mazowieckie (Młodzieszyn)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Aktualizacja inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest |
Data zamieszczenia: | 2024-03-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Mierzęcice ul. Wolności 95 42-460 Mierzęcice powiat: będziński tel. 32 288 79 00 w. 221 w. 227 gmina@mierzecice.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Mierzęcice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 32 288 79 00 w. |
Termin składania ofert: | 2024-03-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapytanie ofertowe na wykonanie zadania pn.: ,,Aktualizacja inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Mierzęcice". III.Przedmiot Zamówienia Opis przedmiotu zamówienia: 1. Wykonanie szczegółowej inwentaryzacji azbestu i wyrobów zawierających azbest wraz z oceną stanu technicznego każdego obiektu pokrytego azbestem, w tym: a) przeprowadzenie kompleksowej inwentaryzacji nieruchomości na terenie Gminy Mierzęcice, pod względem wyrobów zawierających azbest występujących na terenie nieruchomości obejmujących osoby fizyczne, prawne, wspólnoty mieszkaniowe oraz obiekty będące własnością Gminy z uwzględnieniem numerów ewidencyjnych działek i ich obrębu ewidencyjnego, a także z uwzględnieniem szacunkowej ilości materiałów do usunięcia w [m2] oraz w [kg], metodą spisu z natury; b) sporządzenie ,,Oceny stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest" zgodnie z załącznikiem nr 1 do rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 roku w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004r., Nr 71, poz. 649, ze zm.) oddzielnie dla każdej nieruchomości, na której stwierdzono obecność wyrobów zawierających azbest. Kartę Oceny należy sporządzić w dwóch egzemplarzach- jeden dla właściciela/zarządcy nieruchomości, drugi dla Zamawiającego. Każdy egzemplarz winien być podpisany przez właściciela/zarządcę nieruchomości, bądź też osobę upoważnioną; c) sporządzenie wykazu zinwentaryzowanych nieruchomości w formacie EXCEL *xls, zawierającego poniższe dane: ? wykorzystujący wyroby zawierające azbest, z podziałem na osoby fizyczne i osoby prawne (w przypadku osób prawnych należy podać nazwę i adres siedziby); ? adres nieruchomości; ? dane ewidencyjne (nr działki, obręb ewidencyjny); ? rodzaj zabudowy (budynek mieszkalny, budynek gospodarczy, budynek mieszkalno-gospodarczy, inny); ? nazwa, rodzaj wyrobu zgodnie z tabelą kodów zamieszczoną na stronie internetowej Bazy Azbestowej;? ilość wyrobów (metry bieżące, m2 oraz ilość przeliczona na kg lub Mg); ? umiejscowienie wyrobów; ? stopień pilności zgodnie z załącznikiem nr 1 do rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 roku w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004r., Nr 71, poz. 649 ze zm.). d) wykonanie opisu przebiegu realizacji przedmiotu zamówienia uwzględniającego metodykę przeprowadzonej inwentaryzacji oraz łączną ilość zinwentaryzowanych wyrobów zawierających azbest (w Mg), określenia stopnia pilności, uwzględniając podział na wyroby zawierające azbest znajdujące się na terenie nieruchomości będących własnością osób fizycznych oraz osób prawnych, w tym Gminy Mierzęcice; e) przygotowanie opracowania graficznego wyników inwentaryzacji w postaci warstwy obrysów obiektów/budynków w formacie *.shp, oraz *.pdf z przypisanymi do obiektu/budynków atrybutami: numer działki ewidencyjnej i numer obrębu w formacie WORD/EXCEL*doc, *xls; f) wprowadzenie przez Wykonawcę wyników inwentaryzacji do Bazy Azbestowej (www.bazaazbestowa.gov.pl) prowadzonej przez Ministerstwo Rozwoju, uwierzytelniając wykonanie zadania stosownym oświadczeniem. 2. Przedłożenie Zamawiającemu opracowanego dokumentu w 1 egzemplarzu w formie papierowej oraz w 2 egzemplarzach w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (format pliku MS WORD*doc., *pdf, EXCEL *xls.) 3. Całkowite prawa autorskie do opracowanego dokumentu wraz z możliwością przetwarzania, powielania i modyfikowania będą należały do Zamawiającego. 