrybucję paliwami gazowymi.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Formularz ofertowy - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ;
2) Formularz cenowy - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2A do SWZ
3) Pełnomocnictwo - upoważniające do złożenia oferty, z którego wynika prawo do podpisania oferty - (jeżeli zostało udzielone),
4) zobowiązanie innego podmiotu, którego wzór stanowi Załącznik nr 5 do SWZ (jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w postaci elektronicznej winno być załączone do oferty. Z treści załączonego do oferty pełnomocnictwa winien jednoznacznie wynikać zakres umocowania oraz dane mocodawców i pełnomocnika. Oferta powinna być podpisana przez każdego z Wykonawców wspólnie lub upoważnionego przedstawiciela.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XXXI ust. 7 pkt 4) i 5) SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. W odniesieniu do warunku dotyczącego doświadczenia Wykonawcy wspólne ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. W takim przypadku, o którym mowa w pkt 3 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wypełniają w formularzu oferty w pkt 10 oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
5. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed podpisaniem umowy wykonawcy zobowiązani będą przedłożyć Zamawiającemu umowę regulującą współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o przedmiotowe zamówienie publiczne.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.
7. Zamawiający będzie weryfikował spełnienie warunków udziału wykonawcy w postępowaniu dla wszystkich wykonawców wspólnie (łącznie).
8. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian został omówiony w Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy i stanowią Załącznik nr 7 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-04-18

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.