Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Pełnienie nadzoru inwestorskiego |
Data zamieszczenia: | 2024-03-12 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA BIELINY ul. Partyzantów 17 26-004 Bieliny powiat: kielecki tel./fax. (041) 302-50-94 wew. 215/ (41) 302 - 61 - 07 inwestycje.ania@bieliny.pl |
Województwo: | świętokrzyskie |
Miasto: | Bieliny |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel./fax. (041) 302- |
Termin składania ofert: | 2024-03-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA PROPOZCJI CENOWYCH IV. Przedmiot zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: "Budowa drogi gminnej w msc. Bieliny wg przebiegu drogi 1.KDD.16.MPZP" a) Przedmiotem inwestycji jest budowa drogi gminnej klasy D - dojazdowej w msc. Bieliny o długości 653,98m. Początek kilometrażu drogi km 0+000,00 stanowi krawędź jezdni drogi wojewódzkiej nr 753, koniec km 0+653,98 na wysokości działki nr ewid. 85/3 obręb 0002 Bieliny Kapitulne, gm. Bieliny. W zakresie inwestycji jest budowa skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 753, budowa przepustu skrzynkowego na cieku wodnym Kakonianka oraz usunięcie kolizji z siecią wodociągową. Zasadniczymi i najistotniejszymi elementami budowy drogi gminnej są: o Roboty przygotowawcze, o Roboty ziemne - wykonanie wykopów i nasypów, o Usunięcie kolizji z siecią wodociągową, o Budowa skrzyżowania z drogą wojewódzką DW753, o Budowa przepustu skrzynkowego. o Budowa konstrukcji jezdni, o Budowa rowów odwadniających, o Budowa zjazdów indywidualnych, o Budowa poboczy, o Montaż barier drogowych, o Umocnienie wylotu i wlotu przepustu narzutem kamiennym na długości 2,0 m Projektowane zagospodarowanie terenu Budowana droga gminna posiadać będzie następujące podstawowe parametry techniczne: - klasa techniczna drogi: D - dojazdowa - przekrój poprzeczny: drogowy - obciążenie ruchem: KRI - ilośćjezdni: 1 - szerokość jezdni: 5,Om- ilość pasów ruchu: 2 - szerokość pasa ruchu: 2,5m (zastosowano wymagane poszerzenia pasów mchu 2,75m na łuku poziomym od km 0+399,85 do 0+453,97) - nawierzchnia jezdni: beton asfaltowy - spadek poprzeczny jezdni: jednostronny 2% (korzystne warunki odprowadzenia wód opadowych i roztopowych) - szerokość poboczy: 0,75m (obustronne) - nawierzchnia poboczy: kruszywo łamane - spadek poprzeczny poboczy: 8% - prędkość projektowa: Vp = 30km/h Technologia konstrukcji nawierzchni: o jezdnia drogi w granicach skrzyżowania z drogą wojewódzką od km 0+000,00 do km 0+009,00: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S, gr. 4cm, KR4 - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W, gr. 6cm. KR4 - warstwa podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego AC22P, gr. 1 Ocm, KR.4 - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5, gr. 20cm - podbudowa cementowa C3/4, gr. 22cm - podbudowa cementowa Cl.5/2, gr. 20cm - wyprofilowane i zagęszczone podłoże o jezdnia drogi gminnej od km 0+009,00 do km 0+653,98: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S, gr. 4cm, KRI - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W, gr. 5cm. KRI - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5, gr. 20cm - podbudowa cementowa C3/4, gr. 22cm - wyprofilowane i zagęszczone podłoże o pobocza w granicach skrzyżowania z drogą wojewódzką od km 0+000,00 do km 0+009,00: - nawierzchnia z kruszywa łamanego 0/31,5, gr. 20cm - wyprofilowane i zagęszczone podłoże o pobocza drogi gminnej od km 0+009,00 do km 0+653,98: - nawierzchnia z kruszywa łamanego 0/31,5, gr. 9cm - wyprofilowane i zagęszczone podłoże o zjazdy indywidualne: - nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8cm - podsypka cem.-piask. 1:4, gr. 3cm - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31,5, gr. 20cm - podbudowa cementowa C3/4, gr. 15cm - wyprofilowane i zagęszczone podłoże b) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenia o zakończeniu robót budowlanych (jeżeli jest wymagane), c) Kompleksową obsługę geodezyjną, 2 egz. inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (w tym 1 egz. na nośniku elektronicznym). 