4. Realizacja zamówienia uzależniona będzie od wyników postępowania konkursowego, które zostaną ogłoszone na stronie internetowej Ministerstwa Rozwoju w terminie do 30 kwietnia 2024 roku. IV. Wytyczne dla Oferentów 1. Wykonawca winien dysponować odpowiednim wiedzą oraz doświadczeniem niezbędnym do prawidłowego i terminowego realizowania przedmiotu umowy. 2. Wskazana w ofercie cena ryczałtowa obejmuje wszystkie elementy zarówno przewidziane w opisie przedmiotu zamówienia, jak również nie ujęte, zaś niezbędne do należytego wykonania całości zadania. 3. Wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w momencie zawarcia umowy nie przewidział rozmiaru lub kosztów prac. 4. Płatność nastąpi po zrealizowaniu całego zadania. 5. Podstawą wystawienia faktury będzie protokół odbioru podpisany przez Zamawiającego. 6. Płatność będzie dokonana przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy w terminie 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury wraz z podpisanym protokołem odbioru. Dokument nr: GK.621.0003.2024 Składanie ofert: IX. Miejsce oraz termin składania ofert 1. Ofertę należy złożyć do dnia 21.03.2024 r. w jednym z trzech możliwych sposobów określonych przez Zamawiającego: a) listem/przesyłką kurierską na adres Zamawiającego: Gmina Mierzęcice ul. Wolności 95, 42-460 Mierzęcice, z danymi Wykonawcy oraz z dopiskiem zawartym pod adresem Zamawiającego: ,,Aktualizacja inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Mierzęcice". b) osobiście, w sekretariacie Urzędu Gminy Mierzęcice, pokój nr 22; c) drogą elektroniczną na adres: gmina@mierzecice.pl (w temacie wiadomości proszę wpisać: ,,Aktualizacja inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Mierzęcice". Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia 1. Termin realizacji zamówienia do dnia 30 sierpnia 2024 r. 2. Planowany harmonogram prac: a) wykonanie inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Mierzęcice oraz dostarczenie jej wyników Zamawiającemu wraz z opisem metodyki przeprowadzonej inwentaryzacji - do dnia 30 sierpnia 2024 r.b) wprowadzenie danych z przeprowadzonej inwentaryzacji do Bazy Azbestowej wraz z warstwą obrysów (po wcześniejszej weryfikacji wykonanej przez Zamawiającego) - do dnia 16 września 2024 r. Wymagania: II.Tryb udzielenia Zamówienia Postępowanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) - wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130 000 złotych (art. 2 ust. 1 pkt.1 ustawy). Warunki udziału w postępowaniu ofertowym W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają doświadczenie potwierdzone wykonaniem co najmniej 2 usług w ciągu ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, polegających na inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest wraz z opisem metodyki przeprowadzonej inwentaryzacji. 2. Nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Oferenta. Powiązania osobowe lub kapitałowe polegają w szczególności na: ? uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej; ? posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji spółki kapitałowej; ? pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika; ? pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli; ? pozostawaniu z Zamawiającym w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób. Ocena spełnienia tych warunków dokonana zostanie w oparciu o oświadczenia Wykonawcy dołączone do oferty wg wzorów stanowiących załączniki do Zapytania ofertowego: Załącznik nr 2 oraz Załącznik nr 3. Brak dołączenia niniejszych oświadczeń do oferty skutkować będzie odrzuceniem oferty. VII. Kryteria oceny oferty 1. Ocenie przez Zamawiającego poddane zostaną wyłącznie oferty, które: a) spełniają warunki dotyczące wzięcia udziału w postępowaniu opisane w rozdziale. VI; b) będą kompletne, podpisane przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy oraz będą zawierały wszystkie załączniki wymienione w rozdziale VIII pkt. 6 niniejszego Zapytania ofertowego. 2. Oferty, o których mowa w pkt.1 zostaną poddane ocenie wg następujących kryteriów - Cena-100%. VIII. Opis sposobu przygotowania oferty 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3. Wykonawca składa ofertę zgodnie z wymaganiami zawartymi w Zapytaniu ofertowym.4. Zamawiający ma prawo żądać od Oferenta dokumentacji potwierdzającej informacje zawarte w załącznikach przedkładanych celem spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz oceny poszczególnych kryteriów. 