mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Organizowanie i sprawowaniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego |
Data zamieszczenia: | 2024-03-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Miejska Biała Podlaska ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3 21-500 Biała Podlaska powiat: Biała Podlaska fax. 83 343 70 64, tel. 83 343 66 92, tel. 83-341-61-77, tel. 83-341-61-39, zamowienia@bialapodlaska.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Biała Podlaska |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | fax. 83 343 70 64, t |
Termin składania ofert: | 2024-03-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II. Przedmiot zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na organizowaniu i sprawowaniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach nad realizacją robót budowlanych w inwestycji prowadzonej przez Gminę Miejską Biała Podlaska, pn. ,,Przebudowa drogi gminnej nr 100647L, Ul. Średniej od km 0+000 do km 0+408 w Białej Podlaskiej". 2. Nadzór prowadzony będzie zgodnie z wielobranżową dokumentacją projektową, która po wykonaniu zostanie niezwłocznie udostępniona. Prace projektowe i roboty budowlane są prowadzone na podstawie postępowania przetargowego w którym można znaleźć koncepcję i szczegółowy zakres planowanych do realizacji robót budowlanych : https://umbialapodlaska.bip.lubelskie.pl/index.php?id=957&p1=szczegoly&p2=90302 3. Nadzór inwestorski będzie pełniony w następujących branżach: - 1 osoba do pełnienia funkcji Kierownika Nadzoru Inwestorskiego (Koordynator Zespołu nadzoru inwestorskiego), - 1 osoba do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w branży drogowej, - 1 osoba do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w branży sanitarnej, - 1 osoba do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w branży elektrycznej, - 1 osoba do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w branży teletechnicznej. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ. CPV: 71247000-1, 71000000-8, 71250000-5 Dokument nr: ZP.271.4.37.2024.IMO2 Składanie ofert: IX. Miejsce i termin składania ofert. 1. Ofertę (skan podpisanego przez osobę upoważnioną formularza oferty) należy przesłać do Referatu Zamówień Publicznych za pomocą poczty elektronicznej na adres: zamowienia@bialapodlaska.pl, w terminie do 18.03.2024 r. do godz. 12:00. Miejsce i termin realizacji: V. Termin realizacji zamówienia: Nadzór inwestorski będzie pełniony: 1) przez cały okres realizacji zadania inwestycyjnego polegającego na przebudowie Ul. Średniej w Białej Podlaskiej, 2) w okresie gwarancji i rękojmi - w ciągu okresu podanego w ofercie wykonawcy robót budowlanych tj. 60 miesięcy od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót. Wymagania: 5. Zamówienie należy zrealizować zgodnie ze wzorem umowy - Załącznik nr 2 do SWZ. III. Przesłanki wykluczenia. 1. Z postępowania o niniejsze zamówienie Zamawiający wykluczy wykonawcę, który nie wykonał w umownym terminie zobowiązania wynikającego z wcześniejszej umowy w sprawie zamówienia publicznego zawartej z Zamawiającym, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych dowodów. 2. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania wyklucza się: 1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy; 2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy; 3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy. 3. Oferta wykonawcy wykluczonego zostanie odrzucona. IV. Warunki udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi wykazać, że: Wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - co najmniej 1 (jedno) zadanie polegające na sprawowaniu nadzoru inwestycji polegającej na budowie/rozbudowie/przebudowie drogi publicznej na podstawie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej. 2. Oceny spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona zgodnie z formułą ,,spełnia -- nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach/dokumentach. 3. Oferta wykonawcy który nie spełnia warunków udziału w postepowaniu zostanie odrzucona z postępowania. VII. Wykaz dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy: 1. formularz oferty - załącznik nr 2 do SWZ, 2. wykaz usług - załącznik nr 4 do SWZ. VIII. Opis sposobu przygotowania ofert. 1. Oferta musi obejmować całość przedmiotu zamówienia i być sporządzona zgodnie z niniejszym SWZ. 2. Wykonawca ma prawo przesłać tylko jedną ofertę. 2. Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. X. Opis sposobu obliczania ceny oferty. 1. Wykonawca może podać tylko jedną cenę. 2. Cena brutto oferty musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do realizacji całego przedmiotu zamówienia. 3. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który spełnia wszystkie wymienione wymagania oraz uzyska największa liczbę punktów. 4. W przypadku, gdy w postępowaniu o udzielenie zamówienia zostaną złożone dwie oferty lub więcej ofert z jednakową ceną, Zamawiający zastrzega sobie prawo do prowadzenia negocjacji z tymi Wykonawcami lub poproszenie o złożenie ofert dodatkowych. XII. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty. O wyborze najkorzystniejszej oferty zawiadomimy oferentów e-mailem. XIII. Uwagi końcowe: 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo podjęcia dodatkowych negocjacji. 3. Wykonawcy uczestniczącemu w zapytaniu nie przysługują żadne roszczenia z tytułu jego unieważnienia. Uwagi: XI. Kryterium oceny oferty. 1. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryterium: cena oferty brutto - 100%, tj. cena całkowita za wykonanie przedmiotu zamówienia opisanego w zaproszeniu do składania ofert, wynikająca z oferty cenowej sporządzonej przez Wykonawcę zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. 2. W kryterium cena ocena ofert zostanie przeprowadzona wg formuły: najniższa oferowana cena brutto Otrzymane punkty (Cena) = ---------------------------------------- x 100 cena brutto badanej oferty Kontakt: VI. Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są: 1. w sprawach merytorycznych: Renata Tychmanowicz - Wydział Dróg, tel. 83-341-61-39, e-mail: renata.tychmanowicz@bialapodlaska.pl 2. w sprawach formalnych: Ilona Olichwierowicz - Referat Zamówień Publicznych, tel. 83-341-61-77, e-mail: zamowienia@bialapodlaska.pl. |
© eurobudowa.pl 2004-2024