Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6140z ostatnich 7 dni
25543z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Utwardzenie działki

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Utwardzenie działki

Data zamieszczenia: 2024-03-13
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Lubochnia Lubochnia Dworska
ul. Tomaszowska 9
97-217 Lubochnia
powiat: tomaszowski (mazowiecki)
tel. (0-44) 710-31-32 fax. 710-30-93
Województwo: łódzkie
Miasto: Lubochnia
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (0-44) 710-31-3
Termin składania ofert: 2024-03-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przedmiotowe postępowanie jest prowadzone z wyłączeniem przepisów ustawy - Prawo Zamówień Publicznych, Postępowanie jest prowadzone na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 złotych wprowadzonego Zarządzeniem Nr 1/2021/K Wójta Gminy Lubochnia z dnia 4 stycznia 2021 r. (Z wprowadzonymi zmianami: Zarządzeniem Nr 10B/2021/K Wójta Gminy Lubochnia z dnia 11 marca 2021r. i Zarządzeniem Nr 21/2023/K Wójta Gminy Lubochnia z dnia 1 czerwca 2023r.)
I. Przedmiot zamówienia:
Utwardzenie działki gminnej nr 84 obręb Kochanów obejmuje:
- mechaniczne profilowanie i dogęszczenie istniejącej podbudowy wykonanej z warstwy odcinającej z piasku gr. 10cm i z kruszywa łamanego 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm wykonanej w obramieniu z obrzeży i krawężników betonowych wystawionych ponad przedmiotową podbudowę 11 cm,
- wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej typu BEHATON lub HOLLAND o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr. 3 cm ( kolor i ostateczny typ/kształt kostki do uzgodnienia z inwestorem),
- uporządkowanie terenu po wykonanych robotach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Zał. Nr 3 - Dokumentacja techniczna.

Dokument nr: RI. 271.2.8.2024

Składanie ofert:
VIII. Miejsce i termin składania ofert
1. Oferty należy składać pisemnie w siedzibie Zamawiającego tj. w Gmina Lubochnia, Lubochnia Dworska, Ul. Tomaszowska 9, (I piętro, pokój nr 21- sekretariat)
2. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 21.03.2024r. godz. 12:00

Miejsce i termin realizacji:
II. Termin wykonania zamówienia W terminie 2 miesięcy od daty podpisania umowy.