2. Wykonawca ma obowiązek zapoznania się w sposób bardzo szczegółowy z dokumentacją techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz warunkami umowy. Wykonawca ma obowiązek wyjaśnić z Zamawiającym wszystkie wątpliwości w stosunku do zakresu zawartego w przywołanych dokumentach, przed złożeniem ofert. Po złożeniu oferty, Zamawiający będzie uważał, że Wykonawca nie ma wątpliwości i uwag w stosunku do zakresu ujętego w specyfikacji. 3. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowi: 1) dokumentacja projektowa, 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 4. Do zakresu obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego należeć będzie zarządzanie procesem inwestycyjnym, który będzie obejmował w szczególności: 1) Zapewnienia nadzoru inwestorskiego na budowie, 2) Udział w protokolarnym przekazaniu wykonawcy robót budowlanych z terenu budowy. 3) Kontroli wykonawcy robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej - wykonawczej, 4) Dokonywania odbiorów technicznych w terminach określonych w umowie z wykonawcą robót budowlanych, 5) Sprawdzenia prawidłowości dokumentów przedkładanych przez wykonawcę robót budowlanych. 6) Obecność na budowie co najmniej 2 razy w tygodniu i dokumentowanie swoich wizyt wpisem do dziennika budowy, z podaniem zakresu robót które zostały przez niego sprawdzone oraz wpisem w zeszycie w siedzibie Zamawiającego. 7) Sprawdzanie kosztorysów na roboty dodatkowe nieprzewidziane, konieczne i zamienne oraz kontrola prawidłowości ich fakturowania. 8) Kontrola zgodności zakresu wykonywanych robót montażowych z opisami technicznymi oraz warunkami umowy z Wykonawcą robót montażowych 9) Stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Zamawiającego, 10) Rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania robót, zasięgając w razie potrzeby opinii rzeczoznawców oraz bieżące rozwiązywanie problemów technicznych budowy we wszystkich branżach występujących przy realizacji przedmiotu umowy 11) Inspektor nadzoru ma prawo żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych prac montażowych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem 12) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń i sprawdzanie dokumentacji rozliczeniowej, 13) Współpraca z Zamawiającym, jednostką projektową i wykonawczą w zakresie realizowanych robót. 14) Innych czynności nie wymienionych powyżej, a zleconych przez Zamawiającego. Dokument nr: 13/2024 Otwarcie ofert: e) Otwarcie ofert nie ma charakteru publicznego zgodnie z Regulaminem postępowania przy udzielaniu zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000,00 zł netto wskazanej w ustawie z dnia 11 września 2019 Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) obowiązującym w Gminie Bieliny. Składanie ofert: VII. Termin oraz sposób składania ofert a) Ofertę składa się w formie pisemnej na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia do składania propozycji cenowych wraz z załącznikami w terminie do 20.03.2024 r. do godz. 10.00 (decyduje data wpływu w siedzibie Zamawiającego), drogą pocztową, przesyłką kurierską lub osobiście. b) Oferty prosimy składać pisemnie w zapieczętowanej kopercie z napisem: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: "Budowa drogi gminnej w msc. Bieliny wg przebiegu drogi 1.KDD.16.MPZP" w Urzędzie Gminy Bieliny, Ul. Partyzantów 17, 26-004 Bieliny pokój nr 14 (sekretariat). c) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. d) Za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego. Miejsce i termin realizacji: V. Termin wykonania zamówienia: 1. Okres realizacji zamówienia trwać będzie od dnia podpisania umowy do dnia rozliczenia inwestycji. Termin wykonania robót budowalnych 10 miesięcy od dnia podpisania umowy. Wymagania: II. Tryb udzjelenia zamówienia: 1. W związku z faktem, iż wartość zamówienia jest niższa od kwoty, o której mowa w art. 2 ust. 1 pkt. 1) ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm), zamówienie udzielane jest na zasadach określonych w art. 44 ustawy z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 284 z późn. zm.). 2. Celem postępowania jest rozeznanie cen tynkowych usług określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz dokonanie wyboru ich wykonawcy. 3. Zamawiający może, w oparciu o przekazane oferty, dokonać wyboru Wykonawcy. Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie stanowi jednak oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego i tym samym zobowiązania Zamawiającego do udzjelenia zamówienia w oparciu o otrzymane oferty. III. Miejsce publikacji ogłoszenia. 1. Siedziba Zamawiającego. 2. Strona internetowa Zamawiającego www.bieliny.biuletyn.net zakładka: zamówienia do 130 000,00 zł VI. Kryteria oceny ofert oraz opis sposobu przyznania punktów za spełnienie danego kryterium oceny ofert. 1. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert: 2. Przy ocenie ofert i wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się kryteriami, których znaczenia (wagę) określa procent. Są to: 1) Kryterium 1: Cena 90% 2) Kryterium 2: Dyspozycyjność Inspektora Nadzoru Inwestorskiego 10 %. 3. Ofertą wygrywającą będzie oferta, która uzyska największą ilość punktów łącznie w dwóch ww. kryteriach oceny ofert. 4. Każdej ofercie zostanie przyznana ilość punktów obliczona następująco: 1) Kryterium 1: Cena: Cena najniższej oferty A = .................................. x 90 = ......... punktów cena oferty ocenianej 2) Kryterium 2: Dyspozycyjność Inspektora Nadzoru Inwestorskiego: Obowiązkiem Inspektora Nadzoru Inwestorskiego jest obecność na placu budowy przynajmniej 2 razy w tygodniu. W razie wystąpienia konieczności, inspektor nadzoru, stawi się na placu budowy na każde wezwanie Zamawiającego (bez dodatkowego wynagrodzenia), również w sytuacji, gdy wezwanie to obejmowało będzie czas ponad zaoferowane, obowiązkowe obecności. Inspektor nadzoru musi być obecny na placu budowy i przebywać na nim w sposób zapewniający prawidłowe i rzetelne wykonywanie obowiązków umownych. W formularzu ofertowym Wykonawca może zaoferować dodatkową obowiązkową ilość dni pobytu Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na placu budowy. Za każdy dodatkowy obowiązkowy dzień, Wykonawcy zostaną przyznane punkty zgodnie z poniższym podziałem: - 2 wizyty tygodniowo, wykonawca otrzyma -- 0 pkt. - 3 wizyty tygodniowo, wykonawca trzyma - 10 pkt 5. Jeżeli w postępowaniu nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. 6. Zamawiający dokona oceny złożonych ofert zgodnie z przyjętymi kryteriami. 7. W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzjelenia przez Wykonawców dotyczących wyjaśnień treści złożonych przez nich ofert. 8. Zamawiający może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie, uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień dotyczących dokumentów potwierdzających spełnienie warunków. 9. Jeżeli zaoferowana cena lub koszt, lub ich istotne części składowe, wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzą wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający zwraca się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia ceny. f) Oferent składając ofertę przyjmuje warunki określone we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 g) Oferty należy złożyć na załączonym formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1. VIII. Ogłoszenie wyników i zawarcie umowy 1. Informacja o wynikach postępowania zostanie umieszczona w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie internetowej www.bieliny.biuletyn.net zakładka Zamówienia do 130 000 zł, 2. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu powiadomieni zostaną o wyborze oferty elektronicznie. Informacja powyższa zawierać będzie nazwę, adres wyłonionego Wykonawcy oraz cenę ofertową. 3. Jeżeli wybrany Wykonawca uchyli się od podpisania umowy (stanowiącej załącznik niniejszego zapytania ofertowego), wybór oferty zostanie przeprowadzony ponownie spośród złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu. IX. Warunki uczestnictwa w postępowaniu oraz odrzucenie oferty 1. Warunki uczestnictwa w postępowaniu: a) Złożenie oferty na załączonym druku ,,Formularz ofertowy" - Załącznik nr 1 b) Złożony i wypełniony Załącznik nr 3 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 2.1. Wiedza i doświadczenie; Wykazują się doświadczeniem w realizacji podobnych usług. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie wykonał: co najmniej jedno zamówienie w ramach którego pełniono nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi o wartości nie niniejszej niż 800 000,00 zł brutto polegające na budowie lub rozbudowie, lub remoncie drogi o nawierzchni asfaltowej lub asfalto betonowej. Na potwierdzenie należy złożyć: wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie. 1.2. Warunek dotyczący kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami: - co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia budowlane do nadzorowania lub kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, - co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia budowlane do nadzorowania lub kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia budowlane do nadzorowania lub kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia w/w funkcji, pod warunkiem posiadania przez jedną osobę wymaganych uprawnień budowlanych. 3. Wykonawca, który złoży najkorzystniejsza ofertę zostanie wezwany do złożenia wykazu dostaw a) wykaz usług - Załącznik Nr la b) Wykaz osób- Załącznik nr lb X. Warunki wykluczenia z postępowania 1. W związku z wejściem w życie w dniu 16 kwietnia 2022 roku ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku (Dz. U. z 2022 poz. 835) o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (na podstawie art. 7 ust. 9 Dz.U. z 2022 poz.835 ) z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - pkt 1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w ait. 1 pkt 3 ustawy szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz.U z 15.04.2022 poz.835) - pkt 2) wykonawcę którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U z 15.04.2022 poz.835) - pkt 3) wykonawcę którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz, U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz.U z 15.04.2022 poz.835) -Załącznik nr 3 2. Odrzuceniu podlegają oferty: a) których treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego, b) złożone przez podmiot: - nie spełniający warunków udziału w postępowaniu w sprawie wyboru przez Zamawiającego c) zostały złożone po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym d) zawiera rażąco niską cenę XI. Składanie ofert częściowych Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych. 2. Kompletny projekt do wglądu w siedzibie Zamawiającego. 3. Wszelkie zmiany do umowy zostały zawarte w projekcie umowy - Załącznik nr 2 Uwagi: 4. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.) dalej ,,ROPO" Zamawiający informuje, że: o Administratorem Pana/i danych jest Wójt Gminy Bieliny, którego siedzibą jest Urząd Gminy Bielmy, ul. Partyzantów 17, 26 - 004 Bieliny, tel. (41) 302 50 94 o Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Urzędzie Gminy Bieliny za pomocą adresu iod@abi-net.pl o Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie zadania pn.: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: "Budowa drogi gminnej w msc. Bieliny wg przebiegu drogi 1.KDD.16.MPZP" o Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o obowiązujące przepisy prawa w tym ustawy z dnia 06 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2176 z późn. zm.). o Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane i przećhowywane przez okres niezbędny dla wypełnienia celów określonych powyżej, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa. o Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp; o W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; o posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; o nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. o Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z irwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Do obowiązków Wykonawcy należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4 RODO). Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W związku z powyższym Wykonawca w formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do Zaproszenia, składa (o ile dotyczy) stosowne oświadczenie. Kontakt: XII. Informacje dodatkowe 1. Osoba uprawniona do kontaktów z Wykonawcami: Anna Mucha - tel. (041) 30-25-094 wew. 215, e-mail: inwestycje.ania@bieliny.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024