5. Jeżeli oferta składana będzie przez Oferenta w postaci elektronicznej, z uwagi na konieczność opatrzenia jej niezbędnymi podpisami i pieczęciami, musi zostać złożona w postaci skanu/skanów poszczególnych dokumentów wchodzących w jej skład. Dokumenty powinny być załączone w formacie PDF- czytelny skan. 6. Kompletna oferta powinna zawierać: a) Formularz ofertowy- zgodnie z załącznikiem nr 1; b) Wykaz wykonanych usług - zgodnie z załącznikiem nr 2; c) Oświadczenie Wykonawcy o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym- załącznik nr 3; 2. W każdym z trzech wymienionych w pkt. 1 sposobów, o przyjęciu oferty przez Zamawiającego celem jej rozpatrzenia, decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego. 3. Oferty złożone po terminie określonym w pkt. 1nie będą rozpatrywane. X. 1. 2. 3. 4. 5. Przesłanki odrzucenia oferty: Oferta podlega odrzuceniu w przypadku gdy: Jej treść nie odpowiada treści Zapytania ofertowego; Jest niekompletna; Została złożona przez podmiot niespełniający warunków udziału w postępowaniu w sprawie wyboru Wykonawcy przez Zamawiającego; Została złożona na innych wzorach dokumentów niż określone jako załączniki do niniejszego zapytania ofertowego; Została złożona po terminie składania ofert. XIII. Uwagi końcowe 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia, bądź unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. 2. Oferent, którego oferta zostanie wybrana w ramach niniejszego postępowania, zostanie o tym fakcie poinformowany w sposób indywidualny. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej wśród najkorzystniejszych ofert, jeżeli oferent, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od zawarcia umowy dot. realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 4. W sytuacji gdy zostaną złożone oferty z taką samą ceną Zamawiający zaprosi tych Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych. 5. Wykonawca przystępując do zapytania ofertowego wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz danych zawartych w ofercie (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o Ochronie danych osobowych) na potrzeby związane z realizacją projektu pn.: ,,Aktualizacja inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Mierzęcice". Uwagi: Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Mierzęcice ul. Wolności 95, 42- 460 Mierzęcice. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych z którym można się skontaktować w następujący sposób: adres poczty elektronicznej: iodo@mierzecice.pl Celem przetwarzania danych osobowych jest realizacja postępowania administracyjnego zgodnie art. 6 ust. 1 lit a), lit c) lub lit. e) RODO, w celuzwiązanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie zapytania ofertowego. 4. Dane mogą być przekazywane lub udostępniane podmiotom upoważnionym na podstawie i w granicach prawa w celu prawidłowej realizacji zadań określonych w przepisach prawa. 5. Dane nie będą przekazane do państwa trzeciego - poza Europejski Obszar Gospodarczy lub organizacji międzynarodowej. 6. Dane będą przechowywane przez okres zgodny z terminami archiwizacji określonymi przez ustawę o Narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. 7. Informuję o prawie do żądania od administratora dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przenoszenia oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych. 8. Złożenie oferty w niniejszym postępowaniu jest wyrażeniem zgody ma przetwarzanie danych osobowych. 9. Jeżeli przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody, istnieje prawo do cofnięcia zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na przetwarzanie danych do momentu jej wycofania. 10. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane. Kontakt: XI. Kontakt z Zamawiającym Osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami jest: Magdalena Adamczyk, e-mail: m.adamczyk@mierzecice.pl tel. 32 288 79 00 w. 221. Dorota Kacprowicz, e- mail: d.kacprowicz@mierzecice.pl tel. 32 288 79 00 w. 227. |
© eurobudowa.pl 2004-2024