Wymagania:
III. Dokumenty, jakie należy dołączyć do oferty
Ofertę należy przygotować zgodnie z formularzem oferty, na druku załączonym do niniejszej instrukcji. Do oferty należy załączyć następujące dokumenty:
1. Odpis z właściwego organu rejestrowego albo aktualny wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej;
2. Oświadczenie Wykonawcy, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponuje potencjałem i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia [zawarte w formularzu oferty);
3. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 r., poz. 1497) [zawarte w formularzu oferty];
4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty, złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
IV. Opis sposobu przygotowania ofert
1. Oferta musi być przygotowana w języku polskim, pisemnie na papierze przy użyciu nośnika pisma nie ulegającego usunięciu bez pozostawienia śladów.
2. Każda poprawka w ofercie musi być parafowana przez osobę upoważnioną do podpisywania oferty.
3. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę, obejmującą całość zamówienia, w której musi być zaoferowana tylko jedna ostateczna cena dla całego zamówienia.
4. Oferta musi być złożona zamawiającemu w zaklejonym, nienaruszonym opakowaniu.
5. Koperta zewnętrzna i wewnętrzna będzie oznaczona:
,,Utwardzenie działki gminnej nr 84 obręb Kochanów" Nie otwierać przed 21.03.2024r. godzina 12:00
6. Koperta zewnętrzna będzie zaadresowana na zamawiającego:
Urząd Gminy w Lubochni 97-217 Lubochnia Lubochnia Dworska ul. Tomaszowska 9
7. Koperta wewnętrzna będzie zawierała nazwę i dokładny adres oferenta wraz z numerami telefonów.
8. Zamknięcie koperty powinno wykluczać możliwość przypadkowego jej otwarcia.
9. Koszty opracowania i dostarczenia oferty oraz uczestnictwa w przetargu obciążają wyłącznie oferenta.
10. Ofertę złożoną po terminie składania ofert zwraca się bez otwierania, bez względu na przyczyny opóźnienia.
V. Opis sposobu obliczenia ceny oferty
1. Cenę oferty należy podać w całości w walucie polskiej. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń z Wykonawcą w walutach obcych.
2. Wykonawca ustali cenę zamówienia wg wymagań podanych w formularzu ofertowym.
3. Wykonawca określi w ofercie cenę netto i kwotę podatku VAT oraz cenę całkowitą brutto dla przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownym.
4. Cena podana przez Wykonawcę nie będzie podlegała zmianom przez okres realizacji zamówienia, niezależnie od wszelkich czynników.
5. Cena oferty jest jednocześnie ceną umowy.
6. Wszystkie ceny z formularza oferty winny byś zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
7. Sposób zapłaty i rozliczenia za realizację niniejszego zamówienia, określony został we wzorze umowy.
8. Zamawiający poprawia w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty. - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona
2. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
3. Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie podanym w pkt. 2 zostaną zwrócone oferentowi bez otwierania.
IX. Okres związania ofertą
Oferent pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
X. Termin i miejsce zawarcia umowy
1. Przed upływem okresu związania ofertą zamawiający powiadomi wszystkich Oferentów biorących udział w postępowaniu o wyborze oferty najkorzystniejszej, zamieszczając stosowną informację na stronie internetowej, na której zamieszczone zostało zaproszenie.
2. Z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę, zostanie podpisana umowa.
XII. Postanowienia dodatkowe
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
4. Zamawiający nie przewiduje rozliczania w walutach obcych.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany treści zaproszenia lub stosownych załączników (w tym opisu przedmiotu zamówienia) przed upływem terminu składania ofert, o czym poinformuje Wykonawców ubiegających się o zamówienie, zamieszczając stosowną informację na stronie internetowej, na której zamieszczone zostało zaproszenie.
6. Zamawiający może wezwać wykonawcę do wyjaśnień treści oferty lub uzupełnień złożonej oferty w zakresie dokumentów dotyczących przedmiotu zamówienia.
7. W przypadku, gdy okaże się, że wykonawca, którego oferta została wybrana będzie uchylał się od zawarcia umowy Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakończenia postępowania bez wyboru oferty, o czym niezwłocznie zawiadamia Wykonawców.
9. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane będą do Zamawiającego:
-drogą elektroniczną (adresy: gmina@rubochnia.pl. inwest@lubochnia.pl), - za pośrednictwem strony, na której zamieszczone zostało zaproszenie, przy czym zawsze dopuszczalna jest forma pisemna.
10. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym zaproszeniu mają zastosowanie przepisy ustawy Kodeksu Cywilnego oraz regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 złotych

Uwagi:
VI. Opis sposobu dokonywania oceny ofert, ich porównania i wyboru najkorzystniejszej oferty
1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o na podstawie następujących kryteriów
oceny ofert:
Kryterium Znaczenie procentowe kryterium Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium
Cena 100% 100 punktów
3. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną na podstawie wzoru
cena najniższa badanych ofert spośród ofert nie podlegających odrzuceniu
P =........................................................x 100 pkt
cena oferty badanej
4. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się niżej podanymi kryteriami:
a. cena realizacji zamówienia brutto - 100%
XI. Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że:
1) Administratorem danych osobowych przekazanych w ramach niniejszego postępowania jest Gmina Lubochnia,
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pomocą adresu e-mail iodo@lubochnia.pl;
3) dane osobowe przekazane w ramach niniejszego postępowania przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie zaproszenia do składania ofert
4) odbiorcami danych osobowych przekazanych w ramach niniejszego postępowania będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy o dostępie do informacji publicznej,
5) dane osobowe przekazane w ramach niniejszego postępowania będą przechowywane, przez okres niezbędny do, realizacji celów określonych w pkt. 3, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa
6) w odniesieniu do danych osobowych przekazanych w ramach niniejszego postępowania decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
7) osoby, których dane osobowe przekazane będą w ramach niniejszego postępowania, posiadają: a) prawo dostępu do swoich danych osobowych na podstawie art. 15 RODO,
b) prawo do sprostowania swoich danych osobowych na podstawie art. 16 RODO, jednak skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników,
c) prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 18 RODO, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, jednak prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku stwierdzenia naruszenia przepisów RODO podczas przetwarzania danych osobowych przekazanych w ramach niniejszego postępowania,
8) osobom, których dane osobowe przekazane będą w ramach niniejszego postępowania, nie przysługuje:
a) prawo do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych przekazanych w ramach niniejszego postępowania jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
VII. Osoby upoważnione do kontaktowania się z oferentami
Zamawiający wyznacza do bezpośredniego kontaktowania się i do udzielania wyjaśnień następujące osoby:
1. Łukasz Świech tel. (44} 710 35-10 wew. 43 w godz. 800-1500 siedziba lokalu - Lubochnia Dworska, ul. Tomaszowska 9, pok. nr 8